M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even korte reactie nav de vraag van Pips ivm soa's: ooit wel eens van condooms gehoord? Hier gebeurt het nooit en ook nooit zonder! Zeker met wisselende contacten kan je dat risico niet lopen. Heb trouwens wel 1 keertje een soa opgelopen, maar dit was via de papa van Emdin en gelukkig voor mij was het een onschuldige soa (Trimonichas). Daarna nooit ook met hem het altijd met condoom gedaan.
Wat een rare laatste zin. Daarna nooit meer met hem zonder condoom gedaan. Zo, dat is beter.

Jullie hebben al veel geschreven. Ik reageer later wel eens op ieder. Fijn weekend alvast!
hee!

moet eigenlijk aan mn scriptie (over 1,5 week inleveren zucht) maar kan mn motivatie nergens vinden. Net als mijn concept methode van onderzoek. Tsja, dan kan ik nie verder he (steekt kop nog even wat dieper in t zand en gaat er eens goed voor zitten).

Pips, wooooooooow, diepe buiging. Begin je het al een beetje leuk te vinden, het gepimp? Wat vindt Papsie van zijn netjes verzorgde, supermooie, met sieraden versierde, 'verbeterde' versie van zijn vrouw? Of ziet ie het niet (zit jij mooi te zijn, 'goh, ben je nou alweer naar de kapper geweest schat?').

Ow ow ow en ik heb hier nog een kortingskaart liggen voor Dolfinarium. Is geldig tot 26 oktober, zal ik m naar je opsturen of wilde je na die datum gaan? Scheelt 5 euro pp.

Frans, gefeliciteerd met je man! Rare dag vandaag. Lukt de afleiding een beetje? Volgens mij heb jij een heeeele lieve schoonmoeder als ik het zo lees. Volgens mij ook heel fijn voor haar dat Milena nu bij haar is.

Wat vond Milena van het shirt met die poes erop (en de pofmouwen*grijnz*)? Grappig dat het nog te groot is, Marit paste de meeste dingen echt niet meer. Behalve een paar van die broeken, maar dat was dan wel hoogwater en daar heb ik zelf een trauma van dus mocht ze ze niet meer aan. Ik heb eigenlijk geen idee meer wat er allemaal in die doos zat hoor. Hoop ook dat alles mee is gekomen, die sokken pasten door de handvaten denk ik.

En die Tena Lady was niet persoonlijk bedoeld hoor, dat is het voordeel van in de zorg werken en verhuisdozen nodig hebben.

Q, jij slettebak . Mogen de mannen het niet van elkaar weten? Blijven mannen natuurlijk, lekker territoriumpissen.

Tsjee Indian, je bent er nog niet helemaal uit dus. Wel fijn dat je in ieder geval voor een jaar weer wat zekerheid hebt wat betreft werk.

Xop, super van Sophie! Zindelijk en zonder speen geslapen, superknap!

Scooby, Jasper ook al van de speen af, super! En moeilijk voor je vriendin. Amerika is idd prijzig. Een (homo)vriend van mij wil graag met zijn partner een kindje adopteren. Omdat dat als homo nogal gevoelig ligt kom je sneller uit bij Amerika omdat je daar als 'alleenstaande' ( maar dan met heul veul geld, groot huis, rooskleurig toekomstperspectief) ook een kindje kan adopteren en je geaardheid daarbij niet in de weg hoeft te staan. Leeftijdsgrens zijn ze ook minder moeilijk mee (wat ik ervan begreep) maar goed, al die dingen waar je aan moet voldoen voordat je in aanmerking komt vond ik nogal wat. Moet je Paul de Leeuw voor heten, met zijn bankrekening.

Ze zal het vast al overwogen hebben, als dit haar laatste kans was. Hoop voor ze dat ze er idd overheen komen. Balen dat je dan zo op een afstand zit zeg.

