Noodplan kinderfeestje binnen

19-06-2010 10:41 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon viert morgen z'n zesde verjaardag. We dachten dat 't een buitenfeestje zou worden, maar volgens de buienradar gaat 't regenen... Nu moeten we overschakelen op een noodplan. Iemand ervaring en steengoeie tips voor een leuk en goed verlopend binnenfeestje? Er komen ongeveer tien kinderen, en het zal drie uur duren.
Nelladella1 schreef:
19-07-2017 09:25
Ha Blokfluit, ik ben de TO van destijds en zit weer met hetzelfde probleem als jij, met dezelfde zoon! Hij wordt nu dertien, en wilde buiten spelen (ja op deze leeftijd nog), film kijken en iedereen logeren, en de volgende ochtend naar het zwembad. Maar het wordt dus even spannend nu.

Dus ik heb weer dezelfde vraag als jij, maar dan de jongensvariant :-D
Bij mijn 13 jarige destijds filmavond/nacht georganiseerd. Ik had allemaal matrassen in de slaapkamers gelegd en jongens namen allen slaapzak mee voor het geval ze wilden slapen. Feest duurde van 21.00-9.00 uur.Divers chips,popcorn en snoep gehaald om in bakken te doen tijdens films ,divers frisdrank en broodjes met frikandel of kroket. Ik heb geen kind aan ze gehad.2 jongens zijn even gaan slapen voor een uurtje.Rest is opgebleven. In de ochtend had ik ontbijt maar dat hoefde niemand,iedereen zat vol en toen de ouders kwamen konden ze thuis gelijk naar bed zo moe waren ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven