Lippiercing lerares basisonderwijs???

04-08-2008 15:01 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraag aan jullie is;

Zouden jullie het accepteren als een lerares basisonderwijs een lippiercing heeft?

Groetjes TG
quote:zusenzo schreef op 04 augustus 2008 @ 16:37:

Komen straks al die kindjes thuis dat ze ook zo een piercing als de juf willen.Ik zou m'n zoon precies vertellen hoe dat gebeurd (zonder verdoving), en dan vragen of hij nog wil!!! Hij is al bang als z'n kleine broertje een inenting moet. En als hij 18 is mag hij van mij een piercing laten zetten.
Wat mij betreft mag een leerkracht van top tot teen onder de piercings en tatoeages zitten. Zou ik echt geen moment mee zitten.
Ik voorzie een nieuwe themaweek. De werkwoorden lijden, zweren, piercen en afsterven zijn nog best lastig voor die kleintjes. Nu ze iets hebben om te ascocieren gaat de stof er veel makkelijker in!
quote:Blind Guardian schreef op 04 augustus 2008 @ 17:05:

[...]

Ik zou m'n zoon precies vertellen hoe dat gebeurd (zonder verdoving), en dan vragen of hij nog wil!!! Hij is al bang als z'n kleine broertje een inenting moet. En als hij 18 is mag hij van mij een piercing laten zetten.Joh, tegen die tijd is het al helemaal uit, dan plant men onverdoofd een Wii2020 in je kransslagader. Dat is pas cool dan.
tuurlijk, geen probleem
Als je ergens lopende band werk doet, okee, dan maakt het niet zoveel uit hoe je eruit ziet. Maar ik zou het ook vrij onsmakelijk vinden om de kassiere bij de supermarkt met zo'n ding te zien en daar hoef ik niet eens een volle dag tegen aan te kijken. Die piercing kun je toch ook gewoon uitdoen tijdens je werk?
Ik zou het ook geen probleem vinden, sterker nog mijn dochter heeft les van een juf met piercing. Volgens mij heeft zij er 1 bij haar lip en mijn dochter is nog geen 1 x thuis gekomen met de vraag of ze ook een piercing mag.

Dan d'rbij je ziet vaak zat piercings, mijn zus heeft er 1, mijn nichtjes en ga zo maar door.

Overigens persoonlijk vind het helemaal niets.
x
Ik kwam wel 'ns iemand tegen en die had zo'n klein glimsteentje op haar neus, ik dacht dat ze 'n pukkel had.

Zo te lezen ben je nog niet eens aan 't werk, maar moet je nog stage lopen. Als 'n stageplaats je dit toestaat wil natuurlijk niet zeggen hoe er bij je sollicitaties naar écht werk tegen aan wordt gekeken.
Tja...doen als je denkt dat je zo nog een baan ergens krijgt.

Ik zou het prima vinden...de argumenten dat de kinderen het dan ook willen is flauwekul. Willen ze ook hun haren geverfd hebben of de make-up van de juf?

Ikzelf baal er wel van dat mensen niet wat ruimdenkender zijn.

Succes ermee!
Hallo dames,

Sorry voor het verwijderen van mijn teksten. Dit is i.v.m. herkenning. Ga het niet helemaal uitleggen, maar dit was een schrikreactie van mij. Weet niet eens of het wel baat heeft. Ik zal mijn vraag weer erin zetten. In ieder geval nog bedankt voor jullie reacties!!!!!
quote:misschicken schreef op 04 augustus 2008 @ 15:48:

Ik zou er niet blij mee zijn als mijn dochter daar de hele dag naar moest kijken. Bovendien vind ik het zo'n beetje de armoeiigste piercing die er bestaat.Ieder zijn mening hoor, dus prima dat je het niets vindt, maar je dochter hoeft er toch niet de hele dag naar te kijken? of denk je echt dat ze in de klas de hele dag naar juf d'r lip gaat zitten staren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven