M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juul: het grote boek van Lego??

Die heeft vent ook helemaal doorgespit. En ja: hij gaat ook met MIleen bouwen als ze wil. Haha, maar die probeer ik barbies aan te smeren

Ik voel me weer veeeeeeel beter trouwens. Bekkenpijn is nog maar een beetje. Gelukkig!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik ben hard bezig te proberen te ruilen voor de 19e, maar het kdv zit overvol. Anders ruil ik mijn vrije dag van de 24e naar de 19e, dat is ook niet zo'n probleem. Wel jammer dat niet iedereen kan, maar dat is toch lastig regelen met verschillende werkdagen.

Pips, Pipsie is echt een slimme meid zeg! Vormen gaan hier ook wel redelijk, vierkant, cirkel weet ze. Lynn vond van de week iets dat een vierkant was, toen rende ze naar boven om haar Nijntje te halen (ze heeft zo'n sprekende Nijntje) en riep: zelfde! Nijntje heeft een vierkant op haar buik.

Assertiever maken lijkt me lastig, geen idee hoe je dat bij zo'n uk doet.

Peutergym vond ik ook lastig te vinden, Frans, ik heb ook heel wat gegoogled. Tot er ineens hier in de wijk een overal geadverteerd werd voor peutergym, bij ons is dat afgelopen jaar gestart in de gymzaal van de school. Het is alleen pas vanaf 3 jaar, dus tegen die tijd ga ik eens met Lynn kijken of ze het wat vindt. Andere ouders vragen lijkt me nog de beste tip.

Toen ik vanmorgen Lynns kamer binnenkwam zei ze: jij bent mijn vriend Zegt ze heel veel de laatste tijd, dat speelt op het kdv denk ik.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Scoob, zou leuk zijn als het zou lukken en anders de volgende keer weer!

Frans, nee zo'n klein foldertje, zat bij Lynns sintcadeau (Duplo). Hij kwijlt vooral bij technisch lego, moet ie dan maar met z'n neefje gaan doen over een jaar ofzo. Die is nu 8 en komt morgen logeren, want hij wil 'computers leren'.

Fijn dat je je beter voelt! Milena ook?
Jaaa Milena ook! Die kwam vanochtend uit bed met de mededeling dat ze niet had gespuugd vannacht. En aap ook niet

Heeft weer wat gegeten, 1/4 boterham, maar het begin is er. En ze is weer heel vrolijk! We gaan zo bij een vriendje spelen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Aaah heeft je man het grote boek van Lego niet gehad met de post. Haha, ik zou het bijna opsturen, maar bij ons zitten er van die kwijlsporen op
Fijn Frans, dat je je weer beter voelt!!

Gaan we de 19de??? Had dat nog niet begrepen, Ja ben en blijf blond he!!! Is maar goed dat de kapper morgen komt, kunnen we het weer blond maken. (hopelijk lukt dat, nu nog steeds zwart namelijk)

Scooby, doe lekker rustig aan, we zien je gauw weer.

Wij hebben geen groot lego boek gehad!!! Jammer. Kun je dat nog ergens opvragen??? (met kwijlbakje bijgeleverd idd )

Veel plezier Frans.

Xop, het was gister op tv, waar je over vertelde!! Werk jij daar dus??
19 december als ik het goed begrijp toch?????

Ik moet dna eerst met Yuma naar de longverpleegkundige, dacht 9:15u zijn.

Hoelaat spreken we daar af??? 10u? Als het niet erg uitloopt kan ik dat wel ongeveer halen!! Als ik het kan vinden, hahaha
op 19 december kunnen de meesten dacht ik, ben daar maar vanuit gegaan. Het wordt anders pas het nieuwe jaar, kunnen we meteen bij Frans op kraambezoek
Oh, oke. Ja had het nog niet helemaal mee gekregen dat die datum vast stond!! Maar ik kan de 19de dus wel, eerst effe naar het ZH. Meestal loopt het daar niet uit (1 van de weinige ZH denk ik) Zou mijn ZH een voorbeeld aan meoten nemen, waar het ooit een uur uitloopt, zeker over gyn/vk afdeling/poli

EINDELIJK ga ik jullie ook eens zien!!!!!

Maar hoelaat spreken we af?? En wel gewoon naar binnen denk ik of niet?? (ook afhankelijk van het weer natuurlijk)

Hebben ze er een halletje Juultje, waar we evt zouden kunnen wachten??
Hoi!

Ik hoop echt dat de 19e voor de meesten gaat lukken! Leuk!

Ah, Yuma geen wormen, dus . (By the way; als je wormpjes verdenkt, hoef je dus niet naar de huisarts, he? Je kunt gewoon rechtstreeks naar de apotheek, en daar vrangen om een antiwormenkuur. Scheelt weer tijd / wachten....)

Pips, is een muziekklasje oid iets voor Pipsie? Heeft zijdelings wel wat met motoriek van doen. EN daarnaast goed voor zelfvertrouwen van kind omdat ze zich vaak erg prettig voelen door het maken van muziek enzo. Ze genieten ervan, voelen zich goed, komen beter in hun vel en da's allemaal goed voor 't zelfvertrouwen.

Overigens, bij Sophie in de peutergym-groep zitten kleuters (4-5 jaar) die een wat slechtere motoriek hebben dan gemiddeld. Gaat hartstikke goed; is geen kind die daar iets over zegt en de peutertjes maakt het al helemaal niets uit. Er zit zelfs een echt lichamelijk gehandicapt kleutertje (spastisch) bij! Dus wie weet toch een idee om Pipske te laten gymmen?! (Ze doen ook echt nog geen lastige dingen ofzo waardoor ze erg uit de toon zou lopen. Beetje dansen, over een lijntje lopen, wat springen enz. Of anders peuterdansen ofzo?

Frans, hier wordt peutergym georganiseerd door de plaatselijke gymvereniging. Ook hier wordt er geen reclame voor gemaakt, en dat is eigenlijk vanwege het feit dat het zo succesvol is. Ze hoeven geen moeite te doen om de groepen vol te krijgen, zeg maar .

Ah, Scoob is druk. Ik miste je al .

Verder weinig nieuws, hoor. Zin in het weekend!

Beterschap voor alle zieken, succes met de draakjes (Sophie was vannacht en vanochtend Megadraak....) en geniet ze van de leukerdjes. See you!
Hoi!

Ik hoop echt dat de 19e voor de meesten gaat lukken! Leuk!

Ah, Yuma geen wormen, dus . (By the way; als je wormpjes verdenkt, hoef je dus niet naar de huisarts, he? Je kunt gewoon rechtstreeks naar de apotheek, en daar vrangen om een antiwormenkuur. Scheelt weer tijd / wachten....)

Pips, is een muziekklasje oid iets voor Pipsie? Heeft zijdelings wel wat met motoriek van doen. EN daarnaast goed voor zelfvertrouwen van kind omdat ze zich vaak erg prettig voelen door het maken van muziek enzo. Ze genieten ervan, voelen zich goed, komen beter in hun vel en da's allemaal goed voor 't zelfvertrouwen.

Overigens, bij Sophie in de peutergym-groep zitten kleuters (4-5 jaar) die een wat slechtere motoriek hebben dan gemiddeld. Gaat hartstikke goed; is geen kind die daar iets over zegt en de peutertjes maakt het al helemaal niets uit. Er zit zelfs een echt lichamelijk gehandicapt kleutertje (spastisch) bij! Dus wie weet toch een idee om Pipske te laten gymmen?! (Ze doen ook echt nog geen lastige dingen ofzo waardoor ze erg uit de toon zou lopen. Beetje dansen, over een lijntje lopen, wat springen enz. Of anders peuterdansen ofzo?

Frans, hier wordt peutergym georganiseerd door de plaatselijke gymvereniging. Ook hier wordt er geen reclame voor gemaakt, en dat is eigenlijk vanwege het feit dat het zo succesvol is. Ze hoeven geen moeite te doen om de groepen vol te krijgen, zeg maar .

Ah, Scoob is druk. Ik miste je al .

Verder weinig nieuws, hoor. Zin in het weekend!

Beterschap voor alle zieken, succes met de draakjes (Sophie was vannacht en vanochtend Megadraak....) en geniet ze van de leukerdjes. See you!
Heee hoi, Indian!
Hoi Xop!!!!

2 keer posten, te ongeduldig geweest!!!

Is het draken alweer over in huize Xop??

Yes, man belde net, hij kan di mee naar de GYN. Vind dat zo fijn als hij erbij kan zijn!!! Bij Yuma is hij er op 1 of 2 keer na elke keer bij geweest!!

ik zeg straks tegen Yuma, misschien moeten we aan sinterklaas ook een cadeautje vragen voor de oppas. Ja zegt Yuma, en Yuma ook een cadeautje!!! Mmmm weet niet of hij het sint gebeuren wel snapt, hij snapt de cadeautjes en dat het van sint en piet komt. Maar verder........

Morgen alweer 10weken zw, gaat best snel.

Frans hoe gaat het verder met de zw van jou?? (buiten die vervelende bekken om)
Leuk dat je man mee kan dinsdag, Indian.

Het gaat om 10 uur open, dus tussen 10 en half 11 lijkt me goed? We kunnen daar ook wat eten tussen de middag en limonade enzo hebben ze ook, net zoals in Amersfoort toen we daar waren.

Is Sophie alweer wat bedaard, Xop?

Lynn is een beetje verdrietig, ze heeft een cd-hoesje dat ooit bij de Groter Groeien zat met daarop Mega Mindy, Piet Piraat etc. Die heeft ze woensdag meegenomen naar het kdv en nu kunnen ze 'm daar niet meer vinden. We hebben het haar wel gezegd, dat ze 'm beter niet mee kon nemen, maar ja, dat snapt ze nog niet helemaal natuurlijk. Misschien vinden ze 'm nog en anders heb ik wat andere plaatjes voor haar geprint en die plak ik op een stuk karton, heeft ze toch Mega Mindy weer terug.
Het cd-tje hebben we nog wel trouwens, maar ze vindt het hoesje zo mooi...
Hoi!

Ik zal dus toch eens vragen aan de gymnastiekvereniging of ze peutergym hebben. Ben wel benieuwd.

Gisteren geprobeerd om MIlena voor de psz in te schrijven, maar dat kan eigenlijk niet. Ze hebben vaste dagen waarop kinderen mogen komen ma-wo-vr en di-do. Milena gaat maandag en dinsdag naar het kdv en dus kan ze niet op 1 van die vaste dagen komen. Onoverkomelijk probleem. Hmm.

Pips, ik denk ook dat die peuters nog niet zo letten op Pipsie hoor. Of denk je dat Pipsie het zelf in de gaten heeft? Mileen heeft geen idee namelijk. Die beweert dat ze aan het springen is, maar dat is ze dan helemaal niet

19e is leuk . Waar spreken we ook al weer af?

Bij mij op kraamvisite mag sowieso hoor (maar niet 19 december, dan moet ie nog in mijn buik zitten). Gezellig!

Milena is eigenlijk reuzelief weer. Gezellig is dat. We hebben net gespeeld en gegeten b ij een vriendje van haar. ZO leuk om die twee samen te zien spelen.

Met mijn zwangerschap gaat het goed. Vandaag veel minder last van mijn bekken, dus dat is mooi! Denk dat ik toch iets teveel gedaan (gesjouwd) had de dagen voor gisteren en dat ik daarom gisteren zo'n last had. Ik ben nu 28 weken en het gaat wel heel lekker eigenlijk.
Juul, aah wat zielig voor Lynn dat ze er zo verdrietig om is. Hoesje moet toch ergens zijn op het kdv? Dat kan toch niet weg zijn? Milena mag van mij om deze reden eigenlijk nooit iets meenemen. Alleen aap, maar die moet meteen in haar mandje en mag ze alleen bij het slapen (doen ze denk ik ookw el).
Ik vind het ook wel sneu voor haar, op het kdv zouden ze nog zoeken vandaag. Ik heb ook Groter Groeien een mailtje gestuurd, of ze er misschien nog eentje hebben liggen. Haar knuffel mag nooit mee naar het kdv van ons, thuis slaapt ze niet zonder, maar op het kdv heeft ze een andere knuffel. Die lag ooit tussen het speelgoed en geen een kindje keek daar naar om, behalve Lynn. Toen mocht zij 'm hebben, hij is ook al een keer met haar meeverhuisd toen ze naar een andere lokatie ging.

Fijn dat het weer goed gaat vandaag en dat je zwangerschap ook zo goed gaat.
Vervelend Juultje, dat ze die kwijt is!!! Hopelijk vinden ze hem nog!!

Ja vind het ook erg fijn dat hij mee kan en gaat.

Frans, al weer 28weken, schiet op!!! Ik ben morgen 10 weken, haha schiet ook al op!

Belde ze net van mijn werk of ik vrijdag kon komen werken, ons pap is dan jarig dus gezegd dat ik niet kan. Zegt ze, ja maar het is maar tot 20:30u. Ja maar dan ligt Yuma al op bed, en kunnen we dus niet meer gaan!! En of ik dan dat weekend iets kon (29 en 30nov) Heb maar niet gezegd dat ik dat zo ie zo niet deed omdat ik er al 9 op heb zitten. Maar we hebben dat weekend 4 sinterklaassen, zitten dus helemaal vol!!

Ze zoeken het maar uit!!!

Ik zat te dneken, juultje wij hebben dat nooit gehad van groter groeien, maar was natuurlijk voor meisjes.

Fijn Frans dat het nu beter gaat!!

Wanneer komt man terug!!
Hoi,

Man is pas net een klein weekje weg. Hij komt volgende week zaterdag pas weer terug. Saai hoor.

Groter groeien is de opvolger van ouders van nu volgens mij. Voor kindjes vanaf 2 jaar.

Grappig dat Lynn zo'n voorkeur heeft voor een knuffel van het kdv.

Mijn man gaat eigenlijk nooit mee naar de vk. Hij is wel met alle echo's meegeweest (3 tot nu toe), maar nog geen 1 keer naar de vk. OP zich is het ook niet zo interessant voor hem en hij moet er vrij voor nemen. Dan heb ik liever dat hij wat anders met zijn vrije tijd doet. Denk ik aan de ene kant. Aan de andere kant vindt hij dat zelf ook wel heel erg en vind ik het jammer dat hij zelf ook niet mee wil. Hmm, dit is zeker weer een vrouwenredenatie
ohja, tuurlijk vergeten. Krijg nu ook 3x groter groeien!! Dacht even aan dat van VGZ, daar krijgt je kind ook af en toe iets, hoe heet dat ook al weer, uhm.....denk, denk..... ben echt blond he!!!

Ja dat is waar Frans!!! Maar ik krijg elke keer een echo, en dat maakt het allemaal wel leuker, ook voor man!!

Dadelijk komt de kapper, jippie!!!
Oh heerlijk,, ben weer blond en leuk opgeknipt, en toch nog wel wat lang!!! Vind het erg leuk, al zeg ik het zelf, hahaha. Heb het al eens vaker zo geknipt gehad!!

Ga nu ff douche, al die kriebel haartjes bleh!!

Man komt bijna thuis met de oppas uit het oude dorp!! Gezellig, en vanavond feestje van vrienden. Daar zijn er 3 ook van zwanger, en 1 pas bevallen. Ze weten alleen niet dat wij ook zwanger zijn, maar dat ga ik hun ook niet vertellen, zijn niet super goede vrienden zeg maar. Vriendin die peettante wordt is jarig, is altijd erg gezellig daar!!!

2 andere vrienden van ons, ook goede vrienden weten het ook nog niet, die vertellen we het toch ook pas over 2 weken, als we 12 weken zijn!!
GM, gister gezellig feestje gehad!!!

Alleen kwam mijn vriendin 's vonds toen wij gingen bij mij, kom eens even mee zegt ze, ik wil je iets laten zien. Dus ik mee, een of ander onbennullig kaartje, maar de bedoeling erachter was, dat ze op deze manier mij kon vertellen dat die vrienden waar ik hieronder over schreef, aan haar hadden gevraagd of wij zwanger waren, want ik had een dikke buik. Zij natuurlijk glashard ontkend!!! Maarja, niet zo handig, hihi, als iedereen het begint te zien!!

Dadelijk intocht van de sint, en vanmiddag sint vieren met mijn broertje zijn vriendin en zijn dochtertje!! Leuk!!
Even zielug doen hier hoor. Kom vanavond wel weer langs met mijn gezellige muts op :-)

Popsie is al weer bijna een week ziek (twee week terug ook al) en ik ben sinds eergister ook weer ziek (ook weer de griep). Het gaat vandaag redelijk maar menomen! Voor a.s. woensdag maak ik dus een afspraak voor 3 personen (kan niet eerder omdat papsie mee moet) voor mijzelf en de kids (Pipsie heeft al weken iets met haar oog).

Ha! Ik zie dat het gaat sneeuwen! Dankzij 3 paracetamols heb ik geen pijn meer (ben nu in een aangenaam verdoofd walhalla :-) dus kan ik best even met Pipsie naar buiten, beloofd is beloofd.

Oh, gister waren mijn ouders dus 40 jaar getrouwd.... Heb ik vanuit bed mee mogen maken. Bah! maar sneeuw vergoed alles.

Tot vanavond!

Pips, groot sneeuwliefhebber die ooit als hoofdreden voor dat witte goedje een half jaar in Canada ging studeren in de winter :-) Gek is gek :-)
Oh Pips, dat is niet fijn dat je meisje alweer ziek is!!! Veel beterschap, ook met jezelf!!! Ook niet fijn dat je alweer ziekjes bent.

Nog proficiat met je ouders, jammer dat je er niet bij kon zijn!!

Sneeuw, ja leuk!!!! Maar wel alleen als ik vrij ben, hahahaha anders vind ik er niks aan. (beetje eng om te rijden met glad weer, heb al eens recht op in de sloot gestaan met mijn auto. Gelukkig auto en ik helemaal niks!!!)

Sinterklaas vanmorgen was super leuk!!!! Yuma heeft enorm leuk mee gedaan. Vanmiddag met broertje etc ook errug gezellig. Hij is helemaal happy met zijn cadeautjes (cars auto en sleutelbosje van cars)

Morgen met Yuma de herhaling voor de griepprik halen!!! Ik hoef geen prikje zei hij zelf al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven