M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
maandag 22 september 2008 om 10:11
Lastig dat Sophie blijft vragen naar haar foppie. Nog ff volhouden hoor!!! Succes ermee!
Dat moet wel door het zwemmen komen dat de dames beide in bed geplast hebben. Was ze!
Wat voor schoenen heb je gekocht? Ik ben zelf helemaal weg van het merk Red-Rag. Voor zowel Jasper als Laura bijna elk seizoen schoenen van dit merk,
Hoop dat je niet ziek wordt! Paar paracetamolletjes en anders naar huis je bed in!
maandag 22 september 2008 om 11:41
Wat grappig dat jullie echt voor een bapaald merk schoenen gaan!
Hier loop ik altijd langs Ziengs, Manfield, Dolcis en een plaatselijke goede schoenenzaak, kijk naar wat ik mooi vindt, laat de voetjes in lengte en breedte opmeten, pas de dan nog overgebleven modellen en kies de leukste uit. Is soms Fattino (ofzo?), soms Hushpuppies, soms Brakkies, soms Ecco.... Geen vast merk, dus!
Een aantal merken vallen wel af, omdat Sophie met name erg smalle voeten heeft. Lieke heeft een hoge wreef, dus moeite met laarsjes-zonder-veters.
Hier loop ik altijd langs Ziengs, Manfield, Dolcis en een plaatselijke goede schoenenzaak, kijk naar wat ik mooi vindt, laat de voetjes in lengte en breedte opmeten, pas de dan nog overgebleven modellen en kies de leukste uit. Is soms Fattino (ofzo?), soms Hushpuppies, soms Brakkies, soms Ecco.... Geen vast merk, dus!
Een aantal merken vallen wel af, omdat Sophie met name erg smalle voeten heeft. Lieke heeft een hoge wreef, dus moeite met laarsjes-zonder-veters.
maandag 22 september 2008 om 11:51
Ow, maar dat meten doe ik ook altijd hoor. Op zich zit ik niet vast in een merk maar geen enkele schoen had verder t doorgelopen rubber erop dus kwamen we weer op petit uit.
Volgens mij waren Jaspers eerste echte schoenen ook van fattino.
Pff, nu echt ff een paracetamolletje zoeken
Volgens mij waren Jaspers eerste echte schoenen ook van fattino.
Pff, nu echt ff een paracetamolletje zoeken
koffie, zwart graag...
maandag 22 september 2008 om 11:52
Stom is dat, maar het merk springt er voor mij altijd uit omdat ik het leuke schoenen vind. En inmiddels weet ik uit ervaring dat de kwaliteit en pasvorm ook erg goed is. Wij hebben bij ons in het dorp 1 schoenenwinkel en daar ga ik eigenlijk altijd heen. En daar verkopen ze dat merk, ook petit shoes hebben wij wel gehad voor Laura en jasper.
Syl hoe gaat ie nu? Hou je het nog vol?
maandag 22 september 2008 om 12:07
dinsdag 23 september 2008 om 10:59
Avondje uit voor mij, Indian . Nee hoor, geintje. JanBibejan is houten speelgoed wat middels een "party" bij iemand thuis aan de man gebracht wordt. Ik ben niet zo van de Tupperware-party's enzo, maar dat houten speelgoed van JB is toch wel ontzettend leuk. En er zou dus gisteravond zo'n party plaatsvinden bij Pips. En da's weer dichtbij Xop's place.....
Hoe ging het met Yuma op de PSZ? Hoe ging het afscheid enzo? Leuk, dat ie heengaat!
Hoe ging het met Yuma op de PSZ? Hoe ging het afscheid enzo? Leuk, dat ie heengaat!
dinsdag 23 september 2008 om 11:31
Hmm.. ik zag hier wat postings over schoenen. Pipsie heeft nu twee paar schoenen van de ALDI (of all places) en die bevallen reuze goed! Ze sleet per maand een paar schoenen omdat ze nog niet liep maar kroop afgelopen zomer en die ALDI dingen bleven het mooist. Voldoen ook aan alle "eisen" enzo. Ik scoorde een paar voor ongv. 12 euro en een paar voor 5 euro (in de rommelbak). Vond het zelf nogal een vondst dus ik geef het hier maar even door, zeker als bijschoenen vind ik ze geweldig.
Wat deed ik vanochtend zoal:
-kinderen naar kdv
-boodschappen doen (de maandelijkse megaboodschappen)
-boodschappen inruimen
-was vouwen
Al met al “niets gedaan” en mijn ochtend is al bijna om!
(Ik ben momenteel aan het timen waar mijn tijd blijft om zo meer grip te krijgen op het huishouden).
En dan ook nog maar even een ego berichtje over Popsie er achter aan
Even zoeken...
Wat deed ik vanochtend zoal:
-kinderen naar kdv
-boodschappen doen (de maandelijkse megaboodschappen)
-boodschappen inruimen
-was vouwen
Al met al “niets gedaan” en mijn ochtend is al bijna om!
(Ik ben momenteel aan het timen waar mijn tijd blijft om zo meer grip te krijgen op het huishouden).
En dan ook nog maar even een ego berichtje over Popsie er achter aan
Even zoeken...
dinsdag 23 september 2008 om 11:35
Popsie kan nu een ieniemini stukje kruipen EN ze zit soms 3 seconden rechtop, om dan met veel omhaal om te kukelen 
Pipsie, haar oudere zus, leerde op deze leeftijd pas te rollen dus het verschil is mega groot.
Ben nu bezig om Popsie te leren uit een bekertje te laten drinken . Benieuwd of dat gaat lukken.
Gosh ik ben zo trots op onze kleine, grote meid
Even tekstje gepast van Popsies topic. Ze is ook mega lang! Pipsie had op deze leeftijd maat 68/74. Pospsie kan nu al in 80. Soms iets te groot nog (hangt van merk af maar van de HEMA zit 80 nu precies goed). Ze is ook de langste baby op het kdv. Ben benieuwd hoe lang ze nu is, over twee weken weer naar de keuring
Pipsie, haar oudere zus, leerde op deze leeftijd pas te rollen dus het verschil is mega groot.
Ben nu bezig om Popsie te leren uit een bekertje te laten drinken . Benieuwd of dat gaat lukken.
Gosh ik ben zo trots op onze kleine, grote meid
Even tekstje gepast van Popsies topic. Ze is ook mega lang! Pipsie had op deze leeftijd maat 68/74. Pospsie kan nu al in 80. Soms iets te groot nog (hangt van merk af maar van de HEMA zit 80 nu precies goed). Ze is ook de langste baby op het kdv. Ben benieuwd hoe lang ze nu is, over twee weken weer naar de keuring
dinsdag 23 september 2008 om 11:37
dinsdag 23 september 2008 om 13:05
Nou ik steekm maar meteen van wal...het ging geweldig!! Hij hefet het er enorm naar zijn zin gehad!! Alleen het zitten...tja dat is nog een probleem. Mocht (moest) vandaag de hele ochtend blijven. Donderdag gaat hij echt alleen. Maar vandaag amper naar mij omgekeken. Hij gaat vanaf nu elke dinsdag en donderdag ochtend! LEUK!!!!!!
dinsdag 23 september 2008 om 14:15
Voelde me super beroerd gisteren maar toch naar graf van mn nichtje geweest. Gisteren vroeg mn bed in (jasper die weer bij me moest slapen omdat hij bang was) en vanochtend voelde ik me al beter.
Even nachtlampje gekocht en bij vriendin geluncht, zo komt andere vriendin dus mn dagje is weer goed besteed.
Ik zou nog shirtjes scoren maar Jasper besloot in elke winkel te gillen. grrrrrr
Ow Frans, ik heb kinderwagen op mp gezet. Mocht je nog interesse hebben, laat t me dan even weten (hoeft niet de vraagprijs te zijn hoor, ik zet graag hoog in)
Even nachtlampje gekocht en bij vriendin geluncht, zo komt andere vriendin dus mn dagje is weer goed besteed.
Ik zou nog shirtjes scoren maar Jasper besloot in elke winkel te gillen. grrrrrr
Ow Frans, ik heb kinderwagen op mp gezet. Mocht je nog interesse hebben, laat t me dan even weten (hoeft niet de vraagprijs te zijn hoor, ik zet graag hoog in)
koffie, zwart graag...
dinsdag 23 september 2008 om 15:42
He Syl.... fijn dat je je weer wat beter voelt!
Oh, en wat leuk, Indian, dat Yuma zo goed reageerde. Tja, en dat op een stoeltje blijven zitten.... da's nou juist wat ze op de PSZ leren. En volgens mij gaan ze er bijna af als ze het kunnen (de uitzonderingen daar gelaten). Sophie kan het ook nog steeds niet, en die gaat al dik een half jaar naar de PSZ..... Hahaha, als juf zegt dat ze moet gaan zitten, dan doet ze dat, 2 tellen later is ze enthousiast over juf's boek, loopt erheen, krijgt weer een vermaning tot zitten, zit weer, 2 tellen later ziet ze een vogel buiten, loopt naar raam, krijgt weer een vermaning enz enz. Hihihi, je zal maar PSZ-leidster zijn
Oh, en wat leuk, Indian, dat Yuma zo goed reageerde. Tja, en dat op een stoeltje blijven zitten.... da's nou juist wat ze op de PSZ leren. En volgens mij gaan ze er bijna af als ze het kunnen (de uitzonderingen daar gelaten). Sophie kan het ook nog steeds niet, en die gaat al dik een half jaar naar de PSZ..... Hahaha, als juf zegt dat ze moet gaan zitten, dan doet ze dat, 2 tellen later is ze enthousiast over juf's boek, loopt erheen, krijgt weer een vermaning tot zitten, zit weer, 2 tellen later ziet ze een vogel buiten, loopt naar raam, krijgt weer een vermaning enz enz. Hihihi, je zal maar PSZ-leidster zijn
dinsdag 23 september 2008 om 15:45
Ow, en Pips... wat leuk dat Popsie het toch zo goed doet! Heeft ze trouwens al een spreidbroek aan?
Ja, da's best lastig in het begin, dat de PSZ ook op een middag is en dat je kind dan eigenlijk nog moet slapen. Was hier ook eventjes heel vervelend. Maar goed, Sophie wil overdag niet meer slapen (nah ja.... nog zo'n 2 keer per week ofzo) dus da's nu klaar!
Ook in Xoptown alleen dagdeel 's ochtends en dagdeel 's middags mogelijk, trouwens.
Ja, da's best lastig in het begin, dat de PSZ ook op een middag is en dat je kind dan eigenlijk nog moet slapen. Was hier ook eventjes heel vervelend. Maar goed, Sophie wil overdag niet meer slapen (nah ja.... nog zo'n 2 keer per week ofzo) dus da's nu klaar!
Ook in Xoptown alleen dagdeel 's ochtends en dagdeel 's middags mogelijk, trouwens.
dinsdag 23 september 2008 om 20:34
Okay, hier de uitzondering wat zitten betreft: Pipsie kan rustig een uur kleien en tekenen. Geen probleem om daarna ook nog een koekje te eten en wat te drinken op dezelfde stoel. Zo, blinkt zij ook eens ergens in uit LOL.
Sylvester, fijn dat het weer wat beter gaat. Ha, ik ga nooit met de kids winkelen. Ik ga alleen of ik bestel online
Sylvester, fijn dat het weer wat beter gaat. Ha, ik ga nooit met de kids winkelen. Ik ga alleen of ik bestel online
dinsdag 23 september 2008 om 21:00
geloof dat ik ook maar eens online ga shoppen ha ha ha
Jasper heeft echt een drama dag.
Hij slaapt nu sinds een week weer bijna alleen in. Vanaf vrijdag lag ik bij hem. Nu heb ik nachtlampje gekocht, bij blokker. Kan groen, rood, blauw en overlopend kleurtjes geven.
Man ging gelijk naar beneden dus Jasper keihard krijsen, doodsbang. Net ff 2 tellen op rand van zn bed gehangen en hij sliep letterlijk binnen 1 minuut.
Ow herkenbaar xop!!! Ik kreeg vd week even te horen dat jasper niet goed luistert. Beetje hetzelfde als sophie zo te lezen.
Jasper kan thuis ook gerust een uur rustig kleien. Maar op t kdv is ie snel afgeleid. Net als dat hij daar niet praat en thuis de oren van mn hoofd.
Jasper heeft echt een drama dag.
Hij slaapt nu sinds een week weer bijna alleen in. Vanaf vrijdag lag ik bij hem. Nu heb ik nachtlampje gekocht, bij blokker. Kan groen, rood, blauw en overlopend kleurtjes geven.
Man ging gelijk naar beneden dus Jasper keihard krijsen, doodsbang. Net ff 2 tellen op rand van zn bed gehangen en hij sliep letterlijk binnen 1 minuut.
Ow herkenbaar xop!!! Ik kreeg vd week even te horen dat jasper niet goed luistert. Beetje hetzelfde als sophie zo te lezen.
Jasper kan thuis ook gerust een uur rustig kleien. Maar op t kdv is ie snel afgeleid. Net als dat hij daar niet praat en thuis de oren van mn hoofd.
koffie, zwart graag...