mis mijn kids
zaterdag 16 juni 2012 om 12:03
Ik weet: er zijn zeker ergere dingen.
Maar mijn kinderen zijn vanmorgen allebei op voetbalkamp gegaan.
Ik moest bij het afscheid nemen mijn tranen bedwingen. Thuis had ik het er weer moeilijk mee.
Het gaat nu wel weer redelijk.
Maar ik vind het zo stil in huis...........
Gelukkig kunnen we ze morgen ophalen.
Tevens ben ik benieuwd hoe het met ze gaat, of ze zich vermaken e.d.
Maar mijn kinderen zijn vanmorgen allebei op voetbalkamp gegaan.
Ik moest bij het afscheid nemen mijn tranen bedwingen. Thuis had ik het er weer moeilijk mee.
Het gaat nu wel weer redelijk.
Maar ik vind het zo stil in huis...........
Gelukkig kunnen we ze morgen ophalen.
Tevens ben ik benieuwd hoe het met ze gaat, of ze zich vermaken e.d.
zondag 17 juni 2012 om 16:42
Het is niet echt dat we uit elkaar drijven, maar echt romantisch is hij ook niet.
Hij is niet echt een prater en soms als ik wel begin met praten ben ik bang dat hij mij een zeurpiet vind, dus dat vermijd ik vaak.
Soms weet ik het niet bij ons. Qua huishouden en dingen voor de kinderen doen is hij heel makkelijk. Hij is nergens te beroerd voor.
Maar cadeautjes geven doet hij niet snel. Ik weet het soms niet zo goed, twijfel ook wel eens. Maar als ik dat zeg, is dat allemaal flauwekul en gaat het toch goed??
Hij is niet echt een prater en soms als ik wel begin met praten ben ik bang dat hij mij een zeurpiet vind, dus dat vermijd ik vaak.
Soms weet ik het niet bij ons. Qua huishouden en dingen voor de kinderen doen is hij heel makkelijk. Hij is nergens te beroerd voor.
Maar cadeautjes geven doet hij niet snel. Ik weet het soms niet zo goed, twijfel ook wel eens. Maar als ik dat zeg, is dat allemaal flauwekul en gaat het toch goed??
zondag 17 juni 2012 om 16:49
Vind je dat zelf ook dan? Ik vind het een teken aan de wand als je niet weet of je nog gespreksstof hebt met elkaar. En als ik het goed begrijp, bleef het gesprek van gisteravond ook redelijk oppervlakkig?
Het is zo makkelijk om elkaar uit het oog te verliezen in de sleur van huishouden, werk en kinderen. Daarom is het juist belangrijk om dagelijks tijd voor elkaar te maken en écht met elkaar te praten. Cadeautjes zijn een leuke bevestiging, maar minder belangrijk als je echt contact en intimiteit hebt met elkaar.
Het is zo makkelijk om elkaar uit het oog te verliezen in de sleur van huishouden, werk en kinderen. Daarom is het juist belangrijk om dagelijks tijd voor elkaar te maken en écht met elkaar te praten. Cadeautjes zijn een leuke bevestiging, maar minder belangrijk als je echt contact en intimiteit hebt met elkaar.
Ga in therapie!