Luierfiets als kraamkado?

02-06-2011 19:29 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik moet binnenkort een kraamkadootje geven (mijn nicht gaat binnenkort bevallen) en nou ben ik niet echt een meisje meisje om het zo maar te zeggen. Ik ben dus echt totaal niet thuis in wat ik moet geven als kraamkado. Nou wil ik wel graag met iets origineels voor de dag komen (ze is me favo nicht) dus heb ik lopen zoeken op internet. Zouden jullie je mening willen geven waar ik goed mee voor de dag kan komen???

Zelf heb ik zitten kijken naar luiertaarten en luierfietsen. Ik heb onder andere deze gevonden

Is dit iets origineels om te geven en leuk om te ontvangen? Kortom, zouden jullie als moeders dit een leuk kado vinden?

Kzou het super vinden als jullie willen reageren!

Groetjes Dav
anoniem_126548 wijzigde dit bericht op 02-06-2011 19:49
Reden: gezeik om spam
% gewijzigd
slechte spam
Ik vind het leuk omdat het lief en praktisch is. Als je kleertjes geeft zijn veel mensen geneigd naar hun eigen smaak te kopen en luiers heb je nu eenmaal altijd wel nodig. Mits de nieuwbakken moeder nog katoenen luiers gebruikt natuurlijk.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
.
Ik zou niet in zee gaan met dat bedrijf: ze hebben geen contactgegevens op hun site staan.
OMG wat erg. Alles met luiers is stom

Hoe kom je in hemelsnaam op het idee dat zoiets leuk is?
Het is haar webwinkeltje en omdat meer mensen dit stom vinden, heeft ze spam nodig om nog iets te verkopen
ik zie een markt hier!

wanneer een meisje 12 wordt, krijgt ze een maandverband fiets! (de handvatten zijn dan natuurlijk tampons)

wie bedenkt er meer?
.
En als je wil dat je site beter gevonden moet worden door Google: investeer dan eerst wat geld in je site zodat deze ook goed wordt opgepikt wordt door Google
Dat mensen dat hier nog durven...spam.

Geeft wel aan dat ze het forum en vooral de gebruikers niet kennen
En als je dement bent, de vergeet-mij-nietjes fiets.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Een luierfiets? Dat is net zo stom als een skipakje in maat 56 in augustus. Een luierfiets.....tsk tsk tsk
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik hou helemaal niet van dat soort 'originele' cadeautjes, getver.

Hoewel.... Gat in de markt Davino!

Incontinentiefiets! Leuk om te krijgen als je 60 wordt, zo origineel en attent!
Oh ik kon mezelf echt niet tegenhouden. Ik móest even zien hoe een luierfiets eruit ziet. Mijn God

Ik ben wel erg blij dat hij niet op levensgroot formaat te krijgen is. Dat is gewoon eng.
Nu weet ik weer waarom ik me pas nu hier heb aangemeld. wat een gezeik zeg om niets zeg. Is het zo moeilijk om antwoord te geven op mijn vraag?

Voor degene die wel een antwoord hebben gegeven..bedankt.

Voor de zeikers. Ik haal de website anders wel uit de tekst als dat geruststellender is.
haha, een zeikfiets! Zo te zien is daar ook een markt voor dav71!
Ik vind het er eigenlijk best leuk uit zien

Veel beter dan die afschuwelijke kleertjes die je soms krijgt....
quote:dav79 schreef op 02 juni 2011 @ 19:49:

Nu weet ik weer waarom ik me pas nu hier heb aangemeld. wat een gezeik zeg om niets zeg. Is het zo moeilijk om antwoord te geven op mijn vraag?

Voor degene die wel een antwoord hebben gegeven..bedankt.

Voor de zeikers. Ik haal de website anders wel uit de tekst als dat geruststellender is.

Website uit de lucht halen is nog beter!

Het is gewoon schokkend lelijk die pamper fietsen, en dat vind je zelf ook wel, je zet niet voor niks , niet je gegevens online!
quote:diaantje1971 schreef op 02 juni 2011 @ 19:53:

[...]

Website uit de lucht halen is nog beter!

Het is gewoon schokkend lelijk die pamper fietsen, en dat vind je zelf ook wel, je zet niet voor niks , niet je gegevens online!

Pardon? waar zou ik mijn gegevens online moeten zetten? En in plaats van mijn suggestie af te kraken, heb je misschien ook nog een suggestie over wat ik wel kan geven?

Mensen lopen afzeiken is zoooooo makkelijk, eigenlijk ben je gewoon een triest geval.
quote:dav79 schreef op 02 juni 2011 @ 19:55:

[...]

Pardon? waar zou ik mijn gegevens online moeten zetten? En in plaats van mijn suggestie af te kraken, heb je misschien ook nog een suggestie over wat ik wel kan geven?

Mensen lopen afzeiken is zoooooo makkelijk, eigenlijk ben je gewoon een triest geval.Ja, heb je toevallig ook een huilie fiets??
Giechel
Huilie fiets? met tissues in plaats van pampers?
Dav, zoals jij je OP hebt opgezet en aangezien dit je eerste post hier op het forum is, is het voor de meesten hier (waaronder ik) zeer aannemelijk dat je hier alleen post om je eigen website onder de aandacht te brengen.

Voor het geval je echt op zoek bent naar tips:

een prentenboek

geboortestoeltje

kleertjes

kadobon

vraag je nicht wat ze graag wil hebben
quote:esje76 schreef op 02 juni 2011 @ 19:59:

Huilie fiets? met tissues in plaats van pampers?Precies, ik ga er direct patent op aanvragen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven