Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Tazzle, ik heb eigenlijk meer last van (kleine) pukkeltjes dan anders (vind ik persoonlijk - ofwel let ik er meer op), terwijl ik daar eigenlijk maar volgende week 'last' zou mogen van hebben. Maar ik heb echt een raar gevoel in mijn onderbuik. Het gebeurt dat ik 's morgens wakker worden en heel dringend naar het toilet moet, maar als ik me recht is het precies alsof mn ganse onderbuik eruit gaat vallen, dan heb ik echt steken en een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik. Echt raar. Verder heb ik niet echt last van iets, behalve dat ik een pak gevoeliger ben onderaan als mn vriend in me komt (weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen ). Zijn er dames die dit ook hebben?
Fien, ik had ook dat gevoel en dat heb ik nog steeds...

beetje moeilijk te omschrijven, het voelt opgeblazen maar toch ook niet, een beetje trekkerig af en toe en af en toe een scheutje.

En de dag voor ik ging testen kreeg ik ineens in mn eentje een huilbui.....
Fien ik voel een beetje hetzelfde als jij. Op dit moment is het wat aan het minderen. Zeker als ik nodig naar de wc moest deed het onderaan mijn buik veel pijn. En ben vreselijk moe, maar ja slaap ook niet al te best met die weer.

Tiaraatje lekker een vrije dag zeg.

Tazzle voor jou te hopen dat je weet waar je aan toe bent voor je op vakantie gaat eigenlijk als dat mogelijk is natuurlijk.Wie weet zegt je buik wel ja als antwoord op je vraag.

Foxymama wat prettig dat je nu zekerheid hebt. En een niet al te lange cyclus.

Ben vanmiddag rond drie uur klaar met werken en dan kan ik gaan genieten van mijn weekend! Heerlijk.
Watje, dan al weekend? Wauwwwwwwww.

Ik moet morgen nog tot half 4 en dan weekend.
Ik moet nog anderhalve dag en dan heb ik: VAKANTIE!!!!!!!!!!!

Ben nog niet ongesteld...
Normaal werk ik op vrijdag ook nog maar heb komende vrijdag vrij dus vandaar een lekker vervroegd weekend deze week
OOh Tazzle nog steeds kleine hoop dus.....
Ik duimmmmmm!!!!! voor je Tazzle, en bijna op vakantie? IK WIL OOK!

Voor de meiden met het onder in de buik gevoel... Al hoop ik natuurlijk dat jullie zwanger zijn, reken er stiekem alsjeblieft niet op... Ik heb dat gevoel de afgelopen 2 weken ook gehad en het bleek niets te zijn. Wil niet dat jullie onnodig teleurgesteld zijn...
Ik had vorige maand ook buikpijn en steken in de buurt van mijn eierstokken, maar dit voelt toch anders, echt alsof mijn baarmoeder/blaas eruit gaan zakken als ik dringend naar het toilet moet (vooral 's morgens bij het wakker worden). En als ik me buk of achter me reik, voel ik het tegentrekken, alsof mijn vel te kort is. Vorige keer had ik het een paar dagen voor mijn maandstonden, maar ik verwacht mijn maanstonden (normaal gezien) pas volgende week.

Maar je hebt gelijk, ik ga me er niet nodeloos druk om maken, ik zie volgende week wel.
je hebt helemaal gelijk foxy. Probeer mezelf voor te houden dat het niets is, al vind ik dat wel heel moeilijk. Ga er gewoon vanuit dat ik volgende week ongesteld ga worden.
Het is ook zo vreselijk moeilijk om objectief te blijven. Ik zal de komende tijd enorm voor jullie duimen!!!
Inderdaad Foxy, je maakt jezelf onnodig gek... ik ga ook pas maandag testen als ik dan nog niet ongesteld ben, want heb tot nu toe een onregelmatige cyclus gehad, kan natuurlijk ook maarzo zijn dat ie wat langer uitvalt deze keer. Maandag zit ik op dag 26, dus dan durf ik wel te testen.

Warm he..... (tis ook nooit goed... :-) !! )
Zeker warm, erg benauwd hier ook, niks aan.

Wat goed dat je wacht tot maandag met testen. Ik heb op het moment geen test in huis, want anders gaan ze er weer zo snel doorheen (ben niet zo heel geduldig zal k maar zeggen )
Mamma mia vond ik erg leuk. Ik ben ook naar de musical geweest en de verhalen lijken wel heel erg op elkaar. Grote verschil is wel dat de liedjes in het engels zijn. De musical had naar het nederlands vertaalde liedjes en dat vond ik wel jammer.

En toppunt van de film is wel een zingende James Bond, heel raar om hem in die rol te zien.

Mijn verjaardag ga ik niet groots vieren, anderhalve week later is onze bruiloft, dat word al een groot feest! Als alles goed blijft gaan willen we die avond graag aan iedereen vertellen dat ik zwanger ben, ik ben nu al benieuwd naar alle reacties. Dan ben ik ruim 12 weken zwanger.
@ thembo had even gemist dat je gaat trouwen, leuk!!

Ben zelf vorig jaar september getrouwd en zou het zo weer doen. Leuk dat jullie dan willen vertellen dat je zwanger bent, lijkt me erg speciaal.

Hier is het ook nog zo warm, hopelijk gaat het zo nog wat waaien dan kan het wat afkoelen. Wilde vanavond gaan scrappen, moet nog een boekje maken voor mn collega maar kom er steeds niet aan toe en die warmte bevorder ook niet echt mijn zin.

Pfffff mijn lichaam is ook van slag geloof ik. Was zaterdag ongesteld geworden, eergister zo goed als niet meer, gister helemaal niets meer en vandaag begint het weer helemaal overnieuw geloof ik.

Loop leeg voor mn gevoel en heb behoorlijk last van mn buik, hoop dat het snel over is want hier word ik niet vrolijk van.

Morgen moet ik nog gewoon werken en vrijdag heb ik de hele dag een workshop als slot van mijn opleiding waar ik nu nog mee bezig ben.
Goedemorgen,

Spannend dat je het mag vertellen tijdens je bruiloft! Dat is een twee in één feest!

Ik verwacht dat ik ongesteld ga worden, mijn buik voelt gewoon,

heb geen rare kuren of iets dergelijks.

En mocht het wel zo zijn dan kan zo ik totaal verbaasd zijn, en dan bewijst dat ook dat je zonder kwaaltjes de eerste weken door kan komen.

We kunnen ons weer opmaken voor een lekker dagje zweten,

maar 's avonds is dat wel heerlijk om nog buiten te zijn. Vanavond is er wat te doen in roermond en daar gaan we met een heleboel heen! Ook lekker terrasweer!

Succes iedereen met werken, ik ga even op zoek naar nieuw werk!
Zo even lekker bijgekletst met vriendin vandaag. Nu veel te warm om buiten te kunnen zitten helaas.

Leeuw jij bent de eerste waarbij de NOD zit aan te komen. Wel een goeie instelling om het zo te bekijken.

Beetje opgeschoten met nieuw werk? Weet je al wel wat je (ongeveer) wil?

Tazzle bij jou al nieuws?

Anira gaat het bij jou inmiddels alweer wat beter?

Thembo heb je alles al geregeld voor je trouwdag? Wel leuk dat jullie het dan gaan vertellen. Dubbel feest!
Hallo,

HOTTTTT

Spannend Thembo dat je bruiloft eraan komt en nog leuker dat je leuk nieuws kunt vertellen!

Houden jullie het nog een beetje uit met deze hitte? Tis nu wel erg heet.

Ik ga zo lekker bbq-en.

Voor Tazzle en leeuw komt het nu dichtbij. Spannend hoor. Ik zal uiteraard duimen.
Hoi allemaal,

FF ego: ben nog niet ongesteld en ook no sign's....Dusssss het kan nog...

Volgende keer reageer ik weer op iedereen hoor, eerst eten!!

Fijne avond nog!!
Hoi dames!

wat een boel

Ik heb net geskeelerd voor de tweede keer, allebei mijn voeten overal intetapt (hoe schrijf je dat nou weer? dat je tape om je voeten heen hebt gedaan bedoel ik in ieder geval..) en het ging hartstikke goed! Beetje oververhit, maar 45 minuten zelfs geoefend op mijn schaatsslag.... Ben helemaal blij!

Ik zit te genieten van jullie verhalen over wat iedereen voelt nu. Iedereen voelt wel wat, klapperende eierstokken, een strakke buik, gewoon buikpijn, emoties die je niet kent. Dat had ik de eerste maand ook allemaal. Nu voel ik werkelijk waar HELEMAAL NIETS. Dat is toch ook wat!?!?!? Maar zo kan ik wel relaxt leven, me nergens over druk maken....

Ik heb overigens wel het idee dat ik deze week pas mijn eisprong heb, had begin vorige week (zoals gepland in een cylcus van 29 dagen) mijn eigen 'glijmiddel' aangemaakt. Maar nu is mijn lichaam wederom glijmiddel aan het aanmaken (best goor eigenlijk in je broekje...). Dus ik verwacht echt dat ik later ongesteld wordt. Want mijn vriend is deze week zo ongelovelijk moe en hij voelt zich helemaal niet lekker. Dus klussen zit er niet in...

EN EEN GOED NIEUWTJE;

de kopers haddebn 2 ontbindende voorwaarden bij de koop van ons huis. De een is financiering. Maar de ander waren de kosten voor direct achterstallig onderhoud meer dan een bepaald bedrag. En dat laatste is niet van toepassing! Dus ze kunnen alleen nog maar onder de koop uit als ze de financiering niet kunnen rond krijgen... En dat weten we pas eind augustus. Maar ik ben blij!!

En dan nu nog wel even aandacht aan jullie besteden

Blomke, je laat het wel weten toch, van je fotoboek? De mijne is nu opgestuurd dus ik weet het ook snel.

Foxy, jammer dat je ongesteld bent maar het is wel duidelijk!

Leeuw, dan heb jij echt al eeeeeeeeuwen een kinderwens!!! Pfoe..

En hoe zit het eigenlijk met jouw werk? heb ik nu gewoon niet goed opgelet en heb je al eerder gezegd dat je zou stoppen? Ik ben even in het ongewisse... En lig je wel een beetje in de markt? Ik bedoel, denk je dat je snel weer een nieuwe job hebt? Succes in ieder geval!

Thembo, dat je gaat trouwen is natuurlijk al geweldig maar als je daar een bommetje wilt laten vallen door te melden dat je zwanger bent... GAAF! Dat is natuurlijk echt een geweldig moment...

verder, die pukkels dames. Ik word er ook gek van. Ben al bij de apotheek langs geweest of ze een vervanging hebben voor de pil die ik had speciaal voor acne. Maar dan hebben ze wel een andere pil... Nee, dat was niet de bedoeling. Maar echt iets anders dan antibiotica hebben ze dan niet (behalve goed schoonmaakspul en vitamine E). En antibiotica probeer ik wel zo vel mogelijk te mijden als het even kan i.v.m. zwanger worden.. Dus geen opties helaas.

Nou, errug lang berichtje weer. Sorry...
Tis hier stil..................
Jah idd, zijn we niet gewend he na gisteren toen was het hier gezellig druk...

Kiekeboe wat ben jij fanatiek met dit weer...skeeleren, ik moet er niet aan denken. Wel knap dat je toch gewoon gaat dan.

En idd goed nieuws over jullie huis!! hebben jullie zelf eigenlijk ook aliets anders terug of niet? je hebt het vast wel al verteld maar weet het niet meer.

Tiaraatje en Thembo, hoe gaat het met de pas zwangeren? Voelen jullie je goed?

En biaha hoe trek jij het met deze hitte?

Lein al tijdje niets va je gehoord, alles ook goed met jou?

Leeuw Jij was toch diegene die een tijdje geleden een conflict had met werkgever? Daarom ben je nu toch ook werkloos?

Heb je al weer iets anders op het oog?

Kiekeboe, ik heb ook last van pukkels nu, zit er zelfs een achter mn oor, en die doet me toch zeer... rotdingen...

Ik ben nog niet ongesteld en morgen is dag 24 en langer dan dat is mijn cyclus nog niet geweest, vind het stiekum wel een beetje spannend worden nu, heb ook nog geen tekenen gehad van ongesteld worden, en dat heb ik normaal gesproken altijd heel duidelijk, kan precies vernemen wanneer het losbarst zeg maar... misschien dat ik toch zaterdag een testje haa als er nog niets aan de hand is...ben bang dat het loos alarm is en dt mijn cyclus gewoon wat langer uitvalt deze keer. Ach ja, na een test heb ik wel zekerheid he.

Morgen nog werken van 6 tot 12 en dan 3 week vakantie, heerlijk, we vertrekken dinsdag naar turkije, gaan 8 dagen met een bevriend stel. Daarna nog 2 week thuis en we hebben nog genoeg te doen. We wonen hier straks bijna een jaar en er blijven toch altijd klusjes over he?!

Ga de bloemetjes even water geven, niet overbodig na een warme dag!!
Heeft iemand hier nog wat van Patty4life gehoord?

Ik meende gelezen te hebben dat ze een spannende echo zou krijgen. Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat?
Nee, ik speur ook de topics af om iets van haar te vinden. Hopelijk is ze op vakantie en heeft ze een goede echo gehad.

Ik ben even niet zo aanwezig, ben toch wel erg moe savonds. Ik probeer wel alles mee te lezen hoor. Er komt een spannende week aan voor een aantal van jullie. Ik hoop dat er positieve berichten komen...ik ga in ieder geval voor jullie duimen.
Ze heeft toen geschreven dat ze zwanger is en op een andere topic ging meeschrijven. Verder weet ik het eigenlijk niet.

Tazzle wat maak jij het lekker spannend zeg! Het is altijd een beetje dubbel met een negatieve test. Jammer dat het niet gelukt is dan natuurlijk, maar ook een soort van rust, van nou ja dan wacht ik maar tot ik ongesteld wordt komende tijd. Beetje moeilijk uit te leggen zo eigenlijk.

Kiekeboe wat een activiteit op zo'n warme dag zeg! En natuurlijk goed nieuws over jullie huis. Al moet je nog even wachten tot het echt allemaal goed is en door is.

Tiaraatje lekker ge-bbq -ed?

Pffff helemaal bont en blauw van het sporten van gister.....Er is nog iemand bovenop mijn borst gaan zitten (die is dan niet blauw) dat was echt pijnlijk. Nu nog veel last van. Ach gaat vanzelf wel weer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven