Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach, jemig, hij weet uiteraard wat een kroon is maar hij wist niet dat Meis een kroon had en dus wist hij niet wat hij gezien had moeten hebben en hij kon zich niet voorstellen dat ze een kroon had als Bea en dus zegt hij dan dat een normaal mens niet weet wat een kroon is. Op dat moment meent hij dat, hij bedoelt echter, denkik, gewoon dat ie het niet weet wat ik bedoel met een kroontje.

De oppas zat erbij en kéék me aan. "Die is gek" zag ik haar denken.
Naja, moeilijk uit te leggen merk ik. Hij vindt dat ik onduidelijk ben (Snappik niet, een kroon is een kroon) en zegt dan dus dat een normaall mens niet weet wat een kroon is, maar is daar ook echt van overtuigd dan. Heel vreemd, en ook eng. Want als ik dat de volgende dag nogmaals herhaal, kijkt hij me aan alsof is onzin verkoop.
Wat toevallig, dat dachten wij nou ook

Ik ben een beetje verontwaardigd. Kreeg dit weekend een brief van de GGD. Mini zou eigenlijk afgelopen jaar naar de schoolarts moeten maar dat was uitgesteld naar dit jaar omdat ze bezig waren met een nieuw systeem. In de brief stond nu dat ze helemaal niet meer gecontroleerd worden want ze zijn nog steeds bezig met het nieuwe systeem en ze slaan deze kinderen over in de controkle. Binnen nu en 2 weken 'mag' ik een nummer bellen als ik me zorgen maak om mijn kind. En dat vinden ze dan reuze klantvriendelijk van zichzelf. Ik vind het stom. Niet omdat ik vind dat Mini zo nodig door een schoolarts gezien moet worden maar wel omdat zíj een signaleringsfunctie hebben en die voor kinderen uit 2 leerjaren nu niet wordt uitgevoerd.
Ik heb weleens dat iets niet aankomt, dat ik gewoon ff een woord niet snap. Maar dat is hier dus niet het geval, hij heeft geen idee waar je het over hebt omdat hij het niet in een context kan plaatsen?
Shit. Mijn 'ex' gaat dood in de film. Mooi moment om naar bed te gaan.

Adios amigas!
Ja zoiets. Pff. Tis gewoon verantwoordelijkheid afschuiven, zichzelf vrijpraten, want als ik zeg dat ie gewoon nee kan zeggen op mijn vraag, kijkt ie ook vreemd.

Trusten dan maar.
Ben bang dat ik het niet helemaal begrijp, maar dat kan ook aan mij liggen, ben op de een of ander manier niet helemaal helder (en het ligt niet aan alcohol, want ik heb net 1 slok wijn op). Heb net facturen zitten overmaken, 1 factuur was ik kwijt, en een andere heb ik dubbel overgemaakt, kwam er achter toen ik betaald had, dat ik dat een maand geleden ook al had gedaan.. moraal van dit verhaal, geen administratie meer na 23 uur..
Het is ook niet te snappen citro. Ik snap het ook niet nl.

Kom, we nemen nog een wijntje

Meuning.

We hadden een rommelend jongetje, beetje veel indrukken opgedaan gister denk ik.

Verder weinig.
Toen ik gisteren zei dat ik goed zou gaan slapen had ik even buiten Pluis gerekend. Die vond dat ik om half vier wel klaar mocht zijn met dat slapen. Uiteindelijk hebben we hem in ons bed gelegd, en daar kroop hij als een aapje tegen me aan. Heel knus, maar niet zo bevorderlijk voor mijn lekker slapen

kroontje wordt wel iedere keer dat ik het lees een gekker woord!
Hmm, die Pluis heeft het toch nog niet helemaal begrepen. Denkt hij nog steeds dat hij een nachtkonijn is?

Hier een lekker dagje thuisrommelen met Maby. Vanmorgen wel Ot en Sien naar school gebracht en boodschappen gedaan en een hele grote pan nasi gekookt. Vanmiddag dan nog zwemles en dan is mijn vrije dag alweer om (waarom gaat de dag altijd zo snel als je vrij bent). Ik heb trouwens zin om een trui voor Ot te gaan breien. Zoek al tijden een trui in vrolijke kleuren, maar in de winkels is er alleen maar keuze uit zwart, donkerblauw en donkergrijs lijkt het wel. Dan maar zelf breien. Ik ben een ware muts, want ik vind dat altijd wel rustgevend zo in de wintermaanden.

Maby had trouwens geen zin meer in haar boterhammen. Zo raar, want ze had maar 2 bekers zelfgemaakte smoothie op .
Pssst Anky: mail!
Breien??

Ik heb voor Mannie wel een aantal leuke, vrolijke truien hoor, gewoon bij H&M.

Rare Pluis en zijn tijden. Half 4 is wel erg vroeg.

Ik heb geen zin in vanavond, zet wel even in de ak waarom.
Pam, ik heb zaterdag heul A'dam doorkruist opzoek naar een rood schotsgeruit rokje: nergens. Nou ja, dat is niet helemaal waar, ik vond er één, van Gant, 230 euro maar. Vond ik íets te duur.

Voorts naar de kinder H&M om iets leuks de kopen voor de kletsen; hangt míjn rokje daar! In Liz d'r maat. Dus nu heeft Liz 'mijn' kleren aan, zwarte legging, schots rokje en zwarte col. Elke keer als ik haar zie ben ik jaloers!
Sterkte dan maar Pammeke, zometeen.

Oef, half 4 is niet de bedoeling Pluis.

ooooooooooo, breien grijnsch
Hmm nasi, lekker. Wij eten bijna nooit meer rijst want Limoen en Mandarijn lusten het allebei niet, erg jammer. Denk dat ik binnenkort toch maar weer eens een poging ga wagen om iig Mandarijn aan de rijst te krijgen.

Mandarijn vond het om half 6 dag vanmorgen, daar baalde ik ook van, maar ik zie dat ik het nog niet als slechtste getroffen had.

Had H&M geen schots rokje voor dames? meen iets te hebben gezien in de catalogus of op internet, maar dat kan ook ergenbs anders geweest zijn hoor.

Mijn tripje naar Pamstad was maar kort, moest s middags weer op de normale locatie werken. Was alleen toen ik vanavond naar huis wilde vergeten dat ik met de trein was, stond ik bij de bushalte, bedacht ik me dat ik met de trein was, trein natuurlijk net weg, dus was later dan gepland thuis
quote:citronella schreef op 13 oktober 2009 @ 20:13:

Mijn tripje naar Pamstad was maar kort, moest s middags weer op de normale locatie werken. Was alleen toen ik vanavond naar huis wilde vergeten dat ik met de trein was, stond ik bij de bushalte, bedacht ik me dat ik met de trein was, trein natuurlijk net weg, dus was later dan gepland thuis
Pammie, ak akkefietje al achter de rug?

Pluis is vanmorgen uiteindelijk nog wel gaan slapen, helemaal opgefrommeld tegen mij aan. Hij wel !

Net was hij bijna vrij rustig in slaap gevallen toen de telefoon ging, helaas, en nu staat hij weer hysterisch te krijsen. Ik ga hem maar weer even horizontaal maken...
Misschien wil ie wel verticaal slapen, misschien is dat het?
Verticaal slapen, dat ik daar nou niet aan gedacht heb ! Hij is uiteindelijk toch maar gaan liggen. Nu eens zien hoe lang hij dat vol houdt.

Waarom kon je niet alsnog met de bus naar huis, eigenlijk?
Hopelijk ietsje langer dan tot half 4.

Omdat mijn fiets op het station stond en de bus niet langs het station gaat.
quote:Viva Angel5 schreef op 13 oktober 2009 @ 16:27:

Pssst Anky: mail! Naar mijn hotmailadres? Daar is namelijk niks aangekomen.

Ah nee, ander email-adres zie ik. Ik ga er even naar kijken.
Nou, we hebben het weer gehad. Het ging goed tot Pamman erbij kwam zitten, toen kreeg ik ineens de zwartepiet toegespeeld op één of andere manier Heel bijzonder.

Es, zocht je zo'n rokje als ik heb, die rozeruit? Bij de HM hebben ze een zelfde soort: rokje (bladzijde 3, laatste foto). En bij Esprit online heb ik er zeker 10 gezien.

Citro, suffie
Mif, als je bij Pluis blijft als hij moet slapen, slaapt hij dan wel snel?
Pammie, nee, dat helpt niet. Probleem bij Pluis is dat hij gewoon niet aan de slaap wil toegeven, en dat wordt niet beter als je naast hem zit, want dan blijft hij tegen je aan praten. Weglopen en af en toe weer plat leggen lijkt de enige manier, eigenlijk.

Waar kwam die zwarte piet ineens vandaan? Van Pamman?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven