November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Oh en Q je hebt bitter en bitter. Geloof me, dit is net alsof je een hap gal in je mond hebt en houdt. Ik heb de apotheek ook eens gevraagd het zelf te proeven
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
En Misty; is het goed gegaan in het peuterbed? Ik ben benieuwd hoe dat straks met Suzy gaat, als het meezit gaat die na haar verjaardag over een maandje ook over naar een groot bed. Hopelijk is het op tijd binnen...

Chica; lijkt me ook geen pretje om die vieze AB te moeten geven. Hopelijk is er een alternatief, zo niet, heel veel sterkte met het wk worstelen voor peuters.

Suzoon is weer eens aan het slapen in de Beco. Standaard na de voeding is hij lekker vrolijk, in de box, wipper of op schoot. Daarna is het brullen geblazen, geen land meer mee te bezeilen. 5 minuten in de beco en hij is vertrokken. In bed gaat hij zo over de zeik dat slapen er helemaal niet meer in zit. Ben benieuwd of hij bij het kdv en oma wel gaat slapen. Bij het kdv hebben ze een wiebelwieg aan het plafond, dus misschien dat hij dat wel pikt. Hopelijk is dit een faaaaaaaaaaaaaaase die snel voorbij is. En als hij dan 's ochtends ook nog wat langer slaapt zou ook fijn zijn. Meestal ligt hij al voor 6 uur te zuchten en te puffen. Ik vraag me af waarom hij dat toch doet, krampjes, moeten poepen, voeding die omhoog komt, geen idee... Zat er maar een briefje bij he?

Datumprikker was ik ook glad vergeten, ook even snel opgezocht en ingevuld gisteravond. Hopelijk kunnen we een datum prikken dat we allemaal kunnen. Ik wil Q en Qtie ook wel eens in het echie zien, maar ik kan de 23e niet zoals het er nu naar uit ziet...

Lizzie; hopelijk kom je weer een beetje op adem tijdens de vakantie. Is de klas verder wel leuk?

Ik zag trouwens in het Hema foldertje ook houten keukenspul staan. En er zitten ook 15% kortingsstickers in het foldertje. Dus misschien zit daar nog iets bij?
Even met 1 hand dus kort....

Chica, balen van dat smerige spul. Misschien eierkoek of anders peperkoek of boterham met pindakaas? Plakt allemaal lekker dus neemt evt restjes mee. suc6 met soll!

Meet, de 16e is ineens op de prikker ook een optie geworden.

Dus 16, 0f 23 of 30. Er is altijd wel iemand die niet kan.

Suzaa je gaat Qtie niet ontmoeten hoor....de kids blijven thuis deze meet!
Oja, da's waar! Zonder kids dit keer....
Jippie! Het is me gelukt om ze zo te manipuleren dat ze al een kwartier samen slapen!! Even tijd om echt te forummen!

Lala, fijn zeg, dat de draagdoek werkt. Ga zo door!

Q, jij hebt een heel schattig meisje. Een koprol zie ik hier echt nog niet gebeuren. Ze kan amper rennen en de drempel naar buiten is soms onoverkomelijk

En weet je, eigenlijk ben ik heel blij dat er meerdere Neeltjes rondlopen. gek he? Maar om nu de voortplantingscyclus van de pinguin te gaan bespreken????

Suzaa, raar he, die kinderen. Nelis heeft sinds vorige week vrijdag tot vandaag ook weer zo'n periode gehad dat er geen land mee te bezeilen was. En vandaag weer een mega zoet spelend mannetje. Dus ik duim voor je dat de fase heeeeeeeel snel over is.

Misty, hoe ging het bedje? Neeltje heeft sinds gisteren een dekbedje in haar spijlenbed. Ik wil haar eerst wennen aan het slapen onder een deken, omdat ze nog steeds aan het hoofdeinde kruipt. Ze vond het mega spannend. Ze is vannacht 3 keer wakker geworden en vandaag wordt nergens anders over gesproken dan de deken. Ze moest en zou er vanmiddag ook weer onder liggen. Ehm, met de verwarming aan? Ik denk dat ik haar dadelijk kan opdweilen

Chica, wat een gedoe!! Ik blijf het stom vinden hoor, dat er gewoon niet bij na wordt gedacht bij medicijnen voor kinderen. Nu in ieder geval duimen dat het werkt, doe je alle ellende niet voor niets.

En om me duidelijk te maken dat ik het nog niet druk genoeg heb: ik had dus een betaalrekening bij de DSB...... Ik heb nooit iets uitgeprint, dus de aankomende 3 tot 6 maanden is onze financiële situatie een mega puinhoop. Laat de deurwaarders maar komen, want ik weet echt niet wie in de loop van de maand allemaal geld van ons willen. En nu kunnen ze dus niets plukken. Wat een puinzooi zeg!

Maar nu is het mijn tijd: lekker een spelletje! Dat is eeeeeeeeuwen geleden!
Och Shit O een DSB klant. Wat balen voor je zeg. Had je er veel geld op staan? Je kon toch nog tot bepaalde tijd nog pinnen? Heb je dat ook gedaan of niet? Succes ermee want ik vind het echt schandalig wat er gebeurd is. Die dirk mogen ze van mij een poosje opsluiten.

Apotheek heeft weer gebeld er is een alternatief. Maar toch weer niet echt. Ze hebben nu een andere AB maar die is minder sterk. Zucht......wat moet ik nou? Ze heeft al meerdere keren AB gehad en die hebben blijkbaar niet geholpen. Een sterk middel is dus wel nodig. Maar ja, als dat middel er niet in blijft dan schiet het ook niet op.

Heb dus even goede raad nodig. Wat zouden jullie doen?

Oh ja die pindakaas of appelstroop boterham is wel slim, die ga ik eens proberen.

Meet: Maakt mij niks uit welke datum, ik verzet er gewoon het één en ander voor. Zo speciaal zijn jullie

Anniek is trouwens niet echt aan het puberen volgens mij. Ik ben twee en zeg nee, geldt hier niet. Ik moet het niet te hard roepen maar ze zegt overal Jaaaaa op. Namelijk een nieuw woordje (tja ook dat gaat niet in de normale volgorde hier) en ze gebruikt het bij alles. Nee kent ze wel en als ze echt iets niet wil is het nog steeds Nee en krijsen en zo. Maar Ja overheerst. Ach, die pubertijd zal bij Anniek wel wat later komen nu eerst maar eens genieten van al dat enthousiaste Ja geroep

(Helaas geen Jaaaaa tegen de AB )

Ga vanmiddag een houten garage ophalen. Van MP opgepikt en ben er helemaal blij mee. Is een verjaardagskado van opa en oma. Leuk.
Ibbel waar beeeeeeen je?

Kan je de link van je webwinkeltje op de AK zetten (of staat die er al.. anyone?)

Pfoe, ik geloof dat ik naar wekelijks posten ga zo. Weekend was vaantje op zaterdag ziek, 39 graden koorts. Zondag was ze weer beter maar sinds die tijd hoesten en snottebellen. Is alweer een tijd geleden dat ze verkouden was.

Wow, stoer van Q-tie, een koprol. Vaantje staat wel heel vaak op haar handen en voeten bijna opsekop. Als ik haar nu op het bed laat oefenen voor een koprol..

Verder (even afkloppen) gaat het naar bed gaan opeens goed. Gewoon tandjes poetsen, verhaaltje, in bed, nachtlampje er in, en welterusten. Geen idee wat er veranderd is. Maar erg fijn dus.

Een keukentje, die gaan wij ook aanschaffen. We hebben er een leuk plekje van waar ze in de keuken kijkt. Binnenkort dus oriënteren. Hema, speelgoedwinkels, tweedehands.. liefst met een oventje. Ook gaan we een dekbedje kopen in november. Iemand tips voor goedkoop maar wel kwaliteit?

O wat shit van je DSB rekening.. nouja overmacht, toch? Neem aan dat je direct de salarisbetalingen van jullie werkgevers naar een nieuwe rekening hebt laten overschrijven? Dan is er niet zo'n probleem en kun je de herinneringen die je krijgt als een bedrag niet afgeschreven kan worden (die niets kosten) daarvan betalen. Wel weer gedoe zeg.

Ik moet wel zeggen wbt de oren van Anniek... hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken dat die druppels daardoor misschien niet werkten!!? Die bittere nasmaak.. pff, een banaantje er na? Of pindakaas op witbrood? Offf iets zoutigs..? Arm wijffie.

Tessje beterschap, bintje beterschap, leon beterschap, novem beterschap.. of inmiddels alweer beter..

Hier een klein drama. De kat is op. Hij eet al een week heel slecht en loopt maar te miauwen. Gisteren naar de dierenarts geweest en eigenlijk is de conclusie; of er 400 euro tegenaan gooien en dan nog niet weten of hij het redt. Of euthanaseren.

Ik heb een hekel aan het beest (wegens overal plassen en haarballen achterlaten en haar en neurotisch gedrag vertonen en nooit geaaid willen worden..) maar voel me nu zo schuldig tegenover het beest. En vriend (wiens kat het oorspronkelijk is) is er behoorlijk verdrietig over. 400 euro hebben we helemaal niet dus ik denk dat hij binnenkort toch naar de eeuwige jachtvelden zal vertrekken. Een lastige ethische kwestie. Als we gewoon geld hadden gehad dan hadden we dat wel kunnen besteden aan het beest. Je begrijpt dat vriend zich daar extra lullig over voelt. .. tja.

Een ding weet ik zeker.. ik wil nooit meer een huisdier. Behalve dan nieuwe vissen.
Vana, sterkte met je kat! ik kan me goed voorstellen dat het een heel moeilijke beslissing is, maar 400 euro is heel veel geld voor een behandeling waar je niet van weet of het beest er gelukkiger van wordt.

Keukentje is hier al tijden geen succes meer. Maar ja, Neeltje blijft een raar kindje Ik durf een andere sta-in-de-weg als een garage dus ook niet aan.

Dekbedje heb ik gewoon van de leen bakker, incl 2 hoezen voor 40 euri. De kamer van Neeltje is niet zo koud dus het is warm zat.

Over die DSB rekening: ik denk dat Dirk nog geld van ons krijgt Wij hebben hem de afgelopen 2 dagen tot diep in het rood leeggetrokken, zodat we de periode dat we zonder rekening zitten met geld erop, tenminste contanten hebben. Dan moet de accountant van Dirk maar komen als hij het geld wil hebben. Voordeel dat het midden in de maand is: dan staat er nog maar heel weinig op En waarschijnlijk komt mijn salaris wel op de nieuwe rekening, dus dan kan daar wat van betaald worden. Nu baal ik ervan dat ik vorig jaar onze financiën heb vereenvoudigd naar 1 betaalrekening met een paar spaarrekeningen eraan.

He, ik hoor wat! Maar ik heb 1 uur een spelletje kunnen doen. Wat een genot, ik kan daar weer de hele dag op teren!
Sjee, lastig dilemma, Vana. Of nou ja... ik kan me voorstellen dat je 400 euro voor een eventuele korte verlenging van het leven van een oude kat wat buitenproportioneel vindt. Zeker als je het geld niet hebt. Maar goed. Blijft altijd lastig zoiets.

En shit zeg, O, van de DSB. Ik heb meteen maar even onze bankgegevens gedownload. Dat is inderdaad zo'n handeling die je noooooit verricht. Of nou ja, Qlief had het een keer eerder gedaan, zag ik. In 2006.

Chica, ik zou het geven. Ik snap het echt wel hoor, dat het vies is, dat Anniek het niet wil en dat het niet op lijkt te schieten als het er weer uitkomt, maar dat zou voor mij allemaal niet opwegen tegen de kans op levenslange gehoorsbeschadiging of de kans op taalachterstand omdat ze met ontstoken oren niet goed hoort. Als ze echt braakt na het spul, zou ik wel even de KNO-arts bellen. Misschien dat je in dat geval met een fijngestampte pil verder komt dan met een drankje. Maar als dat niet kan, dan zou ik even stevig balen, maar wel gewoon doorzetten. Desnoods onder dwang. (Hèb je een spuitje? Anders even halen bij de apotheek!)

Klinkt misschien een beetje bot, maar gehoor ligt bij mij natuurlijk erg precair. Mijn overgrootvader was doof vanwege oorontstekingen en een vriendin is op volwassen leeftijd geopereerd aan haar oren, omdat haar gehoorbeentjes helemaal vergroeid waren met littekenweefsel. Niet om je bang te maken, maar wel om het even in het perspectief te plaatsen van waaruit ik het zie. Een goed gehoor is zó belangrijk!

Verder niet zo veel te melden hier. Ik heb Qties haren weer eens geknipt (het blijft maar een pierenbosje hoor) en ik word nu geacht Qlief ook even onder handen te nemen. Qua haren knippen dus.
Niet om je bang te maken hahaha Toch gelukt hoor Q

Ik ben het helemaal met je eens, het ís ook belangrijk. En ik heb besloten dat ik door ga. Die andere AB is weer gewoon een Amoxicilline kuur die ze al een paar keer heeft gehad en wat dus niet voldoende heeft gewerkt. Dat is een breed spectrum en die andere dus een smal spectrum. Zucht dat wordt wat de komende 7 dagen.

We moesten nl ook blijven doordruppelen in haar oor en dat is al een worsteling. Ik denk dat ik het maar net voor het eten geef ofzo. Zodat ze er snel een aantal happen achter kan nemen. Maar zit ook net te bedenken dat dit misschien ook niet handig is omdat ze wellicht helemaal niet meer eet. Maar ja, vlak voor het slapen komt misschien door het braken al het eten er weer uit.

Anders doe ik het zo wel als ze uit de creche komt. En dan meteen wat eten er achter aan.

O: Kijk dat vind ik nu slim, dat lekker helemaal rood gaan staan op die rekening. Dat hoef je vast niet terug te betalen en hij heeft het nog verdient ook. Eigen schuld.

Ik heb rekeningen bij 2 banken. Zowel rekening courant als spaarrekeningen. Ik vind het tegenwoordig allemaal veel te riskant hoor. Beetje spreiden af en toe kan geen kwaad.
Ghegh. Opzet geslaagd.

Ik weet niet hoe gevoelig Anniek voor snoepjes, maar hier valt er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed te onderhandelen met snoepjes.
Het zit er in hoor. Pfff het was even worstelen en ze was ook erg moe dus nou ja, morgen weer een dag

Ik wilde nog even reageren op het katten verhaal. Ik heb dus afgelopen zomer hetzelfde probleem gehad. Kat had schildklier kanker en de behandeling was erg duur (meer dan 500 euro) en het was niet zeker of ze het zou halen en of het zou werken. Wij hebben toen niet behandeld en ze is dus in het asiel overleden. Achteraf vind ik het vreselijk dat ze daar overleden is, maar het kon echt niet langer. Ik zou het dus niet doen. 400 euro is echt veel geld en heeft de kat er nu veel aan? Ze heeft toch een fantastisch leven gehad? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze ook niet echt mis. Ik ben ook blij dat dat geplas en al die haren voorbij zijn. Maar een schuldgevoel heb ik er wel een beetje aan overgehouden.
Chica; volgens mij een goede beslissing om met de zwaardere ab door te gaan hoor. Maar ik zou het niet voor het normale eten doen. Ik kreeg in het begin van mijn ab vroeger altijd appelsap en dat lust ik nu nog steeds niet, als ik het al ruik, komt gelijk de associatie met dat vieze drankje. Gek genoeg heb ik dat met snoep niet .

Kat; moeilijke beslissing, maar ik zou het geld er ook niet aan uitgeven als ik het niet had. Wel zielig hoor.... Wij hebben geen huisdieren, maar ben wel dol op katten. Maar al die haren en zorgen om zo'n beest, nee, toch maar niet.

O; hopelijk heb je niet al te veel last van het DSB gedoe, lijkt me flink balen.
Chica, asiel zou ik nooit doen. Hij eet vandaag opeens weer wel en lijkt wat rustiger. Als het weer slechter gaat brengen we hem weg voor.. slik... een spuitje. Meeen wat zielig. Boeoehoe. Ik ga hem vanaf nu wat aardiger bejegenen.
Chica, ik weet niet of je dit nog leest. Maar claritromycine bestaat ook in een soort rietje, daar zit de ab in en die kan je dan in je eigen drinken doen (melk weet ik niet zeker maar limonade enz wel)

Het bestaat in 2 sterktes 125 en 250. Volgens mij had jij de 125 toch. Dit kunnen ze gewoon voor je bestellen, en als het goed is gewoon morgenmiddag binnen. Lijkt me een stuk prettiger in gebruik. Daar hebben ze ook voor bedacht, maar dan moet de apotheek wel een beetje opletten.

Ok ff verder lezen
Heb ff de bijsluiter voor je gezocht. Moet ze nu 2 x daags 5 ml drinken of minder want dan wordt het lastig. En ze is ook lichtgewichtje toch of weegt ze al 12 kg. Het heet trouwens clarosip.

http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h30244 ... h30246.pdf

En als ze zeggen dat het niet s'middags binnen is gewoon zeuren, want ze kunnen een spoedbestelling doen of via een andere apotheek laten leveren. Gewoon zeggen dat ze niets binnenhoud.

Bedje, erg goed gegaan. Ze werd om 9 uur wakker! Vandaag wilde ze in dr ledikantje, maar op het laatste moment toch maar ff het bedje proberen.

Van het weekend lekker het ledikantje opruimen, hebben we weer ruimte.

DSB, groot gelijk O. Laat ze het maar lekker ff uitzoeken. Mn broertje heeft zn hypotheek bij de DSB ben erg benieuwd hoe dat gaat.
Vana, sterkte met je kat! Kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar zou de evt. levensverlenging je kat ook echt goed doen? Ik denk het eerlijk gezegd niet, en dit is helemaal losstaand van het geld.

Misty, wat een groot kind dan ineens in een gewoon bedje! Super dat ze het zo goed doet!

O, wat een rompslomp weer met die rekening. Om het makkelijk te maken heb ik een rekening bij de ABN, vriend bij de Rabo en hebben we een gezamelijke rekening bij de Postbank (o nee, ING). En dan ook nog een andere spaarrekening. En op geen van allen staat geld .

Chica, even doorzetten maar met de AB. Kan je er geen leuk spelletje van maken? Of inderdaad erna belonen met iets?

Datumprikker moet ik volgens mij ook nog even naar kijken....

Zooo, ben ik nu weer een heeeel klein beetje bij??? Tessje had vanochtend nog 38,6 dus die is nog een dagje bij vriend thuis geweest. Gisteren met 39,8 merkte je bijna niet eens dat ze ziek was, gek kind. En een raar virusje, behalve een klein beetje verkouden en dus de koorts is er eigenlijk niks aan de hand. Of zouden we dadelijk ineens vlekjes krijgen? (O nee, vijfde ziekte en zwangerschap gaat niet samen toch???)
Als het in de limonade mag, dan kun je het het beste met een dichte rietjes-beker geven, Chica. Dan kan ze niet ruiken wat ze drinkt, waardoor de smaak ook weer vermindert. En qua snoep kan ik spekkies aanraden. Hopelijk kan je apotheek de oplossing van Misty leveren!

Tess, beterschap met Tessje!

En Amber in een groot bed! Hahaha, wij zijn echt nog LANG niet toe aan grote bedden en dekbedjes hoor. Groot bed sowieso niet, omdat Qtie maar een klein kamertje heeft. Het liefst zou ik het normale bed overslaan en haar straks meteen in een hoogslaper leggen. Maar dan moet ze nog wel even in d'r ledikant blijven liggen, want nu in een hoogslaper gaat 'm niet worden.

Zo. Vanavond een etentje gehad, morgen een bruiloft, vrijdag relaxen in de sauna... ik meld me zaterdag wel weer. Schoon en fris.
5e ziekte en een zwangerschap korter dan 14 weken gaat volgens mij niet samen....Je bent toch al verder?

Moet rennen...
O, hoop dat alles in orde komt voor je met je rekening, wel strakke actie dat leeghalen!

Mijn klas is vooral zwaar vanwege de 'strijd' om de macht/populariteit tussen een paar jongens. Alle middelen worden gebruikt om maar te laten zien hoe stoer ze zijn: pesten, slaan, schoppen, vloeken etc. Verder wordt er gewoon erg slecht geluisterd. Ik heb nu videointeractie begeleiding erbij gevraagd, omdat ik in mijn eigen gedrag misschien ook dingen kan veranderen/verbeteren om te zorgen dat het wat rustiger is in de klas. Uit de eerste opname al een paar dingen gezien die ik anders moet doen (o.a. meer rondlopen en gaan staan: 'groot maken' ) Veel van die dingen weet je wel, maar pas je niet altijd bewust toe en door dit traject wel.
Shit. Vanochtend inderdaad een vlekjesmeisje uit bed gehaald. Vijfde ziekte is vooral in de eerste helft van de zwangerschap gevaarlijk, maar kan daarna ook nog complicaties geven. Morgen ben ik 18 weken. Net de huisarts gebeld, die belt dadelijk terug. Volgens mijn moeder heb ik als kleine baby zowel de vijfde als de zesde ziekte gehad. Maar mij staat ook bij dat als je het zo klein krijgt je er nog niet immuun voor bent??
Het kan met vlekjes ook de zesde ziekte zijn. Of zie je andere symptomen die specifiek op de 5e lijken? Want die 2 lijken op elkaar. Als ik het goed begrepen heb krijg je het maar 1x en dan vaak ook op kinderleeftijd. Wel balen joh! Laat je snel weten wat de dokter zei?

Wat dat betreft zit ik er eigenlijk op te wachten tot Alissa de 5e ziekte krijgt (klinkt wel heel onaardig) maar dan hebben wij alle kinderziektes gehad bij haar en hebben we alleen nog maar te maken met griepjes enzo

Lizie wat goed dat je begeleiding krijgt! Een moeilijke klas is idd zwaar (vooral het haantjes gedrag) wel super dat je op video jezelf terug kunt zien. Ik neem ook zo af en toe een les op en zie dan bij mezelf ook dingen terug waarvan ik me haast niet kan voorstellen dat ik ze doe, gaat vaak om kleine dingen..maar toch... kleine dingen kunnen in het onderwijs (en waarschijnlijk overal) veel verschil maken.
Tess, hopelijk kun je getest worden of zo. Want anders is de onzekerheid weer groot!

Lala, alle kinderziektes al gehad? Tjonge, hier nog niet een..... Ik zelf heb alleen de waterpokken gehad. Ik duim dat de borstvoeding mijn goede gesternte heeft overgedragen

Q, ik denk dat hier ook het grote bed op zich laat wachten. Het dekbedje ligt er wel, maar meisje ligt gewoon weer opgekruld aan het hoofdeinde maar ja, zolang ze haar slaapzak aanlaat en niet klimt, vind ik het best. Jij hebt volgens mij toch de spijlen uit het bedje? Dat vind ik ook al een beetje groot hoor

Lizzie, nogmaals sterkte met je klas. Je hebt er volgens mij je handen vol aan.

Chica, hoe gaat het nu met je ab en je meisje?

Ik heb wat troubles op mijn werk. Niet heel erg, maar sommige mensen kunnen maar niet begrijpen dat je gewoon dingen doet in het algemeen belang. Je schijnt in de zakelijke wereld alleen maar dingen te doen "om je te profileren naar boven". Ik heb zo de schurft aan dat haantjesgedrag. Maar ja, haantjes kunnen wel pikken als ze zich bedreigd voelen in hun pogingen. Ik wil gewoon alleen maar nog jaren dit zelfde doen. Ik wil niet hogerop! Er zijn nu al weken dat ik mijn kinderen allen zie als ik opsta en op woensdag. Maar ja, dat kan niet in deze zakelijke maatschappij.

En dat geeft allemaal ook nog eens dat ik mijn vrienden, relatie, jullie en mijn hobby verwaarloos. Ergens doe ik iets niet goed!
Even gauw: Bintje is weer ziek. Of nog steeds, maar net hoe je het bekijkt. Ze was woensdag koortsvrij en redelijk goed te spreken. Gister werd het alweer minder en gisteravon had ze ineens weer 38,7 koorts.

Vannacht een drama nacht. Elk kwartier heel hard huilen, neus verstopt, veel hoesten (slijm ophoesten) en niets hielp. Neus sprayen, luuf smeren hoofdeinde van het bedje omhoog, slijmoplosser, paracetamol... Ze bleef ellendig. Uiteindelijk heeft ze vannacht tussen ons in gelegen, en elk half uur werd ze wakker, huilde een kwartiertje, viel dan op een zo ongemakkelijk mogelijke manier in slaap en o hebben we de hele nacht doorgerommeld. Ik heb twee keer een uur doodstil rechtop in bed gezeten met haar tegen me aan omdat rechtop slapen het minste last leek te geven.

Ben nu zelf doodop (en heb veel aan sommigen van julie gedacht, die vaker/regelmatig dit soort onderbroken nachten hebben. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er echt heel erg niet goed in ben...) en Bintje is hangerig, huilerig en moe moe moe. Slapen lukt absoluut niet, binnen 10 minuten is het brullen en gillen. Het enige dat even afleidt is een DVD'tje dus zit ik al uren naar Bumba en Pippi te kijken.

Om half 2 kunnen we naar de huisarts, want dit is wel zo extreem, zo niks voor Bintje al dat gehuil. Eens zien of hij een paardemiddel heeft, want nog zo'n nacht is voor ons allemaal niet goed....

Sorry, even geen puf om te reageren, later hoop ik!!
Binti

O; gatver...haantjesgedrag! Je doet je werk zeker te goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven