Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Van harte met Meisje, Koek. Ben niet zo attent in verjaardag vrees ik! Maar daarom niet minder gemeend.

Sok, kan me dat gevoel van 'afscheid nemen' al weer voorstellen, misschien ook logische reactie op het nieuws. Maar toch. Ik vind het heel naar voor je. Hoop voor jou en je familie dat jullie veel steun aan elkaar hebben

Mifs en Pam, dat wist ik eigenlijk helemaal niet echt, dat het jullie moeders zo vergaan is. Ontzettend heftig. Pam, ook wel beetje raar dat juist jij degene bent die je moeder heeft moeten opvangen, toch?

Ga zo ook slapen. Het is hier rustig. Paul heeft nog een kwartiertje boven gezeten. We kijken het aan tot na de vakantie Mif. En daarna: geen idee.
Meuning.

Wanneer moet je met haar naar de fysio Es?

Ik weet niet wie het anders had moeten doen Es. Er was niemand. Maar normaal was het natuurlijk niet. Mijn moeder had me nooit met zo'n verantwoordelijkheid op moeten zadelen.

Ik ga croissants bakken.

Hebben jullie dat ook weleens, dat je iemand belt en alleen maar info krijgt waar je niet om vraagt? Ik belde het zwembad om te zeggen dat Mini vanmorgen niet naar zwemles komt maar vanmiddag wel naar proefzwemmen. Zegt het wicht: 'ouders mogen volgende week mee zwemmen met de zwemles'.

'Maar als alles goed gaat krijgt ze dan haar diploma, moet ze dan ook nog naar zwemles?'

'Zwemles gaat gewoon door'.

'Als je niet erg vindt ga ik niet in het zwembad liggen 's ochtends als ze 's middags haar A krijgt'

'.... eh... nou, er is gewoon zwemles.

heerlijk, zulke communicatie. heb je gevraagd wanneer ze een cursus gaat volgen? die neiging heb ik altijd met zulke gesprekken (doe het overigens nooit)

heb gelukkig goed geslapen en we hebben tot nu toe een beetje zitten klooien, tis toch geen goed weer (hoop bij jou wel, Koeky). heb net wel even ouders gebeld; mijn vader was somberder dan mijn moeder, geloof ik. denk ook wel dat ze haar emoties achterhoudt ze gaf wel aan dat ze eigenlijk wil dat 'het' niet lang meer duurt. ik ga er morgenmiddag even heen; wel zonder kinderen.
Hier ook baggerweer dus ik vrees voor Koek.

Denk dat het goed is zonder kinderen te gaan, kun je tenminste vrijuit praten.

Ik ga aankleden, moet over een uurtje weg. Ik ben gewoon zenuwachtig
succes!! gaat vast goedkomen!
Ik leef met je mee Pam, ik vond het echt een 'momentje' zal ik maar zeggen. Zakdoek mee!

Lijkt me verstandig Sok, zonder kinderen.

Ik heb lekker geslapen en nu is man met kinderen boodschappen doen. Ga ik ff stofzuigen, zijn we zo weer klaar.

Ben dinsdag geweest en ga dinsdag weer met Liz naar fysio. Ze heeft me masseren voorgedaan dat doen we nu elke avond (Liz: "De fysio kan het wel lekkerder!") en ook oefeningen. Heb 't idee dat het wel goed gaat verder. Toevallig vanochtend spontaan een nieuw plan: Liz zou Annabel haar oude bed krijgen (die stond in kleine stand maar die kan ook groter) en daar heeft ze nu opeens heel veel zin in. Ik heb beloofd dat we dan haar meubels veranderen en een nieuw matras en dekbed gaan komen en dan gaat ze vanavond in haar eigen bed slapen.

We zijn benieuwd.
NB de krullenkaart werkt nog steeds alleen tot nu toe viel 'boven zitten' van een van ons gewoon onder 'alleen in slaap vallen' dat heb ik nu afgeschaft. Ze is op de helft dus er valt nog wat te winnen.
even een update via de SMS: Pammini mag volgende week afzwemmen voor haar A!
Ja, Mini mag volgende week afzwemmen!!

Het was zenuwslopend. Eerst kreeg een zooi kinderen gewoon al de brief. Een ander stel, waaronder Mini, moesten bij de juffen komen. Mini en nog een paar moesten nog een keer de borstcrawl doen. Toen gebeurde er weer niets, kwamen ze allemaal weer teruglopen zonder brief dus ik had er een hard hoofd in. Maar toen kreeg ze 'em toch. Jemigdepemig, ik spatte bijna uitelkaar, zo trots.

Meteen papa en opa gebeld (die komt volgende week kijken), toen even langs de gastouder gereden om te vertellen en naar de bakker voor taart.

Mijn man is zo vriendelijk geweest om geen boodschappen te doen dus ik moet nu (hij zit in de speeltuin met de kinderen).
Goed man! Superrrrrrr!
't Is hier een heel gezellige dag geworden. Paul heeft oude bed van Bel groot gemaakt en op Liz haar kamer gezet. Meteen meubeltjes verhuisd. Daarna naar Kwamtum beide dames nieuwe dekbedhoezen (mazzel; een aagjedekbed voor Liz een onderwaterbed voor Bel, beide in de aanbieding) en daarna heeft Paul een nachtkastje voor Liz getimmerd, dat heeft ze nu helemaal volgeladen met spulletjes 'voor als ze niet kan slapen'. Ze ziet het helemaal zitten, we zijn erg benieuwd hier....
Mooi, man! ben ook benieuwd hoe het gaat lopen!

hier een beetje een hangdag; had opruimneigingen en ben met 3 zakken oude kleren naar de kringloopwinkel geweest met Poek. ben nu 'this time'aan het draaien van John Legend. de tekst past niet echt bij mijn stemming; de muziek wel.
Klinkt goed Es, en ik duim mee dat het helpt!

Hier ook hangdag: boodschappen doen, opruimen, Pamman heeft de leibomen netjes gesnoeid, kindertjes speelden in mijn auto en fietsten de straat door. Nu is Pamman op de motor een stukje rijden door de wijk en fietsen zij ernaast. Da's cool man
Wat goed Pammie!! en fijn die communicatie met zwembadmuts

Koeky, een dagje te laat, maar gefeliciteerd met meis! was het feestje vandaag? hoe was het?

Wij hebben vanmorgen maar weer eens een bezoekje schoenenwinkel gedaan. Moest nog dichte schoenen voor Mandarijn. Had laatst al wel een paar sandalen in maat 24 bij Schoenenreus gescoord, maar dichte schoenen hadden ze niks in z'n maat. Nu dus maar weer naar de "echte" schoenenwinkel (ook weer een paar schoenen voor mezelf gekocht ik kan daar geloof ik beter maar niet meer mee naar toe gaan, iedere keer dat we daar heen gaan kom ik met minimaal 1 paar voor mezelf ook naar buiten, en ik had al geen gebrek aan zomerschoenen, maar ach, ik vond ze erg leuk, een paar teva achtige schoenen maar dan van ecco in knalblauw).

Limoen is helaas wel weer ziek geworden, ze staat de laatste dagen zo vaak snachts aan ons bed, dat ik me niet eens kan herinneren hoe vaak en of ze ook in ons bed heeft gelegen. Maar ze heeft weer koorts en is nogal futloos en jammerig.

Ik heb vandaag een pakje op de post gedaan voor je Nippo.

Sok, sterkte morgen, bij je moeder. Best wel heftig, lijkt me.

Es, ik hoop dat ze lekker slaapt, in haar nieuwe bed tussen haar nieuwe spulletjes.
duidelijk een geval van schoenen-fetisjisme, Citro en wat sneu dat Limoen toch weer ziek is! hoop dat je een fatsoenlijke nacht hebt.
ik baal trouwens; ik wilde mijn MP3-speler uploaden. moest nog wel even de software opnieuw installeren, omdat we een neiuwe PC hebben, met Vista. helaas lukte het niet op de MP3 te uploaden. blijkt dat Vista deze software niet ondersteunt en dat ik net 5 nieuwe CD's heb aangeschaft, die ik via mijn MP3 wilde beluisteren
Balen Sok. Ook een beetje dom van Vista.

Ik heb vanavond met Mini zitten knutselen aan haar traktatie en zakjes voor na het feestje. Was heel gezellig, nog lekker thee gedronken en laatste restje taart gegeten. Werd wat later dan ik had gezegd en toen had ze moeite met slapen natuurlijk. Was mijn eigen schuld maar goed. We gaan morgen naar de MegaMindyfilm en dreigen dat we daar niet heen gaan was voldoende. Totaal onpedagogisch maar ik had er even geen zin meer in.

Anyway. Ik ging een foto maken van de traktatie en toen klom Mini op tafel en ging fotomodellen. Resultaat staat in de ak
Es, hoe gaat het bij jou? Lizzl lekker gaan slapen?

Citro, klote zeg dat Limoen toch weer ziek is. Ik zou echt weer eens met haar naar de dokter gaan.
ja maar ze is het meestal in het weekend, en dan tegen maandag knapt ze toch wel weer op en dan lijkt het ook weer zo overdreven om naar de dokter te gaan, maar als ze maandag nog enigszins niet fit is of ook maar een beetje verhoging heeft gaan we toch maar even inderdaad..

Balen Sok, heb je de oude pc al weggedaan?

Leuke foto's Pammie! en wel crea hoor, die traktaties.
Kun je ze niet op je werk uploaden dan of zo Sok? Of bij de buurman?

Gefeliciteerd met het afzwemmen van mini Pam! Wat is dat snel gegaan zeg! Jongetje heeft nog altijd slechts alleen het eendje (hij moet nog kikker, vis, dolfijn). Juf zou een beetje strenger worden zei ze. Dat leek mij een goed idee. Het kost ook genoeg namelijk.

Het weer viel hier wederom mee, het was alleen steeds heel donker, maar geen regen. Aan het eind van de middag werd het zelfs echt lekker. We hadden alleen geen speurtocht oid gepland omdat het zo nat wou worden, dus thuis en in tuin gebleven, oudhollandse spelletjes gedaan. Groot succes was trouwens stoelendans, dat hebben ze tig keer achter elkaar gedaan. Het was heel gezellig, kinderen uiteraard helemaal afgefikt. Hebben niets meer gegeten en lagen om half acht plat. Meisje had nog een kleine huilbui na het eten, want 'het feestje duurde veel te lahahang mama' We hadden trouwens niet heel grote kado's, een DVD van Kikkerdril, zwembandjes van Hello Kitty, een vlieger, en een schortje. Van schoonouders had ze een soort Electro gekregen, en van mijn ouders krijgt ze morgen nog een stepje. En dat was het dan wel. Ze had vorige week ook nog een nieuwe fietshelm gekregen, maar die had ze gewoon nodig.

Wordt er al geslapen Es? Het klinkt wel optimistisch allemaal, nieuw bed enzo. Ik hoop dat het helpt. En die massage, daar moet je gewoon een beetje handigheid in krijgen, dan doe je het vast nog véél lekkerder dan de fysio!

Sok, sterkte morgen.
Nou overdreven, ik vind dat ze behoorlijk vaak zo koortsig en niet lekker is. Dat het toevallig in het weekend is lijkt me geen reden om het niet eens aan de huisarts voor te leggen. Gooi er eens een bloedtestje tegenaan. In de Pfeifferperiode van Mini was ze ook vaak in het weekend ziek. Door de week ging ze gewoon door en als in het weekend dan niets hoefde stortte ze in. Die dikke amandelen en de koortst kunnen ook op Pfeiffer duiden.

Koek, leuk dat het leuk was! En fijn dat het weer meewerkte.
Citro, de vlinders die je nu ziet zijn van de traktaties van de juffen. Voor de kinderen zijn het die danoontjes met een vlinder erop.

Mini is verliefd op die bloemen. Wat een vreselijke smaak heeft dat kind toch
Het ziet er heel mooi uit Pam! Zoveel werk maak ik er meestal niet van hoor. Ik ben niet zo van de presentatie. Ik zou het wel willen, maar ik ben er te lui voor, en heb ook nooit zoveel inspiratie. Voor meisje's afscheid op de creche hadden we haar in een schoolbus gefotoshopt. En dat dan geprint op gekleurd papier en dat aan een velletje stickers gehangen. En ze trakteerde nog op waterijsjes, want het was haske heet donderdag.

Ga nog even socializen met Koekerd. Morgen weer veel bezoek.

Trusten alvast!
Ik heb alleen wat bloemen aan een dienblad geplakt
Pamman zit KillBill te kijken. Ik háát dat soort films. Ik ben echt allergisch voor excessief geweld, kan er niet naar kijken.

Which means dat ik maar naar boven ga.

Trusten meisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven