loopwagen
vrijdag 5 juni 2009 om 21:06
Mijn dochter wordt binnenkort 1, en ik ben op zoek naar een leuk kadootje. Ze kan nog niet lopen of staan, maar ik kijk alvast een beetje vooruit en denk aan een loopkar/duwwagen of hoe die dingen dan ook heten. Iets waar ze straks aan kan staan en stapjes kan gaan zetten, maar waar ze ook nu (kruipfase) al plezier aan kan beleven. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer, er is zo veel! Duur, goedkoop, groot, klein, allerlei kleuren en vormen, blokken erin, geen blokken....
Heb jij er een waarvan je zegt "die moet je hebben!" (of juist niet....) ? Ik hoor het graag!
Heb jij er een waarvan je zegt "die moet je hebben!" (of juist niet....) ? Ik hoor het graag!
vrijdag 5 juni 2009 om 22:02
dank voor de maten crini! Inderdaad ook wel prettig als 'ie ergens kan staan, zo groot is ons huis niet, en we lopen al aardig vol met speelgoed. Ook wat dat betreft vind ik het wel handig als er ook wat in kan, kan je daar 's avonds de kleine speeltjes in gooien..... (Maar da's eigenbelang natuurlijk, heeft dochter niet zo veel aan )
vrijdag 5 juni 2009 om 22:03
lilla, een speelgoedwinkel is wel veel duurder. Wat je natuurlijk wel kan doen is naar een speelgoedwinkel om te kijken en te testen en dan op internet kopen.
Er zijn genoeg goede houten speelgoedsites:
www.mavinthotoys.nl
www.spelmaterialen.nl (aanrader!)
www.oliebeestje.nl
www.despeelgoedplank.nl
www.vliegenzwam.nl
www.selintoys.nl
www.doeppiedee.nl (geen ervaringen mee, maar ziet er betrouwbaar uit)
www.hoplakee.nl (geen ervaringen mee, maar ziet er betrouwbaar uit)
www.djimmi.nl (erg goedkoop, maar geen ervaringen mee)
en zo kan ik nog wel even door gaan, maar ik ga nu slapen
suc6!
Er zijn genoeg goede houten speelgoedsites:
www.mavinthotoys.nl
www.spelmaterialen.nl (aanrader!)
www.oliebeestje.nl
www.despeelgoedplank.nl
www.vliegenzwam.nl
www.selintoys.nl
www.doeppiedee.nl (geen ervaringen mee, maar ziet er betrouwbaar uit)
www.hoplakee.nl (geen ervaringen mee, maar ziet er betrouwbaar uit)
www.djimmi.nl (erg goedkoop, maar geen ervaringen mee)
en zo kan ik nog wel even door gaan, maar ik ga nu slapen
suc6!
Whatever, I do what I want