Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Jullie praten zoveel dat ik nog 4 bladzijden achterloop geloof ik, als het niet meer is. En man wil aandacht van mij, dilemma

Wij hebben de oliebollen binnen, en de boodschappen, maar verder moet ik nog ongeveer net zoveel doen als Sok. (en hadden we net zo'n nacht als Miffy ) Moest 21 euro afrekenen voor oliebollen, ik schrok me een hoedje, was even vergeten dat die dingen 70 ct per stuk kosten.

tot later, of, als het later niet meer lukt, alvast een fijne avond, een fijn uiteinde, en een goed begin voor iedereen. (en beterschap voor Slof)
Gaan jullie iets doen vanavond Sok?

Remma, in onze wijk rijden ze pakketten speciaal na half 7

In het pakketje zat een erg leuk jurkje, uitverkoopje weer en ik ben er onwijs blij mee (en anders had ik vanavond niets gehad om aan te trekken ).
Oei, ik ben jaloers Remma. Nou wil ik eigenlijk ook een Wii. Maar ja, eerst megaTV vrees ik, dan fototoestel (heeft A-man kapot laten vallen een paar weken geleden) en dan is geld wel weer op (wintersport komt er ook nog aan).

Hier geen oliebollen trouwens, maar ik ga wel wafels bakken vanmiddag (nieuwe wafelijzer gescored voor 9 euro, ik ben weer helemaal blij). Het is hier nu heerlijk rustig: Maby op bed en Ot en Sien zijn heel lief aan het spelen. Tot hun verrassing lag er vanmorgen sneeuw, dus we hebben een sneeuwkonijn gebouwd in de tuin.

Nou, zo eerst maar even deeg voor de wafels maken!
Man is oliebollen aan het bakken met zijn moeder. Ik vind haar recept alleen helemaal niet lekker, want het levert keiharde pokdalige bollen op waarmee je iemand dood kunt slaan, dus ik heb net stiekem ( ) een bol gekocht bij de buren die oliebollen bakken voor het goede doel.

Wafels klinkt trouwens ook lekker. Dat moeten we binnenkort ook maar weer eens doen.

Sok, had Slof al het zeehondenvirus gehad van deze winter? Pluis was er wel even zoet mee.

Gefeliciteerd met de laarsjes voor Moppie, Esmee. Zijn jullie nu helemaal wintersportklaar?

Op het kdv zit trouwens een Moppie/Nipje met een ouder broertje dat Pammannie/Pluis heet. Moeder zou zo muts kunnen zijn
Mini ging niet slapen, ze heeft het wel geprobeerd. Ik heb haar maar even laten lezen in bed, toch een beetje rust. Ondertussen heb ik heerlijk uitgebreid gedouched terwijl man kastje in elkaar timmerde. Wat een zalige taakverdeling En nu zit ik gans gemaskerd, gescrubt en gesmeerd blij te zijn in mijn nieuwe jurkje

Oliebollen zijn helemaal niet lekker, doe mij maar appelbeignets. Wafels zijn wel erg lekker.

Welke spellen heb je bij de Wii Remma?

Kastje is klaar, ik ga boeken naar boven sjouwen.
quote:Pammie schreef op 31 december 2009 @ 14:58:

Kastje is klaar, ik ga boeken naar boven sjouwen.

denk je wel om je neiuwe jurkje?

heb net geknutseld met dochterlief die zich zelfs liet uitleggen hoe een muizentrappetje te vouwen.

wij gaan vanavond naar vriendin die net terug is uit VS en vandaag ook gewoon moest werken. Afhankelijk van 'toestand' Slof uiteraard. Gaan poging wagen het tuig daar ter plaatse te laten slapen, maar vrees dat dat niet echt gaat lukken.

ben nog steeds bokkig, kweet niet wat ik heb.
Bokkig? Het is een feestje vandaag! Kom op Sok

Ik hoef er nog maar ééntje uit zijn pyjama te krijgen. Pamman doet nog een dutje, die maak ik over een half uurtje wakker. Dan moeten we gaan.

Kastje is gevuld, heerlijk dat het rommelhalletje nu gewoon strak is. We gaan opgeruimd het nieuwe jaar in
Wafels krijg ik ook spontaan trek van. Die heb ik nou nog nooit zelf gemaakt. Doe je er dan iets van saus bij of gewoon poedersuiker?

Wat grappig zeg van die namen op kdv van Pluis.

Pammie wil je nou echt zó graag de muts van het jaar award nog even binnen slepen met je opgeruimde verhalen

Gaat je bokkigheid nog over Sok? Of blijf je er lekker in hangen denk je?

Omdat jullie mij van saaiheid betichten (wat klopt hoor) heb ik toch nog maar wat lekkere dingen voor vanavond gekocht. Dat vertelde ik trots aan Esman en die zuchtte dat hij waarschijnlijk twaalf uur ook niet gaat redden. Daarom vind ik hem zo lief .
quote:Pammie schreef op 31 december 2009 @ 15:49:

Bokkig? Het is een feestje vandaag! Kom op Sok

OK.... stel een boer(in) met kiespijn voor; zo kijk ik ongeveer nu.

ga zo eens Slof uit bed vissen en ik hoop eigenlijk dat Sokman vandaag net als vorige week een uurtje eerder vrij is. kweetuteigenlijknietzeker
Watjes zijn jullie

En ik had die award toch al?
Ik hoop het ook voor jou Sok. En een om je van de 'kiespijn' af te helpen

Lieve lieve mutsjes van me, ik wens jullie alvast een geweldig, gezond, uitgerust, opgeruimd () en fantastisch 2010!

En speciaal voor Miffam: als extra wens een prachtig mooi jongetje of meisje erbij!

Hai Ank, geen probleem meid. Ik zal wel even een kopietje maken en naar je mailen. Zou je mij alleen je adres nog een x kunnen mailen aangezien ik die vast weer eens niet echt goed opgeslagen heb. Hahaha..3x raden wat ik morgenochtend ga maken? Juist, wafels!

Pammie, HD TV en dan digitaal is een waar mannelijk orgasme. Hier is Vrolijkerd nog steeds in nopjes met 48 inch TV, HD en digitale TV en dan nog eens dolby surround. Vraag het me niet, en dan afvragen waarom ik zo lyrisch ben van FvB laarzen.. Het zal wel iets typisch man/vrouw iets zijn..

Lieve buurmeisjes, hele fijne jaarwisseling alvast!

Thanx!
En een extra voor Sokje zodat je humeur verbeterd en met een feestmuts het nieuwe jaar inkan!

Pstt.. Anky, WTF is een sneeuwkonijn?
I needed that, Vrolijk.

Humeur is er niet echt beter opgeworden, aangezien ik een uur geleden van de trap gelazerd ben.

Ik gleed weg met mijn slof (jawel), probeerde me vast te houden en kukelde over de trap (die van ons is aan een kant zonder leuning) op de vloer. op mijn stuitje. Behalve dat ik stijf ben, valt de schade mee; dit keer een voordeel van een extra speklaag. ben me wel kapot geschrokken.

Verder heeft Slof 39 en kijkt uitermate wazig uit zijn ogen. Feestje bij vriendin toch maar afgezegd; denk niet dat we Slof er een plezier mee doen om hem daar te laten slapen en in het holst van de nacht mee naar huis te zeulen. Volgend jaar beter.
Sok, het is je ook niet gegund meid. Dan maar een dikke en maar het oude jaar afsluiten zodat je met schone lei het nieuwe jaar in kan!
Och Sok toch wat zal je geschrokken zijn. Hoop dat je morgen niet te stijf uit je bed komt.

Misschien stiekem wel fijn om niet op visite te hoeven als je toch niet zo in je hum bent?

Kindjes zijn lief in slaap gevallen ondanks al het vuurwerk dat door de tieners in de straat wordt afgestoken. Mannie en Mini logeren bij elkaar, vinden ze leuk en wij genieten daar weer van. Iedereen blij!

Fijne avond allemaal!
He Mutsen-meisjes!

Wens jullie allemaal een heel fijne avond! Wij hebben echt een heerlijke dag gehad zonder kinders en nu zijn ze weer terug. We doen een poging ze in slaap te krijgen. Bel slaapt maar Liz nog niet. Paul is nu boven en als hij beneden komt gaan we lekker een wijntje drinken.

We hebben gegourmet en gaan samen conference kijken. Voor 't eerst met z'n tweeen oud & nieuw maar wel vuurwerk met buren en buren-buren. Leuk & gezellig. (Mijn buurvrouw, ook twee kleine kinderen: Eigenlijk is het heel lekker zou oud en nieuw met je eigen gezin maar ik moet er wel aan wennen dat mijn moeder iets hippers vanavond doet dan ik...)

Afijn, alvast een gezellige avond gewenst, een fijn begin van 2010 en dat we maar veel mogen schrijven, slapen en genieten.

Kus

es
O en Sok: *extra dikke knuf voor jou*
Thanx Es! en wat gaat je moeder voor hips doen dan?

o, lekker zo'n dagje zonder kinderen. en goed dat je daar dan ook van genoten hebt. Veel plezier vanavond met de buurtjes etc.

ik schijn een paar blauwe plekjes aan de achterkant te hebben (kan ut niet zien). en ik ben nu al stijf en zit niet lekker. als dat alles is en blijft, heb ik best mazzel. Maar ik mag natuurlijk graag klagen

Vond het aan de ene kant wel jammer dat we niet naar vriendin konden, want ik heb haar erg lang niet gesproken en het is altijd erg gezellig. Maar ik zag erg op tegen het gesleep met de kinderen, eerlijk gezegd.
Achgossie arme Sokje. voor jou!

Ik ben even snel hier om Maby op bed te leggen. Ze was heel vrolijk en storttte toen finaal in, helemaal over de rooie en nu (5 min na het op bed leggen) slaapt ze volgens mij. Ik ga zo dus weer naar de overburen, eens kijken of Ot en Sien het nog trekken.

Vrolijk, ik mail je adres door een dezer dagen. Kan ik je nog blij maken met een kopie van de audioCD van Nijn in concert? (die heb ik dus wel).

Mocht ik hier niet meer online komen, dan wens ik jullie allemaal alvast een heel fijn 2010 en moet ik nog even kwijt dat ik het zo leuk vind dat we volgend jaar hier weer een baby bij de mutsen mogen verwelkomen!
Zo, en nu Jut en Jul naar bed brengen!
Even tussendoor terwijl man aan het kijken is bij Pluis die huilend wakker werd: de beste wensen voor 2010! Wij hebben een avond gezellig met z'n tweeën.
zijn wij iig niet de enigen die met z'n 2-en zijn.

hopenlijk slaapt Pluis weer netjes verder zo, of willen jullie hem om 12 uur wakker maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven