Mijn jongste

13-10-2011 09:22 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
van 5 kinderen heb ik opgegeven voor een wedstrijd.

Ik doe nooit mee met dit soort dingen maar deze foto van haar vond ik zo schattig! Echt een lucky shot.

Nu is ze alweer 7 weekjes, wat gaat het toch hard............

Willen jullie stemmen op haar?

wedstrijd bofkontje van het jaar
Ik heb gestemd hoor.

Ook al mag het niet.

Ben lekker recalcitrant vandaag.

En verder nooit meer doen, niet goed voor je gezondheid zoveel kritiek op je kind.
quote:SeptemberGirl schreef op 13 oktober 2011 @ 10:01:

Wow, 5 koters. Dan kan ik het me voorstellen dat het je af en toe teveel wordt en je uit pure arren moede komt bitchen op een forum.

Geeft niks hoor.

Kan je nagaan als ik weer ongesteld word.

Overigens waar bitch ik dan?
Angelina, even zonder gekheid. Het kan inderdaad zijn dat je onder de hormonen dingen doet die je normaal nooit zou doen.

Een voorbeeld uit eigen doos: ik ben zwanger van de vierde en heb eigenlijk niets met gedichtjes op geboortekaartjes. Vorige week huilde ik tranen met tuiten bij het lezen van allerlei emotionele one-liners en raakte ik zo bevlogen, dat ik een cliche op mijn kaartje wilde. Gelukkig heeft mijn man me tegen gehouden! (hij zat, net als ik trouwens, niet te wachten op teksten als "de wereld is weer een stukje mooier" en meer van dat soort ongein!)
Waarom bestaan ze eigenlijk, die wedstrijden, wat is de nut?? Een "bewijs" krijgen dat je kind idd het mooiste van het land is of zo? Of dat er in je kenniskring de grootste idioten zitten die hun tijd gaan investeren in derg onzin? Ik snap het gewoon niet! Je baby is 7 weken en je hebt nog 4 kids. Heb je niks anders te doen? Als ik jou was, zou ik de foto van je baby daar weghalen en mezelf richten op wat spannendere dingen... Ik krijg er bovendien kriebels van, moet er niet aan denken dat de foto van mijn baby zomaar op i-net hangt. Wat vindt je man daarvan?
Mijn eigen kind was model.

Gewoon van straat geplukt, zonder oproepjes.

(en zonder paaseistrik)
quote:angelina74 schreef op 13 oktober 2011 @ 10:04:

[...]

Kan je nagaan als ik weer ongesteld word.

Overigens waar bitch ik dan?

Ik denk wel in het stukje waarin je mensen om een gunst vraagt, diezelfde mensen vervolgens aangeven dat ze niet in je gunst mee willen gaan, en dat jij vervolgens die mensen een heks noemt, zegt dat ze triest zijn en dat ze geen fatsoensnormen hebben.

Maar misschien vindt jij dat in jouw wereld gewoon heel erg normaal, dat kan ook.
Beetje jammer indd dat die banner precies voor haar gezicht loopt.

Ik vind dit soort wedstrijden zo'n onzin. Als je niet genoeg familie/vrienden/kennissen hebt dan ben je gedoemd te verliezen. Het is dus geen 'mooiste kind' wedstrijd, maar een populariteitswedstrijd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik hoef geen model.......met of zonder strikquote:niekie32 schreef op 13 oktober 2011 @ 10:08:

Mijn eigen kind was model.

Gewoon van straat geplukt, zonder oproepjes.

(en zonder paaseistrik)
quote:angelina74 schreef op 13 oktober 2011 @ 10:03:

[...]

Misschien wel, misschien niet. Feit is wel dat mensen dat meegemaakt hebben. Mijn tekst is ook stom, maarja mijn inspiratie was op en wie leest nou al die teksten?

Je tekst is stom, je foto is niet mooi (want een groot leeg vlak boven het wondertje en een banner over het hoofd waardoor ze éénogig is geworden, geaccentueerd met een paasei-strik) en je manier van stemmen ronselen is sneu.

Waarom dan toch je oproep gedaan? Of je wondertje überhaupt opgegeven? Ga je huilen als ze niet wint? Als Dylano veel meer stemmen heeft kunnen ronselen leuker blijkt te zijn?

Waarom?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jammer al die reacties. Ik vind de meeste kleine babytjes niet mooi, (op mijn kleinzoon na dan) maar ze zijn wel altijd heel vertederend. Iedereen moet toch zelf weten of ze haar kindje op wil geven voor zo'n wedstrijd. Waarom nu al die vervelende reacties. Klik er dan gewoon niet op en negeer verder dit topic.
quote:angelina74 schreef op 13 oktober 2011 @ 10:11:

Ik hoef geen model.......met of zonder strik

[...]

Van straat geplukt schreef ik. Dus ik was er niet op uit.

Achteraf vond hij het erg leuk, anders had ik er niet mee in gestemd. Niets voor mij.
Gestemd op Esmee.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ja tekst is stom, ben ik met je eens, foto is niet proffessioneel geschoten ook dat klopt. Hoe die banner loopt wist ik ook niet. En de stemmen...ach dylano heeft vast ook geen 3300 vrienden en kennissen, met dit soort wedstrijden moet je helaas ronselen, vandaar dat ik verder nooit heb meegedaan. Nu een keer wel, kennelijk. En ik hoef er niet om te huilen hoor, alhoewel ik dat met die hormonen ook weer niet beloven kan..........
Vind het fotootje in het kader van 'bofkontje' schattig, afgezien dan (helaas) van de haarband, het hoge voorhoofd van kindje, dat het aantal stemmen zicht op de foto blokkeert, dat de wedstrijd sowieso niet is gericht op de kwaliteit van de foto's. Maar het lukt je kennelijk om stemmen binnen te halen, al heb je nog a long way to go.

De reden van deze wedstrijden is natuurlijk adressenbestanden vergaren voor het product. Kennelijk wel effectief.
quote:SeptemberGirl schreef op 13 oktober 2011 @ 10:10:

[...]

Ik denk wel in het stukje waarin je mensen om een gunst vraagt, diezelfde mensen vervolgens aangeven dat ze niet in je gunst mee willen gaan, en dat jij vervolgens die mensen een heks noemt, zegt dat ze triest zijn en dat ze geen fatsoensnormen hebben.

Maar misschien vindt jij dat in jouw wereld gewoon heel erg normaal, dat kan ook.

Dan vind jij de reactie van avril zeker normaal, of de kotssmiley of de toon vd berichtjes van noukie32 en noushi (oid)

Ik dus niet, dat is nl in mijn wereld helemaal niet normaal.

Met de andere afwijzingen geen moeite mee..........
quote:mamzelle schreef op 13 oktober 2011 @ 10:20:

Vind het fotootje in het kader van 'bofkontje' schattig, afgezien dan (helaas) van de haarband, het hoge voorhoofd van kindje, dat het aantal stemmen zicht op de foto blokkeert, dat de wedstrijd sowieso niet is gericht op de kwaliteit van de foto's. Maar het lukt je kennelijk om stemmen binnen te halen, al heb je nog a long way to go.

De reden van deze wedstrijden is natuurlijk adressenbestanden vergaren voor het product. Kennelijk wel effectief.

Ik ga toch helemaal niet voor de top 3? Die zijn niet in te halen ;)

Overigens hoef je helemaal geen mailadres in te vullen. Gewoon op de link klikken en stemmen op wie je wilt. Geen gegevens niks...
De toon van mijn berichtjes?

Omdat een ander het niet met je eens is staat de toon je niet aan?

Dit is een forum, en als je er al bekend mee was had je kunnen nagaan dat dit soort oproepjes niet echt warm worden ontvangen.

Misschien is het niet handig om tijdens hormoon- of stemmingswisselingen ten gevolge van een zwangerschap te forummen. Niet iedereen is het met elkaar eens. Dat maakt het nu juist leuk!
quote:angelina74 schreef op 13 oktober 2011 @ 10:25:

[...]

Ik ga toch helemaal niet voor de top 3? Die zijn niet in te halen ;)

Overigens hoef je helemaal geen mailadres in te vullen. Gewoon op de link klikken en stemmen op wie je wilt. Geen gegevens niks...

Waarom ben je dán stemmen aan het ronselen?

Het is een wedstrijd. Jij vraagt om op jouw wondertje te stemmen. Wat wil je er mee bereiken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
heb gestemd op Esmee, gewoon omdat het kan. En dat haarbandje vind ik dan weer wel schattig..smaken verschillen
Dan moet je dus ook niet forummen als je zwanger bent, ongesteld of wat voor off-day dan ook?

Nee, niet iedereen is het met elkaar eens en dat maakt het leuk als je tenminste fatsoenlijk kunt reageren.

Het is de toon die de muziek maakt.

Ik loop echt geen discussie uit de weg.........als het maar op redelijk niveau blijft.
quote:himalaya schreef op 13 oktober 2011 @ 10:28:

[...]

Waarom ben je dán stemmen aan het ronselen?

Het is een wedstrijd. Jij vraagt om op jouw wondertje te stemmen. Wat wil je er mee bereiken?

Hou op alsjeblieft met wondertje, daar krijg ik dan weer de kriebels van ;)

Weet ik veel, nieuwsgierigheid hoever je kan komen, misschien met 1 vd laatste prijzen, weet ik veel? Moet zoiets goed onderbouwd zijn?
Sjors is leuk: http://www.bofkontjevanhe ... =Stippent&bofkontjeId=765

die mag wel wat extra stemmen krijgen, die moeder heeft zich tenminste niet speciaal aangemeld om stemmen te krijgen
Ik kan probleemloos forummen dan, heb geen last van mn hormonen.

Weet je, angelina74, je bent trots op je baby. Dat mag, en dat snap ik, dat is iedere moeder.

Je wilt gewoon (omdat het je niet om de wedstrijd gaat blijkbaar) een foto aan medeforummers laten zien van je kindje.

Had dan gewoon in je openingspost geschreven: kijk eens allemaal, wat een leuke baby ik heb! Ik ben zo trots dat iedereen ervan mag meegenieten. Dan had je misschien wat begripvollere reacties gehad dan nu. Is gewoon onder hem mom van een wedstrijdje geplaatst en dat mag gewoon niet hier. En daar krijg je nu reacties op.

En wederom hoef je het niet met me eens te zijn.
Gestemd!

Geweldige tekst trouwens
quote:niekie32 schreef op 13 oktober 2011 @ 10:36:

Ik kan probleemloos forummen dan, heb geen last van mn hormonen.

Weet je, angelina74, je bent trots op je baby. Dat mag, en dat snap ik, dat is iedere moeder.

Je wilt gewoon (omdat het je niet om de wedstrijd gaat blijkbaar) een foto aan medeforummers laten zien van je kindje.

Had dan gewoon in je openingspost geschreven: kijk eens allemaal, wat een leuke baby ik heb! Ik ben zo trots dat iedereen ervan mag meegenieten. Dan had je misschien wat begripvollere reacties gehad dan nu. Is gewoon onder hem mom van een wedstrijdje geplaatst en dat mag gewoon niet hier. En daar krijg je nu reacties op.

En wederom hoef je het niet met me eens te zijn.Ben het wel met je eens, dat heb ik in een later post ook geschreven, dat ik niet wil dat sanoma met mijn foto aan de haal kan gaan. Maar hoe had ik dan de link moeten omschrijven? Dan had ik weer reacties gehad dat ik het op een verkapte manier had neergezet. Wat dat betreft is het ook nooit goed, je kan het tenslotte lezen zoals je zelf wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven