M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Binnen 2 weken gewoon 2 baby's hier!
koffie, zwart graag...
ja leuk he 2 beebjes ! k kan haast niet wachten. Erg spannend allemaal. Ben nu ook wel een beetje ongedurig aan het worden....komt dat ik al een datum heb, dan leef je daar extra naar toe. Ik zal de datum in de AK zetten, alleen ouders weten het. Mn vriendinnen zitten te vissen en ik wil het een beetje als verrassing laten.
Oja scriptie ben ik in afrondende fase. Correcties doorvoeren en dan uploaden. Spannend!
Whaaaaaaaa, ik vlieg gelijk naar de AK, al vind ik de verrassing ook wel weer leuk.

Maar ja, ik neem aan dat je man niet ff hier komt melden dat ze er is hi hi
koffie, zwart graag...
koffie, zwart graag...
Ik heb een I phone, met internet, dus ik zal mezelf wel melden! (als ik me goed genoeg voel natuurlijk!
merel merel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hebt je buzz aan staan dus nu kan iedereen die jouw vriend is op hyves zien wat de datum is.

Als ik jou was, zou ik m weghalen.
koffie, zwart graag...
ben zelf even snel zo onbeleefd geweest en zet m er zelf weer op voor jou.
koffie, zwart graag...
hahaha

lekker blond
is het nu weg? Ik dacht dat niemand in onze AK kon kijken, hoe zit dat dan?
gelukkig hebben die vriendinnen van mij geen hyve!
Haha begrijp ik nu dat Merel ons subtiel wilde laten weten wanneer de keizersnee is en dat ze het per ongeluk op haar hyves heeft gezet

Jee Xop, ik heb ook respect voor je zeg! Wat een zware zwangerschap! En je vader was toch ook nog overleden tijdens die zwangerschap?

BABY VAN JUUL, JE HOEFT NIET, IK HERHAAL, NIET OP DE BABY VAN MEREL TE WACHTEN!!!

Arme Juul, wat een tegenvaller dat die weeen niks gedaan hebben.

Vandaag niet echt een superdag. Was naar de dierentuin. Had met Milena afgesproken dat ze naar me zou luisteren en dat we naar huis zouden gaan als ze niet zou luisteren. Het was herfstvakantie en heel druk. Ravotapia kon ze niet spelen, want het was zoo druk en ze werd steeds aan de kant gebeukt door andere monsters kinderen. Ik kon niet achter haar aan rennen vanwege de wagen. Buiten rende ze weg en rende over de baan waar van die speelgoedautootjes reden. Nou mijn hart viel er bijna uit. Vervolgens nog een ruzie over aan welk tafeltje we zouden gaan zitten en toen was ik het zat. Heb haar meegesleept naar de auto. Oh wat was ze boos en ik ook zeg.

Hety lullige was dat ikhaar wel snap en dat ik zelf veel te chagerijnig reageerde. Overal liepen gezellige gezinnen en vond het gewoon echt niet leuk dat ik daar weer eens in mijn eentje liep. Bah, ik was echt geen leuke moeder vandaag

Net toen ik Milena naar bed bracht zei ik nog van sorry dat het niet zo gezellig was vandaag. Zegt zij: ik vond het wel gezellig hoor mama. Ach lieverdje. (om daarna weer te gaan mekkeren over het tandenpoetsen en aan mijn haar te trekken toen ik haar een nachtzoen wilde geven, zucht)
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Daar zou ik ook wel chagrijnig van worden, Frans! Grappig dat Milena het dan wel gezellig vond.

Ik had man vanmiddag al even via de mail op de hoogte gebracht van hoe en wat bij de vk, vanavond nog even over de bevalling gepraat samen. Hij heeft me helemaal weer gerust weten te stellen, hij gaat hoe alles gaat heel goed in de gaten houden, aandringen op ingrijpen als het voor geen meter opschiet, bij vk de afspraken nogmaals benadrukken als de bevalling begonnen is. Gelukkig dat ik zo'n nuchtere man heb op deze momenten!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
He, ik wilde er net bijkomen op de tribune, maar ik begrijp dat deze voor nu weer afgebroken is. Juul, balen zeg dat het niet doorzet en dat ze ook nog niet kunnen strippen. Hopelijk komt de kleine toch nog voor maandag en fijn dat je man je zo steunt.

Merel, heb nog niet gekeken wanneer het grote moment daar is. Wel fijn dat je sciptie weer (bijna) af is. Hopelijk gaan ze er nu mee akkoord(?)

Frans: tja, ik kan begrijpen dat je kribbig wordt van zoveel drukte om je heen en dan op dat moment ook nog een kind wat niet goed luistert. Wel knap dat je je woord in daad maakt. Zo is het voor Milena ook duidelijk dat als ze niet luistert dat je dan geen leuke dingen doet. Wel weer lief van haar om te zeggen dat ze het wel gezellig vond.

Ik houd er niet van om in kindervakanties naar dierentuinen, indoorspeeltuinen en zo te gaan. Veels te druk. Zolang het nog kan en mag, gaan we gewoon buiten de schoolvakanties om.

Tiramam: fijn dat je er weer bent. Leuk om te lezen dat het ondanks alle drukte met jullie heel goed gaat. En vooral niet proberen om alles van ons terug te lezen, want daar is geen beginnen aan.

Xop: leuke opmerking, dat Juul fikkie fikkie MOET doen. Toen ik dit las, vond ik het heel grappig. Maar ik kan begrijpen dat ze er nu niet toe in staat is en ook niet voor in de stemming is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Emdin ligt sinds 20.45 uur te pitten in mijn bed. Ach, hij heeft de hele week heerlijk in zijn eigen bed geslapen en nu het weekend is, mag hij bij mij een nachtje logeren. Het is momenteel een erg makkelijk, luisterend kind. Mag echt niet klagen. Het gehang aan me is nu gelukkig over. Vanavond heeft hij geholpen met stofzuigen en hij heeft op zijn manier de ramen van het balkon gezweemd, terwijl ik het balkon aan het opruimen was. Alles aan kant voor de komende herfst/winter. Alhoewel ik geen zin heb om de plastic stoelen naar de kelder te slepen. Heb ze opgestappeld in een hoek van het balkon gezet.

Morgen aan het einde van de middag hebben we een verjaardag, met avondeten en 's avonds komt er nog een vriend van de papa van Emdin (die momenteel in NL is) iets ophalen bij ons. Zondag nog geen echte plannen. Waarschijnlijk zal het een kinderboerderij of het strand worden.

Ik ga zo nog even surfen, een spelletje spelen en dan lekker naar bed toe. Fijne avond en weekend!

En Juul, ik ga heel hard voor je duimen, dat het nu maar vlot mag doorzetten!
Ik hou ook niet van in kindervakanties naar dat soort dingen ter gaan hoor. Dom genoeg (en echt dom, want ik was door de vakantie dus maandag en dinsdag vrij ) had ik er niet aan gedacht

Ik probeer eigenlijk geen dingen te zeggen die ik niet waarmaak. Dus als ik zeg dat we naar huis gaan als ze niet luistert, gaan we echt. Anders dreig ik met iets anders (of houden we het gezellig, dat nog liever natuurlijk .

Milena luistert erg slecht de laatste tijd. Zo irritant. Ik denk dat het ook aan mij ligt. Ik ben soms zo druk met Bojan en zde vindt het zo moeilijk om te wachten. Terwijl ze verder wel heel lief voor hem is. Het is ook niet dat ze dan stoute dingen gaat doen, maar meer overal aanzitten enzo. Ik ga morgen proberen om wat minder op haar te mopperen en de sfeer wat positiever te laten worden. Ik ben eigenlijk van het positief opvoeden, maar het wil even niet zo geloof ik. Nou ja, morgen weer een nieuwe dag
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jemig Juultje, zal ik mijn klompen dan maar tevoorschijn halen al dat elegante dansschoeisel van de rest niet helpt?

Aan de andere kant, het is weer vrijdag, dus ik zal wat van mijn bevallingsvibes overbeamen, wie weet...

Indian, het gaat hier op zich wel goed. Ik werk alleen wat te veel momenteel omdat ik nu twee baantjes combineer. Deze week geloof ik 22 uur en volgende week nog meer (ik zou er geloof ik 18 doen maar ik was twee vergaderingen vergeten, niet handig...). Enfin, ik ben wel heel gelukkig dat ik het werk nu daadwerkelijk volhoud (voor het eerst in jaren!). Met Pipsie gaat het wat minder goed. Ze plast tig keer per dag in haar broek/bed. Heel vervelend. Ik wil het nog een weekje aanzien en dan maar eens weer met de pedagoog bellen. Het is begonnen in de week voor ik begon te werken maar haar er al wel over vertelde. Het was ook de week voor het eerste ziekenhuisbezoek en voor we haar school gingen uitzoeken. Wellicht allemaal wat te veel voor haar om te verwerken, ik weet het niet. Ik ben maar 1 ochtend meer van huis dan anders dus op zich zou ze daar niet veel last van moeten hebben. We zien het nog even aan.

Duh... en hoe het met Papsie is... duh... die is vanavond weg en dat is goed zo... Grijnz, duidelijk genoeg? LOL. Popsie blijft als een speer gaan dus dat is erg leuk. Ze is ook erg lang voor haar leeftijd (89 cm geloof ik).

En hoe is het bij jullie? Begin je al een balans te vinden? Kun je je er bij neerleggen bij je zeer parttime baan? Grin, gister vertelde ik mijn nieuwe (veel jongere) collega's mijn vorige banen en die waren in shock dat je ook kunt kiezen voor je kinderen ipv. de carriere. Was voor hen echt iets nieuws .

Ik las net van Milena haar buien. Hier hebben we ook kindje met regelmatige puberbuien. HEeft ze nooit eerder gehad. Afgelpen week sloeg ze zelfs met een krukje

tegen de muur, puur voor de lol en de provocatie. Stiekem was ik reuze trots dat ze eindelijk wat stouts/pittigs doet, maar ik moet er ook erg aan wennen.

Merel het wordt voor jullie nu ook spannend!
TIIIIRRRAAAAAHHH! MAAAAARRRRRITTTTTTT!

Wat leuk dat jullie er weer zijn :-)

Je las het goed Tira, ik ben tijdelijk weer in loondienst omdat Pipsie er niet tegenkon dat ik onregelmatig werkte voor mijn eigen bedrijf. Was te onrustig. Nu werk ik zoveel mogelijk s avonds en op papadag probeer ik minimaal 9 uren te werken. Afgelopen week zelfs 13 uur, volgende week weer. Die dag is dan wel zwaar, maar goed, zo kan ik wel uren maken.

Heeft Marit al zin in school? Hoe is het nu op je werk? Grin, ik bedenk me net... Q heeft een jonge lover die wel leuk is maar te jong voor Q. Ben jij al weer beschikbaar? Dan kunnen jullie adressen uitwisselen (sorry flauw grapje,t is al laat). Ik ga slapen.

Welterusten allemaal!
Tiramam: je mag die jonge lover zo overnemen!!!
Zo, das nog eens collegiaal :-)

Grin, ik sliep nog niet want Pipsie plaste weer in bed... Nu dus weer erg wakker. Ga eens even de kalender voor volgend jaar bekijken, heb nl. een geweldig aanbod gekregen om naar NY te komen voor een paar daagjes! Het is nog niet zeker hoor, maar er is een gerede kans dat ik voor nop daar heen kan :-) Papsie weet het nog niet trouwens, ssssssst.... dus.
Fijn zo'n hulpje in de huishouding, Q

Ik herken het wel Frans, ik ben op zich ook voor een positieve benadering, maar soms heb je van die dagen... Lynns buien zijn weer voorbij gelukkig. En ze hebben ook wel effect gehad, ze is echt weer gegroeid, zowel fysiek als mentaal. Ze wordt echt steeds meer een kleuter. Het is ook wel moeilijk voor Milena lijkt me, om ineens te moeten delen met een broertje.

Indian, hoe gaat Yuma daarmee om?

Oeh, Pips, das wennen als Pipsie ineens puberbuien krijgt. Hier vloog een paar weken geleden een schoen naar papa's hoofd, daar stond hij ook wel even van te kijken.

Je klinkt erg blij met je baan, fijn voor je!

Gaaf zeg, naar NY! Ben je er wel eens geweest?

Nou, hier nog geen baby dus, sex helpt niet
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hier redelijke nacht. Beetje gedoe met vriendlief alleen, die ROT hormonen ook......

Verder alles ok!
wow druk hier geweest!
Vervelend Pips, dat Pipsie dat moeilijk kan verwerken/plaatsen. Je hebt er al vaker over verteld....maar blijft moeilijk voor jullie denk ik.

Haha zal het dan maar niet over papsie hebben.

Leuk joh dat aanbod. En fijn dat popsie het zo goed doet!

Hier ook kids voor carrierre, tja sommige snappen dat niet. Ook prima!

Merel, knuffel voor jou....hou vol meid!!

Leuke datum trouwens!

Juultje, Dakotah speelt nu nog niet echt met zijn speelgoed, dus dat vormt nu nog geen bedreiging. Qua aandacht delen doet hij het nog steeds super goed!! Maar zorg ook dat ik (bijna) elke dag wel even een momentje heb voor hem. bijv: samen de hond uitlaten, knuffelen, spelen, boekje etc.

ga weer, D is moe en wil naar bed, kom straks terug was nog niet klaar!

Juul???

We zitten en dansen nog steeds vanaf de tribune!! (krijg wel koude voeten in die klompen....)
Hi hoe is het Juul!

Hier alles ik zit met benen omhoog bij open haard met buurtjes. Vriendlief is op de PlayStation bezig en wij zijn babyboekjes aan het bladeren .

Vriendlief heeft alle klussen van het lijstje gedaan en gekookt! Heerlijk.

Morgen hoop ik op een uitje, ben nu al twee dagen huis niet uitgeweest.

Indian wat goed dat het nog Bv is!

Pips balen van. Het bedplassen ook wel zielig voo pipsie! Ik heb geen tips, enige is niet boos worden.

Frans ben je beetje bijgekomen van dierentuin avontuur!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven