Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker

Zo sta ik ook weleens, na kindertjesbedtijd. Vindt Pamman leuk.

"Wat voor lekkers te maken met konijnenbouten", in de lijst nieuwe topics. Zou Anky heel erg genoeg gekregen hebben van dat konijn?

Die een na laatste, Pammie, dat kan Remma nu dus niet Verf je er dan ook je haar voor?
Het is een pruik Mif.
Pssst Anky, op ons topic kwam je vragen over Nijn. Ik heb die DVD, kopietje opsturen?
Oh ja, kleren uit, pruik aan. Natuurlijk!

Weltrusten! Ik val zo'n beetje om, dus ik ga maar eens kijken of ik de slaapkamer nog haal.
Da's goed Vrolijk, mag naar ons allemaal!
Heb jij nog geen pruiken dan Mif??

Remma, waar zit je?
quote:Pammie schreef op 30 december 2009 @ 22:34:

Da's goed Vrolijk, mag naar ons allemaal!Ik ging er eigenlijk vanuit dat Miffy dat wel zou hebben afgedekt?
En ik ben helemaal abuis van jouw nieuwe avatar Pammie!
Ik heb 'em toch echt al even
quote:Pammie schreef op 30 december 2009 @ 22:38:

Ik heb 'em toch echt al even Ik zie niet eens wat het is?
Nou Vrolijk, foei!

Speciaal voor jou, de doven- en slechthorende versie:

My god, ik ben ook alweer 34 dus de kleine letters kon ik nou echt, echt niet lezen!

Eigenlijk deze, want die is nog lekkerder!
Idee?

Ik ga slapen lieve meisjes, morgen een lange dag

Tis de leeftijd zullen we zeggen he?
Tegen de tijd dat ik 34 ben heb ik al 20 jaar lenzen, ik zeg niets
sjezus, willen jullie niet zoveel lullen op een dag? duurde ff voor ik bij kon lezen. Heb wel lekker gegrinnikt.

hou het kort, was lange dag vandaag, want begrafenis tante in Verweggistan. mooie dienst, begrafenis in sneeuw is toch wel byzonder. begrafenis was in dorp waar mijn grootouders altijd hebben gewoond, dus wel stukje jeugdsentiment. en een stukje van mijn jeugd dat nu verdwenen is.

na begrafenis en bijbehorende koek en zopie nog naar schoonouders gereden en daar gegeten, was gezellig en toen weer 2 uur terug getuft. niet erg, wel vermoeiend

vriendin uit de VS is gelukkig nu teruggekomen.
Dat is fijn Sok, dat het een mooi afscheid was.
ja, als je dan toch begraven moet worden, doe het dan op zo'n dag als vandaag. Heeft toch wel wat
Ik kom alleen even welterusten zeggen, totaal niet bijgelezen, heb me met achterstallig admin bezig gehouden.

Ben nog niet klaar ook, maar heb geen zin meer. Moest voor gastouderbureau nieuwe overeenkomsten invullen ivm die wetswijziging. Per kind 3! exemplaren, inclusief alle bijlagen. Leuk werk man..
Goedemorgen!

Vrolijk, als je dit nog leest hier. Ik voel me altijd een beetje beschaamd om om een kopie te vragen (extra werk voor jou enzo), maar de kinderen zouden er wel heel erg blij mee zijn. Anders mail ik je na het weekeinde wel even (heb jou mailadres alleen op werkcomputer).

Citronella, wat ben je druk geweest. Wel een voldaan gevoel nu hopelijk?

Sokje, sneeuw op begraafplaats klinkt inderdaad wel stemmig. Mooi dat je geweest bent, ondanks verre reis.

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Ik moet nog eens even bedenken. Er ligt hier nu ook wat sneeuw, dus als er nog wat bij valt kunnen we een sneeuwpop bouwen.
Ook goedemorgen!

Ik ben op ut werk. Schoonouders zijn thuis dus kon lekker vroeg beginnen, kan ik ook weer op tijd weg vanmiddag. Er ligt hier nul komma nul sneeuw. Het vriest ook niet.

Ben benieuwd naar jullie plannen voor vanavond, die zullen al wel gemeld zijn maar ben geheel niet bijgelezen. Wij zijn knus thuis met schoonouders, Koekerd moet morgen werken dus spannender wordt het niet. Nou, koffie nu en dan aan de slag. Tot later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven