Maclaren duobuggy?
woensdag 8 augustus 2012 om 20:31
Hallo,
Ik ben van plan onze huidige duowagen op mp te zetten. En een
duobuggy terug te kopen. Nu zat ik aan een maclarenduo te denken..
Maar is het iets? Past het fatsoenlijk door de winkelpaden? Of is de wagen daar te breed voor?
En rijd hij fijn? Hij is behoorlijk prijzig dus ben benieuwd naar jullie ervaringen voordat ik hem aanschaf..
Alvast bedankt!
Ik ben van plan onze huidige duowagen op mp te zetten. En een
duobuggy terug te kopen. Nu zat ik aan een maclarenduo te denken..
Maar is het iets? Past het fatsoenlijk door de winkelpaden? Of is de wagen daar te breed voor?
En rijd hij fijn? Hij is behoorlijk prijzig dus ben benieuwd naar jullie ervaringen voordat ik hem aanschaf..
Alvast bedankt!
woensdag 8 augustus 2012 om 20:36
Superding!
Ik heb er een gekocht toen mijn tweeling een half jaar was, paste prima in mijn kleine auto en in de winkels geen probleem. Een verademing na zo'n grote duo-wagen. Het duwt wel watzwaarder omdat er geen luchtbanden onder zitten maar ik was er heel blij mee.
De mijne heb ik ongeveer 1,5 jaar gebruikt en staat nu ongebruikt in de schuur dus als je interesse hebt in een tweedehands in hele goede staat laat het mij maar weten.
Ik heb er een gekocht toen mijn tweeling een half jaar was, paste prima in mijn kleine auto en in de winkels geen probleem. Een verademing na zo'n grote duo-wagen. Het duwt wel watzwaarder omdat er geen luchtbanden onder zitten maar ik was er heel blij mee.
De mijne heb ik ongeveer 1,5 jaar gebruikt en staat nu ongebruikt in de schuur dus als je interesse hebt in een tweedehands in hele goede staat laat het mij maar weten.
woensdag 8 augustus 2012 om 21:08
Je vindt de Phil & Teds zwaar duwen? Lijkt mij dat de Maclaren toch wel zwaarder duwt dan de P&T. Ik heb ook een duobuggy van Maclaren gehad (wel een oud model hoor) en ik vond het best wel zwaar duwen hoor. Zo'n buggy heeft kleinere wielen dan de Phil & Teds dus dat rijdt sowieso minder comfortabel.