November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Alle reacties Link kopieren
Binti, da's irritant, ziek op vakantie en al helemaal in een tent.. Toch wel lekker als je dan extra kan genieten van je dagen thuis.

O goed om te lezen dat er wel schot in de zaak zit vwb je gezondheid. Fijn ook dat je man het ook ziet dat jij soms behoefte hebt aan rust.

Suzaa, leuk is die periode, vind ik, als die kleintjes ineens doorhebben hoeveel ze eigenlijk kunnen!

Fijn ook dat Suus nu pas weer over een half jaar weer hoeft. Is toch wel prettig als ze het goed in de gaten hebben. Bij ons zit het ook in de familie. Mijn overleden zusje had ook een sticker. Ikzelf en mijn moeder hebben er nu nog last van omdat het niet als zodanig herkend is. Mijn rechteroog hangt er maar wat bij. Als dat oog het alleen moet doen loop ik overal tegenaan en verlies vaak mijn evenwicht. Ook diepte zien en snelheid van een auto inschatten zijn lastig.

Chica veel plezier met het vieren van Saar haar verjaardag!! Geniet ervan want wat je op hyves schrijft, het is een bijzondere verjaardag!

Q Hoooooooooooooii goed dat je tijd hebt genomen om tot jezelf te komen. Ik geloof er ook in dat het herstel na een zwangerschap echt wel langer duurt dan de alom aangenomen 9 maanden. Bij mij heeft het echt ook meer tijd gekost. Vooral na de geboorte van Tijn. Ik ben blij dat ik niet eerder zwanger werd dan toen van Madelief en dat was pas na ruim 2 jaar. Ik weet niet of dit goed is om te zeggen maar ik denk wel dat het bij elke volgende zwangerschap minder lang duurt om te herstellen. Misschien omdat je lichaam er aan went?

Ik ga ook niet naar de meeting met dezelfde reden als Origineel en Suzaa.Veel plezier met de voorpret!!
Hee Q (zwaai) (knopje voor emoticons doet het nooit bij mij) goed om even een update te zien van je.
Even trots: Neeltje heeft zojuist haar eerste puzzel met 25 stukjes gelegd. Helemaal alleen en ik maar denken sdat het puzzelen over was. Als het onderwerp (Dora) maar leuk genoeg is
He Q leuk zon update, echt fijn om weer wat van je te horen. Hmm helemaal lekker ging het dus niet. Je hebt het zwaar gehad of lees ik dat verkeerd? Wel fijn dat het nu wat beter met je gaat.

O: Jeetje 25 man wat veel en goed. Leuk hoor. Hier is Dora ook helemaal in

Lijnes: Hoest met Madelief? En met jou? Trek je het allemaal een beetje?

Verjaardag van Saar was leuk. Twee buitjes gehad en geschuild onder de grote parasol op het terras maar de kinderen hebben het echt super gehad. Heerlijk gespeeld en geravot enzo. Ik ben wel kapot van al het heen en weer rennen. Had zelf de taart mee ( ja, dat wilde ik, pech dat het niet mocht) en dus ook de bordjes enzo hahaha maar het was wel een succes. De kinderen hadden allemaal een arrangementje met muntjes (voor draaimolen treintje, vliegtuigjes, draaimolen enz enz), patat, drinken en ijs. Ze heeft ook super mooie kadoos gehad. Trekdier, nog een trekdier met geluid, speeldoosje, puzzel, little people speeltuin met extra poppetjes en een kinderzitzak van sit & Joy. Anniek wilde niet meer weg hahahaha maar al met al dus een heerlijk dagje. Ben alleen wel gesloopt

Slapen gaat redelijk goed hier. Geen onderbroken nachten meer yeahhhhhhhhhhh man wat een genot en dan zijn ze om 0600 wakker, Ook goed, maar ben toch een training aan het doen dat heet 7 uur wordt. Ach, ik kan het altijd proberen. Anniek heet een slaapwekker (als schaapje slaap in bed, als schaapje loopt mag ze eruit) en bij Saar doen we weer: slaap kindje slaap van Dr Estivill. Zijn pas twee dagen echt begonnen dus kan er nog niet veel over zeggen. We wachten a en ondertussen is het weer investeren, investeren, investeren (bij die methode moet je nl de eerste dag om de 1 minuut, dan 3 minuten, dan 5 minuten enz enz gaan kijken, zinnetje zeggen, aai over de bol en dan weer weg. Dus eruit moet je wel maar goed we bekijken het op lange termijn.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
O, wat goed dat de stap genomen is. Hopelijkt klikt het tussen de psych en jou. En vooral dat het werkt! Lijkt me heel heftig om gedwongen naar jezelf te moeten kijken, cq te durven kijken.

Wat goed van Neeltje! Hier is puzzelen ook uit. Herken wel wat je zegt. Hij kan het best, maar als het maar moeilijk lijkt dan mogen wij het doen.

Lizzie, welkom thuis. Zal wel even flink wennen zijn. Maar je kun terug kijken op een heerlijke en mooie vakantie, volgens mij.

Want pff, Binti wat sh*t zeg. Dan is kamperen echt vreselijk. Fijn dat je nog veel heerlijke dagen thuis hebt gehad. Ah en die bintje, wat is het toch een schatje. Zie er al helemaal voor me.

He Q, wat leuk dat je langs komt. Blijf je dat doen???

Chica, wat het saar goed verwend. Balen zeg dat je niet je eigen taart mocht meenemen.

Hoe is het de afgelopen nachten gegaan? Hoe zit het met de banenjacht

Binkie gaat ook ineens met sprongen vooruit. Leuk om te zien. Sinds hij zichzelf veel beter kan uitdrukken lijkt hij ook beter in zijn vel te zitten. Hij is echt super lief voor nova. Zo leuk om te zien, die 2. Het eerste wat hij 's morgens doet is kijken waar zijn zusje is. (Enige jammere is dat hij dat nogal luid doet en ze daar dan wakker van wordt) Al ben ik wel benieuwd hoe het gaat als ze ook gaat kruipen etc. Want ze mag alleen iets als hij het zegt. En volgens mij is Nova er ook eentje met karakter dus dat kan nog gezellig worden. Mhh, hopelijk duurt dat nog even.
Zo, daar ben ik weer! Ondertussen al weer een paar dagen trouwens, maar tussen de wassen, woonboulevard bezoeken etc nog niet veel tijd voor mezelf gehad.

In Colombia moest ik echt op 19 hoog uit het raam gaan hangen om verbinding te krijgen, dus is het wel weer erg makkelijk om hier thuis achter de pc te zitten!

De laatste dag in NY was erg leuk, omdat we pas om 22:00 vlogen hadden we nog een hele dag en zijn we nog naar Coney island geweest (strand a la Noordzee) met een leuke boulevard en kermis/pretpark attracties. Leon heeft hier van genoten en papa ook! Verder zijn we nog de Brooklyn bridge over gelopen, mooi uitzicht daarvandaan. Uiteindelijk met een uur en 20 minuten vertraging van NY naar Amsterdam vertrokken. Helaas ging Leons eerdere makkelijke gedrag in het vliegtuig een beetje mis. Hij was zo moe dat hij op geen enkele manier in slaap kon komen, hangend, zittend liggen, alles was op een gegeven moment NIET, NIET, NIET. Heel zielig voor hem. Gelukkig bleef het huilen beperkt en heeft hij uiteindelijk de laatste 3 uur toch nog geslapen (en zelfs weer door het landen heen, we moesten hem echt wakker maken om er uit te gaan!).

Qua jet lag valt alles wel mee, eigenlijk zitten we al snel weer in het goede ritme, al slaapt Leon nu nog wat langer uit (joepie!)

Zaterdag even naar een meubelzaak geweest en een hele mooie bank gekocht (de oude is van mijn schoonouders geweest, kapot en 23 jaar oud...). Heb daar wel weer een ongeluk gehad. Ik zou Leon uit de klimtoren met glijbaan halen omdat we weg wilden, val ik over de veiligheidsmat die er onder lag... nog geen 5 cm hoog, maar boem... zo op mijn linker pols die net 3 weken uit het gips was en op mijn enkel die ik de vorige keer ook had bezeerd.... shit.

Voor de zekerheid even voor controle naar het ziekenhuis, foto's gemaakt, maar gelukkig niets ernstigers dan een gekneusde enkel. Gelukkig maar!

Ik heb net even op het AK gekeken, maar wat een leuke foto's zijn er bij gekomen!

Q: fijn om weer even wat van je te horen! Ik kan me voorstellen dat de zwangerschapsperikelen bij jou langer door hebben gewerkt, je hebt het ook niet te zuinig voor je kiezen gekregen. Slaap je al weer wat beter? Lekker dat het zo goed gaat met je meissie!

O, wat knap dat puzzelen van Neeltje, heb je al een nieuwe uitdaging in huis? 1000 stukjes ofzo ;) ? Succes met de psych!

Chica kan jij zo ondertussen ook een eigen Intertoys filiaal openen? Knap hoor dat je nu zo doorzet met het slapen.

En net als Novem vraag ik me af hoe het gaat met de banenjacht.

Binti, balen die kotserijboel op vakantie, zit je niet echt op te wachten he, in een tentje op een camping. Ik zou ook lekker naar huis gaan!

Novem, leuk om te horen dat Binkie zo lief is met Nova, misschien dat je kunt oefenen om stil als muisjes te doen? Deed ik wel eens met de kleuters.

Leon is in de vakantie niet echt een goeie eter geweest, hij is (nog) magerder geworden en is nu 13 kg bij 1m lengte, een lange, magere spriet. Ik hoop dat het weer wat bijtrekt.

Zo, lang verhaal geworden....
Hoi

Wij zijn weer terug van onze vakantie in de Vogezen waar we nog net niet zijn weggespoeld door de regen.... Het was leuk, de kinderen vonden het geweldig, maar we zijn wel een paar dagen eerder teruggekomen door het slechte weer. We zaten bij een meer in de bergen met een maximummiddagtemperatuur van zo'n 13 graden. Niet echt opwekkend voor het zomervakantieidee.

Ik ben nog niet bijgelezen, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik er weer ben.
Even een snelle zwaai! Ik was even op de AK en zag dat daar iets aan de hand is. Als er niet voor 20 augustus iets gebeurd gaat ie offline!!
O ja, lijnes? Dan moeten we naar een andere oplossing! Ik lees op het moment alleen via iPod, en daar zie ik niets gebeuren of gemeld worden.

Ibbel, welkom terug

Lizzie, je schrikt wel dan zeg. Net alles een beetje achter de rug en dan weer ziekenhuis. Gelukkig was alles goed.

Chica, al dit werk voor haar eerste verjaardag? Hoe moet dat dan als ze 18 wordt

Novem, het blijft leuk als Nova gaat kruipen, maar bereid je ook voor op meer ruzie het MIJ of VAN MIJ is hier niet van de lucht. Inclusief duwen, trappen en bijten (wat ook heel goed kan

Met maar 7 tandjes.....).
Ik zie ook niets bijzonders op de AK.

Ibbel, wat jammer dat jullie weggeregend zijn. Kinderen zijn dan inderdaad zo flexibel. Zal hun een zorg zijn. Maar ja, bij vakantie hoort mooi weer, vind ik.

Lizzie, wat zal ik gebaald hebben en geschrokken zijn. Fijn dat het achteraf meegevallen is.

Weet jij al welke klas je komend jaar krijgt? Hoop echt voor je dat het nu een makkelijkere klas is.

Wauw, en Leon ook al een meter. Zal Binkie eens meten, maar volgens mij is hij niet zo lang. Qua broeken zit hij nog in 92!

Misschien weer leuk om een date te regelen? Ligt natuurlijk aan mezelf, maar heb jullie al een tijd niet gezien.

Vanochtend nog iets grappigs. Voor jullie zal het niet zo bijzonder klinken, maar Binkie is niet zo snel als de meeste kinderen onder ons. En dieren is ook niet zijn favoriet.

Maar hij begon vanochend zelf te vertellen welke dieren er op zijn bordje stonden. Bij het hondje zei hij poes. Oja, vroeg ik. Nee hondje. Daarna nog een rondje. En toen we weer bij het hondje waren, zei hij huisdier! (met zo'n heerlijke overtuigende blik in zijn ogen). Vond het wel slim bedacht. En lekker makkelijk, want zo kom je er ook vanaf.
Hihi novem, ze kunnen zo lekker denken!

Ik zat ook al aan een meet te denken. Sept of zo?

Zitten jullie kindjes ook al zo in de waarom? Het is sinds een paar dagen echt met alles raak. "waarom eten we macaroni?" of "waarom doe jij crème op je gezicht". Leukste: waarom doet nelis zo? Dan doet hij iets (Dingen in een bakje of zo) wat tot voor kort ook haar leukste hobby was ik vind dit een geweldige fase. De juf in mij komt boven
haha als je op de hoofdpagina van de AK komt staat er bovenaan een witte balk met daarin "Het is tijd dat de oprichter van uw netwerk een nieuw plan kiest. Dit N***-netwerk gaat offline als dit vóór 20 Augustus 2010 niet is gedaan. Laat het ze weten!" deze (gekopieerde) tekst.

Hier is het inderdaad ook waarom dit, waarom dat.. De topper vanmorgen terwijl meneer op de wc zat mama waarom heb ik daar een moedervlek en wat is een moedervlek eigenlijk?

Nog 3 dagen dan gaan wij op vakantie ben druk bezig met rust in de hut creeren zodat we op een normale manier kunnen gaan...

Na een week komen we terug, dan moeten we met Madelief naar een psycholoog en gaan we een dagje naar de Efteling. daarna gaan we nog een weekje naar de dordogne.

Meet heb ik ook wel zin in alleen is september best druk hier altijd.
Nog eentje: mama waarom zijn zeepbellen altijd rond?

Ik sta dan toch wel even met mijn mond vol tanden hoor als zulke vragen de revue passeren.
Lijnes, dan vertel je toch gewoon over de van der waals krachten? (zo heten die toch he? of zeg ik nu iets heel raars.......)
:-) Geen waaromvragen nog hier. Wel bijzonder bijdehante opmerkingen en met name zaken die op een hele droge toon worden uitgesproken alsof ze 25 in plaats van 2,5 is. We lachen hoor.

Zo kwam ze van de week:

"mama, ik kan een liedje in het Frans"

Ik helemaal verbaasd, want ze heeft wel het een en ander opgepikt, maar een heel liedje leek me sterk. Maar goed, ik zei natuurlijk "goh, wat goed, zing eens??"

En daar ging ze, uit volle borst: "in het Fraaaaaaans, Ihiiiiin het Fraaaahaaaaaaaans!!"

Je kon ons opvegen.

Wat dat betreft vind ik dit echt heel leuk, deze periode waarin ze taal echt ontdekt, woordgrapjes gaat maken (bewust of onbewust) en zo lekker kletserig is.

Staat tegenover dat ze erg driftig is momenteel. Veel krijsen, gooien met dingen als iets haar niet bevalt, en slaan en soms zelfs tuffen! Gelukkig bedaart ze vrijwel onmiddellijk daarna, want ze schrikt er zelf ook wel van. Dan is ze even in zichzelf aan het mokken, en komt daarna (vaak al uit zichzelf) sorry zeggen en een knuffel geven. Maar zo af en toe kan ik haar wel achter het behang plakken hoor. Jeetje, wat een drifkikkertje!! Maarja, ik weet waar het vandaan komt, en ik vrees dat ik het er daarom ook moeilijker mee heb dan haar vader. Ik herken mezelf er zó in....

Oja, en ook ik was op de AK (heb mijn hart nog maar eens gelucht daar) maar heb ook niets gezien van een melding Lijnes!!

Oh, en Ibbel en Lizzie, welkom terug!!
hahahahah Binti die dochter van jou!! Spugen is hier inderdaad ook aan de orde.. Dat vind ik toch zo iets respectloos.. Ik kan me ook niet herinneren dat Tijn of Madelief dat ooit gedaan hebben. Raf dus wel en ook hij is een gifgroen driftkikkertje.

Ik heb nog niet gereageerd op je AK onderwerp wel gelezen maar vind het moeilijk...

Ben ik nou echt de enige met die melding? Ik heb de AK tussen mijn favorieten staan. Hij laadt automatisch de hoofdpagina en ik blijf die melding maar krijgen...

Uuh Origineel, van die waardes heb ik nog nooit gehoord hoor (ben dan ook geen beta student )
Binti, geweldig dat liedje !!!

Ik heb net even op de pc gekeken: geen melding op de ak. Misschien ben jij een slecht lid?
nou dat moet dan wel! Ik snap er echt niks van.
Ik zie ook niets bijzonders op het AK hoor!

Hier ook nog geen waarom vragen en al helemaal niet van het niveau van die van jullie. Waalse krachten? Geen idee wat dat zijn... ik google zo nog wel even.

Novem, wat goed dat hij die associatie legde! Heerlijk he als ze gaan praten en verhaaltjes gaan vertellen! Ik zit ook vaak met plezier te luisteren.

Leon is een heel grappig kind: hij is zo uber beleefd dat hij altijd alsjeblieft, smakelijk eten, gezondheid zegt. Snap het echt niet!

Vanochtend keek hij naar de grote blauwe plek op mijn dij en zei: mama, je been is vies. Vond hem erg goed en heb uitgelegd dat dat een blauwe plek is van het vallen.

Gelukkig functioneert alles weer normaal na de val, lopen gaat weer aardig en mijn pols doet niet echt pijn meer. Vrijdag na-controle (standaard na een breuk) in het ziekenhuis. Ze gaan nu vooral kijken of ik mijn hand weer voldoende kan gebruiken qua spierkracht.

Binti, wat een humor heeft Bintje met d'r Franse liedje!

Spugen? Gelukkig hier niet. Vind ik ook zo goor! Pikken ze op van die voetballers, die doen dat ook op tv... blehg!

Mijn driftkikker pak ik sinds kort maar zijn favo speelgoed af. Op de trap gaat hij vrolijk zitten te zingen... Schoot dus niet op.
Hee, Q is er! Hallo!!!

O, ons meisje legt ook puzzels van 25 stukjes. Soms nog sneller dan ik... (Zegt dat iets over haar of over mij ). En de waarom vragen komen ook steeds vaker voorbij.

Heerlijk zeg, die verhalen van die kindjes hier. Fijne peuterlogica!

Sinds ik weer aan het werk ben heb ik een stuk minder energie en lig ik 's avonds op tijd in bed. Helaas niet zoveel tijd voor jullie dus. Tessje heeft zoveel fantasie dat ik me weleens af vraag of het wel gezond is. Complete verhalen komen er voorbij. Met Stannetje is alles meer dan goed, het is echt een lekker ding waar ik volop van geniet. Ik ga maar eens werken!
Balen Tess, dat je weinig energie meer hebt. Hier is het ook niet alles, maar voel me best oké. Weet niet of het echt helpt, maar ik slik nog steeds elke dag multivitamine. Misschien een idee?

Volgens mij is het juist goed dat Tessje haar fantasie vertelt. Heb er laatst iets over gelezen, maar hoe of wat ben ik alweer kwijt

Wat goed dat Leon zo beleefd is. Dat probeer ik er ook in te krijgen, maar hij zegt het alleen op comando en niet uit zichzelf.

Lijnes, succes met inpakken. Lijkt me een hele organisatie. Hopelijk wordt het een fijne vakantie! Kijkt madelief op tegen de psycholoog?

Hier had ik net beide kinderen tegelijk in bed, nou ja een poging dan. Kunnen ze met elkaar communiceren? Het was over en weer "gepraat" en slapen ho maar. Het klonk wel leuk, maar schoot niet echt op.
Tess rustig aan hoor, het komt wel weer als je weer wat ritme erin hebt! Geniet maar van je kinders, daar gaat het tenminste om

Novem hihi kleine boefjes, soms denk je inderdaad waar halen ze het toch vandaan Hebben ze nog geslapen uiteindelijk?

Lizzie wat goed zeg van Leon! Hier wel een dankjewel als ie iets van iemand krijgt maar verder.... heb je je nou wel gewassen? Vind het wel een beetje schandalig hoor dat je zoon je moet wijzen op vuile plekken op je been

Gelukkig maar dat het uiteindelijk toch mee is gevallen met jouw valpartijen

Novem we gaan Madelief laten testen. Ze is zo vaak ongelukkig, driftig, onpeilbaar enz dat ik het nu echt tijd vond om haar te laten checken. Ik weet dat ze geen autistische problematiek heeft, denk eerder aan iets als een concentratieprobleem maar ik wil het wel weten want nu is het zo vaag... Ze weet nog niet dat we daarheen gaan vertel ik haar pas een dag vantevoren of zo hoeft ze zich minder lang onnodig zorgen te maken.
Neeltje is ook superbeleefd. Ik vind dat ook wel belangrijk. Ik accepteer niet "ik wil ...." dat moet toch echt zijn "mag ik ......". Ze zegt zelfs dank je wel tegen nelis. Spugen doet ze gelukkig niet, dat vind ik echt goor. Knijpen, bijten, duwen, schoppen en slaan (niet uitputtend) vind ik erg zat. En fantasie: ik vind verzonnen vriendjes die hele verhalen beleven ook al erg vroeg.

Tess, rustig aan hoor!

Lijnes, je hebt groot gelijk van dat testen. Dan kun je er op tijd bij zijn als er iets moet gebeuren.

Nu koken.......
Lijnes, wat je nu opnoemt bemerkte ik ook bij een van mijn leerlingen. Hij bleek ADD te hebben. Met medicijnen is hij enorm! op geknapt en voelde zich veel beter in zijn vel. Dito bij de dochter van een vriend. Ik hoop in ieder geval dat er iets uitkomt waar je wat mee kan...

Tess, rustig aan he, ontzwangeren kost een boel tijd en energie, die multivitaminen zijn dus idd een goed idee, plus een beetje lief zijn voor jezelf.Leuk dat Tessje zo veel fantasie heeft, schrijf je ook dingen op voor later?

Wie schrijft zowiezo veel op over haar kind (buiten het forum om dan)?
Ik zie ook geen banner op de AK. Vreemd hoor.

Lijnes . Lijkt me zo hartverscheurend om je kind ongelukkig te zien. Hopelijk komt er iets uit de test.

Spugen (tuffen? Nog nooit van gehoord!); ik geloof dat de ze dat maar 1 keer hoeft te proberen en dat ik dan zo boos wordt dat ze het niet meer in haar hoofd haalt .

Suzy is gelukkig ook wel beleefd. Ik probeer zelf vooral het goede voorbeeld te geven. Het valt me zo vaak op dat ze ons nadoet en napraat, reden des te meer om zelf beleefd te zijn. Ze vraagt ook inderdaad altijd "mag ik" , ipv "ik wil". En om hulp vragen hamer ik ook altijd op als iets niet lukt (ipv krijsen en mopperen). Goede manieren zijn gewoon belangrijk vind ik.

Waarom vragen heb ik nog niet gehoord, wel dat ze steeds meer uit zichzelf vertelt over wat ze gedaan heeft die dag. Niet alles is waar wat ze vertelt, maar goed. En ze geeft nu altijd wel antwoord als ik iets vraag. Tot voor kort kon ze oostindisch doof zijn als ik iets vroeg of me heel appelig aankijken. Ook grappig dat ze dingen zo letterlijk nemen. Al sik vraag of ze geen oren heeft (omdat ze niet luistert), dan krijg ik zo heel eigenwijs te horen "Ja hoor, hier een een daar een" en wijst haar oren aan. Ook heel grappig Binti; dat liedje in het frans.

Lekker Tess; dat het met Stannetje zo goed gaat. Hmm, energiepeil laat hier ook nog wel eens te wensen over, al zie ik er wel een stijgende lijn in (vooral nu Suzoon wat beter is gaan slapen). Ik bied meer met een puzzel van 30 stukjes. Maar dat zijn wel hele grote stukken (vloerpuzzel). Zo kijkt ze er weken niet naar om, nu komen ze af en toe weer uit de kast.

Hoe is het met kleine Nova? Ook allemaal lekker? Wat goed gevonden van dat huisdier.

Ik loop zo af en toe mijn postings hier na en schrijf dan de bijzonderheden op. Met Suzy schreef ik tot een jaar dagelijks of wekelijks wel iets, maar dat is nu dramatisch weinig geworden. Schandalig. Net zoals fotoboeken maken, ook zo'n klusje wat maar niet van de grond komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven