Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Oproep onderzoek universiteit utrecht was inmiddels wel opgevallen denk ik en anders...zie alle andere pijlers
Hoi Angel,

Zou je voor mij een bericht (van mezelf) willen verwijderen aub?

Het staat onder te topic "Gestopt met de pil in februari, deel 2"

Heb het al leeg gemaakt maar kan het niet helemaal verwijderen, dat klopt hé?

Alvast bedankt!
Hallo Angel,

Ik krijg alles in koeieletters.

Ook nu ik opnieuw heb geopend...

Hoe krijg ik dat weer normaal?

Sorry ben niet zo handig

Groetjes Sweety32
Oeps dit moest in algemeen....niet in kinderen
Het is al voor elkaar. Mijn excuus.
San1974, ik heb het berichtje verwijderd.

Sweety :-)
Het topic DOULA tijdens zwangerschap en bevalling. is verplaatst haar het prikbord.
Baby en Kinder speelgoed is dat misschien reclame??
Jep, bedankt voor het melden.
q
Hallo Angel 4,

Ik voel mij een beetje een doos dat ik het hier vraag maar goed na een aantal vruchteloze zoekpogingen. Ik ben opzoek naar een topic waar over favoriete merk kinderkleding gesproken werd. Hoe kan ik dat nog vinden?

Alvast bedankt!
"Eigenhandigheidje" maakt reclame voor haar site op het topic "Leuke kinder-kapstok"
Hallo,

Kun je het topic: JULI 2009 verwijderen?

Alvast bedankt.
Eenman is een man van weinig woorden?

Mararoulette, ik heb ook even gezocht, maar kan het ook niet vinden. Misschien lukt het je via google?

Spetters, het topic is weg.

Schravelvot, bedankt voor het melden!
Van weinig letters zelfs.
@mararoulette, bedoel je deze?

Wat dragen jullie kids voor kleding?

of deze?

Luxe probleem: wat zijn nou STOERE meidenkleren (merk)?
Het oproepje [ knuffeldoekje met apie gezocht uit kraampakket Menzis 2007 ] is verplaatst naar het prikbord.
Wellicht hoort dit berichtje hier niet en kan ik het beter plaatsen onder relaties oid, maar ik moet het gewoon even kwijt....

Ik ben een vrouw van 35 (!!! ja, voel me al bijna bejaard) en heb eerder dit jaar mijn huwelijk verbroken in verband met een sterke kinderwens. Mijn man en ik waren al 10 jaar samen en ieder jaar was hij nog niet toe aan kinderen, was de maatschappij niet goed genoeg om een kind op te voeden of zag hij andere beren op de weg. Jarenlang heb ik gedacht: het komt wel.... Ik droom al van kinderen vanaf dat ik een klein meisje was. Natuurlijk begrijp ik dat er altijd kansen zijn dat je niet zwanger wordt of niet kunt worden, maar het gewoon nooit proberen, dat kan ik me niet voorstellen....

Nu ik dit jaar 35 werd heb ik de knoop doorgehakt en heb ik hem verlaten. Ons huwelijk was al niet optimaal. Mede door het feit dat mijn kinderwens heel sterk is en we daar niet samen over konden praten. De enige reactie die ik kreeg als ik emotioneel werd over een zwangerschap van vrienden: "als je een kind wilt, zoek je toch een ander...!". Helaas kon ik mijn verdriet niet bij hem kwijt waardoor wij uit elkaar dreven.

Maar nu..... Nu ben ik 35 en sta ik alleen....

Iedere dag hoor ik Marco B op de radio met zn prachtige nummer Dochters. Ja, en dan heb ik echt het idee dat ik mn hele leven verpest heb.... Mn grootste droom, ooit moeder worden, dat heb ik gewoon aan me voorbij laten gaan doordat ik 10 jaar heb geprobeerd om mn relatie te redden of nieuw leven in de blazen.... Ik voel me mislukt en super stom. Ik heb echt het idee dat de trein tig keer langs is gekomen maar dat ik ben vergeten om er in te springen. Dat mijn kansen nu verkeken zijn....

Iemand een tip om hieruit te komen??

A
Hoi Anne,

Wat verdrietig voor je .

Je hebt je bericht nu in het moderator-topic geplaatst, waar meestal meldingen worden gemaakt over topics (die verkeerd geplaatst zijn, waar iets vervelends in gebeurt, etc). Je kunt op iedere pijler een nieuw topic openen (dat staat rechtboven de inhoud van de betreffende pijler). Je kunt zelf de keuze maken of je dit bij relaties of bij kinderen doet. Als een eigen topic opent met deze tekst (je kunt 'm even kopiëren), krijg je vast meer reacties dan hier, en kunnen de reacties je hopelijk tot steun zijn.

Sterkte,

Erwt
Peas on earth!
Dank! Ga ik gelijk proberen....
Topic: wat te doen met zwangere vriendinnen: sluikreclame!
Topic: wat te doen met zwangere vriendinnen?

Wat te doen met zwangere vriendinnen....onnodig grof taalgebruik dor eowynn....

quote:Mens, ga ergens anders reclame maken. MUTS! Teringtyfustakketrut!
Hoi Angel,

Goede tip van Sarah Scott over het topic: Schaamhaar registratie bij het EKD.

Vraag anders ff of Angel 4 een alias wil maken naar actueel? dan staat het topic op beide pijlers, maar de reacties komen ook bij beiden

Alvast verry mutch thanks
Ja, dat vind ik echt.
Bedankt voor het meezoeken. Dit zijn helaas niet de topics die ik bedoelde. Het ging over baby kleding rompertjes.. Ik ga zelf nog maar eens zoeken.
De sluikreclame, inclusief onbehoorlijk taalgebruik, is verwijderd.

En de alias naar Actueel is aangemaakt.

Trusten allemaal. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven