M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
ohja, Yuma weer bijna beter. Koorts is nu bijna de hele dag weg.

Vervelend dat Yuma zo was. Nu koortsvrij maar zal nog wel niet gelijk weer de oude zijn. Helpt de nieuwe puf al wat?

Frans waar blijft kind nr 2!!! Je dochter geeft signalen....Leuk he al die cadeautjes voor die kleintjes. Sint is gewoon weer een aanleiding om je kids lekker te verwennen. Gezellig gehad met het vieren?

Merel, hoe vond Valentijn de Sint en pieten op je werk? Hangt zijn diploma al aan de muur? Gefeliciteerd!

Juul, zoals Merel al zei: beter een goede buur dan een verre vriend. Zo fijn als je gezellige leuke mensen in de buurt hebt. Zeker met kids. Wij hebben meerdere leuke buren en als ik even babyfoon kwijt wil kan dat altijd wel ergens.

Xop, cursus was erg leuk. Rollenspel begeleiding ging redelijk. Blij dat ik het gedaan heb, weer goede verbeterpunten uitgehaald om in de pratijk op te gaan letten.

Ik zit vandaag op kantoor. Manlief runt de boel thuis vandaag. Moet er ff aan wennen dat ik nu om de week op maandag op kantoor zit. Deze week is voor het eerst een 'normale' werkweek. Geen gekke dingen en ben as donderdag voor het eerst tot 15.00u alleen thuis. Haal Laura tussen de middag wel op voor broodje. Jasper lekker bij kdv. Zalig. Verheug me al op deze dag vanaf dat laura 4 is geworden maar moest telkens die donderdag werken.

Zondag hebben we Sint gevierd bij mijn ouders. Was heel gezellig. Jasper vind de cadeaus ook erg leuk om uit te pakken. Kids zijn weer lekker verwend. Woensdag doen we thuis nog een paar cadeautjes. Hoort toch ook wel op pakjesavond.

Ga stoppen heb zo een afspraak. Tot later!

Heee Scoob! Goed zeg, dat je er voor de praktijk verbeterpuntjes uit hebt gehaald. Kijk, da's nou waar een cursus voor bedoeld is, toch?? En lekker, die donderdag een behoorlijke tijd voor jezelf! Ik kijk stiekem ook een beetje uit naar de dag dat Sophie naar de PSZ gaat (is pas halverwege 2008, maar ja.....) en Lieke dan op school zit. Zomaar door de weeks een vrije ochtend of middag voor mezelf.... Wat een LUXE!

Sinterklaas-viering was hier gisteren een groot succes. Kids vonden alles leuk wat ze kregen en waren steeds weer enthousiast. Ik was niet meer zo van de Sinterklaas, maar sinds we het met de kids vieren ben ik weer helemaal "om"!

Hoe is het met iedereen??? Waait het bij jullie ook zo allemachtig hard? Het stormde hier gisteravond en vannacht behoorlijk, en nu eigenlijk ook nog...

Indian; hoe is ie nu met Yuma? Alweer wat fitter? Arme ziel, hij heeft veel virussen e.d. te overwinnen......
Pffft... Ik hoop er eind van de week weer te zijn. Vorige week is het kantoordeel van mijn werkkamer verhuist en prompt had ik geen internetverbinding meer, manlief kon het gisteravond pas oplossen (er staat hier nu geloof ik een state of the art netwerk met nieuwe pc te draaien, het oude netwerksysteem en een pc begaven het de week ervoor, maar eerlijk gezegd ik heb me nergens mee bemoeid, grin, weet alleen wat de rekening was van de nieuwe spullen . Over een paar weken hoop ik er aan toe te komen een laptop aan te schaffen, dan kan ik weer wat meer forummen hooop ik (kan dan beneden, weet niet of dat lukt met Pipsie in de buurt?).

Had vorige week weer een virus te pakken... wordt er gek van, deze zwangerschap nu al 5 keer griep en/of verkoudhoud gehad, ben eigenlijk doorlopend aan het snotteren/piepen.

Verder alles goed hoor, gister Sint 1 gehad, woensdag Sint 2.

Ik heb de berichtjes hier doorgescand:

Tiramam: GOGOOGOGOGOGOGOOGOGOGOGOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Nog even doorzetten en je bent er!

Pips

a
Hai!

Scoob, kind 2 is nog even op de lange baan geschoven hoor . Dat gaat nu echt even nog niet lukken (afgezien van dat man het nog niet wil hoor) .

Xop, oeh dat klinkt als ene hele lekkere sint! Ik kan echt niet wachten tot Milena groot genoeg is en misschien neefjes of nichtjes erbij. En dan een zak voor de deur vol pakjes! Oeh het lijkt me zooo leuk!

Wij hebben nu voor woensdag ook nog wat pakjes. Wilden het eigenlijk gisteren geven, maar er was geen goed moment voor (schoonzusje kan soms wat ingewikkeld doen, zucht..). En Leentje had al genoeg gekregen ook. Dus nu woensdag.

Milena heeft van mijn schoonouders oa een stoeltje gekregen. Ze is zoooo gek op dat ding. Het is ook echt leuk. Ze sleept de stoel naar waar ze hem hebben wil, klimt erop en gaat dan lekker iets zitten doen . Erg leuk!
Pips, ik forum ook met laptop in de woonkamer hoor. Handig juist

indian, hoe is het met jullie?

Goeiemorgen allemaal,

Tira hoe is het daar in verwegistan? Volgens mij ben jij afgelopen weekend verhuisd. Heb net ff teruggelezen en je schrijft dat 2 dec. de dag is. Hoe gaat ie met je meiske? Vind ze het leuk bij de gastouder?

Frans, ahh wat jammer voor Milena. Misschien ook wel leuker, als ze wat groter is en er mocht een broertje of zusje komen kan ze zich helemaal uitleven. Schattig dat stoeltje. Zie het al helemaal voor me. Milena schuivend met haar billen over de grond, stoelje er achteraan slepend.. weer ff stoppen even lekker om zich heen kijken en bedenken waar ga ik nu heen. Hoe gaat het met haar geloop?

Leuk he Xop die Sinterklaas met kleintjes. Mijn man leeft zich ook helemaal uit. Gaat overal met Laura naar toe waar maar een Sint komt. Nouja bijna dan. Hier in de stad is genoeg te doen, stal van Americo is er, pakjesboot heeft ze bekeken. Ze heeft nu ook het schoenzetten helemaal ontdekt. Vanaf het weekend heeft ze elke dag wel gezet nu. Doen er telkens paar pepernoten en wat chocoladegeld of zo in. Nog 2x en dan is de Sint weer weg.

Ik krijg een dringende mail binnen, moet ff wat gaan organiseren. (op kantoor) Tot later
Goedemorgen, dames!!

Tira, hoe gaat ie nu? En hoe doet Marit het bij de oppas? Jij bent misschien nu wel helemaal gevloerd...... Dat zou ik me tenminste best voor kunnen stellen!

Milena dol op haar stoeltje! Lief.........

Sophie kreeg van de goede Sint een prachtig, roze kinderwagentje kado. Ze was er zoooooo blij mee!!! Dat koppie, dat STRAALDE helemaal. Bij de oma's schoten de tranen ervan in de ogen!! Kun je nagaan.... Ze heeft er de hele avond mee gespeeld,. en gisteren werd het ding ook overal heengesjouwd. De pop die erin ligt wordt vertroeteld en ze kletst er de hele tijd tegen. Echt super..... U ziet.... ik ben nog steeds verliefd

Pips; vervelend van dat gekwakkel! Maar he..... jij hebt een supersonische internetverbinding incl. bijbehorende randapparatuur, dus wat kan je deren! Een zeeeeeer goed begin van een bedrijf :)!

Oh,. ik moet ook aan de slag. Tot gauw!
Haha hoho Milena loopt achter het stoeltje Scoob. Beetje als op de ijsbaan, maar dan zonder schaatsen . Haha verder klopt de omschrijving wel hoor. Plus dat ze er steeds hard bij roept waar ze het stoeltje heen brengt: tafel gang keuken, baby enz .

Wat leuk dat je man zo enthousiast is over de sint. Leuk lekker samen de boot bekijken en schoen zetten enzo. Ik ben strax denk ik ookw el voor iedere dag schoen zetten en dan iets heel kleins erin, paar pepernoten enz idd. Leuk!

Xop, oooooooh wat leuk zo'n roze kinderwagentje!! *jaloers* . Wat enorm leuk dat Sophie er zo blij mee was, dat is zooo leuk voor de gever. Milena kan ook zo vreselijk dankbaar zijn met cadeaus. Vind ik zo leuk, als ze iets krijgt dan straalt ze inderdaad ook helemaal en gaat ze er meteen lekker mee spelen (behalve dan met de kleertjes die ze van opa en oma kreeg, die waren echt niet interessant. Gelukkig het stoeltje wel )

De baby is nog steeds favoriet hier. Liefst zit ze op het stoeltje de baby de fles te geven

Lopen gaat goed. Ze heeft het rennen achter een loppautootje ontdekt. Gevolg is dat ze achter dat ding door het huis scheurt en overal tegenaan botst. Loslopen kan ze niet, maar wel het autootje optillen, draaien en dan weer verder rennen. Rare!

Tira, heb je het allemaal een beetje overleefd? Hoe vond Marit het bij haar gastouder?
Ha, wel rennen achter een loopauto maar niet loslopen? Maf meissie....

Zoooo.... net even een drie kwartier gerend met collega. Lekker uitgewaaid, bijgekletst en schoongewassen, nu! Alleen lastig om nu weer aan de slag te raken....
Hehe daar ben ik weer...

Ken je die van Valentijn die naar de Sint ging? Die ging niet....Op weg ernaartoe kreeg Valentijn acute kostaanval , jawel in de auto, dus we hebben rechtomkeerd gemaakt naar huis. Volgend jaar beter. Hij is niet ziek geworden, gelukkig maar. Ik denk dat hij gewoon in het slijm hoesten bleef hangen.

Frans, schattig een schaatsende Milena. En dan al helemaal een moedertje, zit er al zo jong in, verbazingwekkend.

Xop, superlief zo n kinderwagentje. Zou ik ook wel willen hebben hier als tegenhanger tegen al het jongens speelgoed wat nu toch echt overhand gaat krijgen, er staat nu ook zo n enorme (lelijke) parkeergarage midden in ons huis. Hij vindt m geweldig, dus das wel weer leuk. hahaha

Goed man dat je bent wezen rennen, kom ik echt te weinig aan toe...

Tiraman, ben je al gelandt in zeeland, ahaa dat rijmt nog ook.

Pips, lekker met de laptop in de huiskamer, is heerlijk toch. Doe ik ook, ideaal.

Scoob ook lekker bezig op het werk. Leuk he die trainingen, ook prettig dat je er wat van kan leren, anders is het zo saaaaaai )

Ik heb de hele dag vergaderd, brainstormen over aankomend jaar. Altijd leuk en voelt mega productief. Heb dan altijd erg de neiging om direct achter de pc te duiken om alles uit te werken, maar dat doe ik niet hoor Vrijdag weer werken. en zaterdag trouwens ook.

Ik ben zondagochtend naar zo n speeloord geweest, was weer superleuk, met de buurtjes. Valentijn was helemaal hyper. Vandaag heeft mn moeder opgepast, die vindt het helemaal leuk. Donderdag gaan we weer zwemmen. Heerlijk.

Weltrust voor strax!

Merel

[/url]
Fijne Sinterklaas allemaal!

Thanks voor die lekkere pepernoten!!!

Wat jammer dat het sintfeest niet doorging door het gespuug. Tja das ook niet leuk voor Valentijn. Gelukkig werd ie verder niet ziek. Leuk zo'n garage, zat ik ook al naar te kijken. Heb je 1-tje van hout? Jasper wil altijd alles laten glijden, dan is zo'n garage wel leuk.

Hier vanochtend bij de school van Laura naar de Sint gekeken. Jasper vond de tractor waarmee de Sint en Pieten gebracht werden veel leuker. Maar de pepernoten waren ook erg lekker.

Meneer lag er vroeg in want was erg chaggie. Krijgt weer kiezen geloof ik. Heeft vanochten 4 (!) keer een schone luier gekregen. Dat gepoep elke keer.

Volgens mij doet iedereen het hier met een laptop in woonkamer. Wij ook. Al jarenlang. Eerst met laptop van werk en nu met eigen laptop. We hebben zelfs een tijdje gehad dat we allebei met een laptop op schoot zaten s'avonds.... Nu is het of je hebt de afstandsbediening of de laptop...hahaha

Indian hoe is ie daar???

Nog iemand sinterklaas vieren vanavond?? Wij gaan als manlief uit werk is eerst even een verantwoorde maaltijd eten en daarna gaan we de pakjes uitpakken. (nadat manlief weer even een toneelstukje op gevoerd heeft)

Fijne dag verder!

Veeeeel plezier allemaal!

He, jammer dat Valentijn net toen ziek werd..... Nah ja; eigenlijk zijn ze ook nog best klein vind ik, voor SInterklaas. Volgend jaar beter, toch?

Gisteren bij creche SInterklaas gevierd. Lieke's groep (vanaf 2 jaar) was erg leuk; zoooo enthousiast en meedoen allemaal enzo. Sophie's groep was wat dat betreft veel minder spontaan en leuk. De meeste waren bang voor zwarte Piet en de SInt, dus bleven alle kids al dan niet blerend aan mama of papa's broekspijpen hangen.... Niemand wilde dansen, zingen of op schoot!!! Hihihi, best lang dan, een half uur volmaken.....

Vandaag SInterklaas op PSZ. Was ook weer een groot feest. Maar ben blij dat de goede man vanavond het land uit is! Rust in de tent!!
Goodmorning,

Iedereen blij met de kadootjes?

Ik heb gister nog in vliegende vaart suprise voor vriendlief in elkaar geknutseld voor sint op zn werk....waarom altijd zo laat beginnen vraag ik me af....grrrr

We gaan zo zwemmen, tenminste om 11 uur begint de les. Ga zo even alles pakken.

Grtz Merel
Zo, ben ewer wat bijgelezen :-).

Tjonge jonge, vanochtend weer hele ochtend niets binnen kunnen houden, werd op het laatst zo slap als een vaatdoek. Nu wat appel en biscuit en ik voel me weer een hele piet .

Gister bij VK geweest. Kind zit erg hoog, zit nu al klem boven dus vandaar die kots aanvallen uit het niets (in combi met verkoudheid van maanden) en de benauwdheid. Doordat ik het zo naar voren draag komt dat de algemene gang van zaken ook niet ten goede volgens de VK. Grin, hij keek me zelfs met wat medelijdend aan, grin, dat deed me wel goed moet ik zeggen (val ik dus niet onder de groep "zeurders" ).

Hopelijk is onze interne verhuizing volgende week klaar, dan kan ik het weekend er op de babykamer inrichten. Wordt steeds akeliger van alle loszwervende troep hier. MOrgenochtend komt iemand me helpen met het ordenen van een aantal dingen (niet echt mijn sterkste punt LOL).

Vinden jullie het leuk te melden wat de kinders gister gekregen hebben? Pips een setje poppetjes van het circus van Little People, een stevige duwkar die niet kan kantelen, de AH jungle poppetjes, een poppereiswieg (nog van mij van vroeger), een babyborn pop (model 2005, die maken geen lawaai :-)),

doosje Duplo, boekje over prinses Roosje en een Bumba puzzle.

Papsie en ik hebben besloten om dit jaar voor het eerst kerst te gaan vieren met voor ieder een kadootje... grin, we hadden ernstige last minute Sintneigingen om meer voor Pipsie te gaan kopen.... Niet gedaan maar nu gaan we dus voor het eerst kerst vieren als gezinnetje (zonder verdere familie of aangewaaiden, zo vieren we wel Sinterklaas nl.). Het lijkt me helemaal geweldig zo bij de kerstboom :-).

Zelf heb ik twee boeken (Psalmenoproer van Het Hart en een bundel essays) gekregen en chocolade. Je mag dan als zwangere "geen" kaneel meer eten (speculaas, pepernoten etc.) maar choco gaat er hier dus nog steeds in en komende dagen helemaal :-D. (mind you, ik K.... het er allemaal weer uit na een tijdje dus aankomen doe ik niet, ben juist afgevallen :-).

Ga snel wat strijken, voor ik weer te slap wordt en mijn tijd achter de pc verdoe.

Ik heb me voor genomen om na 20 dec. mezelf verlof te geven trouwens, ben 16de jan. uitgerekend dus dan heb ik nog 3 weken om alleen maar leuke dingen te doen :-).

NB

WIllen jullie je adressen in de AK zetten?

Pips
Sorry voor mijn langdraderigheid momenteel...
Hahaha Pips, valt wel mee hoor met de langdradigheid. Ik vraag me al een tijdje af, iedere keer heb je het over de VK als een HIJ, is het idd een man? Bijzonder als het zo is, ik vind het altijd zo n typisch vrouwenberoep. (ooo wat een vooroordeel he???*schaamsmiley*)

Leuk hoor kerst vieren, wij doen geen kadootjes, wel veeeeel teveel snoepen, ik ben helemaal gechocoot op het moment. Valentijn ook. Gister werd hij wakker uit zn middag slaapje en riep om 'OEP OEP" ik begreep eerst niet wat hij bedoelde, maar toen viel het kwartje, hij kan de S niet zeggen. Meneertje bedoelde dus SNOEP SNOEP. hahahaha

Ach in januari weer in het regime, net als de rest van NL.....
oja e zijn trouwens weer ernstig op huizenjacht, maar het valt niet mee. Pfff of net verkocht of mega klus objecten. Nou jullie horen wel als er iets spannends gebeurd.....
Hoi!

Spannend Merel weer op huizenjacht! Maar jullie hebben nog niks op het oog dus . Man en ik hebben weer het tegenovergestelde probleem: wij hebben altijd wel iets op het oog

Pips, oeh balen dat je je niet lekker voelt zeg! Kan me voorstellen dat je maag lekker in de verdrukking komt als de baby zo hoog ligt! Pippie is lekker verwend trouwens! Hier heeft de dame een baby gekregen (pop) gemaad Liz, een bromtol van nijntje, een stoeltje, een boekje, kleertjes, een blokkentrein, boerderijzooi van duplo en een theesetje met bordjes en bestekjes enzo. Ahum en dat terwijl wel dus niet aan sinterklaas deden . Gisteren hebben we toch een zak voor de deur gezet met een paar cadeautjes erin. De rest had ze al bij de opas en omas gescoord. Zak was super trouwens. Zij dat ding mee naar binnen slepen en cadeautjes uitpakken. Er zaten drie dingen in voor haar en 1 voor vent ( ik was stout geweest denk ikj ) , dus niet zoveel. Nou het had ook niet meer moeten zijn hor. Ze is zo blij met alles wat ze krijgt. Gaat er meteen mee spelen enzo. Gisteren was ze dus door het dolle omdat ze met 3 dingen tegelijk moest spelen.

Op het kdv ook nog sint gevierd trouwens. Daar had ze een houten memory gekregen. Leuk!

Ik zit nu al weer te balen dat man strax 2 weken weg is. Erg hoor. Hoe ging dat ook al weer met lijden dat je vreest enzo . Nu ben ik me al zo druk aan het maken dat ik strax alleen zit, dat ik veel ruzie maak met vent. Bah, sukkel die ik ben.
Merel, de VKpraktijk wordt gerund door een man en een vrouw, vandaar dat de man dus ook zo nu en dan voorbij komt. Ik moet zeggen, ik heb hem liever dan haar (soort van superklik tussen ons, erg leuk maar ook vreemd omdat het toch om heel vrouwlijke dingen gaat die hij direct aanvoelt zonder dat ik wat hoef te zeggen, geef mij zo'n man!).

Succes met huizen zoeken! Wij zijn niet bezig met een volgend huis wegens de financien maar hopen over een jaar of 7 (of 17 of 27 LOL) wel een volgende stap te kunnen zetten. Met dat doel in het achterhoofd kijken we wel bouwstijlen etc. Dit huis hebben we gekocht omdat het een zeer practisch huis is (we vinden het niet "mooi"). Het volgende huis dat we aanschaffen willen we ook "mooi" vinden (grin, en practisch natuurlijk).

Frans, is het echt niet mogelijk dat jouw man wat vaker thuis is? Tis niet fijn natuurlijk als jij daar steeds wat gespannen van raakt. Jammer trouwens dat je zo ver weg woont. Anders hadden we tijdens een bakje heerlijk tegenover elkaar kunnen zeuren: ik door de hormonen (JAGH!) en jij omdat je er regelmatig alleen voor staat.

Leuke kadootjes trouwens voor Milena. Menomen, vinden jullie dat Duplo ook zo duur? Ik kreeg werkelijk een rolberoerte (jaja, hormonen toen ik de prijzen zag! Ga binnenkort maar weer eens marktplaats afstruinen.

Bromtol is ook een leuk idee trouwens, misschien leuk voor kerst :-).
Jaja daar ben ik ookw eer eens. Menomen wat is het druk. Ben blij dat die Sint weer naar Spanje terug is. Vind hem best leuk hoor, maar ook altijd gedoe... Begin dan weer veeeeel te laat aan surprise voor school en als juf moet dat dan ook wel écht een gave surprise zijn natuurlijk... Pff, als het dan allemaal weer gehaald is met gedicht en ik heb die dag met de klas overleefd wil ik eigenlijk gewoon op de bank ploffen en NIKS meer doen.. Helaas lukt dat meestal niet... :-)

Nu zit ik bijvoorbeeld ook nog op school, want ben deel van kerstcommissie en moet dus vanavond school van Sint ontdoen en in kerstsfeer brengen...

Pips,pff heb wel bewondering hoor voor jou met zwangere buik! Al die verhuizingen, gedoe met computers, werklozenstress! knap dat je het allemaal zo redelijk trekt. Drie weken zwangerschapsverlof... Is dat niet eigenlijk een beetje kort??? Goed op jezelf passen hoor! En ja duplo...ik ga na alle feestdagen ook marktplaats maar weer eens af...

Tiramam, al een beetje gesetteld daar in het verre v? Ik vind het echt zó stoer! Hoop dat alles met nieuwe huurders goed is gekomen, dat de stad je een beetje bevalt (als je daar nog puf voor hebt) en dat je stage ook leuk is en dat Marit het fijn heeft bij de gastouder!

Frans, ben jij de Sinterklaas goed doorgekomen op school? Geen stuiterende kids vandaag? Nog twee weekjes en dan lekker kerstvakantie!

Xop, Ook bij Melle op de creche Sint gevierd, hij heeft als een soort rhesus-aapje tegen me aan gehangen, en keek stug de andere kant op dan waar de pieten waren... Arm kind...

Scoob, gaat het al lekker met de verbeterpuntjes. Ik vind het altijd zo leuk van een training dat je dan echt zin hebt om dingen aan te pakken. Het motiveert weer even zo fijn! Succes!

Merel, Valentijn kotsend in de auto... Arme jongen. En arme auto???(en arme jij???)

Zo en nu ga ik snel naar wokafhaalding om me snel vol te proppen met min of meer gezonde wok-afhaal-troep en dan weer door met kerstversieren...

Leerkracht... elke dag anders...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven