Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hey dames, ff een berichtje van eentje dat zit te flippen. Beetje ego nu, sorry daarvoor maar ik kan het echt niet helpen. Ik word echt gek van de zenuwen. Weet met mezelf geen blijf. Ik fixeer me ook alweer op 'verschijnselen', dit zijn er een paar waar ik 'last' van heb:

kliertjes van Montgomery (bobbeltjes op de tepelhof, worden er meer en groter), het warm hebben, niet kunnen slapen, buikpijn, steken onderaan mijn buik, hoofdpijn, obstipatie, pijn in onderrug, pukkels (meer dan anders), 'beter ruiken' (niet zo overdreven, ik heb het vooral bij de asbakken van mijn vriend, die storen mij enorm), moe, vergeetachtig, prikkelbaar, dorst, als mijn maag 'opsmijt', de smaak van overgeven in mijn mond krijgen , soms draaierig, licht in mijn hoofd, last van maagzuur (sinds 2 dagen), minder concentratie (ik zit constant weg te dromen)...

Maar ik had vorige maand ook reeds 'symptomen', dus durf ik me er niet blind op staren. Hoewel ik toen die 'buikpijn' pas 2 dagen voor mijn maandstonden had en ik er nu toch al meer dan een week meer rondloop... Ik ben enorm gestresseerd, zo erg dat ik er soms van beef. Ik hoop dat ik vlug zekerheid krijg, vrijdag test ik zeker als ik mijn maandstonden dan niet heb. Fingers crossed.

Ik duim ook voor jou Leeuw, hopelijk goed nieuws...
Ik denk dat je voorzichtig aan mag geloven dat je zwanger bent. Als je geen HCG in je urine hebt, dan verschijnt er helemaal niks.... Maar je wil natuurlijk een super duidelijke vette roze streep! Logisch!

Over een paar dagen zul je die waarschijnlijk zien!

Maar ik zeg alvast: GEFELICITEERD!!!!!
Goedemorgen,

oef wat spannend voor jou leeuw. Als je nog steeds niet zeker bent van die test is het misschien wat om zo'n zwanger/ niet zwanger test te kopen? Is het tenminste duidelijk.Het je verder ook last van kwaaltjes? ( vind ik dan weer meer voor mezelf fijn om te weten)

Hoe was dat bij de andere zwangeren eigenlijk? Vanaf wanneer hadden jullie last van zwangerschapsverschijnselen?

Voelde je vlak voor je NOD al dingen of al veel eerder?

Kiekeboe, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dat lucht wel op he? En een mooi compromis gesloten las ik dus dat is top!

Fien, jij hebt dus duidelijk wel last van kwalen, en die duiden toch allemaal op een zwangerschap. Je zou morgen al kunnen testen gezien je NOD, of ben je erg onregelmatig? vrijdag heb je natuurlijk meer zekerheid en voorkom je eventuele teleurstelling misschien. Als jij niet zwanger bent kan jouw lichaam je tenminste goed voor de gek houden.
In principe ben ik heel regelmatig blomke, dwz normaal heb ik steeds mijn maandstonden op donderdag, af en toe op vrijdag en heeeeel zelden op woensdag. Maar zelfs toen mijn maandstonden op woensdag of vrijdag begonnen, was het de maand erna terug netjes op donderdag dat ik ze had (die 7 jaren dat ik mijn pil niet nam). Volgens de dokter (die ik natuurlijk al gebeld heb), test ik het beste pas vrijdag, omdat het sowieso een verkeerd beeld kan geven. Ik ga mezelf niet gekker maken dan dat ik al ben en netjes wachten tot vrijdag om te testen. Mijn vriend vindt het wel vervelend dat ik zo 'afwezig' ben en volgens hem sla ik ieder half uur een diepe zucht... (ik nerveus, helemaal niet )
leeuw, 3 vage testen betekenen denk ik toch echt dat je zwanger bent hoor! Bij mij was het precies hetzelfde en ik vond het ook moeilijk te geloven. Maar je zal er nu toch aan moeten dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! wauw, wat gaan wij snel met zijn allen!
Tiaraatje, hoe is het met jou? Al moe, moe of moe???
Leeuw, gefeliciteerd! dit kan niet missen!!

Fien ook jij houd het spannend nu zeg.. nog eventjes geduld, trek je het nog een beetje?

Dit was voorlopig mijn laatste post hier, ben nu een week met vakantie, iedereen veel succes met wachten, en hoop weer een paar JA!'tjes in beeld te krijgen volgende week... En hopelijk ben ik dan zelf ook zwanger... see you!!
Goeie reis Tazzle!!! Geniet maar van de en ik hou mijn vingers gekruist.

En om op je vraag te antwoorden: neen ik trek het niet meer . Maar ik moet wel he, vriendlief heeft (op mijn vraag) zwangerschapstest weggestoken, zodat ik wel moet wachten tot donderdag of vrijdag (tenzij ik het hem echt heel lief vraag natuurlijk hehe). Ik twijfel er heel erg aan om toch morgenvroeg al niet eens te testen. Ik zie wel hoe ik me vanavond voel

@Leeuw: alvast een voorzichtige proficiat
Ik ben zwanger!!!!

Ik heb mijn zusje een test laten doen en daar zag je dus helemaal niks! Nu geloof ik het pas!! Ga ff kijken naar mijn uitgerekende datum! Enz enz ben helemaal van de kaart!
Hoera Leeuw!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker van genieten hoor!
Super Leeuw!! Proficiat!!

Dit gaat hier inderdaad wel heel erg snel.
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEE

Leeuw! van harte!

Dat ongeloof blijft nog even.Om eerlijk te zijn wil ik elke dag een test kopen en doen omdat ik het gewoon ongelooflijk vind.

Hadden jullie (zwangeren) datook?

Biaha: moe,moe en nog eens moe.

Haha, ik heb net een uurtje geslapen, was gelukkig vroeg van werk thuis.
JOEPIEDEPOEPIE!

GEFELICITEERD LEEUW!

JAAAAA!!!! WE HEBBEN WEER BALONNEN!!!!

GEFELICITEERD!!!

Jemig, wat onwerkelijk.... Zou het toch echt zo zijn!??!!? Dan heb ik goede hoop voor de rest
Wat gaat het snel hier! Hoop dat de rest naadloos zal aansluiten...

Tiaraatje, moe moe moe dus, hihihi, echt zwanger dus!

Fien ook bijna testen, ook voo jou zal ik duimen hoor. Zou echt super zijn als er staks achter je naam ook een dikke vette JA! komt te staan!
anoniem_6369ef364647e wijzigde dit bericht op 04-08-2008 19:13
Reden: Blomke = Fien
% gewijzigd
Ben je al bekomen van de schrik Leeuw??

Je ligt vast vol verwondering naar de test te staren... hahahahaha
Tazzle: een goeie vakantie gewenst!!
Fien, wat doet jouw lichaam allemaal niet met je?!?!? Vorige maand gingen we nog gelijk op, maar deze maand gaat je lichaam met je aan de haal geloof ik. Je hebt nog niet je NOD dus gewoon niet testen hoor. Nog even inhouden tot vrijdag. Je zenuwen kunnen nog wel eens voor hele gekke dingen zorgen...

Heb je misschien een methode om tot rust te komen? In bad gaan, beetje yoga of zoiets?

Leeuw, ik vind het wel echt heel erg tof voor je!!! Ik ben zo blij voor jou

Tazzle, goed bruin en misschien zwanger terugkomen!!
Tazzle, fijne vakantie!!!

Leeuw, ben je een beetje bijgekomen? Grappig dat je zus eerst een negatieve test moet hebben voor jij gelooft dat je zwanger bent haha. En op welke uitgerekende datum ben je uitgekomen? Ergens in april denk ik he, net als Tiaraatje?

Tiaraatje. Die vermoeidheid kan echt allesoverheersend zijn. Het begint bij mij nu weg te trekken en misselijk ben ik ook niet meer gelukkig. (jij wel?) Vanochtend om 6 uur opgestaan. Ik heb het zonder dutje overleefd en voel me nu nog redelijk fit. Woensdag zit ik alweer op 12 weken dus dan mag het ook wel eens over zijn. Wat gaat het toch ongelooflijk snel! Volgende week weer naar de vk. Heb wel weer behoefte aan wat bevestiging of alles het nog doet daarbinnen na deze eerste kritieke 3 maanden.

Fien, ontspan, relax, Zennnnnn.
He leeuw wat lees ik nu, SUPER GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Even snel een berichtje van mijn kant want ik heb knallende hoofdpijn en duik zo eerst eens even onder de warme douche.

Gister bij mn vader geweest, was echt super gezellig en pas rond 22.30 thuis.

Vanmorgen wel weer vroeg op en aan het werk. Het was erg druk en heb er een behoorlijke hoofdpijn aan over gehouden.

Ga even lekker douchen, vaak helpt dat wel.

Ga me daarna verdiepen in de besloten hyves voor ons en als het een beetje wil lukken heb ik dat vanavond ook voor elkaar. Laat het jullie zo snel mogelijk weten.

Typ later misschien nog wel meer maar nu ben ik eerst even weg.
haha, jij bent iets genuanceerder dan ik kiekeboe!

Bedoelde het niet lullig hoor Fien.
Ow Tazzle, helemaal over het hoofd gezien... fijne vakantie! Neem je mooi weer mee terug?
Biaha,

Ben in vlagen wat misselijk, niet zo erg dat ik moet spugen, jij wel?

Jij hebt dus ook nog die onzekerheid. Ik heb het met dat ik aldoor wil testen en de volgende stap zal wel zijn dat je naar de echo toeleeft.

Oja, die hyves lijkt me leuk.Maken jullie een aparte hyves voor dit groepje aan of gebruik je dan je bestaande hyves??
Hallo dames, de hyve is klaar!

Het is een aparte hyve geworden die voor niemand anders zichtbaar is. Alleen leden kunnen het lezen, posten, foto's delen ed.

Ook is de hyve niet te vinden in de zoekmachine dus geen kans op medelezers.

Om lid te worden moet je mij een mailtje sturen.

Daarin moet je aangeven wat je forum naam hier is, je hyvesnaam en je mail adres waar je de mailtjes van hyves ook op binnen krijgt.

Ik stuur jullie vandaag of morgen een uitnodiging via viva forum om vrienden te worden bij viva. In deze mail staat dan mijn mail adres.

-------- Corectie ik heb iedereen al een berichtje gestuurd, heb je niets ontvangen meld het hier dan stuur ik nog een berichtje.--------

Het is een beetje omslachtig maar ik weet even geen andere manier. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, staat misschien een beetje krom beschreven.

Vragen? Dan hoor ik het wel.
Thanks foxymama, da's lief. Ik hoop het ook heel erg (maar dat was waarschijnlijk wel al duidelijk ).

Niet erg hoor Biaha, ik kan tegen een stootje

Kiekeboe, over mijn NOD ben ik niet 100% zeker. Ik heb die nu op 28 dagen genomen, terwijl ik vorige maand op 27 dagen zat. Dus NOD kan evengoed morgen zijn. Heb afgesproken met mijn vriend dat we toch morgenvroeg de test doen, en dat ik sowieso toch naar de huisarts ga (vrijdag of begin volgende week), of ik nu zwanger ben of niet, want die 'kwaaltjes' die ik heb zijn niet normaal en zijn zeker niet van de zenuwen, ik had ze vorige week al maar liep er toen niet zo erg mee bezig. Het is pas sinds zaterdag dat ik beginnen 'flippen' ben zeg maar (lichtjes overdreven maar toch), toen ik zag dat er veel bultjes op mijn tepelhof stonden. Ik heb er anders nooit zoveel. Ik wist dat dat een teken is dat je zwanger kan zijn. Gisteren zijn we naar een feest geweest in een tent en ik had veel last om op die houten klapstoelen te zitten, rug- en buikpijn. Heb ik anders ook nooit last van. Sinds gisteren heb ik last van mijn maag, en dat is er vandaag niet echt beter op geworden, integendeel. In het naar huis rijden, werd ik echt misselijk in de wagen. Heb last van maagzuur en een raar gevoel en rare smaak achter in mijn keel. Ben ook heel erg moe, ik kruip zo in mijn bedje. Hopelijk kan ik nu wel slapen. Ik zie morgen (hopelijk) wel, en anders vrijdag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven