Ongedaan maken sterilisatie man
zaterdag 15 augustus 2009 om 15:33
Hallo, mijn man wil zijn sterilisatie ongedaan laten maken. (Jippie!!!) Maar nu wil ik jullie hier graag vragen wie daar ervaring mee heeft en wat de kosten ongeveer zijn. Ik weet dat dit bijna niet vergoed wordt door de zorgverzekeraars, dus wil even weten waar ik op moet rekenen (tips en suggesties zijn natuurlijk ook welkom!!) Groetjes
donderdag 20 augustus 2009 om 20:59
vrijdag 28 augustus 2009 om 10:13
Ter algemene info: de meeste verzekeraars vergoeden het niet, Delta Lloyd heeft nog steeds aanvullende zorgverzekeringen die hersteloperatie na sterilisatie volledig vergoeden.
Ik meld dit vooral omdat Delta Lloyd er zelf geen ruchtbaarheid aan geeft en omdat het ziekenhuis waar ik zelf (man) nu bijna 2 jaar geleden zo'n hersteloperatie heb gehad, ervan overtuigd was dat geen enkele verzekeraar het zou vergoeden. Het gaat toch meestal om 2000 tot 3000 euro dus de moeite waard om rekening mee te houden..
Ik meld dit vooral omdat Delta Lloyd er zelf geen ruchtbaarheid aan geeft en omdat het ziekenhuis waar ik zelf (man) nu bijna 2 jaar geleden zo'n hersteloperatie heb gehad, ervan overtuigd was dat geen enkele verzekeraar het zou vergoeden. Het gaat toch meestal om 2000 tot 3000 euro dus de moeite waard om rekening mee te houden..
dinsdag 8 september 2009 om 13:01