Luierfiets als kraamkado?

02-06-2011 19:29 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik moet binnenkort een kraamkadootje geven (mijn nicht gaat binnenkort bevallen) en nou ben ik niet echt een meisje meisje om het zo maar te zeggen. Ik ben dus echt totaal niet thuis in wat ik moet geven als kraamkado. Nou wil ik wel graag met iets origineels voor de dag komen (ze is me favo nicht) dus heb ik lopen zoeken op internet. Zouden jullie je mening willen geven waar ik goed mee voor de dag kan komen???

Zelf heb ik zitten kijken naar luiertaarten en luierfietsen. Ik heb onder andere deze gevonden

Is dit iets origineels om te geven en leuk om te ontvangen? Kortom, zouden jullie als moeders dit een leuk kado vinden?

Kzou het super vinden als jullie willen reageren!

Groetjes Dav
anoniem_126548 wijzigde dit bericht op 02-06-2011 19:49
Reden: gezeik om spam
% gewijzigd
Je hebt van die voorleesboeken die je zelf kunt inspreken. Voor een meisje een armbandje met datum en naam er in gegraveerd, if klein zilveren bedelarmbandje. Voor een jongentje een zilveren auto spaarpot. Ik vind zelf iets blijvends juist zo leuk. Succes, maat die luiertaart...niet doen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik heb goddank geen luiers gehad. Wat hier een hit was, is een babygym, wordt nu gebruikt om te gewichtheffen in de box. De mobiel boven de box, hartstikke gezellig vindt Mason dat ding. Knuffels, babybadboekjes, All Stars, badstoeltje, plastic babystoeltje van ikea (Stokkeding is een onding). Nog meer tips?

Slabbertjes, rammelaar, muziekdoos met sterrenprojector, nog even doorgaan?
You know how I know? Because I reeaally think so!
De reden dat ik hier nog niet eerder gepost heb is dat ik in mijn leven met hele andere dingen bezig ben dan met fora zoals deze. maar om dat ik eigenlijk geen tijd heb om langdurig op zoek te gaan naar iets leuks dacht ik dat dit forum een toegevoegde waarde kon hebben (Stupid me!)

Bertje_ bedankt voor je suggesties. Ik ga eens kijken naar een geboortestoeltje of prenteboek

Diaantje1971, Ik weet niet wie jou in je jeugd heeft gepest maar kom op meid, zet het van je af! Je hoeft je opgekropte woede echt niet meer te uiten als een klein kind hoor. kom uit je kleine bekrompen afgesloten wereldje en sta open... voor wat het leven je biedt.
quote:dav79 schreef op 02 juni 2011 @ 20:05:

De reden dat ik hier nog niet eerder gepost heb is dat ik in mijn leven met hele andere dingen bezig ben dan met fora zoals deze. maar om dat ik eigenlijk geen tijd heb om langdurig op zoek te gaan naar iets leuks dacht ik dat dit forum een toegevoegde waarde kon hebben (Stupid me!)

Bertje_ bedankt voor je suggesties. Ik ga eens kijken naar een geboortestoeltje of prenteboek

Diaantje1971, Ik weet niet wie jou in je jeugd heeft gepest maar kom op meid, zet het van je af! Je hoeft je opgekropte woede echt niet meer te uiten als een klein kind hoor. kom uit je kleine bekrompen afgesloten wereldje en sta open... voor wat het leven je biedt.

Dank je dave!

Mijn leven was helemaal top, tot die ene dag, en ik die luiertaart kreeg, ben het nooit meer te boven gekomen.

Dank je voor je lieve woorden, ze doen me goed!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Stom idee omdat je de luiers te veel vervormd. Luiertaarten vind ik persoonlijk leuk. Maar dan zijn ze alleen opgerold ipv onmogelijke figuurtjes.
quote:dav79 schreef op 02 juni 2011 @ 20:05:

Zo sneu als mensen om zich heen gaan schoppen als ze niet de gewenste antwoorden krijgen.

Diaantje1971, dav79, Ik weet niet wie jou in je jeugd heeft gepest maar kom op meid, zet het van je af! Je hoeft je opgekropte woede echt niet meer te uiten als een klein kind hoor. kom uit je kleine bekrompen afgesloten wereldje en sta open... voor wat het leven je biedt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dav, misschien moet je in je leven dan eens op zoek gaan naar mensen die deze vraag voor je kunnen beantwoorden. Niet alleen vrouwen op een forum hebben kinderen. Of kraamkado-ideeen. En een luierfiets is stom (maar dat zul je vast wel vaker gehoord hebben)
Damn, nou heb ik de luierfiets gemist.
Ga je toch googlen hè. Want een luiertaart kende ik al. Maar een fiets? Dat wilde ik zien.

Moet zeggen dat het minder erg is dan ik dacht eigenlijk :-) Tenminste als je de site www punt luierfiets punt nl bekijkt. Dan kun je ergere kraamcadeautjes krijgen eigenlijk. Maar goed, daar ging dit topic natuurlijk helemaal niet over. Het ging over spam. En daarna gingen we katten
quote:2reebruineogen schreef op 02 juni 2011 @ 19:48:

Ik hou helemaal niet van dat soort 'originele' cadeautjes, getver.

Hoewel.... Gat in de markt Davino!

Incontinentiefiets! Leuk om te krijgen als je 60 wordt, zo origineel en attent!Met absorberend zadel!
Als je in de overgang komt, de opvlieger fiets.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik vind die luierfietsen eigenlijk helemaal niet zo stom. De luiertaart die ik kreeg vond ik wat afgezaagd, zoiets vind ik dan nog wel een leuke variant op, temeer omdat er nog wat andere dingen in zitten zoals hydrofielen en monddoekjes enzo.
Ahum, ik heb even gegoogeld en ik vind die luierfiets wel geinig. In ieder geval veel leuker dan sommige cadeautjes die ik heb gekregen......( met als hoogtepunt een AH tas met daarin een zelfgebreide giraffe waarin tante ook nog even per ongeluk haar asbak in had geleegd).

M.
quote:mjdh schreef op 02 juni 2011 @ 21:18:

Ahum, ik heb even gegoogeld en ik vind die luierfiets wel geinig. In ieder geval veel leuker dan sommige cadeautjes die ik heb gekregen......( met als hoogtepunt een AH tas met daarin een zelfgebreide giraffe waarin tante ook nog even per ongeluk haar asbak in had geleegd).

M.

Ahum....sorry...uiteraard niet grappig.
Luiertaarten de horror...

En luierfiets wil ik niet eens weten... brrr
Vraag me af of je op die manier wel Hema spullen "mag" gebruiken....
Ik ben ook maar gaan googlen. Luiertaarten vind ik niet leuk maar die fietsen vond ik eigenlijk wel erg leuk. Vooral die voor jongens. Er zijn ergere cadeaus om te krijgen.
Ik vind een boxzak origineel en handig (om aan de box te hangen en speelgoed in te doen). Even verschillende linken aanklikken bij google want je heb veel verschillende soorten.
Even de luierfiets even gegoogled en vond hem best schattig. Leuker dan een luiertaart, maar of de luiers nog bruikbaar zijn weet ik niet. Ik zou het best een leuk cadeau hebben gevonden. Ik vind ze wel duur, voor een paar luiers, spuugdoekjes en een knuffel.

Ik koop ook wel eens een mandje (bij de Xenos of zo) neem een rompertje en vul dat op met keukenrol, zet dat midden in het mandje en vul het mandje dan verder met badspul en een boekje of badspeeltjes. Folie eromheen met een roze of blauwe strik en je hebt voor weinig geld een leuk gevulde mand.

Een ander leuk cadeautje vind ik een badpakje/zwembroekje (maat 68 of 74), een badponcho en een babyfloat.
Ik vind het persoonlijk echt niet leuk, zou er ook nooit opkomen. Ik kreeg o a chocolaatjes van de banketbakker / chocolaterie van babies, voorleesboekjes ( leuk ook, nog niet bruikbaar maar mooi ) rompertjes.

Wat ook wel handig is, fijne badcape of mooi boxkleed, weleda spullen vind ik altijd mooi als kraamkado, baby- badolie ( zachte geen chemische troep ) leuke sokjes ( raken altijd kwijt onderweg )

Of mama verwennerij

Nee ik raad je niet zoiets aan maar dat is omdat ik er echt niet van houd!
Ook maar even gegoogled..vind ze best meevallen hoor!

Ik heb voor mijn nicht die 6 weken geleden is bevallen zelf een luiertaart gemaakt. Ze vond het helemaal fantastisch

Ik heb voor haar en d'r man ook nog een verwenpakketje gemaakt met chocola, ontspanningsmaskers, een flesje wijn en bier en het boek Zó doe je dat Baby gekocht. Allemaal tips over het krijgen van een baby en wat je daarna kan doen. Superleuk!

En nog even een reactie op sommige reacties. Ik snap wel dat Dav79 een beetje gepikkeerd raakt. Als je nieuw bent, ben je nog niet gewend aan t forummen hier. Gewoon elkaar helpen en niet meteen zo reageren. Ik leer de kindjes altijd dat het ook op een andere manier gezegd of gevraagd kan worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven