Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Goedemorgen, Anky!

TV vindt Pluis ook pas sinds deze week interessant, maar de computer (en mijn telefoon) al veel langer. Je zou het kunnen proberen.

Er zijn ook van die loopstoeltjes voor kinderen die eigenlijk nog niet kunnen lopen (die dingen die dan eigenlijk worden afgeraden). Zou ze daar wat aan kunnen hebben, omdat dan niet haar hele gewicht op haar voet rust, of wordt ze daar alleen maar heel gefrustreerd van omdat ze dan niet kan klimmen, klauteren en lades leegruimen?

Is de extra teen nu weg?

Citronella, zo'n voertuigenboek hebben wij ook. Kind onderscheidt ondertussen kiepwagens, bulldozers en nog een boel ander groot rijspul waarvan ik geen idee heb hoe het heet
anoniem_20226 wijzigde dit bericht op 04-12-2009 11:51
Reden: Oplettende lezer, bedankt!
% gewijzigd
Het is inderdaad ook leerzaam voor mij Miffy :-) dat boek.

Heb je zeker niet van te voren gevraagd Anky, ivm dat je graag naar huis wilde gisteren?

Ik heb de bedden verschoond, was erin, koffie op, op naar de Bart Smit.

Hoe is't Esmee?
Ik ben ff heel erg verdrietig. Zal wel in de ak zetten waarom.
voor Pammie. kan hier op werk helaas niet in de AK, maar je zult hem zeker kunnen gebruiken.
kan stiekem nog wel bij AK. en dan snap ik het helemaal en krijg je een dubbele ik begrijp Pamman heel goed en zijn overwegingen zijn zeker ook de mijne, maar het is zó'n beslissing, zeker als je het zelf niet weet.

kan me voorstellen dat je ff goed van de wap bent
Ach Pammie toch. Wat verdrietig voor je Tuurlijk zijn de argumenten van Pamman heel valide, maar hij doet wel echt een deur dicht nu, en dat doet pijn.

Moest trouwens erg lang zoeken naar AK, ik heb hem op deze PC niet gebookmarkt en we staan onder een heeeel rare categorie.

Geen jong hertje gezien vanochtend. Dus misschien heb ik het me verbeeld of zijn moeder en kind geevacueerd? Moest wel erg lachen om het idee van een verloskundig hert.

Ank, was natuurlijk wel te verwachten dat dat niet ging lukken met Maby. Ik snap ook niet hoe die artsen dat eigenlijk voor zich zien, twee weken nog wel!! Ze hadden haar misschien beter wel gips kunnen geven, dan is het in ieder geval gefixeerd.
quote:citronella schreef op 03 december 2009 @ 15:12:

Sorry, moest even lachen om je oversexte baas. Dat moet toch geen probleem zijn om dan anderhalf uur pauze in te vullen?

Als ik zelf ook oversekst was dan was dat inderdaad vast geen probleem geweest nee.

Moet zo naar schoolplein en dan naar zwemles. Kinders zullen wel helemaal hyper zijn vanwege Sinterklaas (die was vandaag op school). Moet vanavond nog Sint-inkopen doen, is gelukkig niet veel meer.

Ik ga zwemtassen inpakken en Kruimel uit zijn bed plukken. Ik hoop dat het voor de verandering even een uurtje droog blijft, ik ben de afgelopen twee weken al iets te vaak kleddernat geregend.
@ Pammie; wilde hier even navragen wrom je niet op linkedin staat(kan je niet vinden), zie ik dat je ff heel verdrietig bent. In ieder geval knuffel. Kom je nog eens langs als je bij je opa op bezoek bent?
Hier zijn ze zeker weten hyper. Mini huilt nogal snel en Mannie is bokkig. Vanmorgen was Sint bij Mannie in de klas en Mannie had de hele tijd gepraat. Volgens Sint wordt hij de later minister-president

Ik ben vanmorgen de stad in gegaan om mijn verdriet weg te kopen. Voor Mini een baret met franje sjaal gekocht (weer een sintpakje) en een vestje. Mannie een nieuwe broek en een vest (vest is ook ingepakt). En ik vond bij de Hema voor ¤6,95 de dvd van Sjakie en de Chocoladefabriek. Nóg een pakje voor Sint. Nu hou ik echt op.

Mannie is vanmiddag thuis gebleven, we hebben net gezellig samen boodschappen gedaan. Hij vond een HotWheelsracebaan in de Appie en was zo boos dat hij die niet kreeg dat hij zei dat hij ergens anders zou gaan wonen

En ik kreeg bonje met een ontzettend stom bejaard mormel die het nodig vond om mij met haar kar weg te duwen en te zeggen dat ze er langs moest. Ik heb haar bijzonder onvriendelijk verteld dat ze dat ook gewoon kan vragen. Echt waar, die bejaarden van tegenwoordig zijn ook niet meer opgevoed.

Nu boodschappen opruimen en dan Mini weer halen. We hebben vanmiddag ook nog een kinderverjaardag hiephoi.
quote:njb schreef op 04 december 2009 @ 14:47:

@ Pammie; wilde hier even navragen wrom je niet op linkedin staat(kan je niet vinden), zie ik dat je ff heel verdrietig bent. In ieder geval knuffel. Kom je nog eens langs als je bij je opa op bezoek bent?Ik doe niet aan Linkedin, kan ik allemaal niet bijhouden hoor Dank voor de knuffel. Ik wilde in de kerstvakantie naar mijn opa een keertje en dan bel ik jou, goed?
Ik moest trouwens erg lachen om je hertenverhaal Koek, ben ook wel nieuwsgierig wat er van de verse Bambi en moeders is geworden.
Dikke voor Pammie. Kuskuskus.

Hier alles redelijk klaar voor Sint, moet alleen nog iets voor Remman kopen. Sokken ofzo.

Druk weekend hier, allereerst morgen vjadag neefje, dan naar huis en Sint vieren hier en zondag mijn verjaardag vieren.

Ik heb trouwens wel vaker, Pammie, dat ik strijd heb met bejaarden. Omdat je de 60 gepasseerd bent, hoef je nl nog niet zomaar voor te dringen ofzo. Grrr.

O gutje, zei ik net verjaardag neefje? Dat mot dat kind natuurlijk nog wel een cadeau. Eerst mijn koffie op en dan fluks naar de Intertoys.
quote:Pammie schreef op 04 december 2009 @ 14:52:

[...]

Ik doe niet aan Linkedin, kan ik allemaal niet bijhouden hoor Dank voor de knuffel. Ik wilde in de kerstvakantie naar mijn opa een keertje en dan bel ik jou, goed?

Ik ook tot voor kort niet

Heddegijmijnnummer? Ik ben alleen tussen kerst en oud en nieuw @ Zwitserland. Lijkt me leuk je weer eens te zien.
quote:remma schreef op 04 december 2009 @ 15:05:

Hier alles redelijk klaar voor Sint, moet alleen nog iets voor Remman kopen. Sokken ofzo.

hé! ik ben niet te koop!
quote:Pammie schreef op 04 december 2009 @ 14:51:

Echt waar, die bejaarden van tegenwoordig zijn ook niet meer opgevoed.
en ik moet eigenlijk werken maar ik ben verre van gemotiveerd. ben bezig met het schrijven van diverse procedures en dat is sáái. maar wat mot, dat mot en ik stel het al veuls te lang uit.

aan het werk maar weer dan.
quote:sokje schreef op 04 december 2009 @ 15:14:

[...]

hé! ik ben niet te koop! Maar ik koop ook geen sokjes
quote:remma schreef op 04 december 2009 @ 15:16:

[...]

Maar ik koop ook geen sokjes zó klein ben ik niet ! en ik heb ook echt geen kleine sokjes aan...
quote:sokje schreef op 04 december 2009 @ 16:07:

[...]

zó klein ben ik niet ! en ik heb ook echt geen kleine sokjes aan...Grinnik. Maar je naam is toch Sokje
Ik heb trouwens een nieuwe fiets. Foto staat op hyves.

Ik vond em wel geinig
voor Pammie
quote:remma schreef op 04 december 2009 @ 16:09:

[...]

Grinnik. Maar je naam is toch Sokje oja. maar ik ben na bijna 6 jaar forummen, wel groot geworden hoor!

Net feestje waar Pamman nog niet naar huis wilde en ik wel omdat kinders echt moe waren. Gaat iemand mij vertellen dat het weekend is en dat ik lekker moet ontspannen. Rot op.

Pamman brengt ze nu naar bed en ik ga even mijn frustratie eruit stofzuigen (het was hier thuis ook nog eens een puinhoop, dat trek ik dan allemaal niet).
Je fiets is heel erg leuk Remma!
Ik heb honger maar ik weet niet wat ik wil eten. En mijn man hangt in de SRV-wagen, de plaatselijke volwassenen hangplek.

Het wordt een gebakken ei denk ik. Mijn eten dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven