M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
ben benieuwd hoe de mannen het hier gaan doen met de klok vannacht! (gaat een uur terug)

Merel, wens je alvast veel plezier morgen!

Lekker, wij hebben ook de kachel aan!! D. vind het vuur erg facinerend om te zien! Yuma ook trouwens.
Dierentuin avontuur had nog een staartje. Ik heb Milena gisteren meegetrokken aan haar arm omdat ze wegliep. Nu heb ik haar arm uit de kom getrokken . Schijnt vaker voor te komen, maar ik voel me er echt zo rot over. Vandaag eerst uren bij de huisartsenpost gezeten, dokter probeerde arm weer in de kom te zetten, maar lukte niet. Daarna wachten om eem foto te maken, daarna weer twee keer geprobeerd om arm in de kom te zetten. Wel gelukt, maar ze wilde de arm nog niet bewegen. Nu heeft ze een verband met een mitella. Echt zo zielig, want het weer in de kom zetten deed hartstikke zeer en ze was daarna zo bang voor het verband. Oh wat voelde ik me rot zeg. Daarna mocht ze chocolaatjes kiezen en een dvd en een cadeautje (haha heb mijn schuldgevoel afgekocht).

Ik was trouwens wel heeeel blij dat ik bv geefl. Was van huis weggegaan met het idee dat ik over een uurtje terug zou zijnl. Niet dus, kostte 4!!! uur en ik heb Bojan midden in de wachtkamer aan moeten leggen (wat wel erg was, maar ik had iig wel eten voor hem).

Nu moet ze ongeveer een week in een mitella en daarna kijken hoe het met haar arm is.

Juul, ik dans nog voor je hoor!!

Merel, gelukkig klinkt het weer gezellig bij jullie thuis
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Och arm schaapje (milena dus, grin en jij ook hoor Frans). Kwam even kijken of er al babynieuws is en nu lees ik het Milenadrama. Heeeeeel lang geleden had ze toch ook al eens de arm uit de kom?

Als ze er gevoelig voor is kan ze em later misschien zelf terugdrukken. Ik heb mijn duim veel uit de kom gehad en drukte die ook zelf terug (zitten wel risico's aan maar goed je lost wel zelf vlot en snel het probleem op) .

Indian, wees gezegend met Yuma dat hij niet jaloers is. Wij gaven Pipsie destijds heel veel aandacht maar dat hielp dus niet. Haar hysterie is van na de geboorte van Popsie is pas vlak voor Popsies eerste verjaardag minder geworden. Als ik er nog aan denk dan wordt ik weer misselijk van vermoeidheid en verdriet omdat ik niet wist wat ik er soms mee aanmoest.

Juultje, in mijn studententijd ben ik een week in NY geweest. Erg gaaf. Maar ik vind andere gebieden/steden ook goed, ben niet veeleisend, als ik maar overseas kan (grijnz).

Heb Papsie vanavond geinformeerd over het NY voorstel. Viel niet helemaal lekker want kost hem vrije dagen. Hij gunt het me wel maar heeft er niet veel voor over qua dagen inleveren wat ik ook wel weer snap. Heb i.i.g geval nu 1 dag afgetroggeld . Als ik die dag combineer met een feestdag en een weekend in combi met een papadag dan zit ik al op 5 dagen. Ik denk dat ik niet langer zonder de kids kan dus dat is precies goed. Nu geef ik em maar even tijd om het te laten bezinken. Binnenkort mijn ouders eens peilen of ze het aankunnen om de kinderen een hele dag te hebben als ik back up regel, zij passen per keer maximaal een halve dag op omdat ik het anders te zwaar vind voor ze (dat beslis ik dan zelf hoor, zij niet ).

Nou, nog geen baby voor Juultje. Tjonge, jonge. Ik hoop dat je nu lekker slaapt Juul, of in actie bent natuurlijk voor de beeb :-)

Goed weekend allemaal!
Aaaaah arme milena! Wat een toestand zeg, ze zal er gevoelig voor zijn als dit de 2e keer is. Maar ik heb wel eens gehoord dat heel veel kindjes dit hebben omdat ze nog zo soepel zijn.

Sterkte! Ook voor jou Frans
Oooooow wat zielig (ja indd voor Milena maar ook voor jou Frans). 'haat' en liefde (lees schuldgevoel) kunnen soms zo dicht bij elkaar liggen. Lukte het trouwens om je schuldgevoel af te kopen? Milena legt (waarschijnlijk/hopelijk) het verband nog niet tussen jouw meetrekken en het gebeuren van vandaag toch? Ben jij wel netjes behandeld (in figuurlijke zin dan he) of ben je meteen met een stempel door het kindermishandelingprotocol gehaald? (grijns, was jij dat indd niet die al eens eerder een armpje uit de kom had getrokken toen je haar omhoog trok?) Pikt Milena de mitella?

Nog geen nieuws van Juultje (al is ze al even niet online, hmmm).

Net een vlaag van enorme opruimwoede gehad (vandaar nog zo laat wakker, gaaaap). Frans, heb jij nog behoefte aan kleren voor Milena? Heb evt ook nog rompers en een badjas in een kleine maat, wat voor maat heeft Bojan?
gossie dat is wel heel veel tussen ( )
Ieder half jaar vraag ik me weer af waarom er zoiets verzonnen is als zomer en de wintertijd, grrrr
Juul heeft al 23 uur niets meer van zich laten horen..... Zou ze toch bezig zijn, spannnnneeeend!
Haha, er wordt goed op me gelet zie ik Was het maar waar, beeb zit nog steeds in de buik.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ohhh, arme Milena en arme Frans. Wat moet jij je schuldig hebben gevoeld. Arme arme jullie.

Jasper was gisteren ook al een draak in de dierentuin. Werkelijk niet luisteren, dwars doen, sjacherijnen.

Merel, je hebt je buzz aan staan. Als je op je hyves op home klik, zie je aan de linkerkant een kolom buzz. Daarin zie je van al je vrienden wat ze gedaan hebben, dus getikt/gereageerd etc.

Daar stond dus heel keurig: datum blablabla....

Voor al je hyves vrienden dus makkelijk te zien.

Ach, tis zo opgelost.

Ben brak, gisteren was er een jongerenfeestje aan de gang. Fikse overlast. ruzies en geschreeuw. Steeds als ik net sliep. Grrrrr. En dan met die wintertijd om 7.14 beneden zitten.

Pfffff.

Jeetje Pips, dus pipsie is al weken aan het broek/bedplassen?

Hoop dat de pedagoog een oplossing heeft. Bij ons heeft t geholpen door hem een mooi kado uit te laten zoeken, het te geven en af te spreken dat wanneer hij in zijn broek poepte hij het terug moest geven. 1 x teruggegeven, diep droevig, en daarna nooit meer gebeurd. Hij kreeg hem dus terug als het weer op de wc ging. Hij is een halve dag zijn traktor weer kwijt geweest en daarna niet meer.

Ik ga ff aankleden. Komt zo visite.
koffie, zwart graag...
grijns, heeee juul!
koffie, zwart graag...
checkerdecheck, nog niets dus. Zal ik anders even tappen? Zou dat beter helpen dan kinderdans of klompendans?
Jee, Frans, dat is schrikken! Heeft ze er veel last van? Arme Milena

Ik trek Lynn ook wel eens aan haar arm mee, toch maar even mee opletten dan.

Je planning voor NY klinkt goed, Pips! Hopelijk gaat het allemaal lukken. Wij zijn er vlak na de aanslagen geweest, dat was wel heel raar en onwerkelijk, vreemde sfeer hing er toen.

Welke dierentuin was je heen Syl?

Man wilde vandaag met Lynn naar de dierentuin, maar ze wil niet. Alleen als ik ook mee ga. Exclusieve aandacht van papa is leuk, maar het is wel weer even genoeg geweest geloof ik. Gisteren zijn ze wel nog samen weg geweest, er is hier een sprookjesfestival en ze zijn naar de opening geweest, was erg leuk. Ze mocht haar prinsessenjurk aan, die is normaal alleen om binnen in te spelen, dus dan is het feest als die een keer naar buiten aan mag natuurlijk!
Oh Frans, wat schrikken zeg. Oh dikke knuffel voor jou en Milena. Wel fijn idd dat je nog BV geeft, kon je toch Bojan voeden.

Snap dat je je ontzettend schuldig voelde. En dan nog gewoon lief vragen of alles wel goed gaat met ons!! Dikke knuffel.

(toelichting: had Frans gesmst dat onze pc weer stuk is, maar mag de laptop van ons mam lenen, en zolang ik de roater heb, kan ik gewoon op internet ) Dankje Frans.

Ach arm meissie, verschillende keren proberen te zetten. Zal vast enorm zeer gedaan hebben.

Milena is ook nog steeds zo'n spinnetje of niet? Yuma groeid nu wel eindelijk, maar lijkt en is nog steeds zo'n iel manneke.

Juul, ja we houden je goed in de gaten!!!! Hoop dat je kleine boy snel besluit te komen.

Merel, hoe is het met jou? Nog vol te houden?

Pips, ja daar ben ik ook heel blij mee!! We hebben geprobeerd om hem goed voor te bereiden, maarja dat is dus geen garantie dat hij het dan ook begrijpt, accepteerd etc etc.

ja onzin elk half jaar met die klokken!!

Hey Indian, je hebt zelf al gepost. Ik wilde net even komen vertellen dat je hier voorlopig even niet zou zijn

Met Mileen gaat het wel oke nu. Ze gebruikt haar arm niet, wil ook geen mitella. Volgens mij heeft ze weinig pijn, maar is ze bang geworden om pijn te hebben. Zodra iemand naar haar arm wijst, begint ze te gillen. Maar als ze speelt kan die arm toch wel heen en weer enzo. Ik heb haar nu verteld dat de zieke arm beter is als het verband eraf gaat. Ik hoop dat ze dan het vertrouwen heeft om hem weer te gebruiken als het verband eraf gaat.

Oh ze legt het verband prima hoor. Het is een slim meisje met grote oren. Mama jij trok aan mijn arm he in de dierentuin omdat ik niet luisterde en nu doet mijn arm heeeeeeeeeeeel zeer. D;it verhaal vertelt ze ook vrolijk tegen iedereen die ernaar vraagt

Ik ben heel netjes behandeld door de artsen hoor. Meerdere malen gezegd dat dit echt vaak voorkomt. Ik mag hopen dat er toch een melding van gemaakt is. Het is toch iets wat een ouder een kind aandoet en ik vind eigenlijk wel dat dat bijgehouden moet worden.

Ik heb idd eerder Milena's arm uit de kom getrokken . Toen was ze 5 maanden en deden we een aan de armen van lig naar zit trek spelletje. Haar arm is zelfs wel vaker uit de kom geweest, een keer toen ze gevallen was, een keer toen ze zelf een beetje raar yuit de auto klom en een keer toen ze aan een rekstok ging hangen wat even mis ging. Alleen die keren schoot het na een paar uur weer terug. Dus daar hoopte ik vrijdag ook op. Blijkbaar schiet het er bij haar makkelijk uit. Daarom let ik er eigenlijk wel goed op, maar ja vrijdag niet dus.

Pips, wooooooooooooooooooooow New York!! Kun je niet doen alsof dat echtechtecht nodig is voor je werk, Dan is papsie misschien wel net zo'n sukkel als ik en zorgt ie alleen voor de kindjes . Zo erg is het toch ook weer neit om vakantiedagen op te nemen? Kan ie lekker veel bij zijn kinderen zijn

Jasper was ook al een draak dus. Milena heeft er de laatste tijd veel last van, dat draakje. Men wat kan zij strontvervelend doen zeg. Ook heel gezellig, maar ze drijft haar zin door, heeft orders, wil dit niet, wil dat wel of nou dan hoeft het al niet meer mama en als ze haar zin niet krijgt brult ze alsof ik haar arm uit de kom trek ( ) Manomanoman. Hopenlijk is dit een faaaaaaase.

Juul, houvolhouvolhouvolhouvol!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wij hebben eigenlijk nooit zo'n last van de klokken.Ik vind achteruit fijner dan vooruit, lekker zo'n extra uur!
Okay, na een hele zondag tapdansen geef ik het op. Ben bek af

Hmm, nee Frans, papsie is niet zo inschikkelijk. Enfin, eerst een wachten op de go uit de states en dan ga ik papsie helemaal bewerken dat ie wel moet :-)

Is MIlena verder ook erg lenig Frans?

Ik heb voor het eerst echt last van die klokken gehad vandaag. Maar goed ik ben de laatste weken erg stom bezig, geen avond voor 24.00 uur naar bed en wel heel veel werken plus de kids erbij. Stom dus, ben nu zo moe dat ik daar dan weer niet van kan slapen. Stom stom stom, heb niets geleerd van mijn studententijd lijkt wel

Ga maar met een stapel tijdschriften op bed. Welterusten allemaal.
Er lijkt nou toch echt wat te gaan gebeuren. Gisteravond begon ik de slijmprop te verliezen en nu sinds anderhalf uur om de 10-15 minuten stevige weeen. Als jullie me morgenochtend niet hier zien, is dat goed nieuws
Ha wat fijn! Zet m op Juul wij gaan weer op de tribune zitten!

Hier alles rustig, hoop ergens dat jongedame zichzelf aandient, dan weet ik tenminste dat ze er klaar voor is, ze doen dan wel een ks dus hoe dan

ook goed.

Hier was het weer erug vroeg, dat rotuur. Valentijn gaat echt niet langer slapen helaas, het zal wel een paar weken duren voordat het tijdstip weer acceptabel is.

Hij gaat zo naar psz dus dan ga ik nog een tukkie doen.
Heee Juul, da's goed nieuws!! Ik denk aan je en duim voor je dat je een vlotte, makkelijke bevallin hebt. Op dit moment!!!!

Jeetje, gek idee hoor!

Frans.... arme ziel. Wat zul je je lullig gevoeld hebben. En wat een gedoe heb je dan opeens, he?! Ach joh, en voeden in de wachtkamer...da's toch niet zo erg? Ik denk dat iedereen dat wel begreep, dat dat kereltje toch echt eten moest hebben! Ik bedoel; een schreeuwend hongerig kind is ook niet grappig.

Wel vervelend trouwens, dat haar armpje er zo makkelijk uitschiet.

Pfff... de kids hier waren om 5:30 uur stralendwakker. Grmbl.

Indian, hebben jij en Yuma nog last van de griepprik gehad?
spannend Juul!! Duim voor je!!!

(misschien heb je je kleintje nu al in je armen!)
Ik heb veel last gehad van mijn arm, vooral als ik mijn arm aanspande. Yuma lijkt nergens last van te hebben. Heb het een aantal keer gevraagd, maar hij zegt nergens last van te hebben.

Dankje Frans, je bent een schat! Hoop dat ik zowsel de laptop als roater lang hier kunnen blijven dan kan ik online blijven

Dus mocht ik er ineens lang neit zijn.....dan heb ik iets in moeten leveren. (zover ik weet hebben ze de roater enti nodig...dus die zou moeten kunnen blijven staan)
Duimduimduim
wou ik hier net streng baby toespreken dat hij nou toch echt naar buiten moest komen en dat t nou klaar is met dat hangen, heeft ie de bui al voelen aankomen

Joehoeeeee Juuuuuuul!!!!! Zet m op, offeeee....misschien is t al:gefeliciteerd??

Ik schuif aan op de tribune met mn theetje en mn boterham.
koffie, zwart graag...
Altijd is Kortjakje zieieieieieieiekk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven