Meisjesnamentopic!
vrijdag 14 januari 2011 om 15:18
vrijdag 14 januari 2011 om 15:49
quote:deet schreef op 10 januari 2011 @ 20:32:
hoi meiden,
Sinds vorige week weten we dat onze dochter een zusje krijgt!
Helemaal leuk, onze oudste heet Aimée, weet iemand een leuke naam voor haar zusje?
Leuk vind ik: (sorry als ze al genoemd zijn)
Aimée en:
Olivia
Fleur
Felice
Chloe
Lucie
Julie
Eva
Zoe
Feline
hoi meiden,
Sinds vorige week weten we dat onze dochter een zusje krijgt!
Helemaal leuk, onze oudste heet Aimée, weet iemand een leuke naam voor haar zusje?
Leuk vind ik: (sorry als ze al genoemd zijn)
Aimée en:
Olivia
Fleur
Felice
Chloe
Lucie
Julie
Eva
Zoe
Feline
vrijdag 14 januari 2011 om 15:52
quote:Femfreggel schreef op 12 januari 2011 @ 14:04:
[...]
Klein, kruiperig ventje?
Mensen, mag ik jullie hulp inroepen voor een tweede naam?
Voor mijn vriend en ik is dogwhisperer Cesar Millan een rode draad in onze relatie, we zouden onze dochter graag naar hem vernoemen, hoeft niet perse bij de roepnaam te passen. Creatieve suggesties zijn meer dan welkom.
Cemilla (ipc camilla)
Milla
Cesa
Cesara(h)
[...]
Klein, kruiperig ventje?
Mensen, mag ik jullie hulp inroepen voor een tweede naam?
Voor mijn vriend en ik is dogwhisperer Cesar Millan een rode draad in onze relatie, we zouden onze dochter graag naar hem vernoemen, hoeft niet perse bij de roepnaam te passen. Creatieve suggesties zijn meer dan welkom.
Cemilla (ipc camilla)
Milla
Cesa
Cesara(h)
vrijdag 14 januari 2011 om 15:54
Dank jullie wel voor alle suggesties, helaas nog niet echt een naam waarvan ik denk ja dat is hem!
@miss moneypenny Viënne is ook de bedoeling, maar die puntjes op de e lukken me nooit op m'n mobiel
Fiene is trouwens ook leuk, ga ik overleggen.
namen die we hier verder nog op het lijstje hebben/hadden staan zijn Eline/Elise, Myrthe, Maren, Suze, Sophie en Floor(tje)
@miss moneypenny Viënne is ook de bedoeling, maar die puntjes op de e lukken me nooit op m'n mobiel
namen die we hier verder nog op het lijstje hebben/hadden staan zijn Eline/Elise, Myrthe, Maren, Suze, Sophie en Floor(tje)
vrijdag 14 januari 2011 om 16:05
quote:ghizzle schreef op 14 januari 2011 @ 15:54:
Dank jullie wel voor alle suggesties, helaas nog niet echt een naam waarvan ik denk ja dat is hem!
namen die we hier verder nog op het lijstje hebben/hadden staan zijn Eline/Elise, Myrthe, Maren, Suze, Sophie en Floor(tje)Een vriendinnetje van mij haar dochtertje heet Lucienne (zonder puntjes), is dat misshcien iets voor je ipc Vienne?
namen die we hier verder nog op het lijstje hebben/hadden staan zijn Eline/Elise, Myrthe, Maren, Suze, Sophie en Floor(tje)Een vriendinnetje van mij haar dochtertje heet Lucienne (zonder puntjes), is dat misshcien iets voor je ipc Vienne?
vrijdag 14 januari 2011 om 19:03
quote:Cejo schreef op 12 januari 2011 @ 15:15:
[...]
Jill--> mwah
Tess--> nee
Brynn-->NEE
Britt-->nee
Maud--> ook niet mijn ding
Lot-->kindje van een vriendin heet lotte, maar ook niet mijn favoriet
Lynn--> teveel lynn's in de de omgeving
Suus--> afkorting van susan, ook niet mijn ding
Pien-->mwah
Puck-->mwah
Sam--> Leuk!
Kris--> nee
Finn--> vind ik leuk, maar manlief niet
Sky--> nee, OMG!
Liv--> leuk!
Liz--> nee
Nouk-->nee, denk dan aan Anouk
Loek--> vind ik meer wat voor een jongen
Noor-->nee
Fay-->moet ik aan de Pfaff's denken, dus nee
Fem-->LEUK!!
Gwen-->.nee
Jet-->nee, te ouderwets vind ik
Jess--> nee, doet me aan jessica denken
Juul-->vriendin van mij heet zo en mijn schoonmoeder!, dus nee
Kaat-->nee
Saar-->mwah
Kess-->nee
MAy-->
Fem, Sam en Liv zijn mijn favorieten, dus deze maar eens bespreken met mijn man!
Bedankt!
[...]
Jill--> mwah
Tess--> nee
Brynn-->NEE
Britt-->nee
Maud--> ook niet mijn ding
Lot-->kindje van een vriendin heet lotte, maar ook niet mijn favoriet
Lynn--> teveel lynn's in de de omgeving
Suus--> afkorting van susan, ook niet mijn ding
Pien-->mwah
Puck-->mwah
Sam--> Leuk!
Kris--> nee
Finn--> vind ik leuk, maar manlief niet
Sky--> nee, OMG!
Liv--> leuk!
Liz--> nee
Nouk-->nee, denk dan aan Anouk
Loek--> vind ik meer wat voor een jongen
Noor-->nee
Fay-->moet ik aan de Pfaff's denken, dus nee
Fem-->LEUK!!
Gwen-->.nee
Jet-->nee, te ouderwets vind ik
Jess--> nee, doet me aan jessica denken
Juul-->vriendin van mij heet zo en mijn schoonmoeder!, dus nee
Kaat-->nee
Saar-->mwah
Kess-->nee
MAy-->
Fem, Sam en Liv zijn mijn favorieten, dus deze maar eens bespreken met mijn man!
Bedankt!
vrijdag 14 januari 2011 om 19:40
Bedankt voor het meedenken!
Ik wil de naam eigenlijk alleen voor de vorm. Klinkt stom, maar ik heb maar 1 naam en had het altijd zo leuk gevonden om meerdere namen te hebben, dus doe ik het nu maar voor de zekerheid.
Heb nog geen naam gevonden die in ons straatje past.
Meer suggesties altijd welkom!
O en Fiene vind ik heeel leuk.
Ik wil de naam eigenlijk alleen voor de vorm. Klinkt stom, maar ik heb maar 1 naam en had het altijd zo leuk gevonden om meerdere namen te hebben, dus doe ik het nu maar voor de zekerheid.
Heb nog geen naam gevonden die in ons straatje past.
Meer suggesties altijd welkom!
O en Fiene vind ik heeel leuk.
vrijdag 14 januari 2011 om 20:03
vrijdag 14 januari 2011 om 21:03
quote:Sam32 schreef op 14 januari 2011 @ 20:03:
Luna, ik wil mijn toekomstige kinderen ook 2 namen geven. Vind ik mooi en ik heb zelf ook altijd een 2e naam gewild (heb ik niet).
Madelief is een mooie naam. Een 2e naam erachter met 1 lettergreep vind ik niet zo leuk.
Madelief Juliet mwoah..Madelief Annelynn neeMadelief Sophie leuk maar ken al zoveel sophietjesMadelief Julia neeAch ja, gelukkig heb ik nog even.
Luna, ik wil mijn toekomstige kinderen ook 2 namen geven. Vind ik mooi en ik heb zelf ook altijd een 2e naam gewild (heb ik niet).
Madelief is een mooie naam. Een 2e naam erachter met 1 lettergreep vind ik niet zo leuk.
Madelief Juliet mwoah..Madelief Annelynn neeMadelief Sophie leuk maar ken al zoveel sophietjesMadelief Julia neeAch ja, gelukkig heb ik nog even.
vrijdag 14 januari 2011 om 21:17
quote:LunaSter schreef op 14 januari 2011 @ 19:40:
Oh herkenbaar. Had ik ook heel graag gewild voor mijn kinderen, maar man dacht er anders over
Ik zou het voor een tweede naam geen probleem vinden dat ie in de vriendenkring voorkomt, dus ik zou gewoon voor Madelief Louise gaan, als je dat het leukst vindt. Of anders Madelief Elouise? Of Madelief Sophia?
Oh herkenbaar. Had ik ook heel graag gewild voor mijn kinderen, maar man dacht er anders over
Ik zou het voor een tweede naam geen probleem vinden dat ie in de vriendenkring voorkomt, dus ik zou gewoon voor Madelief Louise gaan, als je dat het leukst vindt. Of anders Madelief Elouise? Of Madelief Sophia?
The time is now
zaterdag 15 januari 2011 om 09:56
zaterdag 15 januari 2011 om 21:04
quote:Sam32 schreef op 14 januari 2011 @ 20:03:
Grappig is dat! Blogman en ik hebben juist allebei een dubbele naam en denken: wat doe je in godsnaam met die 2e naam? Dus wij hebben onze dochter daarom juist maar 1 naam gegeven. Veel mensen doen dus blijkbaar het tegenovergestelde van wat ze zelf hebben.
Grappig is dat! Blogman en ik hebben juist allebei een dubbele naam en denken: wat doe je in godsnaam met die 2e naam? Dus wij hebben onze dochter daarom juist maar 1 naam gegeven. Veel mensen doen dus blijkbaar het tegenovergestelde van wat ze zelf hebben.
zaterdag 15 januari 2011 om 22:08