LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Haha, Hetzer, dan emigreren wij met jullie mee naar de zon! Hier schijnt ook lekker de zon. Ik denk dat we er straks wel even uit gaan.

Sliep M nog niet door dan? Meid wat vervelend....Een dik jaar gebroken nachten. Ik hoop voor je dat ze nu de smaak te pakken heeft gekregen!
Mango, je zou dan idd zeggen dat er iets is, nu ze opeens zoveel huilt. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. En hopelijk niet nog zo'n nacht voor jullie!

M sliep idd nog niet door! We moeten er gemiddeld 2x per nacht uit! Maar goed nu woensdagnacht en vannacht doorgeslapen, dus wij zijn hier hard aan het duimen!
Hoi!

Voor Popsie gister goed geslaagd. Ze heeft nu een heel luxe lakentje (wit met hartjes er op) en onderlakentje (rood met wit ruitje). Ik had nog een setje nodig omdat Popsie nonstop verkouden is en ik aan het wassen blijf. Drie mooie slabben (ze heeft alle oude slappen van haar zus, nu eens "nieuw"). Een Noppies kledingsetje (bijelkaar passende broek, truitje, sokken). Leuke middag gehad dus ookal moest ik twee uren in de auto zitten om er te komen... (eerst mijn moeder ophalen, toen verkeerd gereden...).

Zo, einde ego bericht .

Mango, ik hoop dat het nu beter gaat bij jullie! Popsie heeft trouwens de waterpokken, dus hier ook al een aantal gebroken nachten achter de rug.
Pff Mango das niet fijn zo'n nacht. Verona heeft soms wel een avond dat het haar niet lukt om in slaap te vallen, na een aantal keer haar eruit te hebben gehaald, en ze nog niet wil slapen ben ik dan wel erg makkelijk in het geven van een paracetamol. Daarna slaapt ze vaak wel algauw.

Cursus is voor mezelf. Binnenhuisarchitectuur&tuinarchitectuur, vind het zelf erg leuk om in huis leuke dingetjes te maken etc, dus wil eerst mn kennis ermee opdoen, en wie weet ga ik er ooit wel meer mee doen...

Hetzer; Das best pittig, elke nacht er 2x uit te moeten! Kunnen julliet het nog volhouden? Lijkt me best zwaar, ik zou dat denk ik niet meer kunnen trekken.

Halloo; Leuk is dat he dat zwaaien, doet Verona ook. Als iemand de jas al aantrekt begint ze al met zwaaien. Ook steekt ze haar vinger wel op, zo van 'moi'!

Zal het meiske es op bed gaan brengen, was gisteren erg laat ivm verjaardag van mn oma...
Hai,

San: Klinkt leuk zo'n cursus, zeker als je het ook gelijk in de praktijk kunt brengen. Ons plan van elk weekend iets doen gaat wel goed, vandaag de gangkast uitgemest (stonden nog heel veel bakken verf en oude rotzooi in), daar gaan we (nouja, ik denk mijn man) binnenkort een kast in maken. Wel een goed gevoel om weer af en toe bezig te zijn met het huis, na een jaar echt helemaal niks te hebben gedaan na de verbouwing.

Pips: Leuk, lekker shoppen voor de kleine. En de waterpokken, klinkt vervelend, is ze er erg ziek van?

Hezter: Jeetje wat zwaar, ik hoop echt dat het voor jullie nu rustiger wordt 's nachts.

Mango: Vreselijk zo'n nacht, ik vind het altijd zo vervelend als je alles hebt gecheckt en niks meer kan bedenken wat er zou kunnen zijn. Wij laten haar dan altijd maar gewoon even huilen (als het niet dramatisch is) omdat het soms ook erger lijkt te worden als we steeds langskomen. Wij hebben ook wel weer een periode dat Zoë steeds vaker onrustig slaapt, en vorige week was ze ook de hele week om 6 uur wakker. Echt balen. "Hoi" is ook wel erg leuk trouwens.

groetjes
Ff snel een update: Esmee heeft weer oorontsteking. Dit keer kwam het als een totale verrassing. Ze heeft helemaal niet aan haar oren gezeten of wat dan ook. We hebben een kuur en neusdruppels mee gekregen en daar moet het snel weer mee opknappen.

Vanmiddag was er nog geen verbetering te merken. Ppft wat kan dat meiske brullen zeg! Het deed mij zo'n pijn. Geef mij die pijn maar, denk ik dan.

Zolang de zetpillen werken is ze gewoon ons lekkere vrolijke meiske.

Later wel weer wat minder ego!
Ff snel een update: Esmee heeft weer oorontsteking. Dit keer kwam het als een totale verrassing. Ze heeft helemaal niet aan haar oren gezeten of wat dan ook. We hebben een kuur en neusdruppels mee gekregen en daar moet het snel weer mee opknappen.

Vanmiddag was er nog geen verbetering te merken. Ppft wat kan dat meiske brullen zeg! Het deed mij zo'n pijn. Geef mij die pijn maar, denk ik dan.

Zolang de zetpillen werken is ze gewoon ons lekkere vrolijke meiske.

Later wel weer wat minder ego!
Ook even ego:

Andijvie & niet zo'n fris verhaal alarm!

Maar goed, misschien hebben jullie wel DE tip voor mij. Guido heeft gisteravond in de auto gespuugd. Ik heb zijn autostoel uitgebreid schoongemaakt, maar die ranzige lucht zit er nog steeds in. Hebben jullie trucs hoe dit eruit te krijgen?

Zo zielig, vanochtend bleek dat hij zijn hele bedje ook heeft ondergespuugd en later kwam ook zijn melk er weer uit. Omdat hij daarnaast wel redelijk vrolijk is, heb ik hem wel naar de gastouder gebracht. Ik ben benieuwd hoe hij het daar vandaag doet...

Mango: Ik hoop dat Esmee er snel bovenop is!
Ongeduld: Oei, bah! Ik zou eigenlijk niet weten hoe je die ranzige lucht eruit krijgt... Misschien de hele bekleding wassen? Of met dat frebreze achtige spul erop spuiten?

Vannacht moesten we er weer uit. Esmee werd rond een uur of 4 gillend wakker. Maar weer een zetpil erin. Daarna werd ze om half 6 weer wakker. Ze hoefde gisteravond haar papfles niet, dus die heeft ze toen nog gehad. Nu slaapt ze nog steeds. Ik laat haar ook maar even lekker liggen. Van slapen herstellen ze toch het snelst.

Vanmiddag gaat ze ook naar de gastouder. (Die vindt zieke kindjes nooit zo'n probleem) Ik hoop maar dat ze het beter doet dan gister middag.

San: Leuk zeg zo'n cursus! En dat kun je ook direct in je eigen huis/tuin toepassen!

Halloo: Ja lastig dat weer wakker zijn en vooral zo vroeg. Ik kan daar ook zo van balen. En dan te bedenken dat je het na de geboorte gewoon met alle liefde deed en dat het helemaal niet zo'n probleem was.

Ik ga nog weer even verder kijken!

Fijne dag allemaal!
Ongeduld, de oudste heeft hier vorige week de hele auto ondergek*tst. Het enige dat echt helpt is de bekleding van de autostoel halen en die in de wasmachine stoppen en verder alles er om heen in de auto meerdere keren goed soppen met allesreiniger. Nu na een week is de vreselijke lucht weer weg.

Succes!

Mango, beterschap voor Esmee! Manouk heeft ook net weer een oorontsteking achter de rug. Wat een drama iedere keer, zucht. Sterkte!!

Verder dan maar gelijk even een korte update. Met Manouk gaat het super. Ze loopt steeds meer los en is echt ondeugend en samen met haar grote broer kan ze ook al echt kattekwaad uithalen. Het slapen is alleen nog steeds een drama en wij moeten er nog steeds 's nacht uit en soms wel meerdere keren. Maar er komt vast een moment dat ze wel door gaat slapen, toch? Ze eet echt compleet met de pot mee en drinkt geen flessen meer. Heel af en toe krijgt ze nog een slokje borstvoeding. Ons meisje kan daar maar geen afscheid van nemen, haha.

Het werk roept! Groetjes.
Fijne trouwdag vandaag!

(Brabbel toch? ben even je nickname vergeten. Ach ik feliciteer je via hyves ook wel even)
Jaaaa brabbel een hele mooie fijne dag vandaag!!!!!!!!!!

Wij hebben de sleutel van ons paleis!!! Echt tof en het is zo groot. Heerlijk. Gisteren al verf uitgezocht en alle klusspullen verhuisd. Vandaag is lief werken maar do en vrij is hij vrij, de kinderen gaan dan naar onze ouders, ook het weekend (slapen wel thuis hoor) dus wij kunnen dan lekker 4 dgn klussen. Het is vooral schilderen, in 1 kamer laminaat leggen en in die kamer ook behang eraf halen. Vrijdag komt de stucadoor 3 muren stucen ben benieuwd hoe snel het allemaal gaat. Gelukkig vind ik schilderen leuk haha

hou het even ego maar de kinderen liggen op bed en het was gisteren zoooo druk dat ik er nu nog moe van ben dus ga heerlijk even op de bank liggen
Oja! Brabbel!! Gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag vandaag!!!

Roze Wolk; Ook gefeliciteerd, met jullie paleisje!! Hoop voor jullie dat het klussen snel wil vlotten, en jullie er van kunnen gaan genieten!

Blech Mango; Das niet echt fijn, weer oorontsteking....

Hm, heb niet echt tips voor je Ongeduld.... met open ramen rondrijden dan maar.. ;)

Gisteren weer naar t CB geweest, en weer helemaal goedgekeurd! Heeft 2 prikjes gehad, maar daavan heeft ze alleen op het moment zelf om gehuild, verder nog niets gemerkt. (komt misschien ook pas over 5-10dgn volgens de cb-arts..) Ze weegt nu 10.090kg, en is 77cm lang!

Voor de rest heb ik niet veel nieuws vandaag.... Strax nog werken.....
He meiden

ff een ego

Ik had geen zin om te posten de afgelopen weken.

Eerst is er een kennis van ons overleden 39 jaar oud vader van 2 kleine kindjes 9mnd en 3 jaar.

Nu is er zaterdagochtend een vrouw overleden van 36 jaar moeder van 2 kleine kindjes 6 en 11 jaar.

Van een oude collega van mij zijn vriendin is overleden 2 weken geleden 54 jaar.

Ze zijn allemaal aan kanker overleden.

Pff ik heb het even helemaal gehad.

Wat ik alleen kwijt wil is geniet van elke dag en LEEF.

Ik ga van de week even bijlezen groetjes van mij
Brabbel, Brabbelman en Kaj, van harte en een fijne dag! Hopelijk hebben jullie wat mooier weer dan hier...

Ongeduld, schoonmaken met ammonia, dat helpt tegen de lucht en de vlekken.

Verder korte update van hier: Tessel loopt los! Van het weekend de eerste stapjes los, gisteravond al een langer stukje, en vanmiddag riep man haar, en duurde het even voor ze kwam. Stak man zijn hoofd om de deur, is ze druk aan het lopen!

Nu nog even gauw aan de slag!
Meiden, tis hier een beetje een gekkenhuis. Luuk was jarig maandag, gisteren getrakteerd op school omdat ik moest werken ma, in het weekeinde gevierd, aankomend weekeinde partijtje en tussen alle drukte door, halen brengen zwemles/judo, vriendjes spelen, is Sofie ook nog ziek. Moet zo ook Luuk weer van school halen, ... pfff...

Met Roos alles goed, vannacht wel in ene gillen (doet ze anders eigenlijk nooit), proberen te troosten... nog een keer en nog een keer, toen ook maar haar tandvlees (wat daar nog van over is, alle tanden/kiezen zijn al door) ingesmeerd en een zetpil erin. Ze heeft daarna geslapen als een Rooooossss.

Verlang echt errrruggg naar de zon.

Moet echt even een keer de tijd vinden fatsoenlijk op iedereen te reageren.

Mango, jij iig sterkte met je kleine zieke meis en Brabbel, hoop dat je een geweldige dag hebt gehad.

Liefs Mondy
Mango, bedenk me in ene wat, een tipje van toen wij met Luuk aan het tobben waren met zijn oren.

Zodra kleintjes gaan liggen komt er meer druk op hun oren, daarom moet je het hoofdeinde van het bedje iets verhogen (bv door een plank onder de poten of handdoeken onder matrasje. Dit geeft wat verlichting omdat het hoofd hoger ligt...

Moet nu echt gaan.

Liefs
Hallo allemaal,

20 weken echo vorige week achter de rug, was supermooi om die kleine lang en uitgebreid te zien. Alles wat onderzocht kan worden was goed. En we hebben weggekeken bij het geslacht. Dus nee, we weten niet wat het wordt en laten ons, wederom, verrassen. Nu zijn we in afwachting van uitslag bloedtest op de vijfde ziekte/parvo virus: Victor had het en pas als het zich uit bij een kind (wat ook niet altijd het geval is) dan is de besmetting al geweest. Helaas kan het invloed op een zwanger hebben als je voor de 20 weken bent. Gelukkig heb ik een goede echo gehad, maar toch maar testen. Op het einde van de zwangerschap kan het dan spannend zijn.

Met Victor gaat het goed. Wel volgende maand naar de kinderarts. Victor heeft een akelige hoest die tussen alle griepjes en ziektes door ook niet verdwijnd. Wie weet toch reflux. Verder is hij al ruim een maand aan de wandel en sinds ongeveer 2 weken loopt hij ons overal achterna. Het is een echte klets, maar woorden horen we nog niet echt. Papa wel, verder klanken en zijn favoriet is iets als: appa (werkelijk voor alles te gebruiken). Zijn eigen naam in klank horen we nog wel eens, ook als we vragen: hoe heet jij? Hij gilt, kirt, lacht er vrolijk op los.

Tot snel,

Parelhoen
Guido is hartstikke ziek! Eigenlijk begon het zaterdag al, toen dacht ik nog aan doorkomende kiezen. Maar het ging steeds wat slechter en vandaag eet en drinkt hij niet meer. Met moeite heb ik iets van 150 ml erin gekregen. Hij heeft werkelijk de hele dag geslapen en gejammerd. De huisarts kan alleen een iets dik en rood keeltje vinden. Dus met medicijnen naar huis en als het morgen niet beter gaat (of eerder slechter) dan moeten we door naar het ziekenhuis. Uitdroging ligt natuurlijk op de loer.... Zo sneu! En wat kun je je dan een zorgen maken om je kind. :'(

We zien er maar het positieve van in: morgen ben ik onverwacht een extra dagje vrij!
Hai meiden, hier een getrouwde vrouw..

Sorry hoor maar anderhalve week zonder laptop gezeten, helemaal gecrasht.

En erg druk gehad met de voorbereidingen.

We hebben een hele mooie dag gehad gister, jammer van het weer, gelukkig was het `s middags droog.

Zaterdag het grote feest en maar goed ook want Kaj is van gister al helemaal van de leg.

Morgen ga ik ff alles bij lezen en reageren..
mrs brabbel: alvast een hele fijne dag zaterdag!

Ongeduld: veel sterkte met Guido, ik duim voor een goede nacht met daarna een betere donderdag

Mango: Esmee al beter?

Zoef aka supergroover aka mondy (haha): vind het sowieso al superknap hoe je alles weet te combineren met drie kinderen en ik wil ook zon!!!

parelhoen: fijn, word helemaal jaloers van je berichtje, echo kijken en zo, lijkt allemaal zo lang geleden..., ben blij voor jullie, dat de echo er goed uitzag.

Tieger: wat knap van Tessel! kan zelf niet wachten op echt loslopen.

chocoleentje: sterkte, zulke dingen grijpen je ook meer aan als je zelf kinderen hebt, vindt je niet?

san: bedankt voor je post, goed dat Verona het zo goed doet. door je berichtje hier heb ik het cb gebeld, ze waren vergeten ons een oproep te sturen, nu kunnen we begin april, dus dank je!!

huppel: sterkte met je nachten!

RW: gefeliciteerd, hoop dat jullie het naar je zin kunnen inrichten en dat je twee hele goede hulpjes hebt :-)

hier weinig nieuws, wacht op de wasmachine en wil dan slapen, morgen een voorlichtingsavond, waarbij het basisonderwijs zich presenteert (leek me wat vroeg, maar iedereen met een kindje van 1 jaar kreeg al een oproep) en vandaag een hele ondeugende manon. de bakjes van de poes pakken, met de vuilnisbak willen lopen, aan de oven zitten, aan de ficus zitten, brood op deze mama gooien en dan (ok, aangewakkerd door oma) keihard lachen, telkens de trap op willen en luidkeels gillen als iets niet lukt of ze haar zin niet krijgt en daarbij een vervelende hoektand (zijn we eindelijk van die kiezen af, krijgen we de hoektanden

en dan nog dat rotweer, ben dat zooooo beu, wil lekker naar buiten.

gelukkig is ze zo driftig aan het staan en losstaand dingen aan het oefenen en daarbij zo lief trots aan het glimlachen, dat je de rest snel vergeet...

gr murpeltje
Hallo!

Brabbel: Nog enorm gefeliciteerd met je huwelijk! Wat een prachtige foto's op hyves! Ik vind je jurk echt geweldig! Geen standaard sissi, maar wel echt een prinsessejurk! En nu nog het feest tegoed!

Mango: Hoe is het met Esmee? Is ze alweer wat opgeknapt?

Huppel: Pffffffffff, de hele auto.... De stoel is inmiddels reukvrij (lang leven de wasmachine), straks maar eens prutsen om de bekleding er weer op te krijgen! Zijn jullie niet helemaal op als jullie er zo vaak uitmoeten?? Hier geen tips..

Roze wolk: Trotse huiseigenaar! Druk aan het klussen dus! Heel veel sterkte in ieder geval met de verhuizing! En hoe is het met de kijker afgelopen??

San: Wat goed, alleen maar bij het prikje zelf huilen! Ik hoop dat ze geen last ervan krijgt!

Choco: Jeetje, wat een verhalen! Heel veel sterkte!

Tieger: Wat goed, Tessel aan de wandel! Mooi ook, dat ze er meteen zo druk mee is!

Mondy: Nog gefeliciteerd met Luuk! Vijf alweer, wat is hij al een grote knul!

Parelhoen: Fijn even van je te lezen! Wat goed dat de echo goed was en toch vervelend van de 5e ziekte. Ook Victor aan de wandel! En zijn naam zeggen! Ga ik ook eens oefenen met Guido.

Murpeltje: Hmmm, nu al voorlichting. Is hier zo vroeg volgens mij helemaal niet aan de orde, maar ik zal toch maar eens bellen... En wat een ondeugende Manon. Het wordt tijd voor de lente, kunnen onze kids vrolijk buiten rondstappen en in de zomer misschien zelfs al rennen (kunnen jullie het je voorstellen! Ze worden zo snel groot!).

Wij hebben vannacht de wekker voor onszelf gezet om een paar keer bij Guido te kunnen kijken. Om 22.30 uur heeft hij nog een zetpil gekregen, verder heeft hij gewoon doorgeslapen. Om 6 uur was ie wakker met een enorme vieze broek, en heeft ie zo'n 50 ml melk gedronken. Zijn medicijnen kreeg ik er niet in. Daarna heb ik hem weer op bed gelegd en sindsdien slaapt ie weer. Ik ga hem straks wakker maken, als ie weer niet wil drinken, trek ik weer aan de bel.
Nou, hier wel een dagje achter de rug. Om 10 uur heb ik Guido wakker gemaakt en een flesje gegeven. Dit ging er mooi in! Net toen ik hem uitgebreid aan het prijzen was, kwam het er weer uit. Dus ik heb de huisarts gebeld en die heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. Die heeft Guido uitgebreid onderzocht en dacht aan het rota virus. Ik kreeg de keus, of opnemen of mee naar huis en bij geen verbetering om 18.00 uur alsnog opnemen. Gelukkig ging hij in de middag ineens wel drinken. Hoe meer Guido is gaan drinken, hoe sneller hij bijtrok! Echt heerlijk, weer het ondeugd in zijn oogjes te zien. Hij heeft niets gegeten, maar dat komt vanzelf wel weer! Zo raar met kinderen, zo ineens zijn ze heeel ziek, en zo ineens ook weer veel beter.

Oja, zo grappig. In navolging van Parelhoen: Ik vroeg Guido vanavond: Hoe heet jij? Zijn antwoord: Boef!
Breng ik Esmee net op bed: "Dagdag, lekker koesen, tot morgen, mama houdt van je!" Zegt ze: "Hoi! Hoi!" Poppie!

Ze is dus weer aardig opgeknapt. Ze drinkt en eet weer beter en is weer een stuk vrolijker.

Ongeduld: Heeft Guido nog gedronken? Lastig is dat he?! Esmee wilde ook niet heel veel drinken en had zelfs een keer een droge luier na de nacht. En die vieze poepluiers schijnen door de ab te komen.

Geef je de medicijnen met een spuitje of van de lepel? Wij deden het "altijd" met het spuitje, maar deze keer wil mevrouw het alleen van de lepel. Ik doe ook wel eens een gedeelte voor het eten en een gedeelte erna.

Wil je zaterdag nog wel naar de dierentuin? Anders verschuiven we het hoor! Voor Guido is het ook niks als hij zo ziek is!

Brabbel: Wat een prachtige foto's! En je haar! Geweldig! Heel veel plezier op het feest zaterdag!

Murpeltje: Heerlijk zo'n ondeugd. Alleen soms wel vermoeiend.... Eet Manon ook van de kattenbrokjes? Ik moet tig keer die dingen uit haar mond vissen. Dan ben ik er nèt te laat bij. Of dan heeft ze het bakje (met water) alweer op de kop gezet....

Wat vroeg die informatie avond.... Zou je eerder verwachten dat de psz dat zou doen.

Parelhoen: Wat fijn dat de echo goed was! Wanneer komt de uitslag van de bloedtest? Ik hoop voor jullie dat die ook goed is!

Mondy: Thnx voor de tip. Dat gaan we de volgende keer doen! (wil je het nog eens noemen als ik weer begin over oorontsteking, voor het geval ik het vergeet )

Is Zoef weer beter?

Laat de zon inderdaad maar komen! Ben klaar met de winter!

Tieger: Goed man dat Tessel los loopt!

Choco: Bah meid, wat een nare berichten! Vreselijk allemaal! Het laat je inderdaad even stil staan bij wat je allemaal hebt!

RW: Fijn dat jullie de sleutel hebben! Nu al druk aan de klus? Hoe gaat het met het oude huis? Hebben jullie al wat meer bezichtigingen?

Huppel: Lekker toch, dat ze af en toe een slok komt halen! Ze zal vast wel eens door gaan slapen, maar het lijkt me wel knap vervelend.

Ik krijg telefoon!
Pff meiden sorry maar echt geen puf om op alles te reageren, lees wel ff alles na.

Mijn vrijgezellendag was GEWELDIG, was ook helemaal overrompelt. Echt gewoon niet verwacht..

Ze waren ook allemaal hetzelfde gekleed, zwart, grijs met een paarse sjaal en paarse armbanden ( typisch mijn vriendin qua accesoires). WE gingen met een hele gave boot door de grachten, heel hard muziek en veel drank, dan een rondtoer over de wallen, was ook super gaaf en dan eten in het Sluisje, dat is een eettent waar homo`s werken en travestieten optreden, echt zo gelachen.. afgelopen rond half 1 en toen ff drankie doen in de stad, maar om 2 uur ging het lichtje uit.. na een hele dag shoppen en vanaf 15.00 aan de borrel en op stap met de girls was het wel genoeg.

Trouwdag was ook super, snel voorbij maar blijf zeggen mijn of onze mooiste dag is toch de geboorte van je kind.

Zaterdag nog ons feest, heb er onwijs veel zin in hoop alleen dat Kaj het naar zijn zin heeft bij mijn nicht ( is creche leidster) maar ze heeft hem nog niet zo vaak gezien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven