M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huh.... batterijen toetsenbord leeg...
Wat goed dat Jasper avn de speen af is! Pipsie vergeet emsoms ook maar ik geef nu voorrang aan zindelijkheidstraining, dus dat maar even eerst.

Och wat een triest verhaal Scooby, van die vrienden. Is Amerika geen optie of is dat te prijzig (individuele adoptieregelingen heb je daar, een stuk soepeler maar als je alles niet afdenkt ook met iets meer risico op vertraagde afloop). Goed dat ze er iemand bij haalt om mee te praten, ik weet dat er ook diverse praatclubjes binnen de fora over adoptiekinderen zijn, misschien is dat ook wat?

Tjonge, wat ben jij toch een slechte moeder voor Jasper

tssssssk.....

Q, misschien beetje rare vraag hier maar ben jij niet bang om ziektes op te lopen? In mijn ""wilde"" jaren wilde ik wel graag een zeer actief sexleven maar ik was als de dood voor soa's dus bleef ik braaf. Achteraf geen spijt van trouwens, de relaties die ik had waren feitelijk wel voldoende alleen als ik weer eens op reis was voor langere tijd dan baalde ik wel.

Aha, ben jij telefoondeskunige dan meld ik me later in het jaar wel bij jou (heb dan een nieuwe nodig voor bedrijf). Ik heb er zelf nog nooit een gekocht, ik neem altijd toestellen van anderen over.... telefoon....
Hoi,

Wij nemen geen duowagen. Milena loopt inmiddels best redelijk en steeds verder. We gaan dus zo'n meerijplankje onder de wagen plakken. Het is de bedoeling dat ze steed sbeter gaat lopen. Kind komt pas in februari en dan is Lena bijna 3. Als ik alleen ga lopen kan ze op het plankje en als we samen gaan, kan evt de buggy mee.

Q succes met je moeder vandaag! Lief dat jullie haar een beetje komen verzorgen.

Juul, hey wat leuk dat je er weer bent! Enne jeujjjj voor je gesprek met je vent. Alleen vraag ik me af, waarom moeten ze dan toch zo moeilijk doen. De mijne ook hoor, eerst niet, en toen bleek dat hij he best wilde maar NU niet. Nou ik vind dat nogal een verschil eigenlijk. Maarreh super dat de deur open staat!!

Scoob, wat enorm verdrietig voor je vriendin zeg. Fijn dat jullie lekker wat samen gaan doen.

Jasper is zeker gek van Dino's, hij wist al een heleboel dino's in de dierentuin!

Syl, heb je een foto voor me van de wagen? Man wil eigenlijk ene bugaboo, maar ik ben daar niet zo weg van. Bovendien wil ik eerst even wandelen emt de wagens in een winkel ofzo, zodat ik weet welke goed loopt.

E#n omdat je er zo door heen zat. I kan het me goed voorstellen. Veel meegemaakt, drukke baan en zorgen voor Japser.

Indian, raar lichaam heb je toch . Ik ben het even kwijt met wat je nou precies wil gaan doen eigenlijk. Blijf je nu toch in je huidge baan werken? Zoek je nog ene opleiding?

Ik kan inmiddels mijn diploma ophalen, jeujj. Ik heb ook ene invalbaan gevonden voor minstens 4 welken. Op mijn oude basisschool! Echt heel grappig, want dat is in een klein dorp en zo geef ik les aan groep 3 waar mijn nichtje in zit . Heel leuk!

Vandaag is mijn man jarig. Bah d'r is niks aan. Vanochtend zate we alebei al te huilen. Ik ben ook zo verdrietig om zijn verdriet. Dus ik ga mezelf zo maar wat afleiden. Zo even boodschappen doen, dan naar school om nog ewat door te spreken, vervolgens naar schoonmoeder om samen een cadeautje voor vent te kopen. Milena blijft daar logeren en dan gaan man en ik vanavond lekker uit eten en dan misschien naar de bioscoop ofzo. Je moet toch wat he? Hij had vanochtend al een heel lief kaartje van zijn moeder gehad.

Lena is weer eens enorm verkouden. Het hangt allemaal nog ergens in haar longen, dus ze rochelt als een verkouden zeehond. Heel erg zielig. Ze stinkt ook ene beetje uit haar mond, dus ze heeft ook last van haar keel denk ik. Het eten is dan ook weer belabberd, helaas.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Pips,

*zwaai* . Je zit toch niet in joggingpak achter de pc he?

*duikt weg*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ow Tira,

nog bedankt voor de Tena Lady doos ! Milena werd helemaal wild en heeft als een echt meisje alles (zelfs alle sokken) eruit getrokken en bestudeerd. Haha erg grappig! Hoeveel krijg je van mij? Mail me maar even als je wil, samen met je rekeningnummer, want die ben ik tuuk weer es kwijt .

Ik vind het wel z grappig dat Marit zoveel groter is. Milena past echt nog niet in de meeste kleertjes die in de doos zaten! Die bloemetjes[yjama die hebben we trouwens een maat kleiner! Die is net te klein geworden, dus dat komt echt perfect uit!

Toch gefeliciteerd met de verjaardag van je vent Frans! Rare dagen zijn dat nu. Je wordt dan helemaal weer even met de neus op de feiten gedrukt. Gezien de omstandigheden toch een leuke dag zo lijkt me. En voor schoonmoeder ook leuk dat Milena lekker komt logeren.

Fijne dag iig!

Vriendin zit ook in een soort rouwproces. Afscheid nemen van een toekomst die anders wordt dan je zou willen. Ze had haar dochter zo graag een broertje of zusje gegund. Daar heeft ze heel veel moeite mee. Hoop dat ze met afleiding en goeie gesprekken er door heen komt.

Jasper is idd erg weg van dino's. komt oa door dinobos in dierentuin. Hij kijkt ook naar de film Dinosaur van disney. Hij vind de T-rex superspannend en de Majasaurus is lief zegt ie.

Wat gaaf trouwens dat je op je oude basisschool gaat werken en dan ook nog je nichtje in de groep. Leuk!

Pips, laura heeft ook nog een glijbaan aan haar bed. Het is een bed van Ikea wat ze niet meer verkopen. Wij hebben paar jaar geleden op mp gekocht. Ze is er nu wel wat te groot voor.

Hoe ga jij met zindelijkheidstraining aan de slag?

Vorige week Jasper ook een ochtendje zonder luier laten lopen. Hij zegt het wel meteen als hij plast maar dan is het al te laat. We proberen hem te paaien met mooie onderbroeken. Manlief heeft altijd Bjorn Borgs aan. Jasper heeft nu ook zo'n onderbroek met letters. Dat vind ie stoer.

Op potje zitten vind hij niet echt leuk. Als hij dan in zijn broek geplast had ging hij wel even op potje zitten. Maar op andere momenten krijg ik 'm er niet op. Misschien ook met stickers gaan werken. Dat vind hij nl wel erg leuk.

Ik ga weer ff aan de slag...zit op kantoor nl.

Jasper wilde ook nooit op potjes. Heb van Fisher price zo''n meegroeipotje gekocht en daar wilt hij wel op. Een soort prinsenstoel. Als hij plast cq poept gaat er een muziekje af (ik heb zelf nooit batterijen erin gedaan dus bij ons hoor je niets)

Je kan m ook als op stapje voor de wc gebruiken en een onderdeel ervan als wc verkleiner pakken. Dus een opvolging van t potje en daarna alleen als opstapje.

Oftewel 3 stappen.

Jasper plast daar nu wel op, maar ben r nog niet actief mee bezig.

Pips, hierbij mijn nederige excuses!!!! Ik herkende wat van jou gedachtengangen en aangezien ik erg perfectionistisch ben, dacht ik dat jij t ook was.

SORRYSORRYSORRY.

(al vergeven of moet ik nog even doorgaan???) grijns.

Maar grote clou is dat ik hoop dat je je snel weer helemaal top voelt.

Frans, gefeliciteerd met man. Een rare dag he. Dikke knuffel

Scoob, ging makkelijk he die speen. Geweldig hoor. Ben benieuwd of hij dan ook echt geen kadootje wilt zo ha ha ha

Echt zielig voor je vriendin. Je gunt haar alle geluk vd wereld en zeker als je dan wat verder weg woont, voel je je zo machteloos.

Pips, ben ff kwijt waar je nu gaat werken, hoeveel uur etc.

Wij hebben ook gelijk een groot bed gekocht. 90 x 200. Mochten we die auto over jaren zat zijn, hoeven we alleen nieuw bed te komen. Matras/lattenbodem/beddengoed/dekbed hebben we dan al op gewone maat.

Enne Jasper rolde steeds uit bed. Bij de ikea zo'n hekje gekocht en werkt perfect.

Frans, zal foto in ak plaatsen van de wagen.

Ik ga ook eens aan de slag hier.
koffie, zwart graag...
ff snel voor Frans:

outfit van PIps vandaag:

Haarknot met sierspeld

oogmake up, rouge, lippenstift

geurtje

ketting

armband

ringen

naveltruitje

jasje

plooibroek

schoenen staan onder mijn bureau

Hmmm... dat is het wel geloof ik....
Nee, Sylvester, tis nog Laaaaaaaaaang niet genoeg....

hihi.....

Pips weet WEL hoe ze mensen in het stof moet laten bijten :-)

Ga nu echt weer werken hoor, ben er vanmiddag als kids slapen wel weer.

He Syl, ook hard aan het werk! Misschien is dat een idee, een nog luxere pot! haha.. Deze die hij nu heeft mocht ie ook zelf uitzoeken. De kleur dan. Bij de ikea voor 1,99. Hij wilde de groene.

Pips zie nu pas je post met reactie op mijn verhaal over vriendin. Tja. Ik heb haar eerlijk gezegd nog niet gevraagd of ze dat nog wel vanuit Amerika. Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit voor hen de laatste optie was. Ze zijn altijd erg goed voorbereid en weten wat er allemaal mogelijk is. Ze schrijft ook mee op een yahoo adoptie groep. Ik durfde dit gisteravond niet te vragen omdat ze zo bezig is met het veranderen van haar toekomst beeld. Volgende week komen ze bij ons, dan ga ik het haar nog wel vragen.

Gelukkig vind Jasper het kdv erg leuk! Hij heeft daar een paar jongetjes waarmee het goed klikt. Op dinsdag heten ze de 3J's en C. (3J's = Volendamse band voor degene die het niet kent). Samen met nog 2 j's zijn ze superdruk en heerlijk aan het boeven de hele dag. Leidsters vinden de dinsdag een heftige werkdag door de boys. 3J's zijn ook goed in meisjes plagen en kinderen laten schrikken. Het beste gaat het als ze maar naar buiten kunnen, wat meer ruimte en kunnen ze echt hun energie wat beter kwijt. Een van de 3J's wordt al bijna 4 dus dan wordt het wat rustiger.

Je ziet er goed uit Pips!! Tot vanmiddag

whoe ha ha ha

ow koninklijke pips, ik kus uw koninlijke poezelige voetjes (want die zitten zo te lezen al niet meer in de koninklijke muiltjes omdat die onder bureau staan)

Ik kniel nederig en maak na een opstaan nog een diepe buiging.

zo goed?

(syl vraagt zich af of er nog naveltruitjes in de markt in omloop zijn???)

Die Jasper zo'n boef!!! ha ha ha

Gisteren nieuwe laarzen gekocht. Eens geen hakje, geen puntneusje maar gewoon stoere laarzen. (2 maanden geleden al gave bruine laarzen met hakje gekocht)

Ben r helemaal blij mee, kan weer fatsoenlijk mensen besluipen en laten schrikken als ik kantoor binnen stap.
koffie, zwart graag...
Kom stiekum nog even langs...

Hihi.... was al benieuwd wie het naveltruitje zou opmerken Mensen vragen nog of ik zwanger ben... hier dus geen naveltruitjes LOL. Rest klopt redelijk. Plooibroek was ik aan het testen, ligt nu in de zak van Max... te klein en iets te tuttig/gedateerd.

Sylvester, okay... zo is het goed, alleen die denigrerende vraag aan het einde verknalt in principe je hele excuus weer....

:-)
Wow pips, mijn complimenten!! je ziet r dan echt tiptop uit als je zo vroeg achter de pc zit thuis.

Ik kan gerust tot de middag in mn joggingbroek rondhangen en als ik me al aangekleed heb, dan nog niet opgemaakt cq behangen met sieraden.

Respect! Heb altijd bewondering voor zulke vrouwen en denk dan: zucht.....was ik maar wat meer zo.

(geen opzettelijk geslijm)
koffie, zwart graag...
Grin, Sylvester. Ik was/ben net zo hoor, maar gezien mijn bedrijfje (vanaf 1-1-09) probeer ik me nu al andere gewoontes aan te meten. Ik opereer dan in het high end van de markt dus zal zeer repre moeten (en dat is alles wat ik niet ben van nature). Vandaar dat het ook zo'n "groot" issue van mij is, dat hele kleding/make up/ haar verhaal. Vanochtend nieuw make upje geprobeerd maar das niks, boen het er zo weer af.

Maar al met al begin ik te wennen aan al dat uiterlijke gedoe :-)

Nu even gauw bammetje achter de pc, zo de kinderen weer ophalen.

Ik zou online kaartjes voor Dolfinarium bestellen, weet je wat dat kost.... 25 Euro per persoon! Ik viel werkelijk van mijn stoel af, das nog duurder dan Emmen! Geven ze die vissen goudkorrels in plaats van oud brood ofzo?

Scooby, zindelijkheidstraining doe ik zo: eerst veel praten over wc (ik wil geen potje, te veel gedoe waar ik op moet letten) , toen voor de lol zo nu en dan op de wc gezet. En nu moet ze van mij 3 keer per dag ongveer (na het drinken en soms zo ook even). We zijn nu zo'n drie weken bezig zonder een druppel succes. Maar ik ga nu wel doorzetten want ze begint zich te verzetten dat ze niet meer op de wc wil, dus nu de stickers in de strijd gegooid en wat vaker op de wc. Ze zit wel op een wcbril verkleiner hoor.

Vind het al met al erg tijdrovend, zit er aan te denken om haar zo nu en dan zonder luier te laten lopen maar daar twijfel ik nog wat aan.

Xop, nog bedankt voor jouw reactie op mijn egodocument dat het niet zo goed ging. Het deed me erg "goed" om te lezen dat jij destijds ook slecht in je vel zat.

Ow, voor diegene die ooit nog in Drenthe komen. Kabouterland was een doorslaand succes! Pipsie was er ruim een week geleden en praat er nu nog over. Vanmiddag gaan we onze buitencontainers samen beplakken met kabouters (had ik voor onze vakantie al gekocht). Vind ze vast leuk.

Zo, tijd weer verkletst, op naar het kdv. Ik heb nieuwe reservekleding mee, Pipsie is in een maand weer meer dan een cm. gegroeid ze gaat zo hard de laatste maanden.
Wow druk hier!!! Gezellig.

Frans, ja ik blijf voorlopig nog bij mijn huidige baan. Blijf wel verder kijken naar een overdag-job. En voor de studie ga ik nog maar eens wat opendagen af. Werkgever heeft de vraag bij P&O neergelgd wast zij mee betalen aan de studie. Werggever stimuleerd het wel het studeren!! (wel een studie die aansluit in dit vakgebied natuurlijk)

Toch gefeliciteerd met je man, en alvast een hele fijne dag en avond gewenst!!

Hier ook een hoestend, niesend kindje!! Net naar de gastouder gebracht maar was al helemaal hangerig. (tja wat wil je als je om 6:45u wakker bent, hihi)

Kijk Pips, 2 vliegen in 1 klap!! En kunnen klimmen (leren klimmen) en een speelhuisje/hoekje!!

Leuk Frans, op je oude basisschool werken. Zitten daar nog leraren waar jij les van hebt gehad??

Zindelijkheidstraining, tja lukt hier ook nog niet zo goed. Ook nog niet echt mee bezig. HIj zegt het wel als hij gepoept heeft. En als hij eens onzder luier loopt zegt hij wel: mama mijn broek is nat!! Maarja da's dus allemaal erna! Op de wc zitten vind hij niet erg, maar doet er niks. Of errug zelden!

Hier druk aan de schoonmaak, ja nu ff niet. Maar heb de hele keuken al geschrobt. Zelfs de koelkast en de diepvriezen aan de kant gehad. Nu alleen het plafond nog, maar da's niet leuk, dus dat doen we een andere keer.

Vanavond weer werken tot 22u. Dus kom misschien nog wel ff langs.

In iedergeval iedereen fijn weekend gewenst!

fijn Pips, dat pipsie zo goed groeid!!
thanks voor de tip, kabouterland.

Sprookjeswonderland is een tip van mij, zijn we vorige week geweest.Jasper heeft enorm genoten! Allemaal sprookjes opgezet en leuke speeltuinen.

Enne, een aquarium ipv dolfinarium??? In Bergen zit een mooie en in Scheveningen heb je Sea Life. Stukken goedkoper.

Had je inmiddels als links en rechtst goede tips/adviezen en verhalen meegekregen waar je al iets mee kan waardoor je je beter voelt?
koffie, zwart graag...
Bij de Wehkamp hebben ze ook wel leuke kinderbedden. Sophie's prinsessebed (wit spijlenbed) komt er ook vandaan; helemaal prima.

Heee Scoob in tha house! Fijn! NIET fijn van jullie vrienden, zeg. He bah. Lijkt me enorm moeilijk om hen te steunen......

Hahaha, en het is echt supertoevallig, maar Sophie heeft vannacht ook voor het eerst zonder speen geslapen. Ze had haar hele mondje en het gebied erom heen rood/open liggen vanwege het schrale weer. TIjdens eten van zure / zoute dingen doet et haar ook pijn. Dus wij uitgelegd dat dat extra slecht geneest omdat ze snachts altijd die speen in heeft. Zegt Sophie heel stoer: "Dan slaapt Sophie vannacht zonder foppie". Oehhh! Wij helemaal enthousiast, meteen een glazen pot gezocht en voor iedere nacht zonder speen krijgt ze een knikker. Bij 5 knikkers mag ze een kado uitzoeken in de winkel. Hihihi, toen ze ging slapen keek ze me heel bang aan en vroeg heel liefjes of ik toch alsjeblieft Hondje niet ook af ging pakken. Oooohhh...zieltje. Heb haar gezegd dat Hondje natuurlijk wel bij haar mag blijven, 's nachts. En dat ze zelfs wel meer knuffeltjes mee mag hebben in bed. Nah, en toen ging het eigenlijk hartstikke goed. Vannacht 1 keertje wakker voor de fopspeen, eventjes klagen, maar na een tijdje sliep ze toch weer in.

Prettig, Frans, dat je zoveel hebt aan Marit's kleertjes!!

Hahahahaha, Q., je moet gewoon vaker "stretchen" enzo. Krijg je ook geen spierpijn meer, achteraf . Hahaha, ik vind het echt helemaal geweldig, jij met je lovers. Pfiew, ik ben echt een suffe taart, nu, hoor.
Oooohhhh.... ik heb nog heel veel posting gemist! Gezellig!! Hmm... eerst even doorlezen en dan kom ik nog even terug
Kabouterland!! Goed ideeee!!! Hmm.. lijkt me eigenlijk wel leuk voor komende zondag.

Pfoe, en Dolfinarium is idd ECHT duur. Ook wel veel spektakel, hoor, maar wij gaan wel als de kids groot genoeg zijn om er goed van te kunnen genieten.

TJa, zoals gezegd heb ik dus nog nooit aan zindelijkheidstraining gedaan.... Het enige wat ik wel vaak deed was ze in hun blote kontje rond laten rennen, zomers en 's winters. We hebben een houten vloer, dus een plasje is zo opgeruimd.... En gewoon een aantal van die handige joggingbroekjes ofzo bij de hand hebben, voor als het te koud is om bloot rond te lopen. Gelukkig hebben zowel Lieke en Sophie beide last van harde poep, en poepen ze hooguit eenmaal op een dag. Niet leuk voor hen, natuurlijk, maar daardoor was ook dat niet zo'n probleem om dat op te ruimen .

Goed bezig, Scoob, met verven. Als ik naar huis rijdt, vanuit het werk, zie ik de afgelopen week heeeel veel mensen buiten aan het verven. Viel me echt op!
Ken al die parken helemaal niet!!! Ja dolfinarium wel natuurlijk. Wil daar zooooo graag een keer hene, maar ook wij wachten tot Yuma groter is om er meer van te kunnen genieten.

Zo ga nog ff met de hond eruit, had al boodschappen gedaan net. En dadelijk werken, bleh!
uhuh, jasper jeep bed komt ook bij de wehkamp vandaan.

Nog nooit iets via een wehkamp, neckermann oid besteld dus vond t een hele gok. Maar bed heeft een erg goede kwaliteit.

Joehoe, sophie ook al zonder speen!!!
koffie, zwart graag...

Pips, oke dat zijn jouw stappen bij de zindelijkheidstraining. Praten idd er veel over. Ik wil hem eigenlijk ook gelijk op de wc hebben ipv eerst potjes. Laura zat ook gelijk op de wc (zonder verkleiner, ik hielp haar). Ideaal want als je weg bent heb je niet een potje bij je.

Indian, flink aan de poets! goed hoor. Ja die parken zijn bij jou vandaan wel ver weg.

Sprookjesland is echt heel leuk, zijn wij in het voorjaar keertje geweest. Kabouterland ken ik ook niet.

Dolfinarium zijn we 2 jaar geleden geweest. Met gratis kaartjes van Airmiles. Spaar jij die Pips? Dan kun je ze voor toegangskaartjes inwisselen. Wij willen eigenlijk maandag 20 okt. er weer heen gaan. Laura heeft studiedag en Harry is vrij. Ik neem dan dagje vrij. Dat is na de herfstvakantie dus zal het er wel niet zo druk zijn.

Het is echt superleuk daar. Je kunt je daar meer dan een dag vermaken. Heel kindvriendeljik.

Xop, wat grappig!! Die sophie ook al zonder speen. Ging dat bij Lieke ook zo makkelijk? Mooi weer he! dan gaat iedereen verven.

Zal eens kijken bij wehkamp. Misschien ook leuk bed voor Laura. De bedbank die we bij Ikea leuk vinden is vanaf 21 nov. in de aanbieding van 299 voor 199. als we hem kopen dan wordt het dan pas. Ik wil eigenlijk volgende week donderdag met Jaspers kamer beginnen. Laura maar maandje op de grond op een matras slapen. Als we dat bed kopen. Moet kunnen.

ga nog ff eindspurt inzetten, te veel andere dingen gedaan vandaag. Moet nog ff wat afmaken.

fijn weekend allemaal.

greetz Scooby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven