M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
donderdag 12 maart 2009 om 13:35
donderdag 12 maart 2009 om 14:15
quote:Juultje schreef op 11 maart 2009 @ 18:26:
Indian, jij houdt onze tabel ook bij op photobucket toch? Als je het schema hebt aangepast, verwijderd je dan eerst het oude schema voordat het nieuwe daar neerzet, zodat de link in je bericht blijft werken? Of plaats je de link steeds opnieuw?
Nee eerst de oude verwijderen. Ik maak de tabel weer up to date en sla deze op ipv de vorige tabel. Hij vraagt dan of ik die wil vervangen, ik zeg ja.
Dna ga ik naar photobucket en verwijder de oude en upload de nieuwe.
Indian, jij houdt onze tabel ook bij op photobucket toch? Als je het schema hebt aangepast, verwijderd je dan eerst het oude schema voordat het nieuwe daar neerzet, zodat de link in je bericht blijft werken? Of plaats je de link steeds opnieuw?
Nee eerst de oude verwijderen. Ik maak de tabel weer up to date en sla deze op ipv de vorige tabel. Hij vraagt dan of ik die wil vervangen, ik zeg ja.
Dna ga ik naar photobucket en verwijder de oude en upload de nieuwe.
donderdag 12 maart 2009 om 14:26
Klinkt lekker Q, je vakantie!
Merel, je moet ook optimistishc blijven!!! Heeft geen zin om (nu al ) negatief te gaan denken.
Alvast succes 2 april.
Juul, moeilijk hoor als ze zo dwars is. Hoop dat de fase snel over is.
Niet fijn dat je nu al last krijgt van je rug.
Super Frans, dat Bojan het zo goed doet!!
Mmm er kunnen niet veel mensen 1 april. Misschien andere datum prikken. (of vergis ik mij, en kunnen er wel veel mensen??)
Gister met Yuma naar de tandarts geweest, ging goed, en alles zag er goed uit.
Vandaag naar het uitzendbureau geweest voor wat info, maar niks wijzer geworden. Die "mutsen" willen een baan voor mij zoeken, maar dat vraag ik helemaal niet. En dan wbeten ze neit wat ze dan wel kunnen doen. Maar nog even telefonisch iemand aan de lijn gehad, en nu heb ik wel wat gerichte ideen etc om straks op te gaan zoeken qua werk.
Merel, je moet ook optimistishc blijven!!! Heeft geen zin om (nu al ) negatief te gaan denken.
Alvast succes 2 april.
Juul, moeilijk hoor als ze zo dwars is. Hoop dat de fase snel over is.
Niet fijn dat je nu al last krijgt van je rug.
Super Frans, dat Bojan het zo goed doet!!
Mmm er kunnen niet veel mensen 1 april. Misschien andere datum prikken. (of vergis ik mij, en kunnen er wel veel mensen??)
Gister met Yuma naar de tandarts geweest, ging goed, en alles zag er goed uit.
Vandaag naar het uitzendbureau geweest voor wat info, maar niks wijzer geworden. Die "mutsen" willen een baan voor mij zoeken, maar dat vraag ik helemaal niet. En dan wbeten ze neit wat ze dan wel kunnen doen. Maar nog even telefonisch iemand aan de lijn gehad, en nu heb ik wel wat gerichte ideen etc om straks op te gaan zoeken qua werk.
vrijdag 13 maart 2009 om 08:20
aaaaahhhhh merel dat is niet fijn!
Betreft het plaatsen van een tabel, dat staat ook bij FAQ. Als je er dan nog niet uitkomt hoor ik het wel. Ik weet niet hoe je een tabel plaatst in het openingsbericht van iemand anders.
Je blijft bij de nov mama's schrijven begrijp ik hier uit?
Fijne dag allemaal, het lijkt erg mooi te worden, zonnetje schijnt hier al vol op!!!
vrijdag 13 maart 2009 om 09:18
Jasper en Marit, gefeliciteerd!! En ook Scooby en Tira gefeliciteerd!!!
Lynn heeft het zindelijk worden weer goed opgepakt. Vanmorgen om half 6 wilde ze zelfs naar de wc, deed een hele grote plas en ging daarna weer verder slapen. In de vakantie vertikte ze het om daar naar de wc te gaan, maar nu thuis gaat het wel weer.
Haar humeur is ook weer verbeterd, gisteren en vanmorgen vrolijk opgestaan, meegwerkt met aankleden, vanmorgen zelfs zelf haar maillot aangedaan (met een beetje hulp van mama). Ze droomt wel veel de laatste tijd, dus er gaat weer een hoop in dat kleine koppie om. Ze gaat wat beter zelf spelen en heeft dan hele verhalen met haar poppetjes of autootjes en ze doet mij na als ik boos op haar ben. Oeps... Dit weekend gaat ze uit logeren naar mijn broer, lekker spelen met nichtje van 6 en neefje van 4. Wij gaan naar Groningen, even samen eruit en we knopen er meteen een zakelijk bezoek aan vast. Vanmiddag wordt ze om half 12 al opgehaald door papa en dan gaan ze samen pannenkoeken bakken, daarna komen haar tante (zus van papa) en neefjes. Feest dus, dit weekend!
Lynn heeft het zindelijk worden weer goed opgepakt. Vanmorgen om half 6 wilde ze zelfs naar de wc, deed een hele grote plas en ging daarna weer verder slapen. In de vakantie vertikte ze het om daar naar de wc te gaan, maar nu thuis gaat het wel weer.
Haar humeur is ook weer verbeterd, gisteren en vanmorgen vrolijk opgestaan, meegwerkt met aankleden, vanmorgen zelfs zelf haar maillot aangedaan (met een beetje hulp van mama). Ze droomt wel veel de laatste tijd, dus er gaat weer een hoop in dat kleine koppie om. Ze gaat wat beter zelf spelen en heeft dan hele verhalen met haar poppetjes of autootjes en ze doet mij na als ik boos op haar ben. Oeps... Dit weekend gaat ze uit logeren naar mijn broer, lekker spelen met nichtje van 6 en neefje van 4. Wij gaan naar Groningen, even samen eruit en we knopen er meteen een zakelijk bezoek aan vast. Vanmiddag wordt ze om half 12 al opgehaald door papa en dan gaan ze samen pannenkoeken bakken, daarna komen haar tante (zus van papa) en neefjes. Feest dus, dit weekend!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 13 maart 2009 om 10:38
Jasper en Marit van harte gefeliciteerd!!!
Ik hoop dat jullie stapels cadeaus en veel lekkers krijgen
Ik ben er weer. Ik typ dit weekend een uitgebreid verjaarsverslag over deze feestweek (dat doe ik ieder jaar, krijgen de meiden later, incl. een verslag van afgelopen jaar). Dat verslag zet ik wel even in de ak. Gezien privacy zal ik het hier maar niet plaatsen. Dan ook foto's er bij.
Nu weer aan het werk.
Ik hoop dat jullie stapels cadeaus en veel lekkers krijgen

Ik ben er weer. Ik typ dit weekend een uitgebreid verjaarsverslag over deze feestweek (dat doe ik ieder jaar, krijgen de meiden later, incl. een verslag van afgelopen jaar). Dat verslag zet ik wel even in de ak. Gezien privacy zal ik het hier maar niet plaatsen. Dan ook foto's er bij.
Nu weer aan het werk.
vrijdag 13 maart 2009 om 12:11
Jaaaa leuk Pips!!! Wil dat graag lezen.
Juul, fijn dat Lynn weer bijgedraaid is! Het leven is soms ook moeilijk voor een peuter, haha.
En heel veel plezier het weekend, en Lynn jij ook veel plezier met logeren!
Dadelijk naar de kapper, zit nog te dubben over wel of niet verven, als ik het uit laat groeien hoef ik niet elke keer te verven. Maarja, mijn eigen haarkleur is wel erg saai nu. Weinig licht en zonlicht gezien, dus kijkt vrij donker.
Zal vast toch wel verven worden, haha.
Juul, fijn dat Lynn weer bijgedraaid is! Het leven is soms ook moeilijk voor een peuter, haha.
En heel veel plezier het weekend, en Lynn jij ook veel plezier met logeren!
Dadelijk naar de kapper, zit nog te dubben over wel of niet verven, als ik het uit laat groeien hoef ik niet elke keer te verven. Maarja, mijn eigen haarkleur is wel erg saai nu. Weinig licht en zonlicht gezien, dus kijkt vrij donker.
Zal vast toch wel verven worden, haha.
vrijdag 13 maart 2009 om 20:26
vrijdag 13 maart 2009 om 20:55
hahaha dat wiki is ook een soort kindje van me. een zeer succesvol project op mijn werk. Een wiki is net zoiets als de Wikipedia, maar dan op bedrijfsnivo, maar wel voor iedereen toegankelijk, een 2.0 webtoepassing, dus zeg maar met user generated content, net zoals Hyves, Linked In, flickr en denk dat dit forum ook wel 2.0 is
Het project is zo goed gegaan, heft vele mensen en afdelingen binnen mijn bedrijf verbonden en heel veel mensen voelen zich erg betrokken. Dat is op zich al een geweldige prestatie, past bij onze kernwaarden, gedreven, inleven en verbinden . Maargoed dit forum is voor de kids, dus ik laat mijn ambities erbuiten
Het project is zo goed gegaan, heft vele mensen en afdelingen binnen mijn bedrijf verbonden en heel veel mensen voelen zich erg betrokken. Dat is op zich al een geweldige prestatie, past bij onze kernwaarden, gedreven, inleven en verbinden . Maargoed dit forum is voor de kids, dus ik laat mijn ambities erbuiten
vrijdag 13 maart 2009 om 21:52
Haha, Merel, het is nu net of ik mijn man hoor praten over web 2.0
Heb je mail gezien en al teruggemaild. Snap 't op zich wel, maar vind het makkelijker om 'm in excel te maken. Ik denk dat ik voor oktober ook maar een nieuw topic moet maken zodat ik de openingspost kan aanpassen.
Leuk dat het project zo goed is gegaan! Jullie gebruiken het als intranet? Zouden ze bij ons ook moeten doen, ons intranet ligt al een jaar plat, omdat de server is gecrasht, zelfs gegevens zijn verloren gegaan, beetje idioot vind ik dat dat kan bij zo'n groot bedrijf.
Heb je mail gezien en al teruggemaild. Snap 't op zich wel, maar vind het makkelijker om 'm in excel te maken. Ik denk dat ik voor oktober ook maar een nieuw topic moet maken zodat ik de openingspost kan aanpassen.
Leuk dat het project zo goed is gegaan! Jullie gebruiken het als intranet? Zouden ze bij ons ook moeten doen, ons intranet ligt al een jaar plat, omdat de server is gecrasht, zelfs gegevens zijn verloren gegaan, beetje idioot vind ik dat dat kan bij zo'n groot bedrijf.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 13 maart 2009 om 23:12
Tnx voor de info Merel.Heb er verder even op gegoogeld en ben weer bij.
Zucht, ik werk al zo lang niet meer bij echt grote, commerciele bedrijven dat ik uit dat soort systemen raak. Kleinere organisaties of het rijk werken vaak op een andere manier. Enfin, daar leer je weer andere dingen.
Zo, verslag van Pipsie haar week is af, morgen nog even herlezen. Ga zo op bed, eerst nog even ontspannen bij de tv.
Goed weekend allemaal, gaan jullie nog wat leuks doen? Wij krijgen een logee.
Zucht, ik werk al zo lang niet meer bij echt grote, commerciele bedrijven dat ik uit dat soort systemen raak. Kleinere organisaties of het rijk werken vaak op een andere manier. Enfin, daar leer je weer andere dingen.
Zo, verslag van Pipsie haar week is af, morgen nog even herlezen. Ga zo op bed, eerst nog even ontspannen bij de tv.
Goed weekend allemaal, gaan jullie nog wat leuks doen? Wij krijgen een logee.
zaterdag 14 maart 2009 om 08:22
GM allemaal,
Nog uitleg nodig Juul?? Of ben je er nu uit, open je een nieuw topic? (is wel het makkelijkst)
Wij hebben vanmiddag een feestje vand e gastouder, zie link hyves. En morgen wil ik naar een baby-kinder speelgoed/kleding beurs.
Verder weinig plannen dit weekend.
Allemaal een fijn weekend gewenst,
groetjes
zaterdag 14 maart 2009 om 08:28
Hi!
Allemaal ontzettend bedankt voor de felicitaties hier en de kaarten thuis! Echt super leuk dat jullie daar aangedacht hebben. Ik heb geen kaarten verstuurd....
Jasper is ontzettend verwend met:
playmobil: paardenwasstal: met echt water het paard wassen. Hele leuke set. En nog een amfibivoertuig met een kar erachter om de gevangen dino in te doen.
De racebaan van cars is ook een succes. Die staat nu ook weer aan. Verder nog puzzel, carsauto's, pet, scheetkussen.
Taart was mooi en erg lekker. Zal zo een foto in mijnalbum zetten.
greetz!
Cathy
zaterdag 14 maart 2009 om 19:31
Hoi!
Mooi dat Jasper zo'n leuke dag had! En lekker verwend! Gevangen dino???! Haha in Amersfoort
Pips, veel plezier met de loge! Is het ook een oppasloge, zodat jij en Papsie iets leuks kunnen doen samen? Ben benieuwd naar Pipsies verslag!
Indian, leuk een baby/kinder/speelgoedbeurs!
Mooi dat Jasper zo'n leuke dag had! En lekker verwend! Gevangen dino???! Haha in Amersfoort
Pips, veel plezier met de loge! Is het ook een oppasloge, zodat jij en Papsie iets leuks kunnen doen samen? Ben benieuwd naar Pipsies verslag!
Indian, leuk een baby/kinder/speelgoedbeurs!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zaterdag 14 maart 2009 om 19:53
Nou Pips, toch heel veel plezier gewenst met de loge!! Zelfde leeftijd als jouw kids??
Wij krijgen vrijdag een loge voor 1 nachtje. Het nichtje van Yuma. (Is in dec 4 geworden)
Vandaag heerlijk veel buiten geweest, wilde 's middags eigenlijk effe naar bed, maar toen kwam vriendin.
Toen Yuma wakker werd, begon het te regenen en zijn we naar het feestje geweest. Hij heeft zich helemaal uitgeleefd!! en ligt ook weer in diepe slaap!
Frans, hoe gaat eht met jou en Bojan?
En Milena, weer helemaal de oude? Of nog soms jaloers (oid) op Bojan?
Merel, ben even vergeten wat jij ook al weer ging doen.
Hoe is het met je vriendin? Zou gister toch naar het ZH moeten voor bestraling of chemo?
En hoe is het met je zusje?
Wij krijgen vrijdag een loge voor 1 nachtje. Het nichtje van Yuma. (Is in dec 4 geworden)
Vandaag heerlijk veel buiten geweest, wilde 's middags eigenlijk effe naar bed, maar toen kwam vriendin.
Toen Yuma wakker werd, begon het te regenen en zijn we naar het feestje geweest. Hij heeft zich helemaal uitgeleefd!! en ligt ook weer in diepe slaap!
Frans, hoe gaat eht met jou en Bojan?
En Milena, weer helemaal de oude? Of nog soms jaloers (oid) op Bojan?
Merel, ben even vergeten wat jij ook al weer ging doen.
Hoe is het met je vriendin? Zou gister toch naar het ZH moeten voor bestraling of chemo?
En hoe is het met je zusje?