Mijn jongste
donderdag 13 oktober 2011 om 09:22
donderdag 13 oktober 2011 om 10:40
donderdag 13 oktober 2011 om 11:02
Dank je Isabon, ben zeker erg trots op mijn dochter, of ze nou mooi is of lelijk............
En nogmaals ik hou ook niet van zulke wedstrijden (eigenlijk helemaal niet van wedstrijden, wat dan ook), vond het wel leuk om haar te showen, maar daar ben ik ook al van terug gekomen. Hou haar wel lekker voor mezelf
En nogmaals ik hou ook niet van zulke wedstrijden (eigenlijk helemaal niet van wedstrijden, wat dan ook), vond het wel leuk om haar te showen, maar daar ben ik ook al van terug gekomen. Hou haar wel lekker voor mezelf
donderdag 13 oktober 2011 om 11:04
quote:eleonora schreef op 13 oktober 2011 @ 11:00:
Het belachelijk maken van de baby vind ik echt niet ok. Onnodig. Je kunt ook op een normale manier zeggen wat je ergens van vindt. Dat komt ook aan.Volgens mij kraakt niemand die babys an sich af, alleen de compleet onoriginele manier van fotograferen.
Het belachelijk maken van de baby vind ik echt niet ok. Onnodig. Je kunt ook op een normale manier zeggen wat je ergens van vindt. Dat komt ook aan.Volgens mij kraakt niemand die babys an sich af, alleen de compleet onoriginele manier van fotograferen.
donderdag 13 oktober 2011 om 11:05
quote:Maleficent schreef op 13 oktober 2011 @ 10:10:
Beetje jammer indd dat die banner precies voor haar gezicht loopt.
Ik vind dit soort wedstrijden zo'n onzin. Als je niet genoeg familie/vrienden/kennissen hebt dan ben je gedoemd te verliezen. Het is dus geen 'mooiste kind' wedstrijd, maar een populariteitswedstrijd.Inderdaad, helemaal mee eens.
Beetje jammer indd dat die banner precies voor haar gezicht loopt.
Ik vind dit soort wedstrijden zo'n onzin. Als je niet genoeg familie/vrienden/kennissen hebt dan ben je gedoemd te verliezen. Het is dus geen 'mooiste kind' wedstrijd, maar een populariteitswedstrijd.Inderdaad, helemaal mee eens.
donderdag 13 oktober 2011 om 11:05
quote:eleonora schreef op 13 oktober 2011 @ 11:00:
Het belachelijk maken van de baby vind ik echt niet ok. Onnodig. Je kunt ook op een normale manier zeggen wat je ergens van vindt. Dat komt ook aan.
Totaal met je eens.
Zeker een baby (elke baby), dat is wat mij betreft wel een no go area wbt pinnige opmerkingen.
Maargoed, redactie zal hem zo wel sluiten hoop ik.
Het belachelijk maken van de baby vind ik echt niet ok. Onnodig. Je kunt ook op een normale manier zeggen wat je ergens van vindt. Dat komt ook aan.
Totaal met je eens.
Zeker een baby (elke baby), dat is wat mij betreft wel een no go area wbt pinnige opmerkingen.
donderdag 13 oktober 2011 om 11:07
quote:elninjoo schreef op 13 oktober 2011 @ 11:04:
[...]
Volgens mij kraakt niemand die babys an sich af, alleen de compleet onoriginele manier van fotograferen.
Oké maar iedereen weet toch dat het niet eens om de foto draait?
Een professionele foto van een fotograaf, hoe gaaf dan ook, krijgt echt niet meer stemmen........
[...]
Volgens mij kraakt niemand die babys an sich af, alleen de compleet onoriginele manier van fotograferen.
Oké maar iedereen weet toch dat het niet eens om de foto draait?
Een professionele foto van een fotograaf, hoe gaaf dan ook, krijgt echt niet meer stemmen........
donderdag 13 oktober 2011 om 11:08
quote:angelina74 schreef op 13 oktober 2011 @ 11:05:
[...]
Totaal met je eens.
Vast.
Ik hoop dat je wint. Voor jou, omdat jij dat graag wil.
Gefeliciteerd met je dochter trouwens.
[...]
Totaal met je eens.
Vast.
Ik hoop dat je wint. Voor jou, omdat jij dat graag wil.
Gefeliciteerd met je dochter trouwens.
donderdag 13 oktober 2011 om 11:30
donderdag 13 oktober 2011 om 11:40
http://www.bofkontjevanhe ... =Sinnaeve&bofkontjeId=511
Ik heb op die gestemd. Omdat ik die schattig vind.
Ik heb op die gestemd. Omdat ik die schattig vind.
donderdag 13 oktober 2011 om 11:52
quote:Tomatensoep schreef op 13 oktober 2011 @ 11:40:
Ik heb op die gestemd. Omdat ik die schattig vind.Ohhhh die is zeker schattig!
hoewel ik dacht dat het een meisje was
Ik heb op die gestemd. Omdat ik die schattig vind.Ohhhh die is zeker schattig!
hoewel ik dacht dat het een meisje was