Mijn jongste

13-10-2011 09:22 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
van 5 kinderen heb ik opgegeven voor een wedstrijd.

Ik doe nooit mee met dit soort dingen maar deze foto van haar vond ik zo schattig! Echt een lucky shot.

Nu is ze alweer 7 weekjes, wat gaat het toch hard............

Willen jullie stemmen op haar?

wedstrijd bofkontje van het jaar
quote:eleonora schreef op 13 oktober 2011 @ 11:06:

[...]

Er worden behoorlijk beledigende dingen gezegd.Zouden mensen die topics openen over afzeiken of refereren naar beledigende opmerkingen dit soort topics in gedachten hebben?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Tomatensoep schreef op 13 oktober 2011 @ 11:40:

http://www.bofkontjevanhe ... =Sinnaeve&bofkontjeId=511

Ik heb op die gestemd. Omdat ik die schattig vind.Ohhh die is zeker schattig!

hoewel ik dacht dat het een meisje was
Wat erg dat mensen er tijd aan besteden om een baby en diens moeder af te kraken omdat ze toevallig iets leuk vind wat anderen belachelijk vinden.

@ Angelina, ik heb niet gestemd, vind het wel een hele lieve foto!
quote:angelina74 schreef op 13 oktober 2011 @ 11:02:

Dank je Isabon, ben zeker erg trots op mijn dochter, of ze nou mooi is of lelijk............

En nogmaals ik hou ook niet van zulke wedstrijden (eigenlijk helemaal niet van wedstrijden, wat dan ook), vond het wel leuk om haar te showen, maar daar ben ik ook al van terug gekomen. Hou haar wel lekker voor mezelf :D

Als je met haar wilt showen, zet dan een foto op babybrabbel, je hyves, facebook of ga met haar paraderen bij het bejaardenhuis of in het winkelcentrum. Maar meedoen aan een wedstrijd waar je eigenlijk helemaal niet van houdt, je aanmelden en hier om stemmen bedelen.. ik snap het écht niet.

En hou je er rekening mee dat nu ook iedereen kan doen en laten met de foto wat ze willen? Dus niet alleen Sanoma?

Bovendien heb je ingestemd met de voorwaarden van die wedstrijd-waar-je-niet-van-houdt dat je de huidige en toekomstige (intellectuele eigendoms-) rechten onherroepelijk en onvoorwaardelijk overdoet aan Sudocrem.

(En er staat 'winnaar' dus dat kan ook de 'winnaar' zijn van een potje creme, bijvoorbeeld).

Maar dat vind je geen probleem?

Gedurende de periode van de Actie zullen Deelnemer(s) het ingezonden materiaal exclusief ter beschikking stellen aan Sudocrem. De Winnaar draagt alle huidige en toekomstige (intellectuele eigendoms-) rechten in hun meest volledige wettelijk omvang onherroepelijk en onvoorwaardelijk over aan Sudocrem. De Winnaar gaat ermee akkoord dat Sudocrem het door Winnaar ingezonden materiaal (tekst en beeld) in alle huidige en toekomstige exploitatievormen in ieder denkbaar medium en wereldwijd kan exploiteren en onbeperkt in licentie kan geven. Winnaar verklaart bevoegd te zijn tot deze overdracht. Daarbij doet Winnaar onvoorwaardelijk afstand van enig persoonlijkheidsrecht en enig recht op vergoeding dat hij/zij met betrekking tot het ingezonden materiaal mocht hebben, voorzover de wet dit toelaat. Winnaar erkent uitdrukkelijk dat deze afstand mede inhoudt dat Sudocrem het recht heeft om het ingezonden materiaal naar eigen inzicht aan te passen. Winnaar verklaart op verzoek van Sudocrem alle medewerking te zullen verlenen die nodig is voor de voornoemde overdracht, en afstand en/of licentieverlening, waaronder begrepen maar niet beperkt tot het ondertekenen van documenten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Angelina, ik vind zulke wedstrijden stom, (zonde eigenlijk, want mijn kinderen zijn erg mooi en leuk :-D), daarbij kan ik de foto niet zien op mijn mobiel laat staan erop stemmen, maar ik vind je reacties erg goed :-). Fijne dag verder!
quote:angelina74 schreef op 13 oktober 2011 @ 09:37:

Grinnik, wist wel dat er hier heel veel heksen zaten maargoed.Riep u??
Huts!
Ik heb op je dochter gestemd hoor meid, want ik vind je reacties op de soms best pittige posts hier prima en je dochtertje schattig.
Ik heb ook op je dochtertje gestemd...wat een schattige foto!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 oktober 2011 @ 11:55:

[...]

Zouden mensen die topics openen over afzeiken of refereren naar beledigende opmerkingen dit soort topics in gedachten hebben?Vast.
lief hoor, die kleintjes.

heb op een andere baby gestemd , omdat ik die foto zo leuk vond, niets ten nadele van jouw dochtertje TO, die is zeker schattig.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 13 oktober 2011 @ 12:19:

[...]

Riep u??Dat kan niet, jij bent al morsdood
@Himalaya

Klopt, niet over nagedacht toen ik haar inschreef in een opwelling. Die ellenlange voorwaarden eerlijk gezegt overgeslagen...........

Dom dom dom...........hoe tegenstrijdig kan je ziijn?!

@jajajanneke

geen probleem, toch.

Ik reageer terug omdat ik het stom genoeg niet kan laten

maar ik probeer wel netjes te blijven.

@Iris, bellevue en noodles

Bedankt!

Zijn heel veel schattige babietjes/kinderen tussen!
Maar intussen heb je er wel 40 stemmen bij. Dat vind ik dan wel weer grappig. En dat je hier niet meteen huilend weg bent gerend vind ik ronduit stoer .
Okay Angelina ballerina, ik heb op je dochter gestemd hoor.
Gestemd Lief!
Bedankt allemaal........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven