LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Nou Kaj sliep dus bij mijn ouders vanwege oppassen bij haar thuis. Hij bleef vanaf gister maar een lage temp houden, dus AMC gebeld en warm houden en doe maar een paracetemol.

Dus mams gedaan maar Kaj bleef een ondertemp houden, dus ik vanochtend toch maar kinderarts gebeld in BovenIj en kom toch maar ff langs.., dus heen en weer gesjees vanaf werk naar mams weer terug richting mijn werk en daarna weer bij mams eten, maar alles was goed, ook ff zijn saturatie gemeten en die was ook goed.

Eten gaat ook weer de goede kant op, dus ik hoop dat het zo doorgaat.

Heb het wel weer gehad..

Tieger in alle hectiek ben je vergeten te bedanken !!!

Ongeduld, ik ga morgen met een groepje meiden naar Sex in the City en eerst ff eten, geen NL kijken dus maarja ze zijn toch door !!
brabbel wat een zorgen met kaj. Hoe gaat het vandaag met hem?

Ik ga zo de kindjes uit bed halen want om 15.15 moet sharon naar het consternatiebureau. Wel een rottijd, samuel slaapt meetsal tot 15.30 en hij is nog zooo moe van zijn feestje.

Ik heb zowaar tijd over, heb een uurtje geslapen (had ik echt zin in!), in de zon de flair gelezen, gehaktballen gemaakt en gebraden, aardappels geschilt en het is nog geen tijd haha

Ik heb nu al vakantie en donderdag en vrijdag (mijn werkdagen) gaan de kindjes wel gewoon naar mijn moeder/ schoonouders dus dan ga ik rustug alles inpakken voor de vakantie.

Alle tijd dus nu nog geen stress (nouja een beetje dan haha)

heb gisteren al wel de caravan schoongemaakt.

ik ga nog ff teruglezen
sharon krijgt nutrilon hypo allergeen en het ruikt niet echt jammie jammie maar zij is er gek op!

hier water uit de kraan, 40 sec in de magno, schepjes poeder erbij, schudden en klaar! Als ik wegga neem ik altijd een thermosfles gekookt water mee en een flesje koud water en meng ik dat als sharon een fles wil.

Ik kook de flessen meestal om de dag uit. (straks op vakantie wel minder denk ik haha)

zo dat is een gaaf vaderdagkado ongeduld!!!

Ik vind het ek/wk altijd super leuk. Vind het ergens wel jammer dat we met de kwart finale in frankrijk zitten. Hoop voor het eerst dat er veel nederlanders op de camping staan hahaha
JOEHOEOEOEOEOE!!!!! Ons huis is verkocht!!!!! (meer blije smilies kan ik niet vinden! )

ff kort, want ik moet zo weer koken, man moet weer vroeg weg. (pppft krijg er wat van....)

Thnx voor de tips. Dat gaat allemaal een stuk sneller dus! We gaan maar overstappen naar een ander merk dus.

Kom vanavond nog wel ff terug.

Liefs,

Mango

Voor het verkochte huis van Mango!

Vast wel een opluchting!

Voor mijn nieuwe baan!

Ik had vandaag mijn arbeidsvoorwaardengesprek en ik ben helemaal happy! Ik ga minder werken en meer verdienen!!!! Slim gedaan al zeg ik het zelf! De klus vind ik ook ongelooflijk leuk en het kriebelt echt om weer aan het werk te gaan. 1 juli beginnen!
Brabbel: Wat een toestanden weer met Kaj! Ik hoop dat jullie snel in wat rustiger vaarwater komen met hem!

Roze wolk: Het klinkt alsof je ongelooflijk aan het genieten bent van je vakantie! Heerlijk joh!

Guido had gisteravond een baalavond. Hij heeft bijna de hele avond gehuild. Vannacht om 1 uur nog maar es gevoed, en om 5 uur kwam ie alweer! Ik hield mijn hart vast voor de eerste wendag bij de nieuwe gastouder, maar dat ging hartstikke goed. Hij heeft helemaal niet gehuild, alleen maar vrolijk liggen kletsen en lachen naar iedereen! Echt fijn en eigenlijk ook wel een opluchting. Maar nu hoor ik hem ook alweer sputteren beneden....
Hoi!

Brabbel: wat vervelend dat het met Kaj weer minder ging zeg, ik hoop dat hij er snel weer bovenop is.

Mango: gefeliciteerd met de verkoop van je huis, dat is fijn zeg!

Ongeduld: dat heb je goed gedaan zeg, minder werken en meer verdienen, niet slecht! Fijn ook dat het je zo leuk lijkt, spannend wel al zo snel beginnen.

Ik had nog de tip gekregen van een tante voor als je ergens anders een flesje wilt maken: kopje thee bestellen en het gekookte water mengen met kraanwater / flesje spa blauw. Dan kan je zelf mengen tot goeie temperatuur en dan poeder erbij. De bijenkorf hebben wij sinds kort ontdekt als prima plek om flesjes te geven, en het is heel grappig, dan zijn we nooit de enige, er is een hele hoek waar altijd ouders met kleine baby's zitten. Is ook wel handig daar, lekker rustig, lekker ruim en de wc's vlakbij ;)

Voor iedereen die gaat kijken vanavond (en dat is vast bijna iedereen, ik ook), goeie wedstrijd, ook al is ie niet zo belangrijk.

groetjes!

ps kan iemand mij nog een keer de yahoo gegevens / link sturen, die ben ik kwijt. bedankt!
hallo,

brabbel: sterkte, hoop dat de stijgende lijn zich voortzet

mango en ongeduld: GEFELICITEERD!!!

ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en nu dus vrij tot 14 juli! was wel hectisch en kijk nu halfslapend naar de voetbal, maar goed dat ik kan multi-tasken

reageer later nog uitgebreider,

liefs murpeltje
Nog even snel want ik wilde de pc afsluiten om naar bed te gaan....

Twan begint ook de fles te weigeren! En dan met name de flesvoeding.... Had vandaag 2x geprobeert een flesje te doen, want wil eigenlijk langzaam de bv afbouwen (ben die nachtvoedingen zo zat nu! Vannacht weer 3x!), maar hij accepteert het niet eens.... wil alleen maar de borst nu! En dat terwijl hij wel eens vaker een fleje met kv heeft gehad, erg vreemd dus.

Wel stom, na alle moeite die ik gedaan heb om de bv te laten slagen, haha. Als je er vanaf wil, lukt het niet meer!

Mango en Ongeduld: gefeliciteerd met huis en baan! Goed zeg!

Nou, en nu ga ik naar bed!
Hè Brabbel wat is het allemaal wat met Kaj! Wat kun je je dan zorgen maken om je kleine ventje!

Ongeduld: Goed man! Gefeliciteerd!!!! Jammer dat Guido zo "in de war" is. Op nachtvoedingen zit je natuurlijk niet meer te wachten!

Murpeltje: Lekker vakantie! Gaan jullie ook nog weg?

RW: Jij ook al vakantie! Heerlijk zeg! Nog even en dan gaan jullie ook weg toch?

Ik duik mijn bedje in! Morgen nog een dagje werken en dan al weekend! Vrijdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en als het goed gaat is 14 juli de overdracht van ons oude huis!

Liefs,

Mango
Mango, goed zeg, het huis verkocht!

En ongeduld, minder werken en meer verdienen dat is ook niet verkeerd. Gefeliciteerd hoor!

Ik ben gisteren weer voor het eerst (gedeeltelijk) aan het werk geweest. Ging op zich wel goed maar toch nog wel last van 'onderen' gehad, wrs iets waarmee ik moet leren leven. Morgen trouwens naar de gyn voor controle.

Hier ontpopt iemand zich tot een enorme driftkikker, haha. Woedend als haar speeltje valt en ze is ook snel op iets uitgekeken, iemand nog een tip om haar wat bezig te houden? Wandelen vindt ze trouwens wel erg leuk maar ja om nu de hele dag rond te lopen (wel goed voor de lijn).

Zoonlief was vanochtend om 4.30! En ligt nu nog in ons bed te snurken!
Nou gelukkig drinkt hij weer goed en is het echt weer vrolijke Kaj..

Vanochtend lag hij op ons bed en ik ff mijn opfrissen, heeft hij zicht omgerold.. yeah.. super man, en hij lachen terwijl hij op zijn buik liggen niks vind

Gister met de meiden wezen eten en naar SATC geweest, ik vond hem zo leuk..
mango watgaaf dat jullie huis is verkocht!!!! Gefeliciteerd!

Ongeduld gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

Wij zijn gisteren naar het consultatiebureau geweest, sharon weegt 7500 gram en is 69,5 cm.

Ik heb altijd erg goede ervaringen met het consultatiebureau maar nu had ik een onwijze zeikarts.

Ze vond sharon te lang???!!! tja wat kan je daar dan aan doen? Volgens haar kan dat eventueel door hormonen komen dus als ze de volgende keer nog steeds zo stijgt qua groei moet dat onderzocht worden. Heb er nog bijgezegd dat zoon erg groot was als baby (toen hij net zo oud was als sharon was hij 71 cm en 8900 gram!) en nu is hij heel gemiddeld.

Nou ik maak me in ieder geval nergens druk om.

Haar 'grijpen' was 'zwak', dat kan ze nog niet goed (klopt) en ze heeft nog vaak haar knuistjes dicht (?)

en ik moest maar gaan bijvoeden, s'ochtends een bord pap van rijstebloem, Tuurlijk, heb ik ook echt tijd voor, zoon krijgt nog steeds een papfles s'ochteds haha

en groenten en fruit en een bak magere yoghurt. Euh... is dat niet wat veel in een keer??? Ja, dat moest dan in fasen...

en toen vroeg ze; wat kan ze nog meer. Euh.... nou niks (?) zeker wel rollen tot haar zij? euh nee...

Maargoed, ik maak me nergens zorgen over, zoon was ook erg langzaam en is nu vooral in zijn fijne motoriek heel erg goed.

Maar ik kan me zo voorstellen als je bij haar komt met je eerste kind je toch wel een beetje ongerust gaat worden.

Was duidelijk te merken dat ze zelf geen kinderen heeft. Er is nog een arts met 5 kinderen en zij vertelde me dat haar zoon van 8 nog steeds een fles krijgt haha die is een stuk makkelijker.

Gelukkig gaat deze arts weg dus het was voor het laatst dat ik haar gezien heb. Mooi!!!
Tskkkk.... RW, kan ze nou nog niet het alfabet opzeggen..., toch wat meer tijd investeren en met een oefenbestekje kan ze toch best zelf haar pap naar binnen lepelen??

Mango.... HIEP HIEP HIEP.... Toch wel een zorg minder, kun je eindelijk het huis weer een beetje laten verstoffen, je hoeft het toch alleen bezemschoon op te leveren??

Ongeduld, fijn dat je nieuwe werk zo goed van start gaat! Enne Guido zal "volgens Oei ik Groei" vast wel een groeisprongetje maken...

Hier een ongetwijfeld heeeeeeeele slechte moeder, ik kook NOOIT de flesjes uit, hooguit zo nu en dan de speentjes.... Die kleine meid stopt idd vanalles in haar mond, twee andere ukken zitten aan haar te frutten, hond geeft haar in een onbewaakt ogenblik een lik... tja... Denk ook wel eens dat kinderen steeds vaker allergisch zijn omdat alles zo "schoon" moet tegenwoordig. Kinderen mogen niet vies worden, liefst niet in de zandbak.... Zat zelf vroeger ook zand te eten en heb er nooit iets van gekregen.

En klaarmaken: 120 cc kokend water uit de waterkoker + 90 cc koud, 6 schepjes erbij, schudden en huppekeeeee... klaar is kees. En als ik lang op pad ga neem ik een thermosfles kokend water mee en een flesje koud... beetje mengen... en ga ik kort weg dan vul ik het flesje gewoon met ietsie heter water dan normaal, in zo'n thermostasje speciaal voor flesvoeding en ter plekke mengen. Je hebt van die handige bakjes waar je flesvoedingen in af kunt passen....

Morgen trouwens naar het CB, ben vorige keer niet geweest (alleen even snel prik halen bij inloop), ben erg benieuwd wat ze van die kleine meid vinden, ze zullen wel teleurgesteld zijn dat ze nog niet kan lopen (hé RW.... laat ze maar L******). Ze zullen haar ongetwijfeld ook té groot vinden, ze past met haar 5 maandjes al zowat maat 74 en ze is volgens mij ook al 7 en een halve kilo ofzo...

Meiden, tot gauw weer, Kizzz

Mondy
RW, zie trouwens dat jullie kleine meid een maand scheelt met Roos......! en die is denk ik al langer dan Sharon!!! Goed dat je je niet gek laat maken.
Kinderen zijn toch geen geprogrammeerde robots.... Djeez wat een gezeur! Gelukkig is het bij de andere arts beter toch? Esmee zit iedere keer preciés op het midden van de groei lijn. Dus ik vroeg de arts of het deze keer weer zo was. Zei ze: "Het gemiddelde is niet waar we naar streven! Ieder kind heeft zijn/haar eigen groeilijn!"

Esmee heeft trouwens ook haar knuistjes vaak dicht. oeps.... ontwikkelingsachterstand!

En yoghurt dat mag toch ook niet? Is ook van koemelk en dat mag niet (toch Mondy )

Te lang.... tjong dan moet je haar maar niet gaan bijvoeden, wordt ze alleen maar langer en groter van.

Oké nu weer stoppen! Goed dat je je niet gek laat maken!

Brabbel: voor Kaj!

Hetzer: Is een mobile een idee? Draait uit zichzelf!

Vandaag hebben we het voorlopig koopcontract getekend. en als alles goed gaat is rond 18 aug. de overdracht. Fijn! Ik ben zo opgelucht dat het verkocht is!

Nu ben ik bezig overal adreswijzigingen door te geven. Tsja heeeeerlijk op tijd..... Ik heb eerst maar eens een lijstje gemaakt.

Maar voor mijn gevoel vergeet ik de helft... We zien het ook wel!

Liefs,

Mango
Sjonge RW, wat belachelijk van die arts... Bij mij zeggen ze steeds, niet zo vreemd dat ze zo lang is want paps is ook erg lang (1.98).. Dus dat is hun excuus dan weer...

Mango; Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!! Scheelt weer een hoop zorgen!

Volgens mij hier ook lichtelijk een groeisprong te pakken. Zat ze eerst qua voedingen om de 4uur, is ze na een weekje weer terug naar om de 3uur. Voor de rest gaat het prima!
Hallooo: Er gebeurd eigenlijk helemaal niets meer op de msn groep, we zitten voornamelijk op hyves en hier.

Murpeltje: Heerlijk, bijna een hele maand vakantie! Heb je ook wel verdiend na de laatste tijd bij je oude werkgever!

Crazydesi: Jeetje, Twan ook al aan het flesweigeren! Ik kan je geen tips geven, maar ik hoop dat hij het snel weer doorheeft. En dan natuurlijk ook de nacht gaat doorslapen!

Mango: Dat gaat ook snel! Heerlijk dat jullie je huisje ook echt kwijt zijn!

Hezter: Jammer dat het nog niet helemaal goed gaat. Heb je ook oefeningen of is het naief van me om te denken dat dat iets zou helpen? Geen tips om een driftkikkertje in te tomen, ik zorg ervoor dat Guido steeds verschillende speeltjes heeft om uit te kiezen. Maar ik heb ook al wel gehoord dat het juist goed is om niet teveel aan te bieden..... Tja, dit werkt voor ons.

Brabbel: Ondanks alle zorgen om Kaj, blijft het toch een heerlijk ventje! Ook al aan de rol! Ik vond SATC ook leuk, heb me weer vergaapt aan alle kleding! Vond het wel een beetje lang duren af en toe.

Roze wolk: Nou ja, het kan ook nooit goed zijn op het cb! En wat een verschillen tussen de verschillende artsen, zo is er ook geen pijl op te trekken. Gewoon je eigen plan volgen is volgens mij het beste advies...

Mondy: Oei ik groei heb ik er ook even op nageslagen, maar het volgende sprongetje hoeven we pas met 26 weken te verwachten.

Hoe is het met de drukte, overleef je deze week een beetje???

Vandaag eindelijk Biobim gevonden en ook maar meteen de vuurdoop, voor het eerst pap. Het duurde even voordat ik alles bij elkaar gezocht had en volgens Guido duurde het veel te lang. Hij was dan ook erg ontevreden in zijn wipstoeltje. Toen vriendlief de videocamera ook in de aanslag had, was het eindelijk zo ver. Guido's eerste hapje!

Ook al vonden wij het enorm stinken, Guido at er smakelijk van! Hij vond het echt heel lekker, hij probeerde steeds de lepel te pakken te krijgen. Als ik niet opschoot met de volgende hap, begon ie gewoon te zeuren! Een groot succes dus! We willen voortaan iedere dag pap gaan geven, het is alleen nog wel even uitvogelen wat het beste tijdstip is. De ochtend en avondvoeding wil ik er eigenlijk inhouden, dus overdag is waarschijnlijk de beste optie. Maar zal hij dan niet te lang verzadigd zijn?
Mango super nieuws over jullie huisje.. toppie

Ongeduld. idd duurde soms een beetje lang..

Maar hoe vond je die scene in Mexico met Charlotte.. Nou ik piste bijna in mijn broek hahah

Vandaag liga gekocht voor Kaj, vanaf 4 tot 6 maanden stond op verpakking, kan je prakken met 1/2 banaan en sinaasappel, maar dat zag ik niet dus had ik niet in huis alleen maar kiwi`s en appel. Dus mama liga eten en dan aan Kaj geven, meneer vond het heerlijk.. Sapjes en pap vind hij nog maar niks
Wat een rust hier! Oké, ben zelf ook niet veel geweest Merk wel dat het even wennen is, weer werken, thuis de boel op rit houden, en soms ook nog even wat tijd voor jezelf hebben...

Kleine mijlpaal hier: Tessel kan nu helemaal zelf omrollen. Gisteren deed ze het al op de creche, en vanmiddag ook thuis. Gelukkig zag ik het aankomen, dus ik zat al met de camera in de aanslag Grote grijs vervolgens ook op haar gezicht

Nu gauw naar bed, morgen vroeg beginnen!
goedemorgen!

Plannen zijn gewijzigd, we gaan morgen naar zuid frankrijk ipv naar normandie. Het is daar zulk slecht weer en daar hebben we helemaal geen zin in!!!

Ben nu druk bezig met een camping uitzoeken, we hebben al een hele leuke bij marseille, nu nog een tussenstopcamping halverwege.

Straks de kleding inpakken, heerlijk, lekker veel korte broeken en zwemspullen!!!
Je hebt groot gelijk RW.. Leuk hoor.. Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier en geniet er lekker van !!

Zeg ik met heel veel jaloersie

Oh wat goed Tieger.. Kaj heeft het vd week 1x gedaan zo leuk om te zien hahaha

rustig hier he.. ohoh stilte voor de storm
heb ik eindelijk vrij, ben ik half ziek! bah!

weet niet wat het is, last van hooikoorts, spanning die eruit komt, soort van buikgriepje of zit mijn eerste ongesteldheid eraan te komen? zoals wij in dat geval zeggen: ik heb een beetje de pip.

wel leuk: manon heeft gisteren ook voor de eerste keer biobim op! was een groot succes! ook zij wilde de lepel telkens afpakken. schitterende foto's gemaakt.

minder leuk: ze heeft al een tijdje een plekje op haar wang, soms zie je het bijna niet, soms lijkt het wat erger. dat is toch een vorm van eczeem, niet erg en ze heeft er geen last van, maar toch. hou het dus nog maar even bij biobim, voordat ze iets anders erbij gaat krijgen.

gr murpeltje
RW: Groot gelijk! Hup op naar het mooie weer! Heel veel plezier daar! Geniet er lekker van!

Tieger: Dus Tessel ook al rollen! Leuk! Hoe bevalt het werk op zich? Is het leuk om te doen en zo? Ach dat huishouden komt wel weer eens toch?

Murpeltje: Bah meis, wat sneu! Hoop dat je snel weer beter bent! Ben jij nog niet ongesteld geweest? Lekker man! Grappig he?! Die hapjes! Zat Manon er ook helemaal onder?

Wij zijn weer gestopt met de rijstebloem. Esmee wilde maar niet poepen en heeft er ook echt last van. Boos krijsen en harde buiken. Dus heb ik het cb maar gebeld. Volgens de arts kon ik beter even stoppen en maar beginnen met fruit en dan vooral peer en pruim, moet goed zijn voor het poepen. Kijk op hyves voor het filmpje! Wat een bekken trok ze zeg! Maar ze heeft wel heel veel gegeten, bijna een half potje! Toen ik wilde stoppen pakte ze de lepel en ging ze die weer in haar mond stoppen!

Vandaag dus getekend voor het nieuwe huis. De oude bewoners hadden er zichtbaar moeite mee. Ze zijn uitelkaar met kleine kinderen. De vrouw woont nu schuin tegenover ons in een huurhuis.

En wat moet je veel bellen zeg. Volgens mij vergeet ik echt de helft....

Ons andere huis gaat per 18 aug. pas over, dus we hebben nog wel even.

Maar wat een ruimte in ons nieuwe huis! En een wc boven! Heeeeelijk! In de namiddag gaan we weer even heen. Vriendin en schoonzus willen even kijken! (Ach wat een drama! )

Morgen verf halen en dan hopelijk aan de slag! N

Nu ga ik eerst even met Esmee slapen! Heb vanacht geen oog dicht gedaan van de spanning! Hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven