Ongedaan maken sterilisatie man

15-08-2009 15:33 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn man wil zijn sterilisatie ongedaan laten maken. (Jippie!!!) Maar nu wil ik jullie hier graag vragen wie daar ervaring mee heeft en wat de kosten ongeveer zijn. Ik weet dat dit bijna niet vergoed wordt door de zorgverzekeraars, dus wil even weten waar ik op moet rekenen (tips en suggesties zijn natuurlijk ook welkom!!) Groetjes
Ga eens praten met een uroloog in het ziekenhuis van jullie keuze. Dan heb je concrete cijfers! Succes ermee!
quote:Zamirah schreef op 16 augustus 2009 @ 12:36:

En hoe gaat het nu, Mutsefluts, kun je accepteren dat je kinderloos blijft, waarschijnlijk?Heb eergisteren een test gedaan: Ik ben zwanger!
oooh, wat leuk! Gefeliciteerd!
FAN, heel veel succes, ik hoop van ganser harte dat je straks echt jullie kindje in je armen zult houden.

En nog even dit; ik had het over een momentopname. Dat kun je natuurlijk pas achteraf als zodanig benoemen. En het is letterlijk en figuurlijk lullig...
quote:mutsefluts schreef op 19 augustus 2009 @ 22:43:

[...]

Heb eergisteren een test gedaan: Ik ben zwanger!Wat fijn! Na hoelang proberen?
Na ruim 16 maanden, ik had er dan ook niet meer opgerekend!!!

Dus een complete verrassing, we waren er het laatst half jaar ook niet meer zo fanatiek mee bezig!!!!
Ter algemene info: de meeste verzekeraars vergoeden het niet, Delta Lloyd heeft nog steeds aanvullende zorgverzekeringen die hersteloperatie na sterilisatie volledig vergoeden.

Ik meld dit vooral omdat Delta Lloyd er zelf geen ruchtbaarheid aan geeft en omdat het ziekenhuis waar ik zelf (man) nu bijna 2 jaar geleden zo'n hersteloperatie heb gehad, ervan overtuigd was dat geen enkele verzekeraar het zou vergoeden. Het gaat toch meestal om 2000 tot 3000 euro dus de moeite waard om rekening mee te houden..
Gister naar de uroloog geweest en ze gaan de operatie doen!! De wachttijd is ongeveer vijf weken en de zuster zei dat ze een week van tevoren gaan bellen als we aan de beurt zijn. Dus nu is het wachten en maar hopen dat de tijd een beetje snel wil gaan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven