Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Yamuna, het topic is naar het prikbord verhuisd.

Timzalot, ik heb de topictitel aangepast.

Dinly, er zijn twee topics, heb je in het goede topic gekeken? Ik heb in elk geval niks verwijderd...
Thanks Angel! Je bent een engel!
Hallo Angel

Zou je mijn topic "verder leven na de dood van je kind" weg willen halen.

Dank je.

Gr, Zoebie.
Zoebie, ik heb je topic verwijderd.

Angel, kun je het topic "kinderhoeken' verwijderen? dit is een oproep voor een enquete.
Hi Angel, ik vroeg me af of het mogelijk is mijn nick aan te passen. Ik werd er pas op gewezen dat het lijkt alsof er evil in staat. Had ik zelf nog nooit bij stil gestaan, maar vind ik toch wat minder. Gewoon evi82 staat misschien wat vriendelijker .

Zou je me willen laten weten of dat mogelijk is?

Thanks!
Layla, dank je, ik heb het idd verwijderd (ipv verplaatst naar het prikbord, ivm de verwijderde openingspost).

Evi19822, nee, dat kan niet. Je kan natuurlijk wel gewoon een nieuwe nick aanmaken (mits evi82 nog vrij is)
Het topic: spoed: kerstcadeau voor aanstaande opa+oma mag worden verwijderd. Bedankt!
Angel bedankt voor je idee
Hey Angel, insomnia-lijdend zat ik deze pijler maar eens door te lezen. In het topic "Zwangerschap afbreken na uitslag vlokkentest" maakt ene Sylla reclame voor haar Hyves. Is posting van 11 december, 21 uur zoveel. Nu boeit dat mij in principe weinig, maar misschien is het niet zo gepast ofzo. Ik denk, ik zeg het maar even; met al die hormonen op deze pijler weet je het maar nooit
Sunrise: topic is verwijderd.

Evi: your welcome

Mastermind: thanx, ik heb de post bewerkt!
Volgens mij hebben er meerderen last van hun hormonen... Sprekeniszilver maakt ook overal reclame voor haar site. Ze zegt ook zelf in een topic:

"En natuurlijk wil ik mijn site onder de aandacht brengen, en hoe kan dat beter als met je site naam onder je bericht, als zijnde handtekening...

(heb nog niet gevonden waar ie dat permanent doet... ;))"

Inmiddels weet ze dat wél, want ze heeft de link als motto. En de site staat in diverse postings genoemd.
Bedankt voor het melden Mastermind.
verdwaald topic ...

het is uit met mijn vriend komt het nog goed ?

ik neem aan dat nu het uit is dat er geen plannen gemaakt worden voor kinderen ..

wil je m een slingertje geven naar de relatie pijler ?
Ene boefje (onder andere in het topic oma heeft voorkeur voor het ene kleinkind) heeft als motto haar eigen website met tweede hands kleren, ook Boefje genoemd.

Wel erg heftige reclame lijkt me...
hoi angel zou je voor mij oud en nieuw bij forum kinderen willen weg halen alvast bedankt
Niet alles is zo makkelijk als het lijkt.
Bedankt voor de meldingen, ik ga aan de slag.
quote:natsie16 schreef op 27 december 2008 @ 12:19:

hoi angel zou je voor mij oud en nieuw bij forum kinderen willen weg halen alvast bedanktHoi Natsie16, ik zie eigenlijk geen reden om het topic weg te halen. Het blijft in principe dus gewoon staan.
hoi angel ja ok is goed mischien kunnen anderre er nog wat mee ??? Ik niet meer maar nog bedankt voor de moeite
Niet alles is zo makkelijk als het lijkt.
Hoi Angel, in het topic 'Leuke baby-slofjes die ook blijven' zitten maakt Kinderkledingshop reclame voor haar eigen webshop...
Suuze heeft een topic Wil je een stem uitbrengen geopend.... oproepje. Kan deze naar het prikbord of verwijderd worden?
Om een kort verhaal lang te maken...
Het topic van Suuze is weg. Ik kijk later even naar het topic waar Rainz op doelt, heb eerst wat andere verplichtingen.
Angel, kan in onze topic titel:

proberen voor een 2e, wie ook?

een kleine toevoeging komen?

nl:

nieuwe schrijfsters welkom

lijkt ons wel gezellig nl.

zie het wel als het kan!
kind met koorts: paracetamol?

medisch advies over het NIET toedienen van paracetamol aan kinderen, van koekie en krissie16.

heb toch echt van de ehbo-arts met een stuipend, bewusteloos kind op tafel het tegendeel gehoord.
Angel, RosieRo geeft ook een medisch advies die mijn arts niet rekent tot de juiste.

Nogal dubbel dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven