Onbedoeld grappige momenten...

14-01-2010 14:56 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zijn situaties met kinderen ineens onbedoeld zo grappig. Natuurlijk voedt je ze op, maar soms wil je eigenlijk lachen. Deel hier je leuke verhalen.
Het is zoals het is
anouli: wat een grappig en toch ook mooi moment!
Het is zoals het is
Tegen m'n zoontje van toen net 3. Wat zeg je dan als je een plakje worst hebt gekregen?... Nog eentje! Hahaha
Ik denk overigens dat er meer beschamende kinder momenten zijn, die hilarisch uitgelegd kunnen worden.

Ik had vroeger de schurfthekel aan een buurvrouw, paar huizen verderop. Kon haar bloed werk drinken! Ik heb blijkbaar een aantal keren, waar mijn dochter blijkbaar op hoorafstand bij was, gezegd: Wat een K*wijf.

Loopt de betreffende mevrouw een keer voorbij, mijn dochter was voor de deur aan het spelen en zegt: "mijn moeder zegt dat u een K*wijf bent"

Slik!
Geweldig topic dit!

Zoontje (5 of 6) van mijn beste vriendin lag 's ochtends nog in bed en gilde ineens: Mama kom eens kijken! Mijn vriendin erheen en hij wees vol verbazing naar zijn stijve piemeltje in zijn pyamabroek. Mijn vriendin probeerde haar lachen in te houden en vroeg hem heel serieus: Hoe denk je dat dat komt? Zegt die lieve scheet: Ik denk dat ik gisteren teveel crackers heb gegeten.......
Oh en natuurlijk ook de oudste zoon van onze buurvrouw die heel trots tegen iedereen die het maar horen wilde luid verkondigde dat zijn zusje geboren was en dat mama op weg naar het ziekenhuis in de auto "al haar bosvruchten verloren had"!
hahah wat leuk zeg deze uitspraken.

Wil er ook heel graag een toevoegen, wel beetje lang verhaal maar heb werkelijk in een deuk gelegen.

Buurmeisje logeert bij zoon, allebei 6 jaar oud. Stiekem zijn ze een beetje verliefd maar dat mag uiteraard zelfs mama niet weten. Ik luister altijd even op de trap of ze al slapen.

Nu hoorde ik ze stiekem kusjes geven. Even later ging ik de kamer in om te vertellen dat ze nu echt moeten gaan slapen. Buurmeisje roept ineens dat ze een heeeeeel groot geheim heeft ( is heel theatraal kind) maar nadat mijn zoontje haar werkelijk vernietigend aankijkt bedenkt ze zich dat het niet leuk is als ik dit weet.

Ze stameld een beetje en op mijn aandringen roept ze ineens:

IK HEB JESUS IN MIJN HARTJE ( en drukt daarbij haar hand op haar hart)

Dan te bedenken dat noch zij, noch aahr ouders gelovig zijn.
Oh nog een leuke. Ik heb het met mijn zoontje over de gevaren van vuur. Nu loopt er bij ons in het dorp een mevrouw met een ernstig verbrand gezicht. Zoon weet dat dit van brand komt.

Nadat ik heb uitgelegd dat hij dus niet in de buurt van de bbq mag komen vraagt hij waarom, ik vertel hem dat je dan net zo'n gekreukeld gezicht kan krijgen als die ene mevrouw ( hij noemt haar thuis "die mevrouw met het gekreukelde gezicht)

Kennelijk is mijn zoon die mevrouw even vergeten en zegt met een gezicht vol afschuw... net als oma????( die overigens nog niet eens zo heel oud en gekreukeld is)

Zo moest hij vroeger ook eens vreselijk huilen toen hij ( 4 jaar) vroeg, mama krijg jij later ook rimpels?? Ja schatje, als ik oud ben krijg ik die ook. ----> enorme huilpartij van hem was het gevolg

hahahah pieste nog net niet in mijn broek.
mn nichtje was nogal een speen verslaafde baby dus mn zus heeft vorig jaar hard haar best gedaan om overdag die speen af te leren met als reden dat alleen baby's overdag een speen hebben.

Lukte prima, ze sliep alleen nog maar met een speen.

Ze was 2,5 toen ze een kennis tegenkwam, waarvan de moeder altijd enorm ah opscheppen is over haar dochter.

Werkelijk niks kan dat kind fout doen, ze doet alles zooooooo snel, praten, lopen etc echt heel irritant.

Ze stond even te praten met kennis toen nichtje naar het andere kind kijkt, die in de buggy zit met een speen is haar mond, en vraagt vervolgens : mama, is dat een baby?"

Mn zus moest haar lachen inhouden en zag de irritatie op moeders gezicht.....dochter was opeens een stuk minder fantastisch!
Zoon van 2 snapt dat het stoplicht op groen moet staan en je dan mag rijden. Alleen de kleuren zitten er nog niet helemaal in:

Ja mama, het groene licht is blauw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven