Meisjesnamentopic!
woensdag 20 oktober 2010 om 20:02
Dacht dat ik er uit was qua meisjesnaam (jongensnaam had ik meteen al), namelijk Noor (tje). Mijn vriend vindt deze naam geweldig, maar ik heb nog niet helemaal het ' dat is het' gevoel.
Ik zoek een stoere, pittige meisjesnaam die past bij de namen:
Jessie, Tijn, Bas, Sam, Daantje en Linde
Het liefste een korte (ivm lange achternaam die begint met Roos).
Het liefste een korte (ivm lange achternaam die begint met Roos).
woensdag 20 oktober 2010 om 21:59
quote:jelte schreef op 20 oktober 2010 @ 20:02:
Dacht dat ik er uit was qua meisjesnaam (jongensnaam had ik meteen al), namelijk Noor (tje). Mijn vriend vindt deze naam geweldig, maar ik heb nog niet helemaal het ' dat is het' gevoel.
Jááá, ik vind Noortje ook echt een supernaam! Staat ook op mijn verlanglijstje. Je man heeft een goede smaak!
Jááá, ik vind Noortje ook echt een supernaam! Staat ook op mijn verlanglijstje. Je man heeft een goede smaak!
woensdag 20 oktober 2010 om 22:05
quote:jelte schreef op 20 oktober 2010 @ 20:02:
Floortje, Flore, Eefje, Dieuwertje, Sterre, Mirre, Minke, Lieve, Kiki, Lente, Fiene, Saar, Jip, Pip, Isis, Wiesje, Lobke, Lotte, Bente, Lieke, Maartje, Cato, Mette. En anders misschien Nore ipv Noortje?
Floortje, Flore, Eefje, Dieuwertje, Sterre, Mirre, Minke, Lieve, Kiki, Lente, Fiene, Saar, Jip, Pip, Isis, Wiesje, Lobke, Lotte, Bente, Lieke, Maartje, Cato, Mette. En anders misschien Nore ipv Noortje?
donderdag 21 oktober 2010 om 08:38
donderdag 21 oktober 2010 om 10:42
donderdag 21 oktober 2010 om 11:24
quote:raspberry71 schreef op 21 oktober 2010 @ 10:42:
Jelte...
Ravi vind ik meer een jongensnaam, rest wel leuk hoor, waarvan Fiene en Niene mijn favoriet zijn
hoorde laatst ergens Perle, vond ik ook wel bijzonder, maar misschien vind je die te lief denk ik...
mijn meisje heet Imke, ben er nog steeds blij mee, en zij ook
Ik ken alleen maar twee meisjes die Ravi heten (en die zijn erg leuk), vandaar!
Imke ook erg leuk, alleen zo heet een lieve vriendin.
Diede vind ik super, alleen hebben we al een Daantje, en ik heb liever een andere beginletter.
Het blijft een lastige klus, zo'n 7e naam
Maar misschien wordt het wel een jochie, en die naam heb ik al wel!
Jelte...
Ravi vind ik meer een jongensnaam, rest wel leuk hoor, waarvan Fiene en Niene mijn favoriet zijn
hoorde laatst ergens Perle, vond ik ook wel bijzonder, maar misschien vind je die te lief denk ik...
mijn meisje heet Imke, ben er nog steeds blij mee, en zij ook
Ik ken alleen maar twee meisjes die Ravi heten (en die zijn erg leuk), vandaar!
Imke ook erg leuk, alleen zo heet een lieve vriendin.
Diede vind ik super, alleen hebben we al een Daantje, en ik heb liever een andere beginletter.
Het blijft een lastige klus, zo'n 7e naam
Maar misschien wordt het wel een jochie, en die naam heb ik al wel!
donderdag 21 oktober 2010 om 21:42
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:53