M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
maandag 17 november 2008 om 20:09
Lastig hoor. Zeker als ze eigenlijk te moe is om in 1 keer door te kunnen naar de avond, maar overdag niet wil slapen. Ik kan me echt goed voorstellen dat je er dan doorheem zit hoor. Ik had het vorige week donderdag toen MIlena de hele dag aan het draken geweest was. En tuuk weet je wel dat Lynn van je houdt en dat je het niet persoonlijk moet nemen, maar het is gewoon zo frustrerend als het zo gaat.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 18 november 2008 om 08:57
Pfoeoeoeoe, Juul, pittige tante heb je.
Geen advies, van deze kant. 't Is gewoon hartstikke K*T. Dat het weer over gaat, dat het mss frustratie is, dat ze het alleen bij diegene durft waar ze de beste nauwste band mee heeft...... maakt allemaal niets uit. Jij zit er maar mee.
Heeeeel veel hugs en veel sterkte. Hopelijk is ze er snel mee klaar! He meid, ik heb het echt met je te doen.
Geen advies, van deze kant. 't Is gewoon hartstikke K*T. Dat het weer over gaat, dat het mss frustratie is, dat ze het alleen bij diegene durft waar ze de beste nauwste band mee heeft...... maakt allemaal niets uit. Jij zit er maar mee.
Heeeeel veel hugs en veel sterkte. Hopelijk is ze er snel mee klaar! He meid, ik heb het echt met je te doen.
dinsdag 18 november 2008 om 09:30
Oh Juul, dikke knuffel voor jou!!!!
Ik denk dat ik het het zelfde zou doen. En idd als je kind moe is, dan is er vaak geen land meer mee te bezeilen. (tenminste hier wel, dan explodeerd hij wat erger als anders)
Een temperament vol karakter heeft ook vele goede eigenschappen alhoewel we die nu niet zo goed kunnen zien bij onze peuterpubers!!!
Ennuh, lekker van je afschrijven hier......is ook fijn voor jou om even te kunnen schieten hier!!!
Hoop voor je dat het snel over is!!!!
Denk nu wel regelmatig terug aan dat zinnetje wat ze vroeger ookal zeiden, dat als sint richting land kwam de kinderen super druk en dwars waren tot en met de carnaval. Nou dat is neit te hopen, dat duurt nog even, dan denk ik dat je mij ook wel bij elkaar kunt vegen. (drukke spannende rare tijden met sint, kerst, oud&nieuw en carnaval)
Nogmaals een hele dikke knuffel meid!!
Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!!
Ik denk dat ik het het zelfde zou doen. En idd als je kind moe is, dan is er vaak geen land meer mee te bezeilen. (tenminste hier wel, dan explodeerd hij wat erger als anders)
Een temperament vol karakter heeft ook vele goede eigenschappen alhoewel we die nu niet zo goed kunnen zien bij onze peuterpubers!!!
Ennuh, lekker van je afschrijven hier......is ook fijn voor jou om even te kunnen schieten hier!!!
Hoop voor je dat het snel over is!!!!
Denk nu wel regelmatig terug aan dat zinnetje wat ze vroeger ookal zeiden, dat als sint richting land kwam de kinderen super druk en dwars waren tot en met de carnaval. Nou dat is neit te hopen, dat duurt nog even, dan denk ik dat je mij ook wel bij elkaar kunt vegen. (drukke spannende rare tijden met sint, kerst, oud&nieuw en carnaval)
Nogmaals een hele dikke knuffel meid!!
Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!! Je bent een kei goede moeder!!!!!!!!
dinsdag 18 november 2008 om 12:59
He meiden, dat doet me goed om te lezen hoor! Ik heb vanmorgen al mijn aandacht op Lynn gericht en we zijn naar Chimpy Champ geweest (de binnenspeeltuin waar ik hieronder ergens de link van heb geplaatst). Hele leuke ochtend gehad! Man en ik zijn natuurlijk ook wel druk altijd, met eigen bedrijf etc, dus ik heb besloten nu heel bewust tijd voor Lynn te maken. En in die tijd de rest maar even te laten, en dan zien of dat verbetering geeft. Ze slaapt nu (Jeeee!) want helemaal moe gespeeld.
Ik weet niet hoe ver Oosterhout voor jullie rijden is (ligt vlakbij Arnhem), maar het was er wel erg leuk! Genoeg te doen, zo wel voor degenen die veel als voor die weinig durven.
Ik weet niet hoe ver Oosterhout voor jullie rijden is (ligt vlakbij Arnhem), maar het was er wel erg leuk! Genoeg te doen, zo wel voor degenen die veel als voor die weinig durven.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 18 november 2008 om 14:22
dinsdag 18 november 2008 om 14:32
Ah ja, sorry Pips, ik had het wel gelezen maar was vergeten te reageren. Helaashelaas gaat het 'm niet worden..... Ik ben deze week op vrijdagavond na iedere avond van huis. Kan de kids net op bed gooien en dan mag ik weer gaaannn. Niet zo erg, hoor, maar was ook wel graag naar jou (en Bibejan-party!!) gegaan. Helaaspindakaas, dus.
Vlakbij Arnhem vind ik wel goed te doen, hoor. Wat mij betreft spreken we daar af!! Indian; Arnhem kon jij ook nog behapstukken, toch??
Vlakbij Arnhem vind ik wel goed te doen, hoor. Wat mij betreft spreken we daar af!! Indian; Arnhem kon jij ook nog behapstukken, toch??
dinsdag 18 november 2008 om 14:39
Oosterhout is voor mij ook prima!
Net even een eethoek gekocht. Waren we niet van plan, maar we zagen een mooie en hebben hem meteen besteld (hoezo impulsief?). Vandaag is man vrij, strax gaat ie er weer vandoor. Wel gezellig vandaag, we doen lekker veel dingen in huis enzo.
Net even een eethoek gekocht. Waren we niet van plan, maar we zagen een mooie en hebben hem meteen besteld (hoezo impulsief?). Vandaag is man vrij, strax gaat ie er weer vandoor. Wel gezellig vandaag, we doen lekker veel dingen in huis enzo.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 18 november 2008 om 15:00
Wat voor dag zullen we afspreken dan? Liever geen woensdag als het kan, dan is mijn collega er niet. Een donderdag of vrijdag kan ik wel ruilen en maandag en dinsdag zijn mijn vaste vrije dagen.
Zou het dit jaar nog lukken?
Lekker impulsief, Frans, maar wel leuk! Gaat man vanavond weer weg?
Zou het dit jaar nog lukken?
Lekker impulsief, Frans, maar wel leuk! Gaat man vanavond weer weg?
dinsdag 18 november 2008 om 15:17
Ja, hij gaat zo weer weg.
In principe zijn maandag en dinsdag mijn werkdagen. Maar nu heb ik bv ook geen werk. Volgende week maandag en 2 en 9 december heb ik wel werk. Maar de andere dagen nog niet, dus die zou ik evt kunnen vrijhouden.
Donderdag en vrijdag kan altijd. Ik hoop dat het nog lukt dit jaar!
25, 27, 28 november
1, 4 december
8, 11, 12 december
15,16,18,19 december
Is er een dag waarop iedereen kan?
In principe zijn maandag en dinsdag mijn werkdagen. Maar nu heb ik bv ook geen werk. Volgende week maandag en 2 en 9 december heb ik wel werk. Maar de andere dagen nog niet, dus die zou ik evt kunnen vrijhouden.
Donderdag en vrijdag kan altijd. Ik hoop dat het nog lukt dit jaar!
25, 27, 28 november
1, 4 december
8, 11, 12 december
15,16,18,19 december
Is er een dag waarop iedereen kan?
dinsdag 18 november 2008 om 16:16
Ja Arnhem vind ik goed te doen. Ligt achter Nijmegen (Nijmegen is 25 a 45min rijden afhankelijk van tijd, drukte en plaats in Nijmegen) Dus zou dan gok ik 1,5u moeten rijden, dat overleef ik nog wel, hihi.
Zal eens google hoelang ik erover rijdt.
Leuk Frans!!!!
Zal eens ff mijn agenda erbij pakken.(oh op di en do ochtend moet Yuma naar de PSZ, behalve 4 dec)
Effe kijken in dec ben ik de volgende data vrij:
1,2,4,5,6,7,9,15,18,19,22,met kerst ook vrij, maar geen optie,27,28,29
Ik denk dat we niet in de kerst vakantie moeten gaan want dan zal het er wel druk zijn. (kerstvakantie van 22 dec tot en
met 4 jan)
Best veel vrij toch!!!!
Zal nog wel 1 dinsdag af gaan voor het ZH, maar die datum weet ik pas de 25ste als ik bij de gyn ben geweest.
Zal eens google hoelang ik erover rijdt.
Leuk Frans!!!!
Zal eens ff mijn agenda erbij pakken.(oh op di en do ochtend moet Yuma naar de PSZ, behalve 4 dec)
Effe kijken in dec ben ik de volgende data vrij:
1,2,4,5,6,7,9,15,18,19,22,met kerst ook vrij, maar geen optie,27,28,29
Ik denk dat we niet in de kerst vakantie moeten gaan want dan zal het er wel druk zijn. (kerstvakantie van 22 dec tot en
met 4 jan)
Best veel vrij toch!!!!
Zal nog wel 1 dinsdag af gaan voor het ZH, maar die datum weet ik pas de 25ste als ik bij de gyn ben geweest.
dinsdag 18 november 2008 om 16:18
Ze hebben een speciale peuterochent.
Heb het effe gekopieerd:
Speciaal voor de allerkleinste heeft Chimpie Champ op woensdag, donderdag en vrijdag ochtend een peuterochtend. Van 10:00 tot 12:00 zijn de peuters van harte welkom! Op deze momenten kunnen de allerkleinste rustig spelen, alle grote kinderen zitten immers op school! Ouders en of begeleiders krijgen gratis entree.
Met de peuterochtend stempel kaart kunt u sparen voor een gratis kinder entree. Na 5 keer spelen is de 6e gratis!
Let er wel op dat de peuterochtend niet exclusief voor peuters is, er kunnen dus ook oudere kinderen aan het spelen zijn.
Deze actie is niet geldig tijdens de vakanties.
Heb het effe gekopieerd:
Speciaal voor de allerkleinste heeft Chimpie Champ op woensdag, donderdag en vrijdag ochtend een peuterochtend. Van 10:00 tot 12:00 zijn de peuters van harte welkom! Op deze momenten kunnen de allerkleinste rustig spelen, alle grote kinderen zitten immers op school! Ouders en of begeleiders krijgen gratis entree.
Met de peuterochtend stempel kaart kunt u sparen voor een gratis kinder entree. Na 5 keer spelen is de 6e gratis!
Let er wel op dat de peuterochtend niet exclusief voor peuters is, er kunnen dus ook oudere kinderen aan het spelen zijn.
Deze actie is niet geldig tijdens de vakanties.
dinsdag 18 november 2008 om 16:22
Ow, de routeplanner zegt dat het 47,7km is en dat ik er 34min over doe!!!
Hihi ze berekenen ook de benzine prijs, kost mij 7,87 benzine. lollig.
De kortste weg is 38min rijden en 40,1km Dit is wel de meest logische route, die andere route die hij gaf vond ik al erg onlogisch.
Maar om een lang verhaal kort te maken!!!! Vind het een goede meet plaats! (kan ik jullie ook eindelijk eens zien)
Hihi ze berekenen ook de benzine prijs, kost mij 7,87 benzine. lollig.
De kortste weg is 38min rijden en 40,1km Dit is wel de meest logische route, die andere route die hij gaf vond ik al erg onlogisch.
Maar om een lang verhaal kort te maken!!!! Vind het een goede meet plaats! (kan ik jullie ook eindelijk eens zien)
dinsdag 18 november 2008 om 16:24
dinsdag 18 november 2008 om 16:36
dinsdag 18 november 2008 om 16:46
Geeft niet, het is erg onduidelijk. Ik had het ook pas door toen ik er was vandaag. Op peuterochtenden zijn volwassenen gratis.
Hyves lijkt me prima, we hebben de groep daar al. Dan moeten we misschien wel even wat info daar plaatsen, zoals adressen en emailadressen.
Hyves lijkt me prima, we hebben de groep daar al. Dan moeten we misschien wel even wat info daar plaatsen, zoals adressen en emailadressen.
dinsdag 18 november 2008 om 20:59
dinsdag 18 november 2008 om 21:13
Ik kan op:
25 en 27 november (Juultje, Frans)
1 december (Juultje, Frans)
8 en 11 december (Juultje, Frans)
15, 16 en 19 december (Juultje, Frans)
Ik heb de data aangehouden die Frans genoemd heeft. Als jullie bovenstaand rijtje overnemen en je naam er achter zet wanneer je kunt, zien we snel of iedereen kan.
Donderdagen en vrijdagen onder voorbehoud, ik moet wel kunnen ruilen op het kdv.
34 minuten is te doen, voor mij is net nog geen 20 minuten rijden. Het zit vlakbij de A15 en is niet moeilijk te vinden.
1 december (Juultje, Frans)
8 en 11 december (Juultje, Frans)
15, 16 en 19 december (Juultje, Frans)
Ik heb de data aangehouden die Frans genoemd heeft. Als jullie bovenstaand rijtje overnemen en je naam er achter zet wanneer je kunt, zien we snel of iedereen kan.
Donderdagen en vrijdagen onder voorbehoud, ik moet wel kunnen ruilen op het kdv.
34 minuten is te doen, voor mij is net nog geen 20 minuten rijden. Het zit vlakbij de A15 en is niet moeilijk te vinden.
dinsdag 18 november 2008 om 22:57
Dames, leuke actie om bijeen te komen. Qua afstand vind ik het geen probleem, maar ik kan niet op geen van de genoemde data. Dus ik sla hierbij af. Ik werk alleen niet op woensdag en weekenden.
Wel meegelezen, maar had geen puf om te schrijven. Inmiddels heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende over mijn toekomst. Er zijn nu 2 mogelijkheden, waarvan mijn voorkeur naar de eerste gaat (voor een andere manager werken op een andere locatie). Hierover is mijn leidinggevende bezig met een andere leidinggevende om te proberen te regelen. Als dit niet lukt, dan ga ik voorlopig als afdelingssecretaresse werken voor of een klinische afdeling of een ambulante afdeling en dan word ik een herplaatsingskandidate (alleen dit moet nog uitgezocht worden hoe dit in zijn werk gaat). Tot dat er iets bekend is, blijf ik op mijn plek zitten en zal hand en spandiensten doen en mijn huidige werk zo goed als mogelijk overdragen.
Ik moet wel zeggen dat ik met bovenstaande keuze's vrede heb en wacht het nu rustig af.
oke, even een ego-praatje, maar het helpt om erover te schrijven.
Met Emdin gaat het redelijk. Hij is zo verkouden, heeft er last van met slapen. Had hem al ingesmeerd met Luuf, maar ik heb hem net ook nog een sinasprilletje (in kauwvorm) gegeven, zodat hij was ontspant en goed zal slapen. Volgens mij is deze nu in werking gegaan, want nu hoor ik hem niet meer.
Fijne avond allemaal en welterusten voor later.
Wel meegelezen, maar had geen puf om te schrijven. Inmiddels heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende over mijn toekomst. Er zijn nu 2 mogelijkheden, waarvan mijn voorkeur naar de eerste gaat (voor een andere manager werken op een andere locatie). Hierover is mijn leidinggevende bezig met een andere leidinggevende om te proberen te regelen. Als dit niet lukt, dan ga ik voorlopig als afdelingssecretaresse werken voor of een klinische afdeling of een ambulante afdeling en dan word ik een herplaatsingskandidate (alleen dit moet nog uitgezocht worden hoe dit in zijn werk gaat). Tot dat er iets bekend is, blijf ik op mijn plek zitten en zal hand en spandiensten doen en mijn huidige werk zo goed als mogelijk overdragen.
Ik moet wel zeggen dat ik met bovenstaande keuze's vrede heb en wacht het nu rustig af.
oke, even een ego-praatje, maar het helpt om erover te schrijven.
Met Emdin gaat het redelijk. Hij is zo verkouden, heeft er last van met slapen. Had hem al ingesmeerd met Luuf, maar ik heb hem net ook nog een sinasprilletje (in kauwvorm) gegeven, zodat hij was ontspant en goed zal slapen. Volgens mij is deze nu in werking gegaan, want nu hoor ik hem niet meer.
Fijne avond allemaal en welterusten voor later.
woensdag 19 november 2008 om 09:51
1 december (Juultje, Frans, Indian)
8 en 11 december (Merel,Juultje, Frans)
15, 16 december (Juultje, Frans)
19 december( Merel, Juultje Frans, Indian)
Ik kan de 15de evt ook ,maar moet dan eerst zwemmen (9:45-10:15u), en daarna is Yuma bekaf, slaapt meestal 2uurtjes daarna. De 25ste is eerste kerstdag, dan liever niet. De 27ste is zondag, ook liever niet.
1 december (Juultje, Frans, Indian)
8 en 11 december (Merel,Juultje, Frans)
15, 16 december (Juultje, Frans)
19 december( Merel, Juultje Frans, Indian)
Ik kan de 15de evt ook ,maar moet dan eerst zwemmen (9:45-10:15u), en daarna is Yuma bekaf, slaapt meestal 2uurtjes daarna. De 25ste is eerste kerstdag, dan liever niet. De 27ste is zondag, ook liever niet.
woensdag 19 november 2008 om 09:55
Beterschap met Emdin !. Hier ook een super verkouden jochie, blaft de halve dag. Wij gebruiken van VSM een drankje tegen het hoesten. Werkt best goed!!!
Jammer dat je niet kunt op de data's.
Wel fijn dat je "vrede" hebt met de opties van je werk. Hoop voor jou dat de eerste keuze dan doorgaat. is dat ook vlakbij je huis voor jou? Of moet je dan evrder gaan reizen??
Hier verder alles goed, vanmorgen was hij weer heerlijk tegen 7:30u wakker!!
Nou tot straks, mag werken van 12-19u.
Jammer dat je niet kunt op de data's.
Wel fijn dat je "vrede" hebt met de opties van je werk. Hoop voor jou dat de eerste keuze dan doorgaat. is dat ook vlakbij je huis voor jou? Of moet je dan evrder gaan reizen??
Hier verder alles goed, vanmorgen was hij weer heerlijk tegen 7:30u wakker!!
Nou tot straks, mag werken van 12-19u.