M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Zo, ik ben weer thuis na theater en patatjes eten. Had geen puf meer om te koken en vriendlief is niet thuis, is nog op zee, aan het surfen.

Theater was erg leuk. Echt voor kids vanaf 2 jr, heel toegankelijk en creatief. Valentijn is gevloerd, die ga ik zo in bed leggen, skipt nog altijd middagtuk, maar eigenlijk kan hij dat nog niet zo goed je begrijpt het is hier een hangboeltje....
dit is een linkje van theater.

echte aanrader als ze ooit in de buurt zijn

http://www.natgras.be/

kosten waren maar 2, 5 pp. In buurttheater hier. Je snapt niet hoe ze het er voor kunnen doen.
nou dan dans ik ook nog ff voor je mee Juultje, wat deden we dan ook al weer....de klompendans!!
voor Juul.

Q dat emdin binnenkwam. Haha. Dat hebben wij gelukkig nog niet gehad. Wel dat ze gaan huilen ofzo, vind ik altijd zo irritant dan

Ow man komt naar beneden, even ontbijt maken!

Doeiii fijne dag allemaal!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
alsnog eetsmakelijk Frans.

Vanuit hier ook fijn weekend allemaal!
Het dansen helpt nog niet erg helaas, dus dans nog maar even door!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lekker lang uitgeslapen vanmorgen

Man en Lynn zijn nu gezellig samen naar de dierentuin.
Jammer Juultje, maar dan dansen we nog ff door.

Hoe hebben ze het in de dierentuin gehad samen??
Even kijken hoe het met de zwangeren is. Nog steeds zwanger dus. Volhouden dames :-).

VOrige week voor het eerst weer gewerkt en ik had nog 3 andere afspraken staan. Was dus erg druk. Deze week ook nog zo en dan wordt het rustiger met afspraken maar drukker met werk. Ik ben echt nog nooit zo degelijk ingewerkt etc. ALles was er al telefoon,bureau de hele verdere mikmak. Afgelopen vrijdag korte evaluatie gehad waarbij werd uitgesproken dat ze gelijk al wat aan mijn inbreng hadden (daarvoor een overleg gehad), dat was ook fijn, ik voelde me gelijk nuttig :-)

Telefoon... later meer...
Kijk, da's prettig beginnen, Pips! Succes!

Verder hier echt megadruk; ik zal er wel weinig zijn de komende tijd.... Sorry! Vanaf 1 jan. 2010 komt er iemand bij, hier, en zal ik hopelijk een beetje minder druk zijn.
hey goed bezig Xop en Pips!!
NOg geen babynieuws? Okay dan ga ik slapen.

Xop, komt die drukte door meer studenten? Hoe moet ik dat zien met jouw werk?
Nope, nog geen babynieuws, die heeft het nog veel te goed naar zijn zin daar binnen.
Hier ook nog niets hoor! Ze

moet nog dikke week wachten! Maaaaar over drie weken en twee dagen is ze er hoe dan ook!

Hier alles ok, v is naar kdv en ik ga lekker relaxen en klein beetje poetsen!

Ik ga nu nog even

dansje voor

Juul maken!
mmmm

wat een rust nog hier

even up

ik heb de vloer gedaan, nu vluchtkoffer pakken
he meiden, het is hier inderdaad reuze rustig. Zou Juul dan toch al aan het bevallen zijn?????

Merel: is je vluchtkoffer al klaar? En heb je genoten van je vrije dag?

Pips: balen zeg, zo druk op het werk.

Xop: hopelijk krijg je het binnenkort of liever gezegd volgend jaar minder druk.

Frans: hoe was het in de dierentuin met Milena en haar papa?

Hebben jullie een abonnement?

Ik ben nu kindloos. Emdin is bij oma en blijft daar slapen. Morgenochtend wordt mijn kroon geplaatst om circa 9.30 uur.

En dan heb ik nu de gelegenheid om vanavond salsa te gaan dansen. Heb daar in die tent min of meer afgesproken met een vreemde vent, die me graag eens wil ontmoeten. Nou, dan is 't Syndicaat (zo heet de salsatent) een prima plek om dit te doen. Ik weet geeneens hoe deze man heet, maar zal hem wel herkennen van de foto.

Verder heb ik vorige week zaterdag een date gehad met een 25-jarige. Men, wat is zo'n jonkie actief. Ik kon het gewoon niet bijbenen. A.s. zaterdag een date bij mij thuis met diegene die ik al eerder bij mij thuis op bezoek heb gehad en waarmee het heel goed klikt. Zoals jullie lezen, heb ik me min of meer weer op het daten gestort. Nog geen Zwarte Prins op het witte paard gevonden. Er is altijd wel wat, hahaha!

Afgelopen zaterdag met Emdin bij de open dag van de brandweer/politie geweest en hij vond het geweldig. Al die grote brandweerauto's met sirene. Hij mocht ook in een politieauto- en motor zitten en daar had hij snel het knopje van de sirene ontdekt. Wat een herrie. Ik zal binnenkort wat foto's ervan op hyves zetten. De aangeschafte brandweerhelm heeft hij zaterdag de hele dag opgehad en het is dat hij moest gaan slapen, want anders zat deze nog op zijn hoofd.

Zo, ga nog even surfen en daarna mezelf klaarmaken voor het dansen. Fijne avond allemaal!
Nee hoor, baby zit nog hoog en droog. Vandaag ouders op bezoek gehad, die hebben Lynn lekker vermaakt, speeltuin geweest enzo, terwijl ik een dutje heb gedaan. Mijn vader kan niet stil zitten, die heeft het grasveld paardebloemvrij gemaakt

Lynn vond de dierentuin op zich wel leuk met papa, maar ze was moe en wilde eigenlijk vooral naar huis toe (of in een buggy). Ze wilde geen poffertjes gaan eten, geen frietjes, geen broodje, helemaal niets. Ze moet echt goed op tijd naar bed, anders is ze in het weekend niets waard. Gisteravond lag ze direct na het eten op bed, ze ging weer even helemaal uit haar dak.

Leuk dat je weer zo aan het daten bent, Q!

Die open dag klinkt erg leuk
kwam effe spieken, maar nog geen babynieuws.

Nou ga weer, ben er morgen weer.
Hoi!

Q wat leuk dat je zo aan het daten bent zeg. Spannend! Hoe was het gisterenavond? en vanochtend bij de tandarts, brrrrrr.

Klinkt leuk van de brandweerwagens! Emdin vond het vast prachtig.

Lynn was met haar papa naar de dierentuin, Milena niet. Die was vorige week met mij en Bojan. Wij hebben idd een abonnement op de dierentuin in Rhenen. Dat vind ik zo'n leuke dierentuin.

Milena moet ook op tijd naar bed hoor. Ze ligt meestal uiterlijk 1900 uur op bed. Eten, opruimen, tandenpoetsen wassen of badderen, pyjama aan, voorlezen en slapen. Als ze later gaat is ze vaak niet te genieten de dag erna. Ik vind he zelf meestal ook wel lekker. Zo om 1915 ligt hier het spul op bed en heb ik lekker nog de avond voor mezelf.

Merel, is de tas gepakt?

Juul
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoi!

Q wat leuk dat je zo aan het daten bent zeg. Spannend! Hoe was het gisterenavond? en vanochtend bij de tandarts, brrrrrr.

Klinkt leuk van de brandweerwagens! Emdin vond het vast prachtig.

Lynn was met haar papa naar de dierentuin, Milena niet. Die was vorige week met mij en Bojan. Wij hebben idd een abonnement op de dierentuin in Rhenen. Dat vind ik zo'n leuke dierentuin.

Milena moet ook op tijd naar bed hoor. Ze ligt meestal uiterlijk 1900 uur op bed. Eten, opruimen, tandenpoetsen wassen of badderen, pyjama aan, voorlezen en slapen. Als ze later gaat is ze vaak niet te genieten de dag erna. Ik vind he zelf meestal ook wel lekker. Zo om 1915 ligt hier het spul op bed en heb ik lekker nog de avond voor mezelf.

Merel, is de tas gepakt?

Juul
Ha

tas is gepakt! Althans voor de helft. Rest draag ik nog en dat is onhandig.

Wel lekker alles aan kant nu beetje bijhouden, alleen de katten beharen iedere keer alles, grrrrr

we gaan zo naar m'n moeder is vandaag 60 geworden, een mijlpaal.

Tot later!
Gefeliciteerd met je moeder, Merel!

Ik heb ook nog niet alles in de tas zitten, omdat ik het nog draag. Ik was nu wel heel veel, zodat ik alles steeds schoon heb en het zo in de tas kan gooien. Tas van Lynn is ook gepakt voor bij opa en oma. Cadeautje voor Lynn is ingepakt, moet alleen nog in mijn tas. Geven jullie Valentijn ook iets, Merel?

Ik heb net bij Jamin een blauwe spekjestaart gekocht voor Lynn om te trakteren op het kdv als de baby er is. Heb ik dan geen werk aan, ik plak er alleen nog een tekst op denk ik met de naam enzo. Net de wielen van de kinderwagen weggebracht naar de fietsenmaker, er is er minimaal 1 lek en de rest checkt hij even. Lekker op tijd he Verder naar de kapper geweest, dan lig ik er tenminste een beetje fatsoenlijk bij straks

Ik hoefde Lynn lekker niet weg te brengen vanmorgen, de overbuurvrouw heeft haar naar het kdv gebracht. Haar dochter gaat naar de psz in hetzelfde gebouw en bood aan haar op woensdag mee te nemen, heel fijn!

Rhenen is ook erg leuk, Frans, gaan jullie dan ook naar Ravotapia? Wij hebben net weer een abo genomen bij Burger's.
gefeliciteerd Merel, met je moeder!

Juultje, we dansen nog hard door!!!

Merel, jij ook succes met de laatste loodjes!!
Goeiemorgen
Gm

Juul hoe gaat het? Spannend hoor!

Hier Lles rustig , m'n moeder komt vandaag helpen, vooral op valentijn passen zodat ik een tukkie kan doen, morgen komt schoonmoeder.

Gister heb ik de hoezen van de bank gewassen hoe bedoel je nestdrang! Zit nu al weer te bedenken wat het volgende is.......

Valentijn zit lief te puzzelen, helemaal verslaafd

tot later

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven