Onenigheid bij buitenspelen

23-09-2009 15:29 26 berichten
Alvast van te voren toegegeven: het gaat eigenlijk over niks, maar toch trek ik het me enorm aan. Dus ik wil het even kwijt.

Het is woensdagmiddag en aardig weer. De kinderen spelen lekker buiten. Een redelijk unicum, want mijn kinderen hebben geen vriendjes in de buurt en daarom zijn ze niet vaak buiten te vinden.

Jongste had twee Pokemonkaartjes meegenomen en op een gegeven moment komt hij sip thuis met het verhaal dat een meisje zijn kaartjes had afgepakt en in de put had gegooid. Ik ging mee naar buiten en meteen rent een heel groepje weg. Gauw naar binnen bij de BSO waar ze die middag verblijven.

Ik bel aan, krijg een leidster voor me die het wel even na gaat vragen. Natuurlijk (?) komt ze even later met het verhaal dat het betreffende meisje de kaarten niet heeft. Dat zou ik als kind ook gezegd hebben. Dat ze hard wegrenden zodra ik buiten kwam en andere kinderen om het hardst riepen dat 'zij niks gedaan hadden', zegt mij eigenlijk wel genoeg, maar ja, wat kan je ermee?

Stennis staan maken om twee kaarten, doe ik niet, maar ondertussen zit ik weer met een verdrietig jochie, die morgen waarschijnlijk nog minder zin heeft om buiten te spelen.
ik ben een watje wat dat betreft, maar de volgende keer zal ik eraan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven