M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Juul wat een mooie kindjes heb jij :love:!!!

Indian: met een ontstoken teen in de badedas??? Die kende ik nog niet, ken alleen de biotex en de soda.

Whahahaha Frans, heel herkenbaar. Marit krijg ook altijd keuzes waar ze heel vaak achteraf onwijs van baalt (waar de buren of hele buurt van mee mag genieten). Wel fijn dat ze haar arm weer gewoon durft te gebruiken! Vertelt ze nog steeds aan iedereen dat jij dat veroorzaakt had (grijns, oooooooooooeeee als die 16 is ).

Merel, nog heeeel even. Lijkt me ergens wel fijn dat je precies weet hoeveel dagen je nog af te tellen hebt. Al helemaal klaar met alles?

Marit is de laatste tijd weer enorm aan het uitproberen en dan op zo'n manier dat ik het eigenlijk niet meer grappig vind. Mijn hemel zeg, ik kan echt slecht consequent blijven. Kreeg vanavond de slappe lach terwijl ik heel hard mijn best aan het doen was om 'boos' te zijn. Marit snapte dr toen geen reet meer van en begon heel hard te huilen. Die actie werkte wel, ze stopte iig met schoppen maar meeeeeeen.

Owja, iemand nog een tip om stift van de muur (nietwaterbestendigeverf) te krijgen?????
[
Hi

ik lig nog in bed! Wat een luxe, vriend is met v zwemmen.

Wel belabberd geslapen maar net even ingehaald.

Balen tiraman dat Marit in zo n fase zit, kost bergen energie!

Indian gaaf zo n trampoline. Dat zou v ook wel willen !
Hey, hoe is het nu met jou Merel??

Op MP kom je vele trampolines tegen, goede kwaliteit minder geld. wij hebben een magic circle 4.10 doorsnee.

Maar je koopt er ook al voor een paar centen een nieuwe bijvoorbeeld bij cranenbroek.

Tiramam, hoe ging het vandaag met Marit?
Hi hier alles ok! Vanavond onverwachts beste vriendin met vriend en kind te eten gehad. Ze kwamen de box brengen en natuurlijk vissen naar info over de datum van de ks. Was een vroege sessie en Valentijn lag voor zeven uur al in bed helemaal klaar, hij mocht drie jip en janneke verhaaltjes kiezen maar na twee zei hij dat het klaar was en dat hij wilde slapen hahahaha

vriend en ik liggen nu ook al in bed, zooooo moe allebei en geen idee waarvan.

Indian wij hebben een groot huis met een kleine tuin, met Zo n formaat hebben we geen tuin meer over

Frans fijn dat ze de armpje weer gebruikt.

Tiraman ik heb de foto 's op Hyves gezien, wat wordt Ze grooot! Echt al een kleuter.

Morgen gaat v naar de psz en smiddags moet ik nog iets verZinnen qua activiteit , hele rijd regen bleeeee
Up

hier alles ok!
JAMMER . Ik had zo gehoopt op nog een leuk nieuwtje

Juul, dank voor je kaartje; erg leuk! En fijn dat alles goed gaat. En tja, BV is super, maar als het niet gaat dan is het een hel....

Geniet nog maar even fijn van je kraamtijd!!

Sophie kan ook ERG boos worden als iets niet gaat zoals zij het wil. Nah ja.... gaat wel over. Ik laat haar maar uitrazen, maar men.... 't is wel vervelend!

Consequent zijn vind ik ook wel eens lastig, maar bij Lieke heb ik al lang geleden gemerkt dat je het jezelf dan wel erg veel makkelijker kan maken. Dusseh.... ik denk dat ik best consequent ben!
[
Hey Indian, wat een gezellige post!

Ik kom morgen wel even reageren, ben zo moe.Man is weer weg en ik moest dus weer kindjes brengen en halen naar kdv en zelf op tijd op mijn werk zijn. Ik sta voordat het kdv open gaat voor de deur en kom nog 5 mintuen voordat de kinderen de klas inkomen de school binnen gerend. Ooh wat is dat toch vreslijk niet relaxt. Heb voor morgen even geen werk aangenomen (er is veeeel werk nu ). Ik geloof dat ik even een dagje niksen nodig heb.

Bojan wordt sinds een week ofzo een hoepel als ie boos is of iets niet wil. Ik heb al 1 stronteigenwijs kind wat niks wil, ik zal er toch niet nog zo een krijgen. Ik geloof niet dat mijn zenuwen dat aankunnen, men.

Slapen van Bojan is weer belabberd. Hij wordt zo vaak wakker snachts en hij krijst zo vreselijk hard. En is dus de hoepel, wat nu niet echt handig is met aanleggen enzo. Verder slaapt hij overdag nu heel veel. Logisch want het ventje is natuurlijk ook hartstikke moe. Erg omhandig, ik heb liever dat hij snachts slaapt,. Overdag ophouden is ook niet echt een optie, hij is zo moe. Ik hoop dat ie het snel weer doorkrijgt.

Klaagerdeklaag Dan ook nog even vertellen dat Bojan de slappe lach had omdat ik de wereldgrap 'boe' zeggen maakte

Ik hang uit het raam en roep iets aan Milena in de tuin.

Milena: oh mama je bent net Raponsje

Tira, wat een mooie foto's op je hyves. wat is Marit een mooi meisje zeg! Die foto van jullie samen is ook echt leuk. Je kan echt apentrots zijn (zowel op jezelf als op je mooie dochter): kijk nou hoe goed jullie het doen, terwijl je overal alleen voor staat. Ik vind het echt zo onwijs knap van je!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

die Bojan. Wel erg vervelend die nachten.

Bedoel je overstrekken???

En die Milena, met haar raponsje.

Ik ben brak...... Slechte nacht gehad dus. Nu even tukkie doen!
Slaap lekker, Merel!

Wat vervelend, Frans, dat de nachten weer zo zwaar zijn. Zeker met man weg kan ik me voorstellen dat je erg moe bent.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Juul, wat toch leuk dat je hier gewoon steeds bent! Geen idee waarom, maar bij beide kids verwaarloosde ik het forum toch wel een beetje, de eerste weken. Geen tijd ofzo.... geen idee. (Had toen trouwens thuis wel ont-zettend traag internet/PC; was niet erg aanlokkelijk om de boel op te starten, denk ik).

Merel; jammer dat je zo slecht geslapen hebt! Hopelijk slaap je nu nog wel even lekker!!

Indian; fijn dat alles goed was met D.'s heup en dat je CU zich wat rustig houdt!

Oh ohh, dit wordt een rijtjespost.... Maar toch;

Frans, shit dat je zo'n baaldag hebt. Inderdaad mss wel lekker om eventjes een dag vrij te nemen?!

Pips, Q, Syl, Tira en Scoob...... ZWAAAAAIIIII!!!
Zwaai naar xop
Heee, ze 's weer wakker!
Inmiddels hele huis aan kant dus kan wel weer een slaapje doen!

Frans balen dat het zo zwaar is! Heeft bojan nog wel zin in bv of is ie er wel klaar mee, ik vind dat je het al heeeeeel lang volhoudt!

Juul hoe is t met Sam?

Morgen zou v naar psz gaan maar denk dat ik m. Thuis hou, realiseerde me net dat het ons laatste dagje echt samen is......tenzij ik weer zo n rotnacht heb want dan ben ik toch niet gezellig;-)
fijne dag morgen Merel!!!
over de mex griep.

Ik heb een mail aan de Ha gestuurd met de info over bv van het rivm en dat ik graag een

prik wil om mijn pasgeborene te beschermen, ik heb meteen een uitnodiging gekregen. Volgende week Donderdag ben ik aan de beurt
Dames, even kort, want ik ben gaar. Vandaag niet mijn verjaardag gevierd, maar toch hele leuke dag gehad met de naaste familie en de collega's op het werk. Ga zo nog even mijn roseetje opdrinken en dan toch maar naar bed toe, want ik ben dus best moe.

Juul: bedankt voor je leuke geboortekaartje! Het antwoord is bijna onderweg.

Frans: wat is met de hoepel? Ik snap er niets van. Gaarne uitleg.

Indian: gelukkig dat het nu goed is met D zijn heupjes en hopelijk heeft hij over een paar maanden weer een goede foto zonder bijzonderheden. Hoe gaat het nu met Yuma?

Ik heb inmiddels de gewone griepprik gehad. Volgende week de eerste Mexicaan en 4 december de tweede Mexicaan. Eerlijk gezegd, maak ik me om Emdin geen zorgen. Die heeft tot op heden geen verschijnselen van griep of what so ever. Maar mochten er nog vaccinaties komen voor kinderen onder de 5 jaar, dan laat ik Emdin zeker inenten. Hij is behoort nu niet tot een risicogroep en ikzelf wel.

Alle andere die ik niet genoemd heb, zwaai, zwaai, alles goed met jullie?

tot snel, ik ga nu slapen.
Gm!

Hier een goede nacht gehad en v werd ook pas half acht wakker'. Hij is lekker Thuis gebleven, we ga zo samen even op pad.

Q gefeliciteerd met je verjaardag! Wanneer was het?
Q alsnog gefeliciteerd!! Bojan is de hoepel, hij maakt zich dan stijf als een halve hoepel. Je kan hem zelfs zo neer zetten dan

Merel, hele fijne laatste dag samen! Ik hoop dat jullie het gezellig hebben samen. En mocht ik vandaag niet meer online komen, heel veel succes morgen!! Ik ben zo benieuwd, ga je iemand smssen? Mij mag tuuk altijd!

Bescherm je je kind dmv bv tegen de mex griep als je die griepprik gehad hebt?

Juul, hoe gaat het met jullie? Hier is het antwoord ook bijna onderweg

Indian, is Yuma weer beter? Krijgen jullie de mex griepprik?

Gisterennacht weer een hele slechte. Gisterenavond kwam mijn man weer thuis en vannacht een goede nacht! Joehoe, maar 1 voeding gegeven en daarna sliep ie weer tot 745, toen zat ik net met Milena pizza te eten . Zij was om 730 wakker geworden en kwam ontbijt op bed brengen.

Bojan tijgert door de kamer heen. Oh wat is het toch een grappig mannetje. Zo anders dan Milena, die zette ik op een kleed en zij bleef daar lekker zitten spelen. Bojan niet, die schuift het hele huis door opn zoek naar dingen waar ie aan kan trekken of mee kan slaan.

Met Mileentje is alles goed. Ze is weer gezellig. Hopenlijk wordt het vandaag nog droog, we zouden vanmiddag even anar de kermis hier gaan.vandaag is het piekendag en Milena is dol op de kermis.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ok heb alleen Juul dr nummer dus die SMS ok wel, maar ik heb Mobiel Internet op mn telefoon dus ik denk datbik zelf iets post!

ALS je een vaccin krijgt tegen mex griep geef je de bescherming

door met BV her is echter geen volledige bescherming .
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glorriiiiaaa, in de gloooooooorrrriiiiiiiaaaaa, in de gloooorrrriiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaa

Hiep hiep hiep hiep!!! Hoeraaaaa

Q, gefeliciteerd!

Merel, voor jou heel veel succes, geniet lekker van je dag met v.

Frans, kennisje van me had een dochtertje die dit ook deed, ging vanzelf weer over.

Ik sprint weer weg. Onverwacht extra ochtendje werken vandaag.

chiaooo!!!!
koffie, zwart graag...
[
Merel, veel plezier vandaag met Valentijn! En veel succes morgen!

Fijn dat je vannacht een goede nacht had, Frans! Gelukkig is Milena weer gezellig. Heeft ze nog last van haar arm?

Q, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad?

Met Sam gaat het goed, het is een heerlijk rustig ventje. Ik geloof dat Lynn vannacht meer heeft gehuild dan Sam tot nu toe in zijn hele leventje... Lynn was dus drama vannacht, ze was boos omdat ze haar sloffen niet kon vinden... Leuk om 2 uur 's nachts. Man was naar haar toe, ik was net Sam een fles aan het geven, hij kreeg haar niet rustig. Ik uiteindelijk wel, toen ik klaar was met Sam. Probleem is dat man niet goed in slaap valt na zoiets, die is dus om 3 uur naar beneden gegaan en heeft nauwelijks meer geslapen. Lekker dan, hij moet gewoon werken vandaag. Het was dus echt heel gezellig hier vanmorgen, Lynn was ook moe natuurlijk. Die is naar het kdv vandaag, ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik ben vandaag voor het eerst met Sam op stap geweest, even samen naar de winkel een paar boodschapjes halen. Ging goed, morgen of vrijdag misschien even wat langer de deur uit. Ik heb het wel gehad met het thuis zitten.

Ik vind Sam echt heel anders dan Lynn toen ze baby was, hij is veel rustiger. Vannacht lag hij een beetje te rommelen, maar hij wilde geen speentje. Ik heb mijn hand op zijn hoofd gelegd, even geaaid en hij was rustig en is in slaap gevallen
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven