Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Ik werk bij mijn ouders in een drukkerij en maak best wel veel uren. Ik denk niet dat de kans erin zit om minder uren te gaan werken mocht ik zwanger / bevallen zijn, ze hebben me hier hard nodig. Maar zo ver is het nog allemaal niet, ik geniet nu effe van mijn 'parttime' job (is nu eigenlijk vakantie maar kom af en toe wat werken), volgende week gaan we er terug volledig tegenaan.
have fun Foxy! Ik ga ook maar weer eens verder. Schijn iemand op te moeten bellen..
Leuk Blomke. En meer mogelijkheden hebben is altijd mooi meegenomen. Dagverblijf is echt heel leuk werk.

Klopt kiekeboe. Verticale groep is over het algemeen een groep met kinder van 0 tot 4 jaar en wat groter. Horizontale groepen zijn groepen van 0 tot 2 jaar, 2 tot 4 jaar, 5-6 jaar enz. Die zijn vaak wat kleiner.

Juli is zeker een mooie maand Blomke. Hopen dat moeder natuur daar een beetje rekening mee kan houden
Lekker fien. Nog even goed van genieten zo he. En tegen de tijd dat het zover is heb je tijd genoeg om daarover te beslissen hoor.

Ik ga die kleine uit bed vissen en bij mijn moeder afleveren. Ze blijft daar slapen en dan komt ze morgen weer terug.
hallo dames, ben ook weer thuis en net op tijd.

Was bij mijn vader erg gezellig en ben toen nog even de stad in gegaan.

Leuk rokje en bloesje gekocht. Nog even bij de action geweest voor wat kleine dingetjes en toen snel naar huis. De lucht werd aardig donker en er hing nog een was buiten op de lijn.

Het begon al met druppen toen ik thuis kwam dus heel snel alles er af gehaald en een aantal ramen een beetje open.

Nu gaat het behoorlijk te keer, harde regen en dikke onweer.

Hoop dat de onweer snel weg is, hou daar helemaal niet van maar hopelijk koelt en hierdoor wel wat af.

Leuk om te lezen hoe wisseld werk iedereen heeft.

@ blomke ik hou het ook bewust een beetje vaag hoor.

Ik heb ook bij een kdv gewerkt als invalkracht. Helaas werd mijn werk daar alleen maar minder ipv meer. Op een gegeven moment zat ik zelfs 3 weken thuis zonder werk en inkomen. Dat konden mijn man en ik niet trekken dus besloten ander werk te zoeken. Wilde niet want had het prima naar mijn zin bij het kdv.

Nu werk ik in een callcenter en moet zeggen dat het me prima bevalt, had ik eerst niet verwacht.

Nu mag ik wat opleidingen doen via het werk dus blijf ik nog even hangen. Als de hbo opleiding ook doorgaat heb ik sowieso nog werk voor 3 jaar met daarna goede kansen om door te groeien.

Hmmm het leek even mider te worden de onweer maar nu komt het weer terug lijkt wel. Gelukkig heb ik een laptop en werk ik nu met de accu anders had ik niet achter de pc gedurft.

Bij een collega is vorige week het onweer ingeslagen, tv pc en andere electrische dingen stuk maar gelukkig geen brand.

Ga maar even de was die ik net binnen heb gehaald vouwen.
Hoi meiden, ook ik kom even weer lezen, jullie zijn goed in de weer geweest vandaag, hihi.

Twas hier ook slecht weer tegen een uur of vier niet normaal!! Maar het is hier nu weer rustig en lekker wat afgekoeld.

Ik ben een beetje aan het twijfelen, morgen is dag 22 van mijn cyclus, en ben er nog niet over uit of ik morgen meteen ga testen, omdat mijn cyclus de 1e keer 24 dgn was... Misschien test ik dan toch wel te vroeg, maar ben zo nieuwsgierig...Man!!

Heb ook geen test in huis dus denk dat ik maar gewoon tot zaterdag afwacht, dan is t 25 dgn, en durf ik t wel aan...

Zoals ik me nu voel ga ik waarschijnlijk toch gewoon ongesteld worden. Balen!!

Nu ff douchen!!
Spannend Tazzle,

Ik ben weer thuis van werk. Lange dag zeg!

Hele dag tussen het werk door lopen dromen natuurlijk.

We gaan zo eerst ff eten, kom later nog even kijken hoor.
Zo de was is gevouwen en opgeruimd.

@ tazzle, als je zolang kunt wachten zou ik uitgaan van je langste cyclus en dan inderdaad dag 25 testen. Kan me wel voorstellen dat het kriebelt om nu te testen.

Ik heb ook 2 verschillende cyclusen gehad en heb me voorgenomen de langste aan te houden voor het geval dat het deze keer ook weer 29 dagen duurt ipv 26.

Wij hebben al gegeten, eten meestal vroeg als ik vrij ben.

Man is rond 17.00uur thuis en dan zorg ik dat het eten zo goed als klaar is. Dan hebben we nog de hele avond voor ons.

Als ik wel moet werken eten we vaak rond 18.00uur als ik thuis ben, man kook dan.
Ja idd Anira, ik ga ook gewoon van de langste cyclus uit, dan moet het goed komen lijkt me.

Ik ga mijn geduld gewoon nog even op de proef stellen, vannacht toch maar ff een ob in, voor de zekerheid, bij elke kramp in mijn buik denkik neeeeeeee niet ongesteld worden...
O echt spannend he. Het zou zo maar eens raak kunnen zijn!

Het is zo moeilijk te wachten met testen he.
geduld is een schone zaak?!?!?!

Das leuk zo'n gezegde, maar nu de praktijk
T zal best een schone zaak zijn.........................

Ik heb nog nooit geduld ervaren
ik ben ook zo'n vreselijk ontzettend geduldig tiepje hoor
Wauw tiaraatje!

Gefeliciteerd! Echt super geweldig nieuws zeg! Het gaat echt rap hier op dit topic! En ik kan me voorstellen dat je je het nog niet helemaal voor kan stellen dat na al die versleten tests je nu toch echt zwanger bent!

Ga maar heerlijk genieten!
Jeetje, wat hebben jullie vandaag veel geschreven zeg. Maar wel gezellig om te lezen. Ik heb de hele dag gewerkt en vanavond naar de film geweest, Mamma Mia. Erg leuk.

Anira, leuke NOD datum, op die dag word ik 30...
Tazzle spannend voor jou zeg. Nog steeds niet ongesteld geworden?

Thembo goed om te horen dat mama mia erg leuk was. Wil er zelf ook heen. Had je de musical ook gezien? Enne....ga je je verjaardag erg groots vieren dan dit jaar?
Hoi!!!

Watje, ben nog niet ongesteld geworden nee...hou het nog even spannend!

Mama Mia lijkt mij ook leuk, al zei een vriendin van me dat ze hem een beetje vond tegenvallen, nou ja smaken verschillen he..

Heb Sex and the city ook gekeken vond hem echt leuk!!!

Nou spannende dagen vandaag, heb nog tot vrijdag om ongesteld te worden...als ik het dan toch moet woren, dan maar liever vandaag...dan weet ik waar ik aan toe ben, en ben ik niet ongesteld als we in Turkijke zijn, wel zo handig, want met vakantie klussen we toch aardig wat meer dan thuis.

Ga ff de hond uitlaten!!
moge!

Tazzle, ik hoop het je meehopen!!!!

Thembo, dan wordt je 30 in mijn vakantie. Voor ik het vergeet: ALVAST GEFELICITEERD!! Maar is wel een beetje vroeg natuurlijk... Maar ga je het groots vieren? Wel leuk toch? Ik was er wel blij mee, 30 worden. Vond het wel gaaf eigenlijk, nieuwe kansen nieuwe rijzen. of zoiets....

ik heb toch zo rot geslapen vannacht. het was veel te warm!
Hey ladies,

Vandaag mijn werkdag maar kon het niet laten om toch even te gluren... en om te laten weten dat ik ongesteld ben geworden!

Wat een opluchting! Dat betekent dat ik een cyclus had van 33 dagen. Mijn volgende NOD zal dan zijn op 31 augustus.

Een fijne dag allemaal!
Hallo allemaal,

Jammer Foxymama maar tenminste welzekerheid en niet een te lange cyclus toch.

Op naar de volgende ronde.

Tazzle, je houdt het hier nu goed spannend. Kan me voorstellen dat je het liefste gelijk ongesteld wordt mocht je niet zwanger zijn.Die onzekerheid he.

T lijkt een warme dagte worden en ik ben vandaag lekker vrij!
Foxymama, jammer dat je toch ongesteld bent geworden, maar aan de andere kant weet je nu weer waar je aan toe bent.

Kiekeboe, wij hebben gisteren de ramen 's avonds nog even goed open gehad. En daardoor was het lekker afgekoeld. ( was het neer moeten meppen van drie steekvliegen wel waard.)

Tazzle, wat spannend he, deze dagen! Laat je niet gek maken he? Maar volgens mij ben jij ook wel wat nuchterder geworden na die eerste maand. Ik duim voor je dat het raak is!

Thembo, Mama mia wil ik ook zeker zien, heb de musical ook gezien. Vind musicals altijd leuk, gewoon de sfeer ervan is al geweldig.

ZO, dan ga ik nu eerst maar even boodschappen doen.

Oh ja, fotoboek is gisteren helemaal niet meer gekomen. Ik ga er vandaag niet weer de hele dag voor thuisblijven hoor. Het is mooi weer dus misschien even naar het strand.
Tiaraatje GEFELICITEERD!

Ik wil ook niet te veel vertellen over werk ivm herkenbaarheid, terwijl er 16miljoen mensen (of meer) in Nederland wonen hahaha

Ik ben sinds gisteren gestopt met werk, dus ik ben nu werkeloos, vandaag ff wat poetsen en morgen opzoek naar nieuw werk!

Wel leuk om te lezen wat voor 'n diversiteit er aan werk is, leeftijd en waar mensen vandaan komen.

Maar er was wel superveel geschreven in één x, vorige x was het pagina 28 ofzo nu kon ik doorscrollen naar 33 huh?

Jammer Foxymama dat je ongesteld bent geworden, maar wel duidelijk nu! Ik heb ook van die lange cyclussen,en dat duurt maar en dat duurt maar.

Als het goed is weet ik zondag meer, voel eigenlijk niks, dus verwacht ook niks. De vorige x was ik er best wel van overtuigd dat er wat loos zou zijn, maar toen hield mijn lichaam me gewoon voor de gek.

Hopelijk nu weer!!! Dan ben ik namelijk ZWANGER!

Ik wil echt al zo lang mama worden, al voordat ik ongesteld was en een vriendje had.

Maar toen ik wel vriendjes kreeg, bleek ik wel zo realistisch te zijn om de wens te hebben naar een stabiele relatie!

Gisteren was ik bij mensen eten met een kindje van3, en dan kriebelt het erg!!!

Nou ga ff de was opvouwen en stofzuigen, nu de temperatuur nog redelijk is! Lekker hoor, vrij dagje hahaha
quote:leeuw82 schreef op 30 juli 2008 @ 09:38:

Als het goed is weet ik zondag meer, voel eigenlijk niks, dus verwacht ook niks. De vorige x was ik er best wel van overtuigd dat er wat loos zou zijn, maar toen hield mijn lichaam me gewoon voor de gek.

Hopelijk nu weer!!! Dan ben ik namelijk ZWANGER!

Hehe, die ingesteldheid heb ik ook Leeuw82, hoewel ik toch al effe een zeurende pijn heb onderaan mijn buik, terwijl ik pas volgende week ongesteld moet worden en er eigenlijk geen reden is om buikpijn te hebben. Ik bedoel, heb niks verkeerd gegeten of zo - ik heb spastische darmen en moet een beetje uitkijken wat ik eet of ik heb darmkrampen, maar ben het ondertussen al zo gewoon dat ik dat goed in de hand heb. Trouwens mijn buik (onderaan) voelt keihard. Ik slaap ook meer dan anders en loop moe, maar ik denk dat het slaaptekort van vorige week daar wel voor iets tussen zit

(Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar vind het soms moeilijk om bij te houden wie wat schreef )
Ik ken dat, soms wordt er zoveel geschreven en dan weet ik nog wel wat er geschreven is, maar niet door wie en zo.

Dus bij deze sorry als ik iemand passeer door niet altijd om iemand te reageren!

Ik probeer niet te veel bezig te zijn met zwanger worden enzo.

Maar ondertussen aan je buik vragen of er ook een baby in zit

Schaam schaam
He Fien ik heb dat ook hoor, afgelopen 2 weken last van mijn buik, en heb een paar keer een brok in mijn keel gehad om iets wat op tv was, terwijl ik helemaal geen emotioneel persoon ben normaal gesproken... Maar ja wie weet hou ik mezelf ook wel gewoon weer voor de gek, en behalve dat heb ik nog nergens last van. Hadden de zwangere dames ook meteen last van pijnlijke borsten ofzo?

Hier nog steeds geen teken van ongesteldheid, normaal gesproken voel ik het heel goed aankomen, en heb ik ook standaard een paar pukkels de dagen ervoor...maar nu nog geen pukkeltje te bekennen..

Ga ook maar es aan mijn buik vragen of er een baby inzit.... Haha, herkenbaar leeuw!!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven