Misschien zwanger?

08-06-2009 19:57 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goededag,

Ik weet niet of dit topic hier goed staat? Ik moest dit even delen of kwijt. Volgens mij ben ik namelijk zwanger. Ik ging gisteren toch maar eens in mijn agenda kijken, onbewust hield ik het wel al wat in de gaten, wanneer ik voor het laatst ongesteld was.

Dit is op K'dag geweest, 30 april dus en ben regelmatig ongesteld. Nou zit het zo dat ik op K'dag wel ongesteld was geworden, maar vrij kort eigenlijk, duurde iets van 2 á 3 dagen. En ik had die 1e dag wel érg moeie benen, maar dat kan ook zijn gekomen door het vele lopen op K'dag wat ik had gedaan, want voor de rest vielen mijn klachten namelijk mee. Nu kom ik ook nog gisteren iets tegen over innestelingsbloeding, zodrekt is dit het geweest.

Ik heb 2 x heel kort onveilig gevreeën, maar diegene was niet in mij klaargekomen en ben dus niet aan de pil. Het stomme is dat ik verleden week nog naar de dokter ben geweest omdat ik mezelf zorgen maakte over mijn buik en last heb/had van (erge) misselijkheid. Aan de telefoon zei de assistente nog: 'je bent toch niet zwanger?' Ik heel resoluut: 'NEE!' Dokter nog mijn maag wat onderzocht en mij gerustgesteld want ik dacht aan andere enge dingen, gezien verhalen et cetera.

Alleen ben ik dus iets van 1 week (of langer zelfs al) overtijd. Mijn laatste 'menstruatie' of waarvan ik dacht dat dat het was, was ook iets eerder dan ik zou moeten worden. Ik ben overigens wel rond de 30 jaar en dit zijn dus tot dusverre mijn 'vage' klachten:

- mijn al kleine borsten leken/lijken opeens iets groter/voller

- vooral de laatste week ben ik erg goed aan het eten

- sinds een week (viel mezelf ineens op!) opeens pukkeltjes in mijn nek, en bij mijn oor een stuk of 3 bijelkaar . heb ik niet eerder gehad.

- raar gevoel (eerder) in buik en in keel (misselijkheid), laatst erg veel achter elkaar gedronken en ik werd in ene zo misselijk, alles eruitgegooid en een dag lang misselijk op de bank gelegen, alsof mijn lichaam zei 'eruit met die troep!', daarom ben ik ook naar de dokter gegaan omdat ik dus dacht dat ik misschien wel iets engs had in mijn buik ofzo

- dromerig, heel lang op een bus gaan zitten wachten, waarvan als ik beter had gekeken, had nagedacht, kunnen weten dat die niet meer kwam, want weekend.

- sowieso een raar gevoel, alsof ik niet meer alleen ben ofzo , ook een wat sterker gevoel, alsof ik meer voor mezelf nu moet en vooral mag opkomen

- moederlijk, van de week noemde ik iemand 'poeperd ' en dat soort dingen, ook lijk ik wel soort van confrontaties op te zoeken, en ik ben daarbij niet uit het veld te slaan

Goed, dat was het een beetje. Ik wou het toch even delen. Aangezien ik er soms de zenuwen van krijg, en ook nog even wil wachten met een test doen. Die wil ik deze week wel gaan halen en wie weet is er wel niks aan de hand, zowel dan open ik een topic: 'ongepland zwanger, wat nu?'. Is niet eens een grapje.

En maw, het zal toch niet??
quote:molie schreef op 08 juni 2009 @ 20:55:

Als je het lief bedoelt, zou ik "het kleine ding" zeggen.

(denkt ook maar even praktisch mee...)Thanx!
Maar maak je je geen zorgen om eventuele soa's dan? Je hebt het immers onveilig gedaan met iemand die (nog) niet je partner is.
Het is vandaag echt vage topic dag
Nee.

Wel of ik dus wel of niet zwanger ben.

En lezen Chardonnay!
Ik heb een prima dag!

Niet overtijd ofzo. Heel relaxed.

Ga een test kopen mens, Ipv de vrek uit te hangen.

En neuk voortaan veilig. Of hou je broek aan.
Dus dat je misschien besmet bent met het nog altijd dodelijke virus HIV is minder verontrustend dan een zwangerschap? Bijzonder.
Wat heb ik niet gelezen dan?
quote:Chardonnay schreef op 08 juni 2009 @ 21:01:

Wat heb ik niet gelezen dan?Dat To een prille relatie met de evt verwekker heeft.
Tjeezus, Chardonnay wat een walgelijke doos ben jij!
Bedoel je het stukje waarin je zegt een prille relatie te hebben?

Hebben jullie al een soa test gedaan samen? Zo ja, dan heb ik niks gezegd.
quote:Blanche schreef op 08 juni 2009 @ 21:03:

Tjeezus, Chardonnay wat een walgelijke doos ben jij!

nou heej hoo kalm effe!

ook een prille partner kan gewoon hiv of iets anders hebben hoor.

Tjeezus, Chardonnay wat een walgelijke doos ben jij!Huh? Waarom?

Tjeezus, Chardonnay wat een walgelijke doos ben jij!Hoezo? Omdat ik je wijs op de risico's van onveilige sex?
Gaat echt 5, 6 keer door met iets wat ik al lang verteld heb om maar een topic, mijn topic lopen te verneuken, zou je weg willen gaan als je zo door blijft gaan? Aan Elynn en RosieRo, HEEL ERG KINDERACHTIG om mijn quote te gaan quoten, want zodrekt wil ik het uit privacyoverwegingen weghalen en kan dat dus niet.

Ik verzoek jullie heel graag om mijn openingpost weg te halen. Zou ik ook niet doen bij een ander, erg kinderachtig en meeloopgedrag tot en met, zielig. Als jullie niks zinnigs te melden hebben, tief dan gaarna op uit MIJN topic.

Bedankt!
Tuurlijk....jij hebt alle redenen om vrolijk te zijn, dus lekker strooien met die smiley's !
Huilie!

Tjeezus, Chardonnay wat een walgelijke doos ben jij!Ze heeft in ieder geval geen walgelijke doos want zij weet tenminste dat ze geen soa heeft
Chardonnay, nu ben je natuurlijk een spelbreker. Een beetje op de risico's wijzen, kom zeg! Wat denk je wel niet... TO wil er nog een wijntje op nemen.
quote:Ilja74 schreef op 08 juni 2009 @ 21:06:

Tuurlijk....jij hebt alle redenen om vrolijk te zijn, dus lekker strooien met die smiley's !

En waar heb jij het nou weer over.

IK bepaal hoeveel, waarom en of ik smileys gebruik.

Ze zijn er niet voor niets, doos 2!
quote:Chardonnay schreef op 08 juni 2009 @ 21:07:

Huilie!

Oeps, sorry
Privacy? Wat is er bekend dan van je. Behalve dat je onveilige sex met je prille relatie hebt gehad en je nu misschien zwanger bent.

Jaaaa, heel herkenbaar voor je omgeving :-S
Hebben we hier een einzel van vanmiddag?????
Zucht, Chardonnay is volgens mij gewoon een oproerkraaister met heel veel na-aapsters achter haar waarschijnlijke onwijs dikke reet aan!

ps. neem zelf een borreltje, doet je naam in ieder geval naam eer aan.
Kom op To, niet te kinderachtig (leuke woordspeling)

anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 08-06-2009 21:11
Reden: Smiley vergeten
% gewijzigd
quote:Blanche schreef op 08 juni 2009 @ 21:09:

Zucht, Chardonnay is volgens mij gewoon een oproerkraaister met heel veel na-aapsters achter haar waarschijnlijke onwijs dikke reet aan!

ps. neem zelf een borreltje, doet je naam in ieder geval naam eer aan.En nogmaals zij weet tenminste OF ze een borreltje kan nemen want zij weet tenminste of ze zwanger is of niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven