Mutsen II
dinsdag 27 oktober 2009 om 21:46
dinsdag 27 oktober 2009 om 22:44
Remma is inderdaad helemaal in haar element, met de "normale" tijd. Heerlijk.
Had vandaag drukke dag op werk, daarna oudste zwemmen,(via sporthopper) daarna ikzelf wedstrijd, dus druk druk druk. Maar ik zie dat de meesten alweer op bed liggen
Oef, muisarm is nait best Pammeke. In de gaten houden hoor.
Ik ga denk ik BZV zien op uitzending gemist.
Had vandaag drukke dag op werk, daarna oudste zwemmen,(via sporthopper) daarna ikzelf wedstrijd, dus druk druk druk. Maar ik zie dat de meesten alweer op bed liggen
Oef, muisarm is nait best Pammeke. In de gaten houden hoor.
Ik ga denk ik BZV zien op uitzending gemist.
dinsdag 27 oktober 2009 om 22:48
veel plezier met BZV
heb net met nichtje gechat; was naar de HA geweest om over de problemen te praten (nichtje sliep al week slecht, gelukkig vannacht wat beter). Zusnietlief gaat volgende week zelf naar de dokter voor iets lichamelijks (één van de oorzaken van de uitbarstingen) en dan zou dokter eea bespreken.
arrum nichtje! thuis is nu gewoon niet veilig voor haar, kind loopt echt op d'r tenen.
ik ga afnokken, trusten!
heb net met nichtje gechat; was naar de HA geweest om over de problemen te praten (nichtje sliep al week slecht, gelukkig vannacht wat beter). Zusnietlief gaat volgende week zelf naar de dokter voor iets lichamelijks (één van de oorzaken van de uitbarstingen) en dan zou dokter eea bespreken.
arrum nichtje! thuis is nu gewoon niet veilig voor haar, kind loopt echt op d'r tenen.
ik ga afnokken, trusten!
woensdag 28 oktober 2009 om 08:30
Morgen!
Ik ben om 8 uur begonnen en om 1 uur nok ik er weer mee. Hebben de kindertjes nog een vrije middag en heb ik toch wat uurtjes gemaakt.
Mannie was om 5 uur wakker en heeft niet meer geslapen. Had wel als voordeel dat we weer lekker op tijd zaten te ontbijten.
Moeilijk Sok, van nichtje. Kan ze niet even ergens anders heen?
Laterrrr.
woensdag 28 oktober 2009 om 09:44
Goeiemorgen trowuens!
Lekker vroeg die mannie.
Mandarijn heeft vannacht gelukkig maar 1 poging gedaan om bij Limoen in bed te kruipen, dus het viel mee.
Een pauzeprogramma installeren Pammie? en dan ook echt even consequent een oefeningetje doen en het ding niet wegklikken als ie zich meldt
En vooral regelmatig dus om de paar minuten, heel irritant maar het kan goed helpen. En ik weet niet of jullie op het werk iemand hebben die je werkplek helemaal goed kan afstellen, scherm op de juiste hoogte, stoel in de juiste positie etc.. want dat scheelt ook al weer.
Lekker vroeg die mannie.
Mandarijn heeft vannacht gelukkig maar 1 poging gedaan om bij Limoen in bed te kruipen, dus het viel mee.
Een pauzeprogramma installeren Pammie? en dan ook echt even consequent een oefeningetje doen en het ding niet wegklikken als ie zich meldt
En vooral regelmatig dus om de paar minuten, heel irritant maar het kan goed helpen. En ik weet niet of jullie op het werk iemand hebben die je werkplek helemaal goed kan afstellen, scherm op de juiste hoogte, stoel in de juiste positie etc.. want dat scheelt ook al weer.
woensdag 28 oktober 2009 om 11:46
succes, Pammie! en als je dan toch bij die dokter bent, vraag dan ff of-ie (of zij) naar je arm wil kijken?
Kijk, die mandarijn leert het wel! biedt perspectief voor ons
Nichtje wil af en toe wel langskomen, maar ze gaf ook aan niet te willen vluchten thuis. Maar ze kan gelukkig ook wel bij zuslief terecht en bij d'r vader, dus ze heeft wel uitwijkmogelijkheden.
Kijk, die mandarijn leert het wel! biedt perspectief voor ons
Nichtje wil af en toe wel langskomen, maar ze gaf ook aan niet te willen vluchten thuis. Maar ze kan gelukkig ook wel bij zuslief terecht en bij d'r vader, dus ze heeft wel uitwijkmogelijkheden.
woensdag 28 oktober 2009 om 15:10
quote:Pammie schreef op 28 oktober 2009 @ 14:04:
Daar heb ik geen afspraak voor Sok
ach, kleine moeite, toch?
Mannie zit te piepen, echt niet normaal.
arm menneke! wanneer mag je naar de HA?
Staat het bed al voor Slofje?gaat dit weekend gebeuren, denk ik. Of Sokman moet vandaag de geest krijgen, maar denkutnie
Daar heb ik geen afspraak voor Sok
ach, kleine moeite, toch?
Mannie zit te piepen, echt niet normaal.
arm menneke! wanneer mag je naar de HA?
Staat het bed al voor Slofje?gaat dit weekend gebeuren, denk ik. Of Sokman moet vandaag de geest krijgen, maar denkutnie
woensdag 28 oktober 2009 om 17:53
Hier ook een drukke middag. Eerst dokter (antibiotica oordruppels gekregen), daarna bieb en boodschappen. Grut was het niet eens met mijn groente/érrépéls/vleusch dus nu staat er een pizza in de oven met door hun uitgezocht beleg. Toen we terugkwamen van boodschappen had de garage mijn auto teruggebracht en zijn we die gaan schoonmaken. De kinderen kregen een pak hygienische doekjes en hebben het interieur onder handen genomen, ik heb gezogen. Mijn nieuwe autoradio aan, heb ik van Pamman gekregen voor mijn verjaardag en ik ben er helemaal heppydepeppy mee! Nu heb ik én radio én cd en ik kan er zelfs over bellen met bluetooth dus ook geen gezeik meer met stomme oortjes waarmee niemand me verstaat.
Daarna Pammans auto gedaan, daar keihard de MegaMindy-cd aan. Mini en ik meezingen, was erg leuk!
Nu kijken ze Aladdin en aangezien Pamman niet thuis is met eten heb ik net besloten dat we lekker voor de tv pizza gaan happen. Mogen ze nooit, vandaag lekker wel.
Ik ga nog snel een bietje puinruimen, daar heb ik dan nog geen tijd voor gehad vandaag.
Daarna Pammans auto gedaan, daar keihard de MegaMindy-cd aan. Mini en ik meezingen, was erg leuk!
Nu kijken ze Aladdin en aangezien Pamman niet thuis is met eten heb ik net besloten dat we lekker voor de tv pizza gaan happen. Mogen ze nooit, vandaag lekker wel.
Ik ga nog snel een bietje puinruimen, daar heb ik dan nog geen tijd voor gehad vandaag.
woensdag 28 oktober 2009 om 19:05
woensdag 28 oktober 2009 om 20:58
Hm, daar had er hier ook een last van. Al een paar dagen achter elkaar wordt hij 's nachts wakker en blijft dan rustig met hele korte hazenslaapjes tussendoor spoken. Vanmorgen was hij zo moe dat hij toen hij naar het KDV moest onderaan de trap ging staan en aangaf dat hij naar bed wilde, maar toen hij er vanavond in mocht, wilde hij niet meer. Zodra ik uit het zicht verdween, werd hij hysterisch. Ik ben maar op de overloop gaan zitten: niet gezellig, want hij ziet me niet, maar zo weet hij wel dat ik in de buurt ben. Inmiddels slaapt hij, maar nog niet erg diep denk ik, dus ik verwacht dat hij al ik naar beneden loop wel weer wakker wordt van de kraaktree in de trap.
Sok, hoe oud is jouw nichtje? En niet willen vluchten, is dat omdat ze zich verantwoordelijk voelt voor haar moeder?
Hier viel aardappelen, vlees en groente ook niet in de smaak, Pammie, maar de vanilleyoghurt die erna kwam des te meer.
Wat er op je eerste pizza zat weet ik niet, maar lekkerder dan met alleen cervelaat en kaas zal het al snel geweest zijn
Sok, hoe oud is jouw nichtje? En niet willen vluchten, is dat omdat ze zich verantwoordelijk voelt voor haar moeder?
Hier viel aardappelen, vlees en groente ook niet in de smaak, Pammie, maar de vanilleyoghurt die erna kwam des te meer.
Wat er op je eerste pizza zat weet ik niet, maar lekkerder dan met alleen cervelaat en kaas zal het al snel geweest zijn
woensdag 28 oktober 2009 om 21:44
Ik zeg even dag en vlieg er dan weer vandoor. Ben reuzedruk op het werk en moest vanmiddag vrijnemen voor een of andere schooltest van Sien. Sien had al geen zin toen ik haar op kwam halen van de Kindergarten en test bleek uiteindelijk maar een half uur te duren, waarbij ik niet eens aanwezig mocht zijn. Kortom, ik moest alleen kind afleveren en daar dus wel een middag voor vrij nemen (opzich geen ramp, maar het kwam erg slecht uit op werk). Een grote Grmbbbb dus en wederom een constatering van het feit dat men er hier niet echt vanuit gaat dat je als moeder werkt. Rete-irritant, want nu voelt het telkens alsof ik 2 dingen half doe.
Nu nog even snel wat werk gedaan en zodadelijk vroeg naar bed, want ik voel een enorme keelpijn op komen.
Nu nog even snel wat werk gedaan en zodadelijk vroeg naar bed, want ik voel een enorme keelpijn op komen.