Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
haal kamer nummer er maar af engeltje

x
Engeltje, in je posting van 15.25 staat het kamernummer ook nog vermeld
quote:roque schreef op 06 maart 2009 @ 13:29:

Engeltje, in je posting van 15.25 staat het kamernummer ook nog vermeld

Heel erg bedankt voor je oplettendheid!

Het is weg.
Aan jou te oordelen Angel 4. Maar ik zie in de openingspost van Zwanger worden februari 2009 een ledenstop.
quote:Aruba schreef op 07 maart 2009 @ 17:48:

Aan jou te oordelen Angel 4. Maar ik zie in de openingspost van Zwanger worden februari 2009 een ledenstop.

Tnx Aruba, ik ga eens kijken of dat mag.

Erg aardig klinkt het niet.

Het mag inderdaad niet, ik heb een waarschuwing in het topic gezet.
onderwerp 42525

Is verwijderd. Je mag geen topic voor iemand anders openen.
Hoe zit het dan eigenlijk met zo'n topic als 'Yammini' (wat ik overigens een leuk topic vond) en verjaardagstopics?

Waarom mogen die wel?
Zo'n vermoeden had ik al aangezien ik aan het lezen was en ineens een foutmelding kreeg

De ledenstop in "zwanger worden vanaf februari 2009" staat er nog. Ik vind het ook zo onaardig staan...maar het is nog niet weggehaald, zijn ledenstops nu ineens wel toegestaan? Of is het jullie nog ontschoten?

*mmm klinkt wel betweterig, zo is het niet bedoelt hoor *
anoniem_44112 wijzigde dit bericht op 10-03-2009 16:09
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Ring1981 schreef op 10 maart 2009 @ 16:06:

Hoe zit het dan eigenlijk met zo'n topic als 'Yammini' (wat ik overigens een leuk topic vond) en verjaardagstopics?

Waarom mogen die wel?Als ik me er dan ook even tegenaan mag bemoeien, ik vind dat idioot, dat soort topics en volkomen onnodig.
Die verjaardagstopics wel inderdaad, er zijn zoveel forummers! Er zijn er vast elke dag wel een paar jarig, op z'n minst.

Maar Yammini was een slag apart. Alleen dan nog begrijp ik niet waarom het een wel mag en het ander niet.
quote:Lalie schreef op 10 maart 2009 @ 16:08:

Zo'n vermoeden had ik al aangezien ik aan het lezen was en ineens een foutmelding kreeg

De ledenstop in "zwanger worden vanaf februari 2009" staat er nog. Ik vind het ook zo onaardig staan...maar het is nog niet weggehaald, zijn ledenstops nu ineens wel toegestaan? Of is het jullie nog ontschoten?

*mmm klinkt wel betweterig, zo is het niet bedoelt hoor *

Ik had gevraagd het weg te halen en zag het 's avonds niet meer staan. Dus ik dacht, geregeld.

Misschien is het er weer ingezet. Ik zal voor je kijken.
quote:Ring1981 schreef op 10 maart 2009 @ 16:12:

Die verjaardagstopics wel inderdaad, er zijn zoveel forummers! Er zijn er vast elke dag wel een paar jarig, op z'n minst.

Maar Yammini was een slag apart. Alleen dan nog begrijp ik niet waarom het een wel mag en het ander niet.

Geen idee of verjaardagtopics wel mogen. Die zijn dan van voor mijn tijd.

Maar in dit topic stond informatie waarvan ik me kan bedenken dat je niet wil dat daar een topic over geopend wordt.

Als iemand dat wel wil, dan kan die persoon zelf het topic openen.
quote:Ring1981 schreef op 10 maart 2009 @ 16:12:

Maar Yammini was een slag apart. Alleen dan nog begrijp ik niet waarom het een wel mag en het ander niet.Yamuna had een topic voor zichzelf geopend, Livre ook. En een topic voor jezelf openen doet bijna iedereen hier, sommige wat persoonlijker dan andere.
Geen idee of dat een slag apart was Ring, heb het verder dus niet gelezen, ken haar niet, behalve van naam. Is ook absoluut niet iets persoonlijks dus.

Maar topics over een forummer die een kind aan het krijgen is(dat was het toch?) of tante wordt, whatever vind ik onzin eerlijk gezegd. Zijn toch al genoeg klets- en maandgroepjes voor?

Tja, zal er verder niet wakker van liggen hoor, maar dit als reactie op jouw opmerking tegen angel dus.
quote:Viva Angel4 schreef op 10 maart 2009 @ 16:21:

[...]

Ik had gevraagd het weg te halen en zag het 's avonds niet meer staan. Dus ik dacht, geregeld.

Misschien is het er weer ingezet. Ik zal voor je kijken.Onder de tabel...fijn dat je nog even kijkt!
Je hebt gelijk hoor Lalie. Het staat er nog.
De verjaardagstopics zijn al jaren uitzondering op de regel dat je geen topics voor/over een andere forummer mag openen.
Angel, het is geen geheim waar ik woon maar nu staat er praktisch de naam van mijn stad in het topic "geen verstand van". Omdat het topic niet over mezelf gaat maar over mijn neefjes en nichtjes, zou ik het heel erg fijn vinden als je in het laatste bericht een wijziging maakt zodat in dát topic niet zo duidelijk staat waar ik woon.
Hi Viva Angel!

zou jij de titel van mijn topic geopend op 7 maart 2009 om 00.00 willen veranderen in: Kind & darmprobleem

Ik zag op google als je 'apathie' intoetst, dat je op de tweede pagina al doorgelinkt wordt naar dit forum. Dit wil ik liever niet ivm herkenning (het verhaal kán herkenbaar zijn).

Hartelijk bedankt!

Koekblikje
Dank voor jullie antwoord. Dat is waar ook, Yamuna had natuurlijk zelf het topic geopend!

En dat van die verjaardagstopics wist ik ook niet. Ik zag het toevallig laatst een paar keer achter elkaar, zodoende viel het me op. Zo leer je nog eens wat hier, na al die jaren.
quote:Koekblikje schreef op 10 maart 2009 @ 18:03:

Ik zag op google als je '...' intoetst, dat je op de tweede pagina al doorgelinkt wordt naar dit forum. Dit wil ik liever niet ivm herkenning (het verhaal kán herkenbaar zijn).

Volgens mij blijft het staan bij Google, ook al verander je nu iets in je bericht. Volgens mij heb ik wel eens een topic via Google gevonden wat hier was verwijderd, maar waarvan nog wel delen zichtbaar waren via Google.

Ik weet het niet zeker hoor, maar zoiets staat me bij...
Hmm..

Ik heb mijn post verwijderd. Ben anders veel te bang voor herkenning. Stom eigenlijk. Te snel een topic geopend. Toch nog fijne reacties gehad!!

Bedankt iig!

Groetjes, Koekblik
quote:Viva Angel4 schreef op 10 maart 2009 @ 16:22:

[...]

Geen idee of verjaardagtopics wel mogen. Die zijn dan van voor mijn tijd.

Maar in dit topic stond informatie waarvan ik me kan bedenken dat je niet wil dat daar een topic over geopend wordt.

Als iemand dat wel wil, dan kan die persoon zelf het topic openen.

Heb inmiddels vernomen dat het topic over mij ging en ik wil even zeggen dat ik het ontzettend lief vond van degene die dat topic had geopend.

Jammer dat er zo ontzettend negatief op gereageerd is.

Normaal gesproken zou ik ook rond die tijd op het forum zijn en dan had ik gelijk zelf kunnen reageren maar ik was bij een begrafenis, vandaar dat dat niet kon.

Volgens mij stond er niets in het topic wat ik ook niet elders had gepost trouwens.

En wat betreft onzintopics, daar zijn er zo veel van en ook daar wordt het forum leuk van wat mij betreft.
quote:Viva Angel4 schreef op 10 maart 2009 @ 16:21:

[...]

Misschien is het er weer ingezet. Ik zal voor je kijken.

Angel, kennelijk regent het ledenstops bij de zwangerwordentopics, want jouw waarschuwing staat bij zwanger worden in 2009 deel 3 (ofzo), en Lalie heeft het over zwanger worden vanaf februari 2009 - en daar staat wél een ledenstopverhaal, en géén waarschuwing van jou.

(Heb ik niks beters te doen dan dit soort dingen uitvogelen? Uhhhh, eigenlijk wel )
quote:Miffy schreef op 11 maart 2009 @ 09:09:

[...]

Angel, kennelijk regent het ledenstops bij de zwangerwordentopics, want jouw waarschuwing staat bij zwanger worden in 2009 deel 3 (ofzo), en Lalie heeft het over zwanger worden vanaf februari 2009 - en daar staat wél een ledenstopverhaal, en géén waarschuwing van jou.

(Heb ik niks beters te doen dan dit soort dingen uitvogelen? Uhhhh, eigenlijk wel )Miffy, dankjewel, ik had niet door dat het twee topics waren. Ik ga waarschuwen en de ledenstop weghalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven