Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
haal gerust weg wat ik zeg, maar ik vind het nogal een verschil of je plompverloren advies geeft of een dokter citeert, en dat citaat later ook nog met een excuus (lang geleden alweer gehoord, verkeerd onthouden) weer disclaimt.
Ik ga even kijken, dank voor het melden.
Timzalot, dat kan wel, maar dan kun je de openingspost niet meer zelf bewerken en dat is misschien niet zo handig ivm de tabel? Je kunt natuurlijk altijd een nieuw topic openen en deze niet meer gebruiken.
oeps, haal ook gerust weg wat ik gezegd heb, was me er niet van bewust dat het niet zo was. Nooit expliciet van een arts gehoord, wel ooit met biologie (maar da's ff geleden) en inderdaad plompverloren neergezet. Excuus
Hoi angel, ik ben in de vluggigheid het jaartal vergeten de vermelden in de topic titel "Jaaaa.... eind aug/begin sept". Er moet nog: '09 achter te komen staan.

Zou jij dit kunnen veranderen?

Heb het zelf geprobeerd, maar volgens mij kan dit niet...

Alvast bedankt, groetjes, Nala.
Zou je mijn topic, gezocht titel van een bepaald liedje, willen verplaatsen naar overig? thanx.
quote:kggnak schreef op 03 januari 2009 @ 18:17:

Zou je mijn topic, gezocht titel van een bepaald liedje, willen verplaatsen naar overig? thanx.Ik heb het verplaatst naar Entertainment, daar is het het meest op zijn plek.
Oproep in het topic "Hulp nodig!"
Is weg, net als die in de pijler Mode & Beauty. Thx!
reclamemelding op het "januari 2009" topic door ene vany!

ze heeft iets soortgelijks gepost op het mode en beautytopic

bij "dikke vrouwen en mode"
Ene Vany heeft in het Januari 2009-topic reclame neergezet voor haar site.
Hoi angel, ik ben in de vluggigheid het jaartal vergeten te vermelden in de topic titel "Jaaaa.... eind aug/begin sept". Er moet nog: '09 achter te komen staan.

Zou jij dit kunnen veranderen?

Heb het zelf geprobeerd, maar volgens mij kan dit niet...

Alvast bedankt, groetjes, Nala.
De reclame is weg, dank voor het melden.

Nala24, ik kan de titel wel aanpassen, maar dan kun jij daarna de tabel niet meer aanpassen. Misschien kun je beter een nieuw topic openen.
Thanks Vief!
Ok bedankt, dan ga ik em denk nog maar een keertje openen.
hoi Vief, ik heb je gemaild
Ik zag het Dasminder. Je hebt mail terug.
Beste Moderator,

Zou je mijn topic "hoe om te gaan met bevriend stel dat baby heeft verloren" a.u.b. willen verwijderen? Ik heb inmiddels genoeg advies gekregen en zou het naar vinden als het betreffende stel aan de hand van dit topic herkend wordt.

Alvast bedankt.
MvdLaan heeft twee topics geopend ('kinderen en online webwinkels' en nog zo een...) over webwinkels voor babykleertjes. Daarbij noemt ze in elk bericht explicitiet twee linkjes en zegt daarbij dat de service echt super is.

Ik ruik reclame... Jij ook?
quote:Ring1981 schreef op 08 januari 2009 @ 20:45:

MvdLaan heeft twee topics geopend ('kinderen en online webwinkels' en nog zo een...) over webwinkels voor babykleertjes. Daarbij noemt ze in elk bericht explicitiet twee linkjes en zegt daarbij dat de service echt super is.

Ik ruik reclame... Jij ook?Zoals ik bij M&B ook schreef, ze zijn weg.
Ik heb een aantal reacties geciteerd, omdat de TO alles aan het verwijderen was, ik vernam van Borodini dat dat niet mocht.

Ik kan dit niet terug vinden, maar indien dat zo is hoor ik het graag, voor nu laat ik ze wel staan omdat ze best nuttig kunnen zijn, mijn inziens voor toekomstige gastouders of juist vraagouders.
Zou je aub mijn topic willen verwijderen

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/37859

heb inmiddels genoeg naar mijn hoofd gesmeten gekregen.
Het hele verhaal staat ook bij het thuisblijfmoeder topic, dus ik zie niet in waarom dit zo prive is.
Robijntje is het niet eens met de gegeven reacties.er is nergens gescholden o.i.d.
Kan mijn topic over sensorische integratie misschien verplaatst worden naar gezondheid, daar zakt hij niet zo snel en heb ik wellicht meer reacties. (sorry niet over nagedacht gisterenavond)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven