Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Volgens mij zijn dit gewoon zo van die dagen waarop je niets goed kan doen Sox. Ik ken het.

Ik heb me net uitgeleefd op het schoonmaken van ons kantoor. Heel logisch, dan heb je thuis een hulp en dan ga je het kantoor maar poetsen, wahahaha. (We doen dat altijd zelf hier maar het schiet er nog wel eens bij in!)
Ik was 2 facturen van het gastouderbureau kwijt. Bel ik ze net op voor een kopie, komen we erachter dat ze voor één maand nooit een factuur hebben gestuurd. Ik heb gezegd dat het nu verjaard is en dat hij geen factuur meer mag sturen Ging hij niet doen hahaha.

Pamman is helemaal over de emmer hiervan. Pfff.
Sok, misschien helpt het om haar niet ins-blauwe-hinein te laten kiezen (wat wil je op je beschuit?) maar uit 2 dingen die je daadwerkelijk in huis hebt (schat, wil je jam of smeerworst?).
Ik maak me trouwens niet zo druk. Ik heb al begrepen dat heel veel mensen deze brief hebben gehad over 2007. En ik heb al heel vaak bezwaar gemaakt (in mijn vorige baan had ik een innige haat-haat relatie met de Belastingdienst)
Wij moeten 6000 euro terug betalen, en helaas is het geen fout.

Veel plezier Anky!

Sok, herkenbaar. Nippa maakte net stennis omdat ze perse een pilletje wilde voor het slapen (vitamine D) maar die waren op dus dat kon niet. En dat kreeg ik maar niet aan har verstand gepeuterd.

Citro, knap dat je het volhoudt en fijn dat het resultaten lijkt op te leveren.

Ik ben moe, want nachten zijn prut. Gister was Nipje voor half 3 alweer wakker, en bleef toen maar jengelen tot 's ochtends. Vandaag was het half 4, maar toen was hij ook klaarwakker tot 5 uur. Hij eet inmiddels wel als een bootwerker; hij heeft om 12 uur een ernome bak warm eten op, om 3 uur 2 boterhammen en fles en om 6 uur boterham en bv. Je ziet hem gewoon uitdijen; ik zou hem bijna op dieet zetten. Hij gaat ook eindelijk wat minder drinken, want hij krijgt alleen nog een fles voor bij zijn boterham mee, en 's avonds laat is hij niet meer wakker te krijgen dus kan ik in ieder geval wat eerder gaan slapen. Hij krijgt nu meestal 4 melkvoedingen; dat is nog meer dan de 350-500 ml die hij hoort te drinken maar al heel veel beter dan eerst.
Oi, dat is wel een enorme hoop geld Nip En wat balen dat de nachten nog steeds zo slecht zijn. Hopen maar dat Nipje er snel een buffertje-voor-de-nacht aan heeft gegeten.
Nee maar, net een leuke vacature gevonden, soort functie zoals ik heb gehad en soort bedrijf als waar ik heb gewerkt. En hier in de stad en voor 3 dagen. Deze stond alleen al wel 2 weken op natvac. Maar op hun site stond 'ie gelukkig ook nog. Ga d'r maar even vanuit dat ze nog met smart op mijn brief zitten te wachten

Mannie is jaloers trouwens. Als papa en ik zoenen wurmt hij zich ertussen en doet zijn uiterste best om papa weg te krijgen. Hij gaat helemaal bovenop me liggen, hoofd tussen mijn borsten en maar kroelen.

Vanavond hadden mijn mannen een discussie:

Pamman: Mama is mijn meisje

Mannie: Nee, MIJN meisje

Pamman: Ze is jouw mama maar mijn meisje

Mannie: Nee, mijn meisje! even stil.... Oké, ons meisje dan...

hahaha, die mannie

Ik hoop dat vacature iets wordt Pammie, dat ie nog open staat in ieder geval.

Balen Nippo, van de nachten en het terugbetalen.

Ik heb me vandaag van mijn beste kant laten zien toen man thuis kwam (nee niet die kant) heb hem gevraagd hoe het op zijn werk was, en hem een biertje aangeboden. Hij was helemaal in de war. heb besloten dat ik toch maar probeer mijn eigen benadering aan te passen, als ie dan nog zo'n hork blijft, dan is ie officieel een hork en dan doe ik het niet meer.

Pfff.. morgen nog een half dagje werken. Het kon niet anders omdat baas op vakantie is. Nou vooruit, voor 1 keer want 5 dagen vind ik toch wel veel.

Sok, het zal je niet verbazen maar zulke drama dagen hebben we hier ook met Limoen. Denk dat wat Pammie zegt klopt. Ik probeer nu steeds, om scenes te voorkomen Limoen bij voorbaat al keuze uit 2 dingen te geven. Als ik iets voor haar beslis is het toch nooit goed en als ik haar laat kiezen zonder 2 keuze opties, wil ze altijd iets wat niet mogelijk is, en duurt het veel te lang.
Ach, wat lief .

Ik hoop met Pammie mee dat Nipje er snel een goede buffer aan eet en de nachten gaat doorslapen.

Sokje, herkenbaar hoor, alhoewel Sien tegenwoordig redelijk voor reden vatbaar is. Meestal geef ik 2 (alternatieve) keuzes en anders is het niets en worden ze genegeerd. Hier op het moment is sjouwen, schreeuwen tegen en veel te wild doen met Maby een hot issue. En Ot doet Maby na (spugen, gooien met eten) en Maby doet dan weer (hinnikend van het lachen) Ot na. En zo zitten we weer lekker in een cirkeltje...

Ik ga zo maar eens naar bed. Ben moe, moe, moe. Maar gelukkig na een nog lastig werkdingetje morgenavond lekker naar de Veluwe. Ik ben er erg aan toe (maar dat had ik vast al gezegd).

Spullen zijn grotendeels gepakt. De rest mag A-man morgen doen.
Wat lief, was voor Pammie bedoeld, maar dat was vast wel duidelijk.

Balen van het werken morgen Citronella.

A-man heeft vandaag de auto uitgeruimd en gewassen. Wat is dat toch met mannen? Het zou werkelijk niet in me opkomen om een auto te gaan wassen voordat je op vakantie gaat, maar kennnelijk doen meer mannen dat.
quote:citronella schreef op 14 mei 2009 @ 21:57:

Hij was helemaal in de war. heb besloten dat ik toch maar probeer mijn eigen benadering aan te passen, als ie dan nog zo'n hork blijft, dan is ie officieel een hork en dan doe ik het niet meer.

quote:anky schreef op 14 mei 2009 @ 22:04:

A-man heeft vandaag de auto uitgeruimd en gewassen. Wat is dat toch met mannen? Het zou werkelijk niet in me opkomen om een auto te gaan wassen voordat je op vakantie gaat, maar kennnelijk doen meer mannen dat.NOU! Die discussie heb ik nou ook altijd met Pamman, die doet dat ook. Maar hij vindt het weer belachelijk dat ik het huis schoon wil achterlaten ('we zijn er toch niet'). Nee, je auto gaan wassen als je 1000 km. gaat rijden is lekker zinvol
Auto wassen, dat heb ik echt al sinds ik twaalf was niet meer gedaan. Man doet het af en toe wel,

Wat een bedrag van de belastingdienst, Pammie. Als je bezwaar aantekent, mag je dan wel wachten met betalen? Die 6000 euro van jou is ook niet grappig, Nippo!

Wij hebben wel op tijd aangifte gedaan, maar nog geen blauwe envelop gezien. Als het goed is, krijgen we geld terug, dus kom maar op!

Veel plezier op vakantie, Anky!

Ik heb net alweer mijn tas in gepakt en ga morgen idioot vroeg op pad voor alweer een weekendje buiten de deur. Drie keer vliegen in 5 weken, ik lever mijn bijdrage aan een beter milieu wel...
gelukkig hebben wij een huurauto, dan spelen dat soort discusssies niet.en wat schattig van mannie, Pam: 'ons meisje'

Citro: goed dat je over je weerstand heen bent gestapt. het moet wel van twee kanten komen idd, dus als-ie nu nog niet zijn best gaat doen, dan heb je gelijk en is ut een hork.

Veel plezier alvast in je vakantie, Anky! dat werkding morgen overleef je vast ook wel. Hoop dat het weer een beetje meewerkt.

Dat van die twee keuzes wist ik eigenlijk wel, alleen was dat tot voor kort nooit een probleem: Poek kan heel goed beslissen wat ze op haar brood wil (behalve het 'hartig' als eerste verder geen item) en ook met kleding zeurt ze niet of nauwelijks. Dus ik was er ook niet op bedacht. MAar ik hou het in mijn achterhoofd.
nou Miffy, veel plezier/succes dan maar (* doorhalen wat niet van toepassing is)

en balen idd Nippo, van die belastingaanslag; had je er op gerekend of was het een volkomen verrassing? Gelukkig dat Nipje nu wel goed eet; ik hoop ook dat-ie het nu gaat snappen met dat doorslapen.....
Het bezwaar is meteen een uitstel van betaling.

Je bent wel een globetrotter Mif. Is dit werk of privé?

Autowassen doe ik weleens met Mannie. Gaan we door de wasstraat en mag hij achter het stuur zitten bij mij op schoot. Vind hij helemaal geweldig En laatst gewoon hier voor de deur met emmers water. Maar daar wordt de auto niet bepaald schoner van.
Dit is prive, vorige week was werk. Hierna is het even klaar, en ga ik voor de afwisseling weer eens wat tijd met man en Pluis doorbrengen. Als man weer terug is van de conferentie waar hij heen gaat nog voor ik weer thuis ben, dan.

Citro, hoe is het met man en jou? Doet hij ook zijn best?
Gaat Pluis logeren dan?

Ik ga naar bed. Ga morgenochtend met de klas van Mini naar de kinderboerderij. Hopen maar dat het een beetje droog is.

Trusten meisjes!
Pluis gaat een nachtje logeren bij opa en oma, die er geloof ik al helemaal zin in hebben.

Ik ga nu een nachtje logeren in mijn eigen bed. Morgen op een Anky-esk tijdstip eruit. Weltrusten!
Pluis gaat een nachtje logeren bij opa en oma, die er geloof ik al helemaal zin in hebben.

Ik ga nu een nachtje logeren in mijn eigen bed. Morgen op een Anky-esk tijdstip eruit. Weltrusten!
Ik wil het domein van de fictie zuiver houden, zei Tommy Wieringa. Da's een mooie, om over na te denken.

Sterkte, veel plezier, vul maar in Miffy. Logeren is voor de oma's en de kleinkinderen hier altijd een groot succes.

Anky veel plezier op je vakantie! Het is je gegund meis.

Och heden, hier gaat de stofzuiger ook door de auto vlak voor de vakantie. In tegenstelling tot anderen hier, gaat bij mij de stofzuiger niet door het huis vlak voor de vakantie. Ik ben er immers niet.

Ik neem mijn petje voor je af Citro. En ik heb dubbel gelegen om je uitspraak, goed bedoel van mijn kant uiteraard
Ik laat het huis ook niet schoon achter: dat mag de werkster doen .

Miffy, veel plezier! Ben je de vliegvelden nog niet beu?

Citronella, is man nog een beetje ontdooid?

Ik zeg nog even gedag! Ik ga zo werken (bleh, bleh, bah) en dan vanavond richting de bossen. Duimen jullie mee voor een weekje droog weer?
Heel veel plezier Ank! Rust lekker uit!

Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel thuiskomen in een vies huis na een vakantie. Dus hier wel stofzuigen (goh, verrassing )

Ik moet me zo weer melden op school, we gaan naar de kinderboerderij. De lucht ziet er alleen behoorlijk dreigend uit, ik hoop dat we het droog houden. Nu snel nog een boterham en een koffietje.
Wat een goede aanpak Citronella! Ik heb eens een boek gelezen, en ik weet dus niet meer hoe het heette helaas maar blijf daar nog even over nadenken voor je...., waarin de aanpak die jij nu toepast beschreven stond om je relatie beter/leuker/gezelliger te maken.
Het lukt me niet altijd om me over de irritatie heen te zetten maar als het wel lukt, is het meteen een stuk gezelliger in huis. Is man al bijgedraaid Citro?

Het uitstapje was nat. En Mannie stond te brullen dat hij niet wilde. Verder was het wel leuk

Ik werd vanmorgen gebeld door de klassenmoeder: 'ben jij nog steeds werkeloos? Ja? Kun je dan maandag even wat doen op school want wij moeten allebei wél werken.' En bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven