Mijn oudste wordt vier...
woensdag 22 mei 2019 om 20:04
... en ik heb het er dus gewoon moeilijk mee. Ik schaam me kapot.
Hij is er totaal klaar voor... hij kan fietsen en tandenpoetsen en bijna alle letters lezen en wil heel heel graag naar de grote school.
Maar ineens heb ik dus weemoedige moedergevoelens. ‘t Is zo kortgeleden dat ik hem rondsjouwde in de draagzak en dat hij leerde staan lopen en kusjes geven aan zijn broertje en oefenen op het potje.
En nu gaat hij met een rugzak en een zelfuitgezochte outfit naar school.
Moet dat nou zo snel?
Hij is er totaal klaar voor... hij kan fietsen en tandenpoetsen en bijna alle letters lezen en wil heel heel graag naar de grote school.
Maar ineens heb ik dus weemoedige moedergevoelens. ‘t Is zo kortgeleden dat ik hem rondsjouwde in de draagzak en dat hij leerde staan lopen en kusjes geven aan zijn broertje en oefenen op het potje.
En nu gaat hij met een rugzak en een zelfuitgezochte outfit naar school.
Moet dat nou zo snel?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 29 juni 2019 om 14:15
Fijn dat hij het leuk heeft!EvyBlissy schreef: ↑29-06-2019 13:23Update. Het gaat best wel goed op school, hij vindt het leuk. Maar hij is ineens plakkerig naar mij toe: mee met was ophangen, mee als ik ga douchen, mee als ik naar de kliko loop. Niet papa, neeee... mama moet alles doen. Dit is een fase toch he? Toch? Toch...!?
Snap wel dat hij plakkerig geworden is. Hij zoekt wat zekerheid bij jou denk ik. Doet mijn dochter ook als er iets nieuws is geweest. Gaat vast vanzelf over.
Hoe was het voor jou?