Hier gaat t weer een beetje de goede richting uit. Heb nu een 0 uren contract binnen, is bij een instelling hier in t durp. Woensdag gesolliciteerd, gister ingewerkt en morgen meteen dienst alleen (pfoei, we zullen zien hoe het gaat). Alleen ben ik gisteravond ingewerkt op de verkeerde groep, kreeg ik vanmorgen de wind van voren van medewerkers van een andere groep, heb ik ze even met de neus op de feiten gedrukt (was namelijk ECHT niet mijn fout) en maar even duidelijk verteld dat ze zo niet tegen mij tekeer hoeft te gaan, toevallig . Heb dus geen vrienden gemaakt daar, hahahaha. Leuke 1e indruk heb ik dus al daar achtergelaten. Gelukkig heb ik excuses gehad van de teamleidster, was idd haar fout. Benieuwd hoe het verder gaat, zie ut wel. Was er even flink pissig over, tssss.

Ik ga maar weer opzoek naar mn A4tjes die ik kwijt ben om verder te kunnen met mijn scriptie. Hmm of ik ga Marit wakker maken zodat ze vanavond een beetje op tijd in bed ligt, dilemma, dilemma.
Zeer verstandig, Q! Had eigenlijk ook niet anders verwacht.

Scoob; met LIeke ging het eigenlijk heel beroerd. T/m 3,5 jaar heeft ze 's nachts zo'n ding in haar snufferd gehad. Vreselijk! Ook de tandarts begon al te waarschuwen dat haar tanden wat gingen wijken enzo. Toen we van Lanzarote terugkwamen, afgelopen maart, is haar fopspeen per ongeluk in het vliegtuig blijven liggen. Toen we laat thuis kwamen, viel ze haast om van vermoeidheid. Maar ja.... fop was weg! (Tuuurlijk hadden we wel een reserve, desnoods eentje van Sophie.... maar we besloten opeens voet bij stuk te houden!). Ze heeft er de eerste nacht niet naar getaald (bekaf ), vervolgens een paar dramatische inslaaptaferelen, en weken daarna vroeg ze zo af en toe nog wel eens om foppie. Pfffff.....zover wil ik het met Sophie dus echt niet meer laten komen! Hoe eerder eraf, hoe beter! Ben benieuwd hoe het vanavond gaat!!!

Sophie krijgt morgen een vriendje te spelen. Ooohh.... die 2 zijn zoooo lief metelkaar! Tom vindt Sophie de allerliefste, en Sophie vindt Tom de allerliefse. Cuties.
Heeeee Tira! Pfff.... wat een gedoe op je eerste werkdagen! Wel goed dat je van je af gebeten hebt. Weten ze meteen wat ze aan je hebben. Mss in eerste instantie geen vrienden mee gemaakt, maar dat kan je later toch wel heel goed van pas komen!

En lekker, dat je leven weer wat richting krijgt .
tira, welke maat heeft Marit nu?

Respect voor je hoor, dat je zo druk bent met je scriptie.

Ik zal even wat positieve energie naar je toe stralen zodat je weer een spurt krijgt.

En al helemaal goed dat je gelijk even duidelijk maakte dat ze je gewoon met respect moeten behandelen.

Als ze dat niet aan kan, haar gebrek!

Pff, heb geen zin meer. Alleen maar rotklussen liggen. bleeehh
koffie, zwart graag...
Oh, ik wil ook van de fopspeen af. Op de KDV doet Emdin het de hele dag erg goed zonder, behalve als hij slaapt. Maar thuis lukt het af en toe om hem zonder speen te laten lopen. Ga, denk ik de speentjes maar weghalen. Ze hangen in de keuken. Denk dat ik er 2 achter de hand houdt voor het slapen en als hij heel erg moe is.

Tiramam: nee, de lovers kennen elkaar niet en dit wil ik graag zo houden. De ene komt van oorsprong uit Suriname en de andere van Curacao. Tis wel weer spannend op deze manier!

Frans: gefeliciteerd met je man!

Mijn moeder is inmiddels uit het ziekenhuis. Ze ziet weer meer en ligt nu thuis in bed met een icepack op haar voorhoofd. Dat is tegen de zwelling. Ga zo Emdin ophalen en dan daarheen.

Eindelijk is mijn lunch een beetje gezakt, maar mijn ogen waren duidelijk groter dan mijn maag, want het toetje (perentaart) was eigenlijk teveel. Lekker een harde tarwebol met eigen gemaakte eiersalade op, koffieverkeerd en bij de perentaart verse muntthee.

En natuurlijk gezellig om die vriendin weer gezien en gesproken te hebben.

Heb net thuis de dingen gedaan die ik moest doen: strijken, 2 bedden verschoont en de slaapkamer stofvrij gemaakt en de wc gesopt. Ben helemaal gaar, maar dat komt ook doordat ik teveel gegeten heb.

Tiramam: Ben ook nieuwsgierig welke maat Marit nu draagt?

Emdin zit in maat 98 t/m 110, het is wel afhankelijk hoe de kleding valt. Hij is echt een mannetje: smal van onderen en breed van boven.

Oke, ga nu echt er van door. Tot snel!
Dames,

Sorry dat ik zo weinig ben geweest. Zoooo druk met van alles en nog wat. Vanavond gaan we op vakantie, dus als ik internet heb ga ik eens even flink spammen!

Daaaaaaaag

Merel
hihi Marit is echt een vrouw, ze is om te kopen met chocolade en is in 1 klap helemaal blij. Oooo mama kojaja (chocola), lekkuh mama kojaja. En ik krijg ineens allemaal kusjes ipv meppen (ze is nooit zo blij als ik haar wakker maak).

Sylvester, moet je nog tot 17u? Beroerd is dat, zo'n stapel die je aan ligt te kijken (wijze van spreken dan) en jij totaal geen zin meer. Bijjjjjjjna weekend. Marit heeft nu trouwens 104 (of kleinvallende 110) van boven en broeken maat 98.

Oeps nu wordt de kat ingesmeerd met 'kojaja' onder het mom van kjuffele gijsje lief!

Xop, ik ga duimen dat het vannacht lukt met Sophie!

ooooow zo leuk, de buurman heeft uit oude pallets (schrijf je dat zo? fonetisch is het pellets) een huisje gemaakt voor zijn neefje en Marit. Is het nu aan het schilderen. Zoooo leuk. Marit is er meteen al helemaal gek op. Dat soort dingen mis ik wel, is echt zon 'vaderding'. Gelukkig hebben we een leuke buurman die zo creatief is. Superlief.
jep, tis pallets. Gaaf zeg!!!

Ik had een zandbak voor Jasper in mn hoofd. Die weigert r nl in te gaan zitten dus gaat ervoor letterlijk op de grond liggen met zn oksels over de rand. Maf kind.

Dus had mn vader gevraagd een klein soort dienblad op poten te maken waar ik zand in kan doen.

Reageerde hij niet op, nu zandbak gekocht en zegt mn pa: ow, wilde net een zandbak maken.

zucht... dus deze maar op mp zetten. Had m voor 8 euro gekocht dus wordt r niet arm van. Iemand in de buurt voor 5 euro afhalen?? ha ha ha

Ja ja, ik ga dit weekend even mpen.Een hoop spullen erop zetten. 2 kolven, wipstoel, kleding, fietskar voor achter de fiets, motorpakken, bankstel en 2 stoelen

Nou, als we alles verkopen...gaan we nog rijk worden.

Zo, ik dacht dat Jasper al groot was. Jullie kids zijn nog groter!

Maar Jasper is ook de jongste, misschien ligt t daaraan.

Hij heeft nu maat 92.

Merel, fijne vakantie!!!!!!!!

Q, lekker uitbuiken.

Ik ga zo inpakken en zoon ophalen.

Die keek gisteren in de winkel de verkoper aan en zei hard: mama, hij heeft AUW!!! En wees naar zn gezicht.

Gozer zat echt vet onder de puisteren.

Schaaam........
koffie, zwart graag...
Waahahaha..... geweldig! Jasper had dat goed gezien. Gniffelsnif... super, dat soort uitspraken!

Sophie zit in 98. Vooral vanwege haar lengte; rokjes koop ik in maat 92; zit toch mooier in de taille.

Oh, Tira, geweldig dat je zo'n buurman hebt. Zijn inderdaad van die "mannen"-dingen. Mooi dat Marit dat dus op deze manier gewoon ook beleeft!

Hmmm...Sophie slaapt weer zonder speen, nu. Maar ging niet helemaal van harte.... Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat!
Jee, wat is er veel gepost hier! Ik ga van het weekend ff op m'n gemak bijlezen, nu ff geen puf voor, sorry...

Wat vinden jullie hiervan? Wij overwegen zo'n fietsje voor Lynn te kopen:

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Leuk Juultje, dat is zo'n loopfiets toch????

Zie er wel eens kinderen op. Weet alleen neit meer waar ik dat zag.

Gooit een portie motivatie, energie en zin richting Tiramam!!

haha, had ook nog raar gedaan avn de week, oh nee vorige week was dat. Bij de apotheek in het dorp van ons pap en mam en schoonouders, hing een vacature voor een apothekersassistente. Heb er dus heen gemaild dat ik wel interessen heb in het werken in een apotheek, maar neit de opleiding heb en wel bereid ben die te gaan volgen. Kreeg vandaag reactie terug, dat ze mijn schrijven mee zullen nemen in hun overweging. Of en hoe ze de vacature (nog) in gingen vullen. Ze weten dus nog enit of ze hem nog gaan invullen en zo ja hoe. Hoor binnen nu en 3 weken iets.

Maaruh wat voor werk doe je nu?? heb het ff gemist denk ik.

Wel leuk zo'n eerste dag, hihi.

Fijn Tiramam, zo'n buurman. Toch een beetje een man ind e buurt die dat soort dingen kan doen. Is ook fijn voor Marit!!

Merel, HELE FIJNE VAKANTIE!!!

Wow wat zijn jullie kids groot!!! Ga voor Yuma straks ook shoppen (1okt ga ik shoppen) en dan zat ik te deken aan broeken maat 98. omdat 92 nu eigenlijk hoog water is. Maar 98 zakt van zijn kont. Hij kan qua broeken maat 86 nog goed aan, alleen te kort!!! En 98 is qua lengte best goed, klein beetje omslaan, maar zakt zoooo van zijn kont af. Errug lastig shoppen zo. Truien en t-shirts hefet hij altijd aan tussen maat 92-110.

Pfff, vanmorgen 6 uur.... en gisteren en donderdag dan wel uitslapen he, Lynn begrijpt nog niet zo goed wat 'weekend' is geloof ik

Wat naar voor jullie vrienden, Scooby!

Goed zeg, zowel Jasper als Sophie zonder speen slapen! Ging het vannacht ook goed? Lynn moet er ook nog vanaf, maar ik zie er nogal tegenop, ze is zo aan dat ding gehecht. Maar ze krijgt 'm alleen bij het slapen en dat weet ze heel goed. Vanmorgen wilde ze haar speentje nog hebben, maar ik heb gezegd dat die is om te slapen, dus als ze nog even ging slapen, dat ze 'm dan kreeg. Helaas trapte ze daar niet in en stond ze de speen gewillig af...

Nog gefeliciteerd met je man, Frans. Lijkt me raar, de eerste verjaardag zonder (schoon)vader.

Ik heb even wat gemist geloof ik, Pips, je gaat nu naast je bedrijf ook nog ergens anders werken? Of heb ik dat mis?

Hoe is het met je spierpijn, Q?

Fijn dat je moeder weer thuis is.

Succes met werken vandaag, Tira. Niet zo'n best begin dus, hopelijk gaat het vanaf nu beter! Goed dat je zo assertief bent geweest.

Zo, lange dame is Marit! Lynn draagt nu bij broeken 92, shirtjes 98, rokjes 92 of 98 en jurkjes 98.

(ze zit hier nu trouwens ontzettend enthousiast met Dora mee te dansen, heel schattig en grappig )

Wat gaaf, dat huisje!

Merel, fijne vakantie!

Ja, is een loopfiets, schijnt goed te zijn voor het evenwicht en voor als ze echt gaat leren fietsen. De dochter van vrienden van ons heeft een tijdje op zo'n ding gefietst en kan nu ineens los fietsen, zonder zijwieltjes. Ze wordt in november 3! Nu is dat een heel snel kind hoor, liep ook al met 10 maanden enzo, maar ze vond zo'n fietsje wel erg leuk.

Heb je in maat 98 niet ook nog van de broeken met verstelbare band, Indian? Misschien dat het dan wel goed gaat, zet je 'm op zijn strakst.

Scooby, Lynn weet nog heel goed wie Jasper is. Op vakantie kwamen we regelmatig langs een weiland met paarden erin. Ons gesprek:

wij: zie je de paardjes Lynn?

Lynn: ja, daar! ik ben ook in de dierentuin geweest (??? de link ontging ons ook een beetje)

wij: wie was er nog meer in de dierentuin?

Lynn: Jasper!

De foto van de dierentuin staat hier op de kast, en ze vindt het nogal stoer dat ze daar samen met Jasper op de zebra zit

Op de eerste camping hadden we een heel gaaf springkussen. Ze eerste keer vond ze het wat eng, maar daarna was ze er niet meer vanaf te krijgen. Was echt een leuk ding, met dino's en glijbanen enzo en heel groot. Ook nog een ballenbad en een erg leuke speeltuin. Op de 2e camping ook een erg leuke speeltuin, al is Lynn is daar wel een keer heel hard van de schommel gevallen. Ze dacht dat papa haar al vast had, maar dat was niet zo... Sowieso veel ongelukjes gehad, zo heeft ze ook nog een keer een cactus vastgegegrepen (stomme stekels, he mama!) en is meerdere keren gevallen. Het zwembad was al te koud helaas, dat hebben we maar 1 keer geprobeerd. Verder nog veel schatten gezocht met de gps (geocaching), vindt Lynn nu ook erg leuk.

Straks hebben Lynn en ik afgesproken met m'n oude pufclub, die zie ik nog zo'n 2 keer per jaar, gezellig. Vanmiddag naar verjaardag van neefje Kylian, die wordt morgen 8 en morgen naar verjaardag van nichtje Marit, die wordt morgen 6 jaar.

Wie had er ook weer een nieuwe mobiel? Ik krijg als het goed is maandag mijn nieuwe. Kan ik eindelijk thuis bellen met m'n mobiel! Ik heb nu Orange en daar heb ik binnen geen dekking mee. stap nu over naar Vodafone. Nieuwe mobiel is een Nokia N95.
Jawel juultje, daar zoeken we ook meestal naar. Maar jammer vind ik het dan, dat soms het hele model uit de broek gaat. Maar sommige broeken zijn gelukkig ook gewoon wat smaller. We zoeken gewoon effe iets langer!!

Pff 6u. En ik al klagen dat hij vanmorgen weer om 7u wakker was!! Bleef overigens wel weer netjes in zijn bed om mama te roepen.

Nouzeg, Yuma is al de 3de nacht op een rij nat 's morgens!! (doorgelekt door zijn luier) Oke hij drinkt veel, maar dat doet hij altijd. Nouja, we wassen wel weer!!!

yes, t schema is weer groot!!!
Helleu!

Probleem van te wijde taille hier dus ook. Verstelbare band is inderdaad ideaal, maar als je heel erg in moet snoeren, lijkt het echt lelijk. Krijgen ze zo'n pofkontje, zeg maar....

Kleertjes van Mexx vallen wel smal, viel me op. Maar ja, wel prijzig.

Sophie ging best goed, vannacht, zo zonder fop. ALs ze wakker werd, vroeg ze er wel om. Maar als ik dan eventjes bij haar ging liggen, viel ze zo weer in slaap. Nu is het natuurlijk ook niet de bedoeling dat ik iedere nacht af en toe een tijdje naast haar ga liggen, maar goed...... komt tijd komt raad

Juul, wat grappig dat Lynn Jasper nog herkent. Over die speen, ik zag er ook tegen op want hij is er in zijn bed ook erg gehecht aan. Moet zeggen dat het beide keren (ook bij Laura) heel makkelijk ging. Jasper vraag er helemaal niet om s'nachts. Als je hem in bed legt wel eventjes maar dan zeggen we dat we heel trots zijn dat hij zonder speen slaapt en dat hij al zo'n grote vent is etc etc. Dan ligt ie met een smile in zijn bed.

Je vakantie klinkt goed!

Helaas is ie nu ziek. Hij hangt hier op de bankt met alleen een romper aan, hij heeft het snikheet van de koorts. Hij is wel aardig levendig nog dus zal wel niks ernstigs zijn. Kijkt film en kan er nog niet echt stil bij zitten.

Hopelijk valt het morgen ook mee want we hebben een zeilboot gehuurd in friesland. Willen eindelijk eens met z'n 4en gaan zeilen. Helemaal zin in!

Fijn weekend allemaal!

Oh, heerlijk, Scoob! Wat een leuk plan. Hoop en duim dus ook van harte dat Jasper morgen geen roet in 't eten gooit! Ach, en anders maar een flinke zetpil erin .

Sophie miepte weer met inslapen om de fop. Heb 'm haar heeeeel eventjes gegeven (tijdens boekje voorlezen) en daarna weer meegenomen. Ze pikte het wel, en is lekker gaan slapen.

Ze heeft vandaag heerlijk met haar vriendje gespeeld; ze was denk ik ook hartstikke moe!
Super goed van Sophie!!!!

Scooby, beterschap met jasper en veul plezier morgen!!
wow, wij waren ff ver weg gezakt!!
Scooby, zijn jullie nog gaan zeilen vandaag? Wij willen met Lynn ook gaan zeilen, zal wel volgend voorjaar worden, dus ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie is gegaan.

Wij willen Lynn ook wel van de speen af, maar vind het wel lastig. Net geprobeerd, ze wilde zelf ook zonder speen (cadeautje in het vooruitzicht gesteld), maar ze bleef maar roepen om mama, pijn, poes (die gewoon in haar bed lag) etc. Omdat ze vanmiddag niet geslapen heeft, wilde ik toch wel dat ze nu ging slapen, dus heb nog even met haar gepraat. En toch de speen gegeven, maar dan dus ook geen cadeautje morgen. Wel doen we voortaan nog maar 1 speen in bed en wil ik 'm als wij naar bed gaan uit haar mond halen, misschien dat ze dan langzaam al wat went. Ik ben ook bang dat ze gaat duimen als ze geen speen meer heeft en dat is toch lastiger af te leren... Ze duimt nu af en toe al.

Juul, zo zijn wij ook wel bezig geweest, als wij naar bed gaan ding uit zijn mond. Ook een paar keer op punt gestaan om het te doen maar dan toch weer gegeven.

Jasper plakt eerst 5 dagen stickers. Dat vind ie al een cadeau op zich. Vanmiddag gaat hij met manlief naar winkel voor cadeautje.

Gelukkig had jasper gisteren geen koorts meer, hij had nog wel een kort lontje. Maar we zijn toch maar gaan zeilen. Kids vonden het super. Hadden een schattig klein bootje van 6m met zelfs een toiletje erin. Jasper heeft zelfs nog een uurtje geslapen (zonder speen nog wel). We zeilden toen hij begon te slapen, we wilden even op het sneekermeer aanleggen bij het starteiland. Toen toch maar even de moter gestart en hij tukte gewoon door. Laura heeft daar even lekker gespeeld in speeltuin.

Kids vonden het in en uit de kajuit klimmen erg leuk. Dus veel geklauterd. Ze vonden het schuin gaan niet eng. Wel gek, he ik glij van de bank zeiden ze. Ik weet niet of je kritisch bent tov uiterlijk van een boot. Het adresje waar wij nu gehuurd hebben was goedkoop doordat ze wat oudere boten verhuren. Maar het scheelt echt enorm in prijs. Als je wilt zet ik de site wel even in de AK. Wij willen volgend voorjaar een weekend gaan op een grotere boot die ze verhuren.

Xop, sophie nog steeds zonder??

Iedereen lekker weekend gehad??

greetz Scoob
Yep, Sophie nog steeds zonder . Maar vraag niet hoe! Manman, ze slaapt onrustiger, en iedere keer als ze wakker wordt miept ze weer over "foppie", en moet ik dus weer praten als brugman om haar weer in slaap te krijgen ZONDER dat ding. Bleh.

Gisteren wezen zwemmen met zijn vieren. Hartstikke leuk. Daarna nog even naar zuslief en man (zus paste altijd op Lieke en Sophie, tot dit schooljaar). Ook supergezellig enzo. Maar ja, of zowel Lieke als Sophie het koud hebben gehad, of heel veel water hadden binnengekregen ofzo.... geen idee, maar ze hebben vannacht allebei in bed geplast. Hmpfff... ik dacht dat ik de was aan de kant had! Niet dus.....
Leuke weekenden!

Wij hebben vrijdagavond Jaspers nieuwe schoenen opgehaald. Zijn maat was er niet, dus besteld en vrijdag opgehaald.

Zaterdag hele dag in de tuin geklust bij mn ouders, gisteren spierpijn!!!!!

Gisteren weinig tot niets gedaan. Ja, mp volgezet met spullen

Ben nu beetje grieperig geloof ik. Knallende hoofdpijn en koorts.

Maar even kijken hoever ik kom vandaag op t werk
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven