Noodplan kinderfeestje binnen

19-06-2010 10:41 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon viert morgen z'n zesde verjaardag. We dachten dat 't een buitenfeestje zou worden, maar volgens de buienradar gaat 't regenen... Nu moeten we overschakelen op een noodplan. Iemand ervaring en steengoeie tips voor een leuk en goed verlopend binnenfeestje? Er komen ongeveer tien kinderen, en het zal drie uur duren.
Alle reacties Link kopieren
Vraag mij opeens af; waarom doe je een kinderfeestje eigenlijk op een zondag & ook nog eens op een zondag die vaderdag is? Is dat geen mooi kado voor papa? Kijk eens; 10 leuke kindertjes die je 3 uur lang helemaal zelf mag vermaken
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 19 juni 2010 @ 10:59:



Of naar het overdekte speelparadijs. Echt....ik zou het wel weten! Weet je wat dat kost!!??
quote:schouderklopje schreef op 19 juni 2010 @ 12:54:

[...]





Weet je wat dat kost!!??Weet je ook wat het je scheelt? Ze spelen droog. Ze vermaken zich er uren, en je hoeft je er zelf amper mee bezig te houden.....win-win-win situatie. En je hoeft daar niet te eten etc, dat kan ook thuis. En ze roepen daar vaak dat je niks mee mag nemen, maar ik nam toch echt pakjes drinken en snoepjes etc mee.
Wij hadden vorig jaar dit probleem (eind juli!). Eigenlijk zouden we naar een natuurgebied annex speeltuin annex waterplas gaan. De geplande picknick hebben we binnen gedaan. Omdat we naar een waterplas zouden gaan had iedereen zwemkleding mee. Na de binnenpicknick en cadeautjesspel heeft iedereen zich omgekleed, grut in de auto en naar het zwembad. Daar anderhalf uur gezwommen met 3 groepjes verdeeld over 3 ouders, thuis cake versieren in de tuin (zowaar de zon scheen!) en nog even spelen en toen alles netjes thuisgebracht.



Het was één grote chaos maar uiteindelijk wel een erg gezellig feestje
Alle reacties Link kopieren
TunFun, geen twijfel mogelijk.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Micheal Jackson stoelendans, MJ stopdans. En zelf dansen als een zombie op thriller vind ik wel iets anders als de clip kijken.

Bij de Hema jongens knutselspul halen bijv. stenen beschilderen met dino's erop ( die vindt mijn dochter ook erg mooi), of kleine beesten/dino's die je kan beschilderen, of vliegtuigjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 19 juni 2010 @ 12:54:

[...]





Weet je wat dat kost!!??ja hoor, maar ik persoonlijk ben wel bereid om wat geld neer te tellen als ik 200% zeker weet dat mijn kinderen en hun vriendjes een leuke middag hebben.
quote:traincha2 schreef op 19 juni 2010 @ 14:52:

[...]





ja hoor, maar ik persoonlijk ben wel bereid om wat geld neer te tellen als ik 200% zeker weet dat mijn kinderen en hun vriendjes een leuke middag hebben.En het dubbele als je er zelf niet gillend gek van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Precies MC
Volgende week het laatste kinderfeestje in huize Kipstra....ik denk dat we 90% uitbesteed hebben.....prima geregeld
.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, 3 uur boekjes lezen bij tun fun is ook een garantie voor knallende koppijn.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Supersmollie1 schreef op 19 juni 2010 @ 14:57:

Nou ja, 3 uur boekjes lezen bij tun fun is ook een garantie voor knallende koppijn.Oordopjes!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook laatste kinderfeestje,heb het altijd 100% uitbesteed en vrijwel 99% van de kinderfeestjes die zoons hebben gehad waren uitbesteed.



Met 6 jaren kun je morgen best naar een binnenspeelplaats,zal morgen vast niet druk zijn daar met vaderdag.

Waarom hou je het feestje in hemelsnaam op vaderdag of is je kind precies op die dag jarig?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties! Vaderdag omdat in de andere weekends andere vriendjes hun verjaardagen vieren. Nu komen alle verjaardagen van de kinderen die in de vakantie jarig zijn (zo ook mijn zoon).



Het oorspronkelijke plan was naar een speeltuin. Ik ga NU even op de buienradar kijken in de hoop dat er iets veranderd is...



Maar voor het geval dat niet zo is, heb ik heel veel aan jullie tips. Ik heb wel zin in een uitdaging, en ga maar niet naar TunFun (waar ik eigenlijk sowieso een hekel aan heb).



Waarschijnlijk komt er nog een vierde volwassene bij, dus ik kan ze ook spelletjes laten doen in kleine groepjes,
Ook nog een optie..

Ik weet niet of je bij jou in de buurt kan bowlen? De meeste bowlinghallen hebben zoveel banen mogelijk nog plek. Dus even bellen..

Eerst uitpakken, eten en drinken dan naar de bowlingbaan, en daarna weer naar huis, thuis even dvd op.

Is alleen lastig met OV als je in Amsterdam woont....
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan vandaag Nelladella?
Alle reacties Link kopieren
En? of zou TO al uitgeput op bed liggen?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb het overleefd hoor! Het is dus toch buiten geworden (gelukkig), slechts een paar keer een paar spatjes gevoeld, maar daar heb ik geen kind over horen klagen. Ik had allemaal spelletjes voorbereid, maar veel laten vervallen omdat ze eigenlijk vooral vrij wilden spelen. Helaas heb ik dus ook niet kunnen pronken met die zo kunstig in elkaar gezette Michael Jackson bingo.



Bedankt voor jullie inbreng allemaal.
quote:Nelladella1 schreef op 20 juni 2010 @ 23:00:

Helaas heb ik dus ook niet kunnen pronken met die zo kunstig in elkaar gezette Michael Jackson bingo.



Bedankt voor jullie inbreng allemaal.Die kan je altijd bewaren voor volgend jaar!
Alle reacties Link kopieren
Hee! Ik stuur dit 7 jaar na jullie, maar ik ga het toch proberen😹 Ik heb een zusje van 12 en die zou naar het strand gaan en leuke fotoshoots doen enzo, maar het gaat regenen. Het zijn 4 vriendinnen die blijven, plus mijn zusje (intotaal 5) we hebben een andere optie nodig moet doen, want ze blijven slapen. Iemand een leuk idee? Ik dacht zelf aan een film, maar wat moet je dan in de avonddienst? En 2 films op 1 dag is niet super geweldig ofzo.
Fotoshoot binnen?
Fotoshoot in de regen?
Fotoshoot op verrassender plaatsen dan het strand? (Station, de Albert Heijn, in een museum -niet het rijks, daar mag je vaak niet fotograferen- )
Fotoshoot in de dierentuin.
Alle reacties Link kopieren
Ha Blokfluit, ik ben de TO van destijds en zit weer met hetzelfde probleem als jij, met dezelfde zoon! Hij wordt nu dertien, en wilde buiten spelen (ja op deze leeftijd nog), film kijken en iedereen logeren, en de volgende ochtend naar het zwembad. Maar het wordt dus even spannend nu.

Dus ik heb weer dezelfde vraag als jij, maar dan de jongensvariant :-D
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik dacht al, Michael Jackson? Hoe kan je zoon van zes die nou kennen, aangezien die al jaren dood is...
Sowieso dacht ik dat hij al veel ouder was.

Goed, zeer oud topic dus!

Maar voor de nieuwste vraag: ik zou misschien een high tea doen? Eventueel zelf (met de kinderen) wat eenvoudige baksels maken.

Fotoshoot kan binnen ook.

's Avonds gourmetten/pizzaretten (vult lekker wat tijd op) en dan een leuke romcom kijken. Eventueel nog wat getut met make-up ofzo.

Je hebt ook allerlei spelletjes met vragenkaartjes (ook bij de Action voor een paar euro). 5 vriendinnen die vragen over elkaar beantwoorden. Kan leuk zijn.

En op een gegeven moment is het entertainment gewoon klaar. Dan is het slapen of samen lekker keten.
verwijderd omdat deze tips niet van toepassing zijn op 13 jarige
anoniem_639c684ed9579 wijzigde dit bericht op 19-07-2017 10:28
Reden: Niet door gehad dat het om een zeven jaar oud topic gaat
93.36% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven