Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Meisje heeft trouwens haar pony laten knippen door een collega-bijna-4-jarige op de creche. Het is heel leuk geworden
Wow, een verlicht toetsenbord, wat cool!

Ben draad van film nu al kwijt.

Trusten Pammie!
ik ga zo ook maar eens afnokken. Verlicht toetsenbord klinkt hip, Miffy! en door-andere-peuter-geknipte-pony klinkt dan weer wat minder.

Is meisje niet ook één dezer dagen jarig of zit ik helemaal mis?
Koekenmeisje en Poek schelen precies 1 week. Dat weet ik nog van vorig jaar. Ik ga ook afnokken. En misschien ook wel slapen. Trusten.
O jee, die pony!

Ik ga zo slapen, na wandelen geborreld bij vrienden. Nu beetje aangeslagen van de rose.

Later.
Goedemorgen!

Ojee, geknipte pony....ehhh leuk...;-) .

Oei Miffy, ik ga voor iedereen hopen dat het morgen meevalt met de buien.

Cursussen hebben vooral te maken met mijn oude werkzaamheden. Nu nog 1 dag voor mijn vakantie en dan na de vakantie nog héél veel cursussen geven (maar dan ben ik uiteraard weer helemaal uitgerust en relaxed).

Elessie, veel plezier vandaag!

En ik ben benieuwd hoe Citronella het heeft in Berlijn.

Ik ben b o o s. Op man. Hij is de hele tijd zijn eigen plan aan het trekken, vergeet ons vanmorgen wakker te maken zodat we moeten haasten naar zwemles, vergeet bij zwemles mijn handtas mee te nemen terwijl ik Mini aankleed (kun je best in een volle kantine laten staan joh), vergeet dat Mannie bij hem in de auto terug wil rijden en rijdt gewoon weg zodat ik met een overdezeik Mannie zit. En hij zit alleen maar te zagen dat hij nog een keer terug moet naar de motorzaak en dat hij dat van mij niet mag. Daar word ik wel zo pissig van, ik leg hem geen strobreed in de weg met die motor van hem. Ik vind het alleen niet zo handig dat hij voor het omruilen van een broek en 2 spiegeltjes op zijn motor zetten een hele dag kwijt is (want motorzaak zit nog voorbij Esmee).

En oh, hij wilde ook alleen boodschappen doen en niet met Mannie. Ik moest hem maar meenemen naar zwemles want boodschappen met een kind was te lastig. Nee, naar zwemles met 2 kinderen is niet lastig. Godsgloeiende!
rolletje behang nodig? Boksbal? muizengif?

Pamman heeft de sukkel-van-de-dag-award weer met verve verdiend, zo te lezen.

ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ik krijg nu net een kop koffie van manlief voor mijn neus, dus die van mij valt mee vandaag cq doet heel hard mee met de voorbereidingen van Poeks verjaardag.

heb net een soesjestaart gemaakt; is wel leuk maar een beetje scheef en verder heb ik de ontslagen juf van Poek uitgenodigd. Poek weet nog van niks (ik had niks gezegd voor het geval ze misschien toch niet fit genoeg was; juf is nogal ziek) dus dat zal een grote verrassing worden.
Soesjestaart klinkt lekker! En dat Juf komt klinkt ook leuk! Veel plezier.

En Pamman is een knurft!

Hier is er ruzie in huis. Ot en Sien zijn lekker aan het spelen met een oude doos (ze varen in de boot naar China) en Maby wil dolgraag meespelen. Maar dat willen Ot en Sien dus niet en laten ze ook duidelijk merken. Arme Maby....

Ik ben nog steeds niet fit, ik moet nog boodschappen doen, maar ben dat aan het uitstellen. Zweet breekt me uit, ik voel me moe en heb weer kleine uitbraak van nare bacterie in gezicht (nog niet erg hoor, maar ik ben uiteraard heel voorzichtig geworden).

Nu dus maar kijken of ik online een grotere konijnenkooi kan scoren voor het nieuwe konijn. Anders is het een beetje zielig dat hij dadelijk 2 weken in een wat klein hok moet bivakkeren als we op vakantie zijn.
Zucht, Maby heeft een zeer vermoeiende leeftijd. Ze is vanmorgen alweer met haar hoofd tegen de rand van de muur gevallen (bloeduitstorting), heeft de schoenenkast over zich heengetrokken (zwaar ding, dus langdurige huilpartij) en tijdens het typen van de vorige zin heb ik haar al 3 keer uit de keukenlades gevist. Poeh, ik dacht dat Ot erg was op deze leeftijd, maar madam is zeker zo erg.
Nipje is inmiddels ook ondernemend genoeg om vermoeiend te zijn. Hij wil de hele dag staan, maar dat eindigt bijna altijd in vallen en dus huilen.

Ik zeg het nog maar eens Anky: internist / immunoloog?

Pamman gaat voor de druif van de dag.
Ik had op Pamman's voicemail mijn ongenoegen geuit en toen kwam hij thuis met een bos bloemen en nederige excuses Daarnaast had hij al geregeld dat die motorspullen opgestuurd zouden worden zodat hij er niet heen hoeft.

Daarna naar huis gaan kijken, was leuk maar niet zó leuk dus dat gaan we niet doen. Daarna ben ik met Mini gaan sjoppen, heel gezellig.
Ik was trouwens in de stad waar Miffy en Mifman gewerkt hebben, en ben inderdaad weer terug. Dat tripje was niet bepaald goed voor de bv, dus ik doe nu pogingen die weer op te krikken. Want over een week heb ik 4 weken vakantie, en dan is bv toch wel erg handig. Nipje slaapt al een uurtje, hoop dat hij vanavond eens niet gaat keten.
Stil hier vanavond!

Wij hebben kinderfeestje weer overleefd. was niet zo heel druk en kindjes hebben lief gespeeld. Kindjes waren allemaal blij dat juf er was en Poek was niet bij haar weg te slaan. Borrel met ouders was ook heel gezellig. Nu toch wel afgedraaid, dus maar op tijd naar bed.

Fijn dat Pamman spijt heeft betuigd, Pammie. en jammer van dat huis, maar zo te horen ben je er niet echt rouwig om.

Hoop dat het lukt met je BV, Nippo, maar nu afbouwen zou toch ook geen ramp zijn? die paar flesjes overleef je ook wel, toch?
Dag dag dames, wij vertrekken morgenvroeg voor 2 weekjes naar Z-Duitsland.

Tot dan!
Heel veel plezier Remma! Tot over 2 weken.

Nippo, geen mooie gelegenheid om af te bouwen (ik dacht hetzelfde als Sokje)? Eten moet Nipje toch, dus zo heel veel moeite kost een fles maken toch niet? (niet dat ik je van de borstvoeding af wil hebben hoor, maar ik was wat verrast door de redenatie, volgens mij kost opkrikken juist best veel energie en moeite. Bij mij was dat wel zo althans, vooral psychisch).
veel plezier Remma (maar das vast te laat) hoop dat het weer meewerkt.

ga eens docuhen, over ruim een uur staan schoonouders op de stoep voor de volgende verjaardagssessie
En wat het gezellig?

Veel plezier Remma, hopelijk hebben jullie wat beter weer dan wij hier nu!

Die paar flesjes is geen ramp, maar het is eigenlijk een beetje gemakzucht. Nipje is elke morgen om een uur of 5 wakker, en ik heb geen zin om dan op te moeten staan. Ook als we op vakantieuitstapjes maken vind ik bv veel handiger. Dus ik probeer het weer even op te krikken, en na de vakantie is hij ruim 10 maanden en dan vind ik het verder wel goed als het niet meer wil. Weten jullie trouwens hoeveel bv een baby van 10 maanden moet drinken? Ik vind het moeilijk inschatten of en wanneer ik hem op fv moet laten overstappen.
Maar Nippo, juist met een fles kun je Nipman om 5 uur op laten staan en zelf nog even blijven liggen. Nogmaals gezegd, ik juich het alleen maar toe dat je vast wilt houden aan de borstvoeding, maar ik vond het opkrikken altijd best stressvol en ik denk dat ik dat gevoel op jouw situatie projecteer.

Maby dronk toen ik stopte met borstvoeding (toen was ze ruim 10 maanden) 2 flessen van 180 ml. Volgens mij hebben ze rond die leeftijd 300ml aan melkproducten nodig. Omdat Maby ook een toetje at zijn we redelijk snel daarna overgestapt op 1 fles van 200 ml (die ze nu nog krijgt 's morgens ).
mwah Schoonmoeder begon voor de zoveelste keer over mijn antidepressiva, of ik er niet aan verslaafd zou raken bla die bla.

A. gaat het haar geen ruk aan, B. heb ik het echt al meerdere malen uitgelegd, dat ik er beter van word en dat van verslaving geen sprake is. daar word ik dus een béétje moe van.

Ze zijn nu weer weg en zometeen staat de volgende lading visite op de stoep.

vraag over BV kan ik moeilijk beantwoorden; hik heb niet langer dan 6 maanden gegeven.
hi Anky
Haha Sok, schoonmoeder denkt waarschijnlijk dat je al verslaafd bent omdat je het 'blijft ontkennen'. Ok voor jou niet grappig maar vermoeiend, ik snap het. Veel plezier met feest en nog van harte gefeliciteerd met je kleuter!!!!

Nippo, hier is Esman voor de vroege fles hoor. Ik vind het prachtig, heb alle diensten gedaan nu is hij aan de beurt. En dat regelt hij overigens zonder morren hoor. Hij neemt een thermoskan mee naar boven zodat hij niet naar beneden hoeft 's morgens vroeg (rond 6 uur).

Moppie drinkt nog 3 flessen. Eentje vroeg dus, eentje halverwege de middag (na het brood drinkt hij niet) en eentje om 23.00 uur. Maar verder drinkt hij bar slecht overdag. Gisteren voor het eerst niet de late voeding, maar slechte nacht er achter aan. Eens kijken hoe dat nu gaat.

Man speelt met oudste 2 met Duplotrein boven en ik geniet van even ongestoord forummen (lang, lang geleden) en Moppie scharrelt rond hier. Het regent hier al de héle dag. Vanmorgen tent gebouwd en aan het einde van de ochtend broodjes gebakken samen, was leuk en lekker.

Nu heel veel bijlezen.
Ik ben pas 3 kwartier uit bed. Feestje gister was reuzegezellig maar om half 2 kwam de man met de hamer en ik werd me toch een partij ziek. Om 12 uur vanmiddag eruit, weer ziek en Pamman was zo lief om me af te schrijven voor de rest van de dag en me weer naar bed te sturen. Nu ben ik gelukkig niet meer zo vreselijk misselijk. Hij is wel stoer want hij was pas om kwart over 4 thuis en om 9 uur is hij eruit gegaan (ik had Mannie om 6 uur opgevangen, dat dan weer wel).

Nip, ik vind het knap dat je voor die paar weekjes gemak nu zoveel moeite wil gaan doen. Ik denk dat ik het nu een mooi moment zou vinden om over te stappen op de fles.

Ik ga kijken of mijn maag er al tegen kan om iets binnen te krijgen.
Oei beterschap Pammie. Klinkt niet fijn.

Balen Sokje van je schoonouders. Ik zou daar ook kriegelig van worden. Uiteindelijk is er maar 1 iemand die echt weet wat de AD voor jou doen en dat ben jijzelf.

Wat een weer vandaag hè. Ik vond er niets aan. Ot is ook zo moe de laatste dagen, dat er echt niets meer mee te beginnen is. Hij wordt dan van pure ellende ronduit hardhandig naar Maby toe. Heel irritant, zo sprong hij vanavond echt boven op haar buik toen ze op haar rug op de bank lag. Was echt een wonder dat Maby niet ontzettend hard ging huilen, ik werd er gewoon eng van. Ik hoop dat Ot maar wat uitrust in de vakantie, hij is tegenwoordig ook wel erg vroeg wakker elke morgen.
Oef Pammie dat klinkt niet fijn. Hoe is het met je maag nu?

Naar idd dat weer Anky. Nu is het hier droog, zal je altijd zien.

Best komisch gezicht hier. Esman fohnt de schoenen van Mini die gisteren in een plas heeft staan stampen. Schoenen zijn nog niet droog haha.

Mini heeft vandaag zonder luier rond gelopen. Gaat eigenlijk best heel aardig, plast en poept keurig op de wc. Ging 2x mis omdat ze te druk met spelen was. Van mij mag ze zindelijk worden, ik ben wel klaar met 2 kids in de luiers! Maar goed, het zou wel snel zijn; ze is amper 2,5.

Esman is er al klaar mee en verzint nu een opstelling dat hij de fohn niet meer hoeft vast te houden...mannen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven