Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Dank voor de verhelderende uitleg.
Met melkchocolade zijn ze veel lekkerder.

Mini blijft morgen thuis. Dat word leuk dan want de schilders zijn er ook. Ze moeten de voordeur weer doen en de vrijdag geschilderde achterdeuren moeten ook weer opnieuw. Het ging namelijk regenen en natte verf kan niet zo goed tegen opspattend zand en water enzo (sukkels! ). Ziet er dus niet uit. Maar goed, met een ziek kind op de bank gaat dat niet, dan waait ze weg.
Sokman denkt niet zoveel die was er iig van overtuigd dat het gen muggenbulten waren. ik was er ook niet zo heilig van overtuigd, omdat het er zoveel waren. Aan de andere kant waren ze alleen op onbedekte huid.

Ik vind Amerikaanse huizen over het algemeen vrij lelijk. Aklles is altijd so huge.

Milleniumtrilogie ken ik alleen van zien liggen in de boekhandel, niet gelezen. Van de literaire thrillers van Saskia Noort cs kan ik best genieten, maar soms overstijgt het de gemiddelde bouquetreeks inderdaad niet. 'Nieuwe buren' had goede stukken (de beschrijving van de vrouw die moet leven met de miskraam en de ongewenste kinderloosheid, vond ik vrij schrijnend), maar lang niet alles was heel denderend.
Heeft Slofje geen jeuk dan? Je zou zeggen dat als het muggenbulten zijn, hij daar last van moet hebben.

In Amerika hebben de huizen wel wat meer ruimte om zich heen, dan kun je het ook huge aanpakken

Ik heb er eentje gelezen van de trilogie en vond zijn stijl niet erg aanspreken, erg gedetailleerd. Ik hoef niet steeds te lezen op welk merk bank een personage gaat zitten. Daarnaast vond ik het verhaal niet geweldig, behoorlijk vergezocht hier en daar.
Moet eerst nog even Esmee en Esmannie feliciteren! Esmee, van harte met Esmannie!! Hebben jullie een leuke dag gehad??

Raar Sok, die bulten van Slof.

Onze dag begon weer om 5.45 en is nu nog niet afgelopen, Mandarijn heeft geen zin. Ik krijg een beetje een punthoofd van hem. Druk, drukker drukst. En vroeg vroeger vroegst en laat later laatst. Ik wil gewoon af en toe even geen Mandarijn om me heen, ook al is ie hartstikke lief.

Ik hou ook niet zo van BB. Heb ook liever een filmhuis film. Maar sinds we kinderen hebben, weinig bios meer, en geen videotheek meer in de buurt om er af en toe eens wat te huren.

En thrillers lees ik eigenlijk nooit.

Die discussie over wat is literatuur was laatst ook bij de DWDD toen Connie Palmen in de studio was (wat een tang zeg, in het echt, heb wel van een paar van haar boeken genoten, maar mijn hemel)

Beterschap voor mini Pammie.
Ben ik nog op tijd om Esmannie te feliciteren? Vast wel. Ben verder niet bijgelezen. Wel internet hier op vakantie, maar voornemen om niet al te veel on line te zijn (nu wel even omdat ik even wat openingstijden op moet zoeken).

Alles verder goed hier. Ik ben al helemaal relaxed.
O, en Esmee. Ik durf te wedden dat Esmannie met een paar weken helemaal gewend is. Dat gaat zo snel bij kinderen. Reken alleen maar een paar weken op een erg moe (en nukkig) kind. Ze reageren alles lekker thuis af .
Welkom terug Anky. Leuk gehad?
nee joh: Anky is net weg! Maar die mist ons zo erg, dat ze ff komt spieken.

Ik ben trouwens vast niet in een literair werk bezig (de kathedraal van de zee, van één of andere onspelbare Spanjool) maar is een historische roman en ik vind 'm erg boeiend.
Ik heb Connie Palmen en Saskia Noort laast ook gezien bij DWDD. Inderdaad een draak zeg; ik was altijd best fan van haar maar dit maakte het niet beter. Ik vind haar eerste boeken trouwens veel beter dan de laatste.

En Nieuwe Buren heb ik toevallig vanmorgen uitgelezen. Ik vond het wel een lekker ontspannend boek, het zet niet aan erg tot nadenken ofzo maar het heeft wel een zekere spanning en je wilt toch doorlezen om te weten hoe het afloopt. Grappig dat jullie je nu afvragen wat literatuur is, want ik vroeg me naar aanleiding van de literaire thriller Nieuwe Buren juist af wat een thriller was. Ik verwacht dan blijkbaar toch een who-done-it of hoe heet dat ook weer.
Blijkbaar kun je weer dubbel posten; het forum gaat er echt niet op vooruit.
Een literaire thriller is dan weer iets anders dan een gewone thriller.
Nipje zag trouwens een buitenkansje straks onder de douche .
ja, dat heb ik dan ook weer wel bij die literaire thrillers: ik wil wel weten hoe het afloopt. en in het geval van nieuwe buren: hoe het zit.
quote:nippo schreef op 17 mei 2009 @ 22:23:

Nipje zag trouwens een buitenkansje straks onder de douche .en wat mag ik me daarbij voorstellen? of ben ik naief?
Hij zag ineens een tepel langskomen en kwam op een idee. Wat dacht jij dan?
Ik had wel zo'n vermoeden, maar gezien de activiteiten die mijn kinderen nogal eens plegen te dpoen in bad/douche hield ik diverse mogelijkheden open...
quote:sokje schreef op 17 mei 2009 @ 22:32:

Ik had wel zo'n vermoeden, maar gezien de activiteiten die mijn kinderen nogal eens plegen te dpoen in bad/douche hield ik diverse mogelijkheden open...

dito
Ik lees het allebei niet.

Oh, nou je het zegt Sok, las bericht van Anky niet goed zie nu dat ze vanaf vakantie post..
Mandarijn probeerde vanmorgen in bed man's tepel, hij heeft niet lang borstvoeding gehad maar blijkbaar is het toch ergens in zijn achterhoofd blijven hangen.
quote:citronella schreef op 17 mei 2009 @ 22:37:

Mandarijn probeerde vanmorgen in bed man's tepel, hij heeft niet lang borstvoeding gehad maar blijkbaar is het toch ergens in zijn achterhoofd blijven hangen.die is ook leuk... ... en lang is een relatief begrip... altijd nog langer dan Slof met zijn 6 weken en langer dan de gemiddelde baby
ik ga trouwens maar eens naar bed... welterusten allemaal!
Zo, ik ben weer thuis, en nu ga ik voorlopig even niet meer weg. Denk ik. Tripje was leuk, maar een poosje gewoont huis zijn met man en Pluis lijkt me na alle uitstapjes van de laatste tijd ook wel weer leuk. Oop de terugreis had ik vandaag wel een heel aftands vliegtuig. Volgens mij hadden ze het voor de gelegendheid uit een museum gehaald. Beetje jammer dat er ook helemaal niets te eten te krijgen viel (ze hadden serieus alleen spa rood aan boord), want ik had sinds het ontbijt al niks gegeten en het was inmiddels 6 uur.

Esmee, gefeliciteerd met Mannies verjaardag!

Van de millenium trilogie heb ik ook 1 deel gelezen, hier en daar werd ik er zo'n beetje misselijk van. Ik ben niet bepaald direct naar de winkel gerend voor het volgende deel...
Ha die mif. No place like home.
Goh, wat een rust hier. Ank, kun je niet even 's ochtends in alle vroegte langskomen? Dat hoort zo bij de routine, een Anky in de vroege morgen post.

Ik ben een beetje duf: kon gisteren niet slapen, en vanmorgen niet wakker worden. Koffie, iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven