Mei muts, jouw muts?

01-05-2007 21:27 701 berichten
Een variant op Remma :P
Alle reacties Link kopieren
Meave, ging jij vandaag niet ongelooflijk sportief doen?? Is het gelukt?
1:08:10. En ik leef nog, er zijn ongeveer 400 mensen ná mij gefinished.
Wat een rare letters.
Knapperd
Heel sportief.

Ik was trouwens ook best sportief, heb flink in de tuin gewerkt. Ben alleen bang dat dat ontbijtje, de taart, de chips en de frieten dit wel weer compenseren.
:D

Nip!

Goed zeg Meave, chapeau! Esmee, stuur Esman deze kant maar op. Er is nog plek bij Paul in de kelder ;). Wel één voorwaarde; ik wil wel dat hij dan bij ons ook zo'n handige herniabesparende vaatwasser maakt.
Ik heb nog een afwasmachine te koop, iemand toevallig nog 1 nodig?
O ja, compliment uit onverwachte hoek vandaag: "Mam, wat ben je toch een goede werkvrouw." (Lizzy)
Wat bedoelde ze met werkvrouw? Dat je goed kan poetsen, of goed je werk doet? O ja, heeft die kelder ook nog een plekje voor een man van 4?
Goed Meave!

Haha Es, de kelder is een goede plek! Hij kan veel zelf, maar de afwasmachine is gedaan door de keukenboer.

Zeg Nip, was er iemand jarig bij jullie of zo? Of gewoon lekkere trek? Zal eens in de AK kijken.
Wij hebben ook nog wel een kelder, met logeerbed en al (en nog 4 andere kamers).

Meave, super gedaan. Chapeau voor het uitlopen van de 10km. Hoe vond je het gaan? Ga je nog eens een wedstrijd lopen?

Elessie, vervelend dat je je niet lekker voelt. Ik hoop echt dat het

tijdelijk is, ik weet juit ervaring hoe vervelend zp'n "niet-lekker"

gevoel is.

Ik ben nog steeds met vakantie bezig en ik word er helemaal chagerijnig

van. We willen een rustige kindvriendelijk camping met verwarmd zwembad

met een ingerichte tent (liever geen stacaravan). En ik wil niet meer

dan 800km rijden. Ik kan echt niets vinden :@.
Oja en Nippo nog gefeliciteerd met Nipman!
Jaaah, Nipman  is jarig. Van harte!
Nip, nog gefeliciteerd! Gezellige drukke dag gehad of gewoon met gezin?
Anky, wij hadden vorig jaar zoiets, via tentsetters. Met binnenzwembad zelfs, ik zal de link even opzoeken.
hier

Ik weet niet wat je in de omgeving zoekt?
quote:

Wij hebben ook nog wel een kelder, met logeerbed en al (en nog 4 andere kamers).

Meave, super gedaan. Chapeau voor het uitlopen van de 10km. Hoe vond je het gaan? Ga je nog eens een wedstrijd lopen?

Elessie, vervelend dat je je niet lekker voelt. Ik hoop echt dat het tijdelijk is, ik weet juit ervaring hoe vervelend zp'n "niet-lekker" gevoel is.

Ik ben nog steeds met vakantie bezig en ik word er helemaal chagerijnig van. We willen een rustige kindvriendelijk camping met verwarmd zwembad met een ingerichte tent (liever geen stacaravan). En ik wil niet meer dan 800km rijden. Ik kan echt niets vinden :@.

Ik weet er 1 in Frankrijk maar in het westen. Is vanaf hier geen 800km maar vanaf jou misschien wel, dat weet ik niet. Wel echt leuke camping met een leuk binnenzwembad voor kinderen. Ik weet zelfs om welk tentnummer je moet vragen zodat je heel veel gras om je tent hebt. Is van Eurocamp.
Camping

Die van jou ziet er goed uit Nippo. Die wil ik wel onthouden voor volgend jaar!
In de omgeving was niet heel veel te beleven. We hoorden dat de volgende leuk was en dat is een mooie omgeving:

hier
Dit is mijn favo camping maar ook deze is denk ik bij jou vandaag een stuk verder dan bij ons vandaag.
<br />
<br />
<br />
Grmmmblll, nu ben ik voor de derde keer mijn post kwijt en ik ben het

zat. Ik wil een link plaatsen, maar dat gaat dus gewoon niet in Mozilla

en omdat ik Ctrl-V deed tijdens in het link-venster was ik mijn tekst

dus ook kwijt (tweede keer al, hoe dom kun je zijn).

Ik doe het nu nog 1 keer en dan ga ik douchen, voordat ik de PC uit het raam gooi. Stomme forum-software.

Wat ik dus al 3 keer wou zeggen is dat ik het heel leuk vind dat er mensen meedenken!

En dat ik benieuwd ben hoe de camping Nippo beviel aangezien deze ook

op onze shortlist staat. Alleen zijn de ervaringen die ik hoor en lees

erg wisselend. Lastig is dat, want wij zijn geloof ik niet zo moeilijk,

maar  ik laat me wel beinvloeden door recensies op Internet,

terwijl die misschien gewoon door aartszeikers zijn geschreven...

Morrie, die laatste camping die je noemde had ik bijna geboekt totdat

ik eens goed naar de afstand ging kijken en voor ons is het bijna 

1000km en dat is gewoon net te ver met onze kinderen die slecht kunnen

stilzitten. Zelfde verhaal voor Normandie, wil ik dolgraag nog eens

heen (want nog nooit geweest), maar is al snel erg ver voor ons.

Ik heb nu dus de volgende camping op het oog. Ervaringen op

www.camping-frankrijk.nl zijn merendeels positief en lijkt geschikt

voor jonge kinderen. Nadeel is dat we de omgeving goed kennen, maar

anderzijds is die ook wel erg mooi.

Het gaat om de volgende camping (nu zonder hyperlink voordat Max weer de boel delete):http://www.juracampingbeauregard.com.

Ik zal nu Ankyman eens laten kijken of hij het wat vindt. In ieder

geval heel erg bedankt voor het meedenken en Morrie, misschien kom ik

nog bij je terug met vragen:).
quote:Dit is mijn favo camping maar ook deze is denk ik bij jou vandaag een stuk verder dan bij ons vandaag.Deze is vanaf Utrecht 635 als ik het goed onthouden heb, dus is misschien nog wel te doen. Maar heeft recht toe recht aan zwembad dat met slecht weer overdekt wordt en een apart peuterbad dat alleen buiten is.
Die had onze organisatie ook en daar hebben we vorig jaar ook naar gekeken:

hier

Onze camping beviel goed. We hadden een hele mooie plek aan de buitenrand dus helemaal vrij. Sanitair was OK maar niet heel mooi. Binnenbad was wel heel mooi maar er zat veel chloor in. Restaurant was niet veel, speeltuintjes klein. Sfeer was wel leuk, en in de omgeving kan je leuk wandelen en fietsen. We hebben ook een leuk kasteel bekeken, en Chaumont en het grote stuwmeer. Er is niet heel veel te beleven, maar voldoende voor 2 weken met kleine kinderen, en het is er rustig. Wij waren wel in het naseizoen, en er waren ook minder mooi gelegen plekken (maar wellicht dat je daar bij de reservering iets over kunt afspreken). Niet een superaanrader maar ook niks mis mee.
Gekruisd!

Bij die tweede weet ik geen tentnummers hoor Anky, maar daar hebben ze ook maar een stuk of 5 ingerichte tenten staan dus hoef je niet te kiezen.

Bij die eerste in Normandie (wat echt te ver is voor jou nu denk ik) is het wel belangrijk dat je de goede tent reserveerd, anders kom je in een straatje te staan en dat vind ik zelf altijd een enorme domper.

Ik heb er nog wel een trouwens, nog iets dichterbij voor jou denk ik, maar die heeft geen overdekt zwembad. Wel een hele mooie omgeving: camping

Slaat nergens op dat ik dit allemaal post. Je hebt je keuze al gemaakt. Maar ik vind het gewoon zo heerlijk om over vakantie te praten :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